Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ver weg wonen van familie/vrienden: welk feestje wel/niet?

<<

Flore

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 882

Geregistreerd: 09 Jul 2016 12:36

Bericht 10 Jun 2017 14:20

Re: Ver weg wonen van familie/vrienden: welk feestje wel/nie

Lejow schreef:
Caulfield schreef:
Flore schreef:Bij ons is het helaas vaak eenrichtingsverkeer, wij gaan supervaak naar mijn hometown, en bij ons zie je bijna nooit iemand. Daar ben ik ook wel een beetje klaar mee, dat speelt ook wel mee denk ik, in mijn gevoel om wat minder vaak die kant op te gaan.


Ik vind het niet raar dat jullie vaker die kant op gaan dan andersom. Jullie zijn weggegaan, dat is de consequentie.

Wij hebben best veel familie en vrienden in Groningen, dat is voor ons 2.5 uur rijden. We gaan zeker niet naar alle feestjes, we zijn er denk ik 4-5 x per jaar en dan proberen we zoveel mogelijk mensen te zien. Dan ga ik dus ook naar mijn vrienden toe. Zij komen minder bij mij en dat vind ik logisch; ik combineer het met familie en andere vrienden, zij hebben in mijn stad niets te zoeken.


Dat vind ik inderdaad ook wel een beetje.


Wat hard...Betekent dus dat ik de gene moet zijn die energie pompt in een vriendschap of in de familieband? En de anderen kunnen lekker achterover leunen? Als mijn familie en vrienden er ook zo over denken moet ik maar als de wiedeweerga hier vrienden gaan zoeken :nopompom:
Boys rule!
2018 / 2020
<<

Anoniem278

Bericht 10 Jun 2017 15:07

Re: Ver weg wonen van familie/vrienden: welk feestje wel/nie

Ik denk dat dat wat kort door bocht is. In een contact moeten alle partijen investeren. En ik denk ook absoluut niet dat het zo moet zijn dat jij voor ieder wissewasje daarheen moet, noch dat het zo mag zijn dat zij nooit jouw kant uit komen. Ik denk wel, als je ervoor kiest ver weg te gaan wonen terwijl alle familie en vrienden blijven op de plek waar ze waren, dat de verhouding tussen jouw daarheen gaan en hun naar jou komen in jouw nadeel zal en mag zijn. Immers, zij zijn niet verhuisd, zij hebben geen keuze gemaakt om ver weg te gaan wonen, dat deed jij. Dus dat jij relatief vaker naar je oude omgeving gaat lijkt me begrijpelijk. Maar ik vind niet dat dat betekent dat zij nooit naar jullie kunnen komen. Als jij merkt dat jij alleen maar aan t reizen bent terwijl er bv niemand komt als jij je verjaardag viert, zoals iemand hierboven, dan snap ik dat je zelf inderdaad minder en minder gaat. Het hoeft zeker niet perfect in balans te zijn maar ik snap heel goed dat jij ook wel eens mensen wilt ontvangen ipv altijd op bezoek te gaan
<<

anoniem203

Bericht 10 Jun 2017 15:15

Re: Ver weg wonen van familie/vrienden: welk feestje wel/nie

Ik vind het ook een beetje hard hoor en Flore als het echte vrienden zijn dan komen ze echt wel bij je langs. Al is het maar 1x in het jaar. Wat is nou 1x per jaar 4 uur in de auto zitten voor een vriendin? Dat doe je toch gewoon? En ik vind het ook vrij normaal dat jij niet alle feestjes af gaat maar eens in de zoveel tijd gewoon een paar vliegen in 1 klap doet. Jij hebt waarschijnlijk ook gewoon een druk leven. Maar wat ik wel zou doen in het geval van je vriendin die een soort van beledigd is haar bijv. mee uit lunchen nemen voor haar verjaardag als je weer in je hometown bent. Dat je toch een soort van haar niet vergeet en het de volgende keer goed maakt. Iedere vriendin moet dan snappen toch? En dan je de volgende keer wel naar haar verjaardag gaat en dan iemand anders 'teleur' stelt. Een waarbij je dit jaar wel op verjaardag/bruiloft/kraamvisite bent geweest.
Laatst gewijzigd door anoniem203 op 10 Jun 2017 18:02, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 10 Jun 2017 15:48

Re: Ver weg wonen van familie/vrienden: welk feestje wel/nie

Flore schreef:
Lejow schreef:
Caulfield schreef:
Ik vind het niet raar dat jullie vaker die kant op gaan dan andersom. Jullie zijn weggegaan, dat is de consequentie.

Wij hebben best veel familie en vrienden in Groningen, dat is voor ons 2.5 uur rijden. We gaan zeker niet naar alle feestjes, we zijn er denk ik 4-5 x per jaar en dan proberen we zoveel mogelijk mensen te zien. Dan ga ik dus ook naar mijn vrienden toe. Zij komen minder bij mij en dat vind ik logisch; ik combineer het met familie en andere vrienden, zij hebben in mijn stad niets te zoeken.


Dat vind ik inderdaad ook wel een beetje.


Wat hard...Betekent dus dat ik de gene moet zijn die energie pompt in een vriendschap of in de familieband? En de anderen kunnen lekker achterover leunen? Als mijn familie en vrienden er ook zo over denken moet ik maar als de wiedeweerga hier vrienden gaan zoeken :nopompom:
Wat lees jij slecht. Caulfield zegt 'vaker', niet wat jij nu schetst.
#teammaple🍁
<<

Anoniem282

Bericht 10 Jun 2017 16:16

Re: Ver weg wonen van familie/vrienden: welk feestje wel/nie

Als je je ook zo opstelt in de communicatie naar je vrienden/familie, snap ik wel dat ze niet net zo vaak jouw kant opgaan. Je komt op mij over alsof je helemaal niet begrijpt wat er hier wordt gezegd en alleen redeneert vanuit een door jou bedachte achtergestelde positie c.q. slachtoffergedrag.

Ik heb 3 uur enkele reis en ga vaker die kant op dan omgekeerd. Geen probleem. Ik wilde immers verhuizen.
<<

Anoniem197

Bericht 10 Jun 2017 16:40

Re: Ver weg wonen van familie/vrienden: welk feestje wel/nie

Is idd jammer maar ook zijn eigen schuld denk ik dan. Hij kan ook snappen dat wij niet altijd doen wat zij wil.
Maar ik vind het dus idd een consequentie van verhuizen. (Maar misschien komt dat ook door de situatie?)
<<

Flore

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 882

Geregistreerd: 09 Jul 2016 12:36

Bericht 10 Jun 2017 17:45

Re: Ver weg wonen van familie/vrienden: welk feestje wel/nie

Guattari schreef:Als je je ook zo opstelt in de communicatie naar je vrienden/familie, snap ik wel dat ze niet net zo vaak jouw kant opgaan. Je komt op mij over alsof je helemaal niet begrijpt wat er hier wordt gezegd en alleen redeneert vanuit een door jou bedachte achtergestelde positie c.q. slachtoffergedrag.

Ik heb 3 uur enkele reis en ga vaker die kant op dan omgekeerd. Geen probleem. Ik wilde immers verhuizen.


Oke, een beetje respect mag best he.
Ik kom hier niet om ongenuanceerd te horen wat je van me vindt. Ik vind het nogal wat, wat je over me zegt. Misschien was ik wat kort door de bocht, daar kan ik inkomen, maar wat je nu zegt raakt me.
Laatst gewijzigd door Flore op 10 Jun 2017 18:13, in totaal 2 keer gewijzigd.
Boys rule!
2018 / 2020
<<

Flore

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 882

Geregistreerd: 09 Jul 2016 12:36

Bericht 10 Jun 2017 17:58

Re: Ver weg wonen van familie/vrienden: welk feestje wel/nie

Urban Naked schreef:
Flore schreef:
Lejow schreef:
Dat vind ik inderdaad ook wel een beetje.


Wat hard...Betekent dus dat ik de gene moet zijn die energie pompt in een vriendschap of in de familieband? En de anderen kunnen lekker achterover leunen? Als mijn familie en vrienden er ook zo over denken moet ik maar als de wiedeweerga hier vrienden gaan zoeken :nopompom:
Wat lees jij slecht. Caulfield zegt 'vaker', niet wat jij nu schetst.


Sorry hoor
Laatst gewijzigd door Flore op 10 Jun 2017 18:09, in totaal 1 keer gewijzigd.
Boys rule!
2018 / 2020
<<

anoniem203

Bericht 10 Jun 2017 18:09

Re: Ver weg wonen van familie/vrienden: welk feestje wel/nie

Je mag het ook vervelend vinden Flore want dat is het ook. Je hebt natuurlijk een hoop opgegeven toen je ging verhuizen en als je dan ook nog eens een keer in de steek gelaten voelt doet dat gewoon pijn. Ik hoop dat je er uit komt met je vriendin en dat je verder iets aan mijn reactie hierboven hebt.
<<

Flore

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 882

Geregistreerd: 09 Jul 2016 12:36

Bericht 10 Jun 2017 18:15

Re: Ver weg wonen van familie/vrienden: welk feestje wel/nie

Ava schreef:Je mag het ook vervelend vinden Flore want dat is het ook. Je hebt natuurlijk een hoop opgegeven toen je ging verhuizen en als je dan ook nog eens een keer in de steek gelaten voelt doet dat gewoon pijn. Ik hoop dat je er uit komt met je vriendin en dat je verder iets aan mijn reactie hierboven hebt.


Lief! Je tip is inderdaad een goede!
Boys rule!
2018 / 2020
<<

Anoniem282

Bericht 10 Jun 2017 18:59

Re: Ver weg wonen van familie/vrienden: welk feestje wel/nie

Flore schreef:
Guattari schreef:Als je je ook zo opstelt in de communicatie naar je vrienden/familie, snap ik wel dat ze niet net zo vaak jouw kant opgaan. Je komt op mij over alsof je helemaal niet begrijpt wat er hier wordt gezegd en alleen redeneert vanuit een door jou bedachte achtergestelde positie c.q. slachtoffergedrag.

Ik heb 3 uur enkele reis en ga vaker die kant op dan omgekeerd. Geen probleem. Ik wilde immers verhuizen.


Oke, een beetje respect mag best he.
Ik kom hier niet om ongenuanceerd te horen wat je van me vindt. Ik vind het nogal wat, wat je over me zegt. Misschien was ik wat kort door de bocht, daar kan ik inkomen, maar wat je nu zegt raakt me.


Ongenuanceerd zijn en/of niet respectvol, is iets heel anders dan het niet leuk vinden dat je op mij een indruk achterlaat van jezelf als slachtoffer (van je eigen gemaakte keuzes). Je trekt onjuiste conclusies op basis van Caulfields reactie en op UN reageer je vrij beledigd. Ik vind je reacties idd niet getuigen van dat je de consequenties overziet/aanvaardt van jouw beslissing om te verhuizen. Voor mezelf vind ik het heel logisch dat ik vaker naar mijn familie/vrienden ga ruim 200 km verderop, omdat ik dit kan combineren. Omgekeerd zouden ze speciaal voor mij (moeten) komen en dit niet kunnen combineren met andere familie/vrienden bezoeken.

Weet jouw kring dat je dit ervaart als eenrichtingsverkeer? Heb je dat bespreekbaar gemaakt? Ik haal het niet uit je posts. Verwachtingen leiden vaak tot teleurstelling, als je deze niet toetst bij degenen om wie het gaat.
<<

Flore

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 882

Geregistreerd: 09 Jul 2016 12:36

Bericht 10 Jun 2017 20:59

Re: Ver weg wonen van familie/vrienden: welk feestje wel/nie

Guattari schreef:
Flore schreef:
Guattari schreef:Als je je ook zo opstelt in de communicatie naar je vrienden/familie, snap ik wel dat ze niet net zo vaak jouw kant opgaan. Je komt op mij over alsof je helemaal niet begrijpt wat er hier wordt gezegd en alleen redeneert vanuit een door jou bedachte achtergestelde positie c.q. slachtoffergedrag.

Ik heb 3 uur enkele reis en ga vaker die kant op dan omgekeerd. Geen probleem. Ik wilde immers verhuizen.


Oke, een beetje respect mag best he.
Ik kom hier niet om ongenuanceerd te horen wat je van me vindt. Ik vind het nogal wat, wat je over me zegt. Misschien was ik wat kort door de bocht, daar kan ik inkomen, maar wat je nu zegt raakt me.


Ongenuanceerd zijn en/of niet respectvol, is iets heel anders dan het niet leuk vinden dat je op mij een indruk achterlaat van jezelf als slachtoffer (van je eigen gemaakte keuzes). Je trekt onjuiste conclusies op basis van Caulfields reactie en op UN reageer je vrij beledigd. Ik vind je reacties idd niet getuigen van dat je de consequenties overziet/aanvaardt van jouw beslissing om te verhuizen. Voor mezelf vind ik het heel logisch dat ik vaker naar mijn familie/vrienden ga ruim 200 km verderop, omdat ik dit kan combineren. Omgekeerd zouden ze speciaal voor mij (moeten) komen en dit niet kunnen combineren met andere familie/vrienden bezoeken.

Weet jouw kring dat je dit ervaart als eenrichtingsverkeer? Heb je dat bespreekbaar gemaakt? Ik haal het niet uit je posts. Verwachtingen leiden vaak tot teleurstelling, als je deze niet toetst bij degenen om wie het gaat.


Ik heb geen zin meer om met jou hierover te "praten", ik vind de manier waarop jij met mij communiceert niet fijn.
Boys rule!
2018 / 2020
<<

Anoniem282

Bericht 10 Jun 2017 21:18

Re: Ver weg wonen van familie/vrienden: welk feestje wel/nie

Prima. :)
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 10 Jun 2017 22:24

Re: Ver weg wonen van familie/vrienden: welk feestje wel/nie

Jammer,
want ik vind dat Guat het heel duidelijk en netjes neerzet.

Dat neemt niet weg dat het voor jou als heel vervelend kan voelen, je maakt de reactie van Caulfield alleen heel zwart wit.
Kijk, ik woon dan maar een half uurtje van mijn 'home town', maar als ik daar heen ga, ga ik vaak ook even langs mijn vader/oma/vriendinnen enz.
Terwijl er voor hen hier verder niets is (buiten een groot winkelcentrum haha)
<<

Flore

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 882

Geregistreerd: 09 Jul 2016 12:36

Bericht 10 Jun 2017 22:51

Re: Ver weg wonen van familie/vrienden: welk feestje wel/nie

Meningen verschillen Lejow...no problemo
Boys rule!
2018 / 2020
<<

Anoniem282

Bericht 10 Jun 2017 23:21

Re: Ver weg wonen van familie/vrienden: welk feestje wel/nie

Flore schreef:Meningen verschillen Lejow...no problemo


Het moge duidelijk zijn dat je reactie op Lejow heel raar en onwaar is. Je stuurt me immers 25 minuten geleden een PM om je ongenoegen te uiten over mijn reacties. Best apart, aangezien je in dit topic aangaf niet meer met mij hierover te willen praten. Ik heb toen al gereageerd dat ik dat prima vond en daar blijf ik bij. Er valt hier/via PM niets meer te bespreken. We waren al uitgepraat.
<<

Anoniem245

Bericht 11 Jun 2017 02:06

Re: Ver weg wonen van familie/vrienden: welk feestje wel/nie

Ik ben het wel eens met Guattari, als we hier al familie bezoek hebben komen zij hierheen. Het wordt dan inderdaad gecombineerd met meerdere bezoekjes en andersom is dat niet. Ben denk ik in mijn volwassen leven bij mijn nichtje geweest 300km verderop omdat ze dichtbij het ziekenhuis woonde en toen heb ik daar gelogeerd. Ik vind dus wel als je de keus maakt zo ver te gaan wonen dat je alle consequenties moet aanvaarden, ook dat je zelf dan meer moet investeren in je vriendschappen en familie.
<<

Flore

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 882

Geregistreerd: 09 Jul 2016 12:36

Bericht 11 Jun 2017 06:46

Re: Ver weg wonen van familie/vrienden: welk feestje wel/nie

Guattari schreef:
Flore schreef:Meningen verschillen Lejow...no problemo


Het moge duidelijk zijn dat je reactie op Lejow heel raar en onwaar is. Je stuurt me immers 25 minuten geleden een PM om je ongenoegen te uiten over mijn reacties. Best apart, aangezien je in dit topic aangaf niet meer met mij hierover te willen praten. Ik heb toen al gereageerd dat ik dat prima vond en daar blijf ik bij. Er valt hier/via PM niets meer te bespreken. We waren al uitgepraat.


Ik dacht: ik doe het netjes via pm, niet en public, en dan doe jij dit? Geniet je daarvan ofzo, naar hoor.
Ik had het tegen Lejow, haar mening over jouw reacties, dat mag verschillen.
Laatst gewijzigd door Flore op 11 Jun 2017 06:50, in totaal 1 keer gewijzigd.
Boys rule!
2018 / 2020
<<

Flore

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 882

Geregistreerd: 09 Jul 2016 12:36

Bericht 11 Jun 2017 06:48

Re: Ver weg wonen van familie/vrienden: welk feestje wel/nie

Mag dit topic gesloten en verwijderd worden burgemeesters? Voor mij is de essentie wel weg...
Boys rule!
2018 / 2020
<<

Femm

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1554

Geregistreerd: 17 Jan 2016 10:10

Bericht 11 Jun 2017 07:00

Re: Ver weg wonen van familie/vrienden: welk feestje wel/nie

Eens met een o.a. guat en lejow. Ik vind ook dat dat de consequentie is als je elders gaat wonen. Dat merk ik zelf ook, ik ben 9 jaar geleden weggegaan en ik blijf wel hun kant op rijden en combineer bezoekjes maar hier hebben zij niks. Dus mensen komen langs op een verjaardag of wanneer ze toevallig in de buurt zijn maar verder niet.

Neemt niet weg dat ik het heel jammer vind. Ik vind het ook gezellig als iemand hier langskomt en we zelf niet altijd weg hoeven.

Ik vind het wel gek dat je doet alsof zij geen energie in jou/jullie steken enkel omdat jij degene bent die in de auto moet zitten. Vriendschap of een familiecontact houd toch wel meer in dan langsgaan bij elkaar.
Januari 2012
Augustus 2014
Juli 2016
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 11 Jun 2017 10:01

Re: Ver weg wonen van familie/vrienden: welk feestje wel/nie

Wij gaan ook vaker die kant op, vaak is dat voor ons ook juist handig want dan kunnen we meerdere mensen zien. Maar ik zou het ook niet leuk vinden als nooit iemand hier zou willen komen. Gelukkig is dat hier ook totaal niet het geval. Ik merk dat mensen die naar ons komen het vaak wel proberen te combineren met iets leuks, ze gaan bijvoorbeeld hier in de omgeving winkelen, wandelen, naar een museum oid. Soms met ons, soms zelf. Dat doen wij ook altijd als we naar iemand gaan die ver weg woont en waar we verder niet bij iemand anders langs gaan. We zoeken altijd of er iets leuks te doen is en maken er een leuk dagje van. Dus eigenlijk vind ik nooit naar iemand toe gaan omdat je daar verder niets hebt altijd een beetje een flauw argument, als je zelf een beetje initiatief toont kun je er best wat leuks van maken lijkt me. En dat dat dan niet supervaak gebeurt, en minder vaak dan dat jij die kant op gaat, dat lijkt me dan wel logisch zoals ik eerder zei.
<<

Jada

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1739

Geregistreerd: 19 Apr 2015 15:48

Bericht 11 Jun 2017 10:11

Re: Ver weg wonen van familie/vrienden: welk feestje wel/nie

Ik vind het inderdaad ook niet meer normaal dat ik vaker die kant op ga. Ik denk dat ik gemiddeld zo'n 10 keer per jaar die kant op ga en zij gemiddeld 2 keer per jaar naar mij komen. Zij komen inderdaad alleen voor mij en hebben hier verder niemand anders te bezoeken. Terwijl als ik die kant op ga ik meerdere bezoekjes kan combineren, dus bijvoorbeeld even langs mijn ouders, broer/schoonzus en een vriendin allemaal in dezelfde keer rijden. Maar als ik een feestje zou geven dan weet ik dat ze allemaal zonder problemen deze kant op komen of toen ik in het ziekenhuis lag zijn ze ook gekomen om mij in het ziekenhuis te bezoeken ook al zaten ze daarvoor langer in de auto dan ze mij konden bezoeken.
Daarnaast als ze graag willen afspreken en ik heb het heel druk en zeg dat ik het niet red om die kant op te komen maar dat ze altijd welkom hier zijn dan komen ze ook zonder problemen deze kant op. Maar dat komt niet zo vaak voor, ik kies er zelf toch ook vaker voor om die kant op te gaan, juist omdat ik dan kan combineren en meer mensen kan zien.

Daarnaast zit voor mij de sterkte van de band niet alleen in het afspreken, maar nog veel meer in het contact daar buiten om. De berichtjes hoe het gaat, om succes te wensen of om even te laten weten dat ze aan mij denken.

Ik kan mij heel goed voorstellen dat het steekt als dat niet gebeurd en het eenrichtingsverkeer is. Daar zul je dan het gesprek over moeten aan gaan.
<<

Flore

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 882

Geregistreerd: 09 Jul 2016 12:36

Bericht 11 Jun 2017 10:29

Re: Ver weg wonen van familie/vrienden: welk feestje wel/nie

Bedankt voor jullie reacties Jada en Miss-z. Ik denk dat ik inderdaad het gesprek aan moet gaan, waarschijnlijk zijn ze zich van geen kwaad bewust. Ik ga natuurlijk zo vaak die kant op, misschien denken ze daarom: ach ze komen toch wel hier.
Boys rule!
2018 / 2020
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:50

Bericht 11 Jun 2017 11:32

Re: Ver weg wonen van familie/vrienden: welk feestje wel/nie

Ik woon dan wel niet zo ver weg van mijn familie maar ik vind het eigenlijk best wel logisch. Ik ben 40 minuten verderop gaan wonen. Zij wonen allemaal op 10 minuten afstand van elkaar. Mijn ouders en zus komen hier alleen voor een verjaardag. Dus 2 keer per jaar. Ik vind eigenlijk ook wel dat nu ik er voor gekozen heb om verder weg te wonen ik er wat meer moeite voor moet doen. Ik ervaar dat niet als iets vervelends en sta er eigenlijk nooit zo bij stil. Ik stap gewoon in de auto en ga er naartoe.
<<

Anoniem282

Bericht 11 Jun 2017 12:31

Re: Ver weg wonen van familie/vrienden: welk feestje wel/nie

Flore schreef:
Guattari schreef:
Flore schreef:Meningen verschillen Lejow...no problemo


Het moge duidelijk zijn dat je reactie op Lejow heel raar en onwaar is. Je stuurt me immers 25 minuten geleden een PM om je ongenoegen te uiten over mijn reacties. Best apart, aangezien je in dit topic aangaf niet meer met mij hierover te willen praten. Ik heb toen al gereageerd dat ik dat prima vond en daar blijf ik bij. Er valt hier/via PM niets meer te bespreken. We waren al uitgepraat.


Ik dacht: ik doe het netjes via pm, niet en public, en dan doe jij dit? Geniet je daarvan ofzo, naar hoor.
Ik had het tegen Lejow, haar mening over jouw reacties, dat mag verschillen.


Nogmaals: als je geen zin hebt om met mij te praten en ik al zei dat prima te vinden, hoef je mij ook niet via PM te benaderen. Heeft niets te maken met dat ik daarvan zou genieten. Zo netjes was je niet in je PM en om mijzelf niet continu te hoeven herhalen, lijkt het me verstandiger om erover op te houden.
VorigeVolgende

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers