Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Babyshower

<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 13 Jun 2017 20:08

Re: Babyshower

Het zou mij trouwens ook niks verbazen als er geen wijn is, omdat de zwangere dat niet leuk vindt. Zou wel bij haar passen.
Maar goed we wachten af tot aug en het wordt vast en zeker gezellig.
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 11:19

Bericht 13 Jun 2017 22:01

Re: Babyshower

Ik ben nog maar naar één babyshower geweest en dat was die van Elsa. Daar hadden we allemaal losse cadeautjes bij.
2012 & 2016
<<

Raven

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2503

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:39

Bericht 14 Jun 2017 06:37

Re: Babyshower

De babyshowers die ik heb gehad waren allemaal ongeveer hetzelfde. Lekkere hapjes en gewoon gezellig kletsen en iedereen had een eigen kadootjes mee.
En er werd gegokt wat de geboorte datum en geslacht zou worden.

Nu ben ik er een aan het organiseren. Of ik heb iig de bal omgegooid en andere tante (zus van man) helpt ook mee nu gelukkig. Anders had ik in een volle auto met hapjes etc nog 1,5 uur moeten rijden. Zij woont dichter in de buurt.
We hebben afgesproken dat iedereen zijn eigen drinken meeneemt.
Hier doen we ook het gokken op datum, het geslacht weten we al.
Ook neemt iedereen een babyfoto van zichzelf mee, zodat de zwangere dame kan raden wie wie is.
Ook komen de mannen mee het is niet alleen met de dames.

Dat was bij mijn babyshower ook zo en dat vond ze heel leuk.
Ik heb zoiets van de papa wordt vaak vergeten in dit soort dingen en hij is ook een belangrijk persoon in mijn leven en in die van de baby. Ook wilde ik er mannelijke vrienden bij hebben en mijn broers, omdat zij ook belangrijk zijn in mijn leven.

En we hebben een keer een snailmail gedaan, omdat het heel lastig was om een datum te prikken en we wilde dat dr belangrijkste personen gewoon mee konden doen dus toen hebben we een snailmail bedacht.
Ons engeltje *26-11-2012 - 04-12-2012*

Onze grote vent 22-08-2016

Onze kleine meid 27-02-2018
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers