Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Het leed dat ovulatietesten heet....

<<

Flore

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 882

Geregistreerd: 09 Jul 2016 13:36

Bericht 03 Jun 2017 09:29

Het leed dat ovulatietesten heet....

Ik gebruik sinds 3 maanden ovulatietesten van clearblue(met smiley). Afgelopen 3 maanden elke keer 2 dagen een smiley gehad 1 of 2 dagen. Nu zit ik op dag 15 van mijn cyclus en heb nog geen pisitief resultaat...terwijl het de vorige maanden op dag 12,13 of 14 pisitief was.
Heb ik deze maand geen goede eisprong? Of misschien komt hij nog? Wat zijn jullie ervaringen?
Boys rule!
2018 / 2020
<<

Isolt

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2386

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:46

Bericht 03 Jun 2017 10:24

Re: Het leed dat ovulatietesten heet....

Ik had niet elke maand met deze test een smiley. Daarom deed ik de testen van de Action er voor de zekerheid bij. Die liepen altijd wel mooi op. De maand dat ik zwanger ben geworden had ik ook geen smiley. De Action was wel positief en had dus wel degelijk een eisprong. :smile:
10-08-2017 ♥
<<

Geel

Bericht 03 Jun 2017 10:43

Re: Het leed dat ovulatietesten heet....

Ik heb geen verstand van die dingen, maar ben je dan niet zwanger?
<<

Flore

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 882

Geregistreerd: 09 Jul 2016 13:36

Bericht 03 Jun 2017 10:46

Re: Het leed dat ovulatietesten heet....

Uuh Geel, hoezo dat? 2 weken geleden was ik ongesteld. Zit op dag 15 van mijn cyclus.
Boys rule!
2018 / 2020
<<

Geel

Bericht 03 Jun 2017 10:52

Re: Het leed dat ovulatietesten heet....

Ja ik ben ook zwanger geworden heel vroeg in m'n cyclus, terwijl ik heel regelmatig ongesteld ben. Wie weet had je op dag negen of tien al je eisprong, had je rond die tijd seks en ben je nu heel pril zwanger. Dan heb je op dag 15 geen ovulatie toch? Maar ik zeg al: ik heb er geen verstand van, ik ben nog van de datums omcirkelen in je agenda enzo.
<<

Flore

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 882

Geregistreerd: 09 Jul 2016 13:36

Bericht 03 Jun 2017 10:55

Re: Het leed dat ovulatietesten heet....

Het schijnt dat ovulatietesten ook positief reageren als je zwanger bent, maar dat zal pas zijn als je hcg aanmaakt.
Ik ben begonnen met testen op dag 10, het lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat mijn eisprong eerder is geweest eigenlijk.
Laatst gewijzigd door Flore op 03 Jun 2017 10:57, in totaal 1 keer gewijzigd.
Boys rule!
2018 / 2020
<<

Geel

Bericht 03 Jun 2017 10:55

Re: Het leed dat ovulatietesten heet....

Ah oké, dat wist ik niet.
<<

Sophie

Kwebbel

Berichten: 332

Geregistreerd: 14 Mei 2014 14:52

Bericht 03 Jun 2017 11:07

Re: Het leed dat ovulatietesten heet....

Herkenning, haha. Ze zijn heel handig, zeker wanneer je een onregelmatige cyclus hebt en je je eisprong niet voelt. Maar ze kunnen ook zo onzeker maken.

Ik zou in ieder geval overstappen op de sensitieve testen van Sensitest, daar heb ik voor de eerste zwangerschap hele goede ervaringen mee. Een heel stuk goedkoper dan die testen van CB, namelijk 24 voor 25 euro ofzo.

Ik heb deze cyclus ook onzekerheid door die testen. Geen knalpositieve ovulatietest maar wel een duidelijke piek. En ditmaal ook geen extreem gevoelige tepels na mijn eisprong, terwijl ik dat normaal wel heb. Een beetje googelen leerde me echter dat dit ook kan wijzen op zwangerschap maar daar ga ik in ronde één nog maar niet van uit. Ik wil vooral een normale cyclus na het verwijderen van mijn spiraal.

Ik denk dat jij gewoon een langere cyclus hebt deze keer. Zou elke dag blijven testen en dan zal je piek vanzelf tevoorschijn komen. Lastig hè, geduldig blijven..
<<

Linnie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1945

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:52

Woonplaats: Goeree Overflakkee

Bericht 03 Jun 2017 11:13

Re: Het leed dat ovulatietesten heet....

Ik heb via mn mobiel een app gebruikt voor mn ovulatie ook en om bij te houden wanneer ik ongesteld werd.

Ik ben in januari op de dag van mn ovulatie intiem geweest met mn man en viola ik was ben zwanger. Niet die stress met die testen gewoon een app.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Geel

Bericht 03 Jun 2017 11:15

Re: Het leed dat ovulatietesten heet....

Ja die app is fijn, ik heb Maya. Ziet er ook nog eens vet gezellig uit.
<<

Flore

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 882

Geregistreerd: 09 Jul 2016 13:36

Bericht 03 Jun 2017 11:22

Re: Het leed dat ovulatietesten heet....

Hmm ben ik niet met je eens Linnie! Een app werkt voor mij echt niet. Ik heb een cyclus van 25,26.27 of 28 en volgens de app is dan je ovulatie ook heel vroeg, maar ik heb hem eerder laat dan vroeg.

Thanks voor de tip over de sensitest, Sophie! Ga ik de volgende maand proberen..
Boys rule!
2018 / 2020
<<

Anoniem197

Bericht 03 Jun 2017 11:24

Re: Het leed dat ovulatietesten heet....

Ik vond die van de action fijn
<<

Sophie

Kwebbel

Berichten: 332

Geregistreerd: 14 Mei 2014 14:52

Bericht 03 Jun 2017 13:32

Re: Het leed dat ovulatietesten heet....

Flore schreef:Hmm ben ik niet met je eens Linnie! Een app werkt voor mij echt niet. Ik heb een cyclus van 25,26.27 of 28 en volgens de app is dan je ovulatie ook heel vroeg, maar ik heb hem eerder laat dan vroeg.

Thanks voor de tip over de sensitest, Sophie! Ga ik de volgende maand proberen..

Neem dan in ieder geval de dipstick sensitive. Ik had nu per ongeluk de normale dipsticks besteld en ben daar veel minder tevreden over dan die sensitive dipsticks.
https://www.sensitest.nl/index.php?p=se ... -sensitive

Ik denk toch echt dat je ditmaal een langere cyclus hebt en zou de komende dagen zeker doorgaan met testen.
<<

Isolt

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2386

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:46

Bericht 03 Jun 2017 14:26

Re: Het leed dat ovulatietesten heet....

Linnie schreef:Ik heb via mn mobiel een app gebruikt voor mn ovulatie ook en om bij te houden wanneer ik ongesteld werd.

Ik ben in januari op de dag van mn ovulatie intiem geweest met mn man en viola ik was ben zwanger. Niet die stress met die testen gewoon een app.


Ik gebruikte ook een app maar dat klopte regelmatig niet. Dan was mijn eisprong eerder of later dan de app aangaf. In de ronde dat ik zwanger ben geworden was de eisprong ook eerder. Gelukkig dat ik getest heb anders had ik deze ook gemist.
10-08-2017 ♥
<<

Anoniem272

Bericht 03 Jun 2017 15:09

Re: Het leed dat ovulatietesten heet....

Ik ben zelf erg fan van een gratis methode :cheering:

Het heet de Billings methode en het komt erop neer dat je natuurlijke signalen in de gaten houdt, zoals buikpijn en hoe je vaginale afscheiding eruitziet (jum).

Op een gegeven moment weet je waar je op moet letten, en ik weet nu precies wanneer mijn eisprong is.

http://www.babyvandaag.nl/zwanger-worde ... iemethode/
<<

Anoniem304

Bericht 03 Jun 2017 15:11

Re: Het leed dat ovulatietesten heet....

Ik weet het ook precies door m`n slijm, daar kan geen app tegen op.

Al is het met regelmatig seks sowieso niet echt 'te missen' natuurlijk.
<<

Flore

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 882

Geregistreerd: 09 Jul 2016 13:36

Bericht 03 Jun 2017 15:51

Re: Het leed dat ovulatietesten heet....

Filoria, interessant, heb het even gelezen!
Ik heb alleen (bijna) geen last van afscheiding, dus voor mij houdt het dan op om jouw methode te gebruiken..
Boys rule!
2018 / 2020
<<

Fientje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1315

Geregistreerd: 28 Feb 2015 00:10

Bericht 03 Jun 2017 16:13

Re: Het leed dat ovulatietesten heet....

Op de testen van Clear Blue had ik nooit een smiley, ik ben die van de kruidvat gaan gebruiken. Die werkte wel goed. Wellicht kan je die proberen?
Mama van M ('17) en F ('22)
Pegdolls!
www.dollvanjoyce.nl
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 04 Jun 2017 22:23

Re: Het leed dat ovulatietesten heet....

Flore schreef:Filoria, interessant, heb het even gelezen!
Ik heb alleen (bijna) geen last van afscheiding, dus voor mij houdt het dan op om jouw methode te gebruiken..

Dat dacht ik ook voor ik erop ging letten, maar ook dan kun je dot vaak wel herkennen!
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Sophie

Kwebbel

Berichten: 332

Geregistreerd: 14 Mei 2014 14:52

Bericht 10 Jun 2017 18:19

Re: Het leed dat ovulatietesten heet....

Ik heb al drie dagen knalpositieve ovulatietesten. Ook erg verwarrend, snap er niks van!
<<

Anoniem251

Bericht 10 Jun 2017 18:20

Re: Het leed dat ovulatietesten heet....

Misschien ben je zwanger?
<<

Sophie

Kwebbel

Berichten: 332

Geregistreerd: 14 Mei 2014 14:52

Bericht 10 Jun 2017 18:30

Re: Het leed dat ovulatietesten heet....

Emelin schreef:Misschien ben je zwanger?



Dat zou kunnen maar daar durf ik niet op te hopen in ronde 1 na het verwijderen van mijn spiraal. Ik heb bijna twee weken geleden ook positieve testen gehad. We gaan het zien aankomende week!
<<

Flore

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 882

Geregistreerd: 09 Jul 2016 13:36

Bericht 10 Jun 2017 18:40

Re: Het leed dat ovulatietesten heet....

Sophie schreef:
Emelin schreef:Misschien ben je zwanger?



Dat zou kunnen maar daar durf ik niet op te hopen in ronde 1 na het verwijderen van mijn spiraal. Ik heb bijna twee weken geleden ook positieve testen gehad. We gaan het zien aankomende week!


Dan denk ik dat je zwanger bent!
Boys rule!
2018 / 2020
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 10 Jun 2017 19:29

Re: Het leed dat ovulatietesten heet....

Linnie schreef:Ik ben in januari op de dag van mn ovulatie intiem geweest met mn man en viola ik was ben zwanger.

Wie is die Viola en waarom ben je intiem met haar rond je ovulatie?
#teammaple🍁
<<

Anoniem304

Bericht 10 Jun 2017 19:30

Re: Het leed dat ovulatietesten heet....

Urban Naked schreef:
Linnie schreef:Ik ben in januari op de dag van mn ovulatie intiem geweest met mn man en viola ik was ben zwanger.

Wie is die Viola en waarom ben je intiem met haar rond je ovulatie?

Hahahahhaha
Volgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron