Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar baal jij op dit moment van? #2

<<

Anoniem243

Bericht 11 Jun 2017 08:24

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Carra schreef:Aww SoGood, arm meiske! Niet schuldig voelen hoor!

Ik baal omdat ik net heel hard mijn teen heb gestoten aan de bank. Mijn nagel is stuk. Misschien had het iets te maken met de wijn.. maar het doet wel zeer!


In dezelfde categorie: ik baal omdat ik gisteravond (na een fijn dineetje met ook fijne wijn idd) op m'n hoge hakken door m'n voet ben geklapt. Kan er nu amper normaal op staan :(

Dat is schrikken SoGood! Echt, het overkomt iedereen wel een keer maar je voelt je dan zo rot hè.
<<

caribbeanlover

Bericht 11 Jun 2017 11:11

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Raven schreef:Dat van de cookies is blijkbaar helemaal niet zo.

Heb ik laatst een programma over gezien. Toen gingen ze dat allemaal proberen en het maakte helemaal niets uit.

Wat wel uitmaakte om via een buitenlandse site te boeken. Dus dan vloog je wel vanaf schiphol maar boekte via een Spaanse site.



Dat van die cookies klopt en maakt idd niks uit. Ik kijk vaak op die manier, maar houd het zonder ook open dus dan heb ik dezelfde pagina 2x open staan. De prijzen zijn hetzelfde en dus doet het niks.
Ik heb het ook gezien, was bij Radar.

Ik zit elke dag op Expedia omdat bij TUI de prijzen niet zakken. Uit wanhoop heb ik allerei manier gezocht of het los goedkoper was, maar dat is niet zo. Het handigste is als we gewoon zoals meestal bij TUI boeken, dan zit transfer erbij in en we hebben nog een waardebon van 50 euro dus dat gaat er nog vanaf.

Ik ben nu al een tijdje op het punt dat ik het gewoon niet leuk vind om te zoeken. Ach ja er zijn ergere dingen en het komt wel goed aangezien het elk jaar goed komt.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 11 Jun 2017 12:21

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Waar ga je eigenlijk heen dit jaar cbl? Wat vervelend dat het boeken nog niet lukt!
#teammaple🍁
<<

Anoniem282

Bericht 11 Jun 2017 12:43

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

CBL: ik begrijp goed dat je het zoeken en boeken van een vakantie nog leuk vindt. Vind het zelf altijd pas leuk worden zodra dat gedeelte is geregeld. :) Hoop dat het alsnog gaat lukken voor je!
<<

caribbeanlover

Bericht 11 Jun 2017 12:44

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Urban Naked schreef:Waar ga je eigenlijk heen dit jaar cbl? Wat vervelend dat het boeken nog niet lukt!


Wat aardig zeg dat je mee leeft vind ik echt heel leuk! We weten nog niet waar we heen gaan omdat er nog niks geboekt is aangezien de prijzen (nu) nog te hoog zijn :(.
Het plan was om naar Bali te gaan. Eerst twijfelde ik nog, want de cariben blijven toch wel favo. Toen zag ik allemaal leuke filmpjes over Bali en was ik overtuigd. Eens wat anders dan all in naar de cariben.

Bali is van de baan!

Mijn man wil graag naar Mexico en mij maakt het eigenlijk niet uit. De DR is ook prima. Dus ik zei tegen hem als Mexico niet lukt het dan wel de DR zou worden. Ik heb het idee dat er qua onze wensen niet veel of niks zou zijn naar Mexico tegen de tijd dat we willen boeken dus ik denk eigenlijk dat we naar de DR gaan (helemaal niet verkeerd).

We wilde beide altijd eens naar Jamaica waar we vorig jaar zijn geweest. Mijn man vond het niet leuk en wil daar nooit meer heen! Ik heb zoiets je kan het een 2e kans geven, maar hij wil echt niet. Nou ik heb hem super luxe resorts laten zien en dat als die in de aanbieding komen hij daar echt wel heen wil anders is hij gek.
Dus ik zou wel weer naar Jamaica willen en dan hoeft dat niet mega luxe te zijn.


Waar ga jij heen?
Laatst gewijzigd door caribbeanlover op 11 Jun 2017 12:47, in totaal 2 keer gewijzigd.
<<

caribbeanlover

Bericht 11 Jun 2017 12:45

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Guattari schreef:CBL: ik begrijp goed dat je het zoeken en boeken van een vakantie nog leuk vindt. Vind het zelf altijd pas leuk worden zodra dat gedeelte is geregeld. :) Hoop dat het alsnog gaat lukken voor je!


Nee juist niet zie laatste alinea. Dank je het komt goed dat weet ik zeker, maar baal gewoon elke dag kijken zonder resultaat.

Waar ga jij heen?
<<

Anoniem282

Bericht 11 Jun 2017 13:56

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

caribbeanlover schreef:
Guattari schreef:CBL: ik begrijp goed dat je het zoeken en boeken van een vakantie nog leuk vindt. Vind het zelf altijd pas leuk worden zodra dat gedeelte is geregeld. :) Hoop dat het alsnog gaat lukken voor je!


Nee juist niet zie laatste alinea. Dank je het komt goed dat weet ik zeker, maar baal gewoon elke dag kijken zonder resultaat.

Waar ga jij heen?


Dat is frustrerend, maar uiteindelijk komt het zeker goed.:) Het is hier nog niet concreet, maar ga binnenkort even echt oriënteren voor een langere reis einde van het jaar. In september ga ik iig wel met een vriendin naar Madrid en ik ga nog een weekje met m'n zus naar de zon.
<<

caribbeanlover

Bericht 11 Jun 2017 14:34

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Guattari schreef:
caribbeanlover schreef:
Guattari schreef:CBL: ik begrijp goed dat je het zoeken en boeken van een vakantie nog leuk vindt. Vind het zelf altijd pas leuk worden zodra dat gedeelte is geregeld. :) Hoop dat het alsnog gaat lukken voor je!


Nee juist niet zie laatste alinea. Dank je het komt goed dat weet ik zeker, maar baal gewoon elke dag kijken zonder resultaat.

Waar ga jij heen?


Dat is frustrerend, maar uiteindelijk komt het zeker goed.:) Het is hier nog niet concreet, maar ga binnenkort even echt oriënteren voor een langere reis einde van het jaar. In september ga ik iig wel met een vriendin naar Madrid en ik ga nog een weekje met m'n zus naar de zon.


Spannend zeg! Heb je al een idee naar welke landen je wilt?
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 11 Jun 2017 14:46

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Heerlijk cbl, al die verre oorden. Ik ben wel jaloers! Ik zit met m'n gezin met twee kleine kinderen, we zijn tot het hoogseizoen veroordeeld en hebben een budget. Dus al die plekken die jij noemt vallen voor mij sowieso af.
Wij gaan twee weken kamperen in Frankrijk. Totaal anders, maar heb er wel veel zin in! En: alles is al geboekt ;)
#teammaple🍁
<<

Anoniem282

Bericht 11 Jun 2017 15:18

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

caribbeanlover schreef:
Guattari schreef:
caribbeanlover schreef:
Nee juist niet zie laatste alinea. Dank je het komt goed dat weet ik zeker, maar baal gewoon elke dag kijken zonder resultaat.

Waar ga jij heen?


Dat is frustrerend, maar uiteindelijk komt het zeker goed.:) Het is hier nog niet concreet, maar ga binnenkort even echt oriënteren voor een langere reis einde van het jaar. In september ga ik iig wel met een vriendin naar Madrid en ik ga nog een weekje met m'n zus naar de zon.


Spannend zeg! Heb je al een idee naar welke landen je wilt?


Ik twijfel nog: Myanmar, India of totaal iets anders. Combinatie van twee landen lijkt me ook leuk! :)
<<

caribbeanlover

Bericht 11 Jun 2017 15:56

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Urban Naked schreef:Heerlijk cbl, al die verre oorden. Ik ben wel jaloers! Ik zit met m'n gezin met twee kleine kinderen, we zijn tot het hoogseizoen veroordeeld en hebben een budget. Dus al die plekken die jij noemt vallen voor mij sowieso af.
Wij gaan twee weken kamperen in Frankrijk. Totaal anders, maar heb er wel veel zin in! En: alles is al geboekt ;)


Als jij het daar fijn hebt da's heel mooi toch. Dat zijn 2 dingen die ik haat kamperen en Frankrijk zo heeft iedereen wat. Weet niet wat je budget meestal is, maar als je all in gaat hoeft het niet duur te zijn. Ook als je 3 sterren niet erg vind kan dat schelen.
<<

caribbeanlover

Bericht 11 Jun 2017 15:57

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Guattari schreef:
caribbeanlover schreef:
Guattari schreef:
Dat is frustrerend, maar uiteindelijk komt het zeker goed.:) Het is hier nog niet concreet, maar ga binnenkort even echt oriënteren voor een langere reis einde van het jaar. In september ga ik iig wel met een vriendin naar Madrid en ik ga nog een weekje met m'n zus naar de zon.


Spannend zeg! Heb je al een idee naar welke landen je wilt?


Ik twijfel nog: Myanmar, India of totaal iets anders. Combinatie van twee landen lijkt me ook leuk! :)


Spannend hoor! Ik lees wel wat het is geworden.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12105

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 11 Jun 2017 17:36

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ik baal. Elke keer weer als wij onze verjaardagen vieren weer gedoe. Broer van man hun zoontje was ziek kan gebeuren maar wel toevallig elke keer bij onze verjaardagen. Mijn broer en vrouw zijn gewoon niet op komen dagen. Ook niet mij gefeliciteerd afgelopen week. Ben zo klaar met hun

Cbl wat een gedoe met vakantie uitzoeken hopelijk vind je een leuke reis
Afbeelding
<<

Anoniem282

Bericht 11 Jun 2017 17:39

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Komt goed, CBL. Zodra ik eruit ben, laat ik het hier weten. :)
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 10:53

Bericht 11 Jun 2017 17:57

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

sarah1985 schreef:Ik baal. Elke keer weer als wij onze verjaardagen vieren weer gedoe. Broer van man hun zoontje was ziek kan gebeuren maar wel toevallig elke keer bij onze verjaardagen. Mijn broer en vrouw zijn gewoon niet op komen dagen. Ook niet mij gefeliciteerd afgelopen week. Ben zo klaar met hun

Cbl wat een gedoe met vakantie uitzoeken hopelijk vind je een leuke reis


Wat vervelend Sarah :nopompom:
Was het wel gezellig met de mensen die er wel waren?
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12105

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 11 Jun 2017 18:00

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ja dat wel gelukkig . Nu nog een hele boel gebak over
Afbeelding
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 10:53

Bericht 11 Jun 2017 18:01

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Gelukkig, anders is je hele dag verpest.
<<

caribbeanlover

Bericht 11 Jun 2017 18:34

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

sarah1985 schreef:Ik baal. Elke keer weer als wij onze verjaardagen vieren weer gedoe. Broer van man hun zoontje was ziek kan gebeuren maar wel toevallig elke keer bij onze verjaardagen. Mijn broer en vrouw zijn gewoon niet op komen dagen. Ook niet mij gefeliciteerd afgelopen week. Ben zo klaar met hun

Cbl wat een gedoe met vakantie uitzoeken hopelijk vind je een leuke reis


Wat balen joh. De broer van je man had dan toch alleen kunnen komen al was het maar voor even. Dus jouw broer heeft geen eens het fatsoen gehad om af te bellen? Wat rot zeg! Niet leuk hoe het gaat met hun zo te lezen. Wat hebben ze nog meer gedaan? Sterkte.



Ook een gedoe bij mij, maar niet iets om serieus te nemen aangezien het wel goed komt. Ik baal gewoon enorm en wil eigenlijk voorlopig niet kijken. Mijzelf kennende kijk ik morgen toch weer, want je weet het maar nooit he.

Wat dat betreft ben ik niet zo tevreden over Expedia. Ik had nog niet zolang geleden een leuke vakantie gezien naar Mexico, maar wilde het niet direct boeken omdat ik het een en ander wilde weten. Ook wilde ik niet iets overhaast boeken met het idee dat er later wat leukers en/of goedkopers zou zijn.
Kijk ik de volgende dag was het weg!!! Zo snel gaat het dus bij hun. Het stomme is dat sindsdien de prijzen en tijden hetzelfde blijven.

Dat hotel bieden ze natuurlijk nog aan alleen nu met andere vluchttijden. De goedkoopste optie is dat we dan s'avonds pas aankomen waardoor je toch niet veel kan doen ook ivm eventuele moeheid. Terug vlieg je dan om rond lunchtijd. Dus dan ontbijten we daar alleen, koffers inpakken en meer niet.
Dat vind ik zonde, want dan kan je 2 dgn niet zwemmen. Andere opties zijn er wel, maar met tussenstops van wel 16 uur en vaak via Amerika. Nou nee dan maar niet.

Zelfde geval voor de DR en Jamaica (ook wil mijn man daar niet heen ik kijk er wel naar je weet nooit he).

Zo dat was mijn baalverhaal niet zo heel boeiend, maar ik baal wel!
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 10:53

Bericht 11 Jun 2017 20:21

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ik baal van mijn vriend. Zijn auto staat al 1,5 dag met een lekke band en hij blijft het wisselen maar uitstellen.
Het is zeker 10 minuten werk :palm:
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9453

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 11 Jun 2017 20:23

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Van de blaren op mn hak auwtsj.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

anoniem224

Bericht 11 Jun 2017 20:32

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ik baal dat het nog 6 dagen duurt voordat ik weer een vrije dag heb. Ik ben moe!
<<

caribbeanlover

Bericht 11 Jun 2017 20:50

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Guattari schreef:Komt goed, CBL. Zodra ik eruit ben, laat ik het hier weten. :)



Hahaha I know en het komt uiteindelijk al jaren goed daar maak ik me niet druk om. Wel dat de prijzen nu niet willen zakken. Ik heb zero geduld! Ben echt benieuwd waar je uiteindelijk heen gaat . Wie weet India?
<<

Anoniem282

Bericht 11 Jun 2017 21:30

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

caribbeanlover schreef:
Guattari schreef:Komt goed, CBL. Zodra ik eruit ben, laat ik het hier weten. :)



Hahaha I know en het komt uiteindelijk al jaren goed daar maak ik me niet druk om. Wel dat de prijzen nu niet willen zakken. Ik heb zero geduld! Ben echt benieuwd waar je uiteindelijk heen gaat . Wie weet India?


Ik hoop dat er nog een goede deal/prijs voorbij komt. Houd vol. ;-) Haha, ja ik ben ook benieuwd. India zou wel tof zijn, maar Myanmar lijkt me ook geweldig. :)
<<

caribbeanlover

Bericht 12 Jun 2017 08:51

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Guattari schreef:
caribbeanlover schreef:
Guattari schreef:Komt goed, CBL. Zodra ik eruit ben, laat ik het hier weten. :)



Hahaha I know en het komt uiteindelijk al jaren goed daar maak ik me niet druk om. Wel dat de prijzen nu niet willen zakken. Ik heb zero geduld! Ben echt benieuwd waar je uiteindelijk heen gaat . Wie weet India?


Ik hoop dat er nog een goede deal/prijs voorbij komt. Houd vol. ;-) Haha, ja ik ben ook benieuwd. India zou wel tof zijn, maar Myanmar lijkt me ook geweldig. :)


Uit pure wanhoop omdat het niet wil lukken nu zat ik ook aan India te denken, maar daar sta ik nu niet 100% achter. Wil er ooit nog eens heen, maar nu niet. Heb me ondanks dat ik later tijdens de vakantie er schijt aan had niet altijd fijn gevoeld om in bikini te lopen.
<<

Anoniem291

Bericht 12 Jun 2017 11:43

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Framboos schreef:
Lotus schreef:Framboos; kan de huisarts de ganglion niet leegzuigen? Dat hebben ze bij mij ooit gedaan, was een simpel klusje voor de huisarts

Ja dat was ook de bedoeling, maar ze spuiten dan ook ontstekingsremmer erin en dat mocht in de zwangerschap niet. Vraag mij dus af of dat nu wel mogelijk is omdat ik nog bv geef. Alternatief was het weg te laten halen door de (plastisch) chirurg, maar vind dat meteen beetje overdreven en aangezien ik in september ook al onder het mes mag sla ik dat liever even over.


Ik heb er tijdens mijn zwangerschap ook eentje gekregen en omdat ik er steeds meer last van kreeg er ook maar wat aan laten doen. Leegzuigen bij de huisarts is mislukt, er kwam niks uit. Nog wel wat ingespoten in de hoop dat er toch wat zou gebeuren, maar helaas dus heb hem weg laten halen door de plastisch chirurg dmv zo'n blokverdoving. Ik gaf alleen geen BV dus geen idee of het dan wel kan.
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers