Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Leuke kortingen en aanbiedingen topic

<<

Anoniem75

Bericht 26 Okt 2013 21:39

Re: Leuke kortingen en aanbiedingen topic

Ja maar dat zijn aanbiedingen bijv. 1+1 gratis op de Coca Cola liter flessen die ze vast in het assortiment hebben. Bij de Kruidvat zijn er nieuwe producten zoals dozen Lego die maar eenmaal verstrekt worden en dan werkt zoiets echt niet voor de klant. Believe me haha
<<

Anoniem16

Bericht 26 Okt 2013 21:41

Re: Leuke kortingen en aanbiedingen topic

Ik geloof je wel maar het is wel irritant. Laat je aanbiedingen dan al ingaan maandag, ook in de folder.
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 26 Okt 2013 21:46

Re: Leuke kortingen en aanbiedingen topic

Hier verschilt het per keer. De ene kaar kan je het op maandag al voor de actieprijs meenemen en de andere keer gaat het echt dinsdag pas in en dan moet je maandag nog de duurdere prijs betalen.
<<

Anoniem75

Bericht 26 Okt 2013 21:48

Re: Leuke kortingen en aanbiedingen topic

Printje schreef:Ik geloof je wel maar het is wel irritant. Laat je aanbiedingen dan al ingaan maandag, ook in de folder.


En dan op Zondag gaan werken zeker.

Ik begrijp jou ook wel hoor Printje :dance:
<<

Anoniem16

Bericht 26 Okt 2013 21:52

Re: Leuke kortingen en aanbiedingen topic

Er zijn denk ik genoeg tieners die wel willen vullen toch? Hier zijn ze vaak aan het vullen in de avond, tenminste er is altijd licht aan in de avond.
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3282

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 26 Okt 2013 21:56

Re: Leuke kortingen en aanbiedingen topic

Hier kan je de aanbiedingen altijd op zaterdag al kopen, ook al staat er in de folder dinsdag.
<<

Anoniem75

Bericht 26 Okt 2013 21:57

Re: Leuke kortingen en aanbiedingen topic

Nou geloof me die zijn echt schaars. In mijn tijd (god wat ben ik al oud) stond je echt te springen om te gaan werken en geld te verdienen voor een cd, een rondje geven of een nieuw mobieltje maar nu is het echt meer lang leven de lol en pfffff moet ik echt heel het weekend werken want ik wilde eigenlijk gaan shoppen met een vriendin en s'avond heb ik een feestje. En waar ze al het geld vandaan halen.. Maargoed dat is een andere discussie :) Maar echt zulke meiden en jongens zijn echt heel schaars hoor.
<<

Anoniem16

Bericht 26 Okt 2013 21:59

Re: Leuke kortingen en aanbiedingen topic

Ow oke haha echt waar?? Ik dacht die meiden van een jaar of 17 staan daarop te springen voor wat extra zakgeld.
<<

Anoniem75

Bericht 26 Okt 2013 22:03

Re: Leuke kortingen en aanbiedingen topic

Nope helaas (niet alle jongeren hoor maar wel veel)
<<

Anoniem286

Bericht 27 Okt 2013 23:29

Re: Leuke kortingen en aanbiedingen topic

Vanaf woensdag bij de hoogvliet 40% korting op de pampers luiers!
<<

Anoniem106

Bericht 28 Okt 2013 16:30

Re: Leuke kortingen en aanbiedingen topic

Vanaf vandaag 2 weken lang te vinden bij een Albert Heijn-filiaal bij jou in de buurt: de Woezel & Pip Sinterklaas-display! Deze display zit boordevol nieuwe en leuke artikelen ter inspiratie voor Sint en Piet, natuurlijk allemaal tegen scherpe prijzen!

Zo vinden jullie in de display het splinternieuwe boekje “Hallo Sinterklaas!”, de nieuwe CD “Sinterklaasliedjes!” en de Speelgoed van het Jaar-genomineerde Woezel & Pip Fotocamera!

Klik voor een lijst met filialen waar de Woezel & Pip Sinterklaas-display staat op de volgende link: http://www.woezelenpip.nl/documentbank/ ... as2013.pdf
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 28 Okt 2013 16:43

Re: Leuke kortingen en aanbiedingen topic

Wij hebben het sintboekje en de cd al gehaald! :cheering:
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3851

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:20

Bericht 28 Okt 2013 17:55

Re: Leuke kortingen en aanbiedingen topic

Ik zag het vandaag ook! Ik wil eigenlijk de blokken halen.
<<

Anoniem5

Bericht 28 Okt 2013 20:12

Re: Leuke kortingen en aanbiedingen topic

Printje schreef:
Razz schreef:

Ja oke maar bij de ah ligt er dan een briefje op van deze aanbieding gaat pas in op.... en dat de datum.


Wij verkochten het vanaf zaterdag altijd al voor de folderprijs die de dinsdag erop gaat bij producten die niet standaard in de schappen liggen, zoals speelgoed bijv. Maar aanbiedingen van shampoo's etc gingen wel gewoon vanaf dinsdag in.
Ik zou het gewoon aangeven op maandsg als je dan bijv. een pop uit de folder wilt kopen, volgens mij moet dat gewoon voor de aanbiedingsprijs als het eerder dan dinsdag in de winkel ligt. In het filiaal van mijn zus gaat dat in ieder geval wel zo en daar kun je ook bellen of ze iets voor je willen achterleggen, moet dan alleen wel dinsdags opgehaald worden anders wordt het weer in het schap gelegd als de voorraad op raakt.
<<

Ellebel

Noob

Berichten: 234

Geregistreerd: 02 Sep 2013 19:12

Bericht 28 Okt 2013 22:20

Re: Leuke kortingen en aanbiedingen topic

Bij bol.com vandaag 25% op Little People. DE boerderij was al afgeprijsd naar 48 en heb hem nu voor 36 gekocht en gratis verzendkosten :cheering:
17-05-2013
<<

Anoniem186

Bericht 28 Okt 2013 22:24

Re: Leuke kortingen en aanbiedingen topic

Highway schreef:Vanaf woensdag bij de hoogvliet 40% korting op de pampers luiers!


Is dat heel goedkoop?
Voordeliger dan nu bij de wehkamp?
<<

Anoniem261

Bericht 28 Okt 2013 22:55

Re: Leuke kortingen en aanbiedingen topic

Ellebel schreef:Bij bol.com vandaag 25% op Little People. DE boerderij was al afgeprijsd naar 48 en heb hem nu voor 36 gekocht en gratis verzendkosten :cheering:


Hoe gaat die 25% er nog af? Ik zie 'm alleen voor die 48 euro idd.
<<

Pleun

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 746

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:18

Bericht 28 Okt 2013 23:03

Re: Leuke kortingen en aanbiedingen topic

Ik zie de boerderij ook nog voor 48 euro.
<<

Anoniem261

Bericht 28 Okt 2013 23:12

Re: Leuke kortingen en aanbiedingen topic

Een rondje google gaf me de volgende code voor 25% korting: LITTLE25PM

Heb 'm ook besteld :)
<<

Ellebel

Noob

Berichten: 234

Geregistreerd: 02 Sep 2013 19:12

Bericht 29 Okt 2013 10:29

Re: Leuke kortingen en aanbiedingen topic

lente schreef:Een rondje google gaf me de volgende code voor 25% korting: LITTLE25PM

Heb 'm ook besteld :)


Sorry, dat was de code idd. Wellicht doet ie het vandaag ook nog?
17-05-2013
<<

Flip Fluitketel

Kwebbel

Berichten: 311

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:41

Bericht 29 Okt 2013 10:53

Re: Leuke kortingen en aanbiedingen topic

Ellebel schreef:
lente schreef:Een rondje google gaf me de volgende code voor 25% korting: LITTLE25PM

Heb 'm ook besteld :)


Sorry, dat was de code idd. Wellicht doet ie het vandaag ook nog?


Nee, hij doet het vandaag niet meer! Jammer want was gisteren niet thuis en las het begin van de nacht pas. Volgende keer beter!
No language can express the power and beauty of a mothers love
Grote zus oktober 2010
Kleine zus januari 2013
<<

dreamer

Kwebbel

Berichten: 257

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:21

Bericht 30 Okt 2013 12:04

Re: Leuke kortingen en aanbiedingen topic

weet iemand of de korting bij intertoys ook online is?
Afbeelding]
<<

Chipa

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1443

Geregistreerd: 02 Sep 2013 20:14

Bericht 30 Okt 2013 14:23

Re: Leuke kortingen en aanbiedingen topic

Net bij H&M een jas besteld van 29,95 voor 22,50 incl verzenden!

code 0560 geeft 25% korting
code 1304 geeft 5,- korting
<<

Tissie

Bericht 30 Okt 2013 18:02

Re: Leuke kortingen en aanbiedingen topic

dreamer schreef:weet iemand of de korting bij intertoys ook online is?



Ja, ik kreeg de link doorgestuurd, maar misschien gaat het ook via de gewone website wel.
Laatst gewijzigd door Tissie op 30 Okt 2013 18:08, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Tissie

Bericht 30 Okt 2013 18:04

Re: Leuke kortingen en aanbiedingen topic

VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers