Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


zwangerschapsmisselijk

<<

Believe

Yipyapper

Berichten: 1608

Geregistreerd: 29 Okt 2016 07:13

Bericht 22 Mrt 2017 14:10

Re: zwangerschapsmisselijk

.
Laatst gewijzigd door Believe op 12 Mei 2017 13:49, in totaal 1 keer gewijzigd.
♥ 2015
♥ 2017
♥ 2021
<<

anoniem196

Bericht 22 Mrt 2017 14:24

Re: zwangerschapsmisselijk

Elk uur iets eten. Vooral zure appels en caramel snoepjes helpen hier.
Ik zit al weken aan de zetpillen en moet continue blijven eten om niet misselijk te zijn.
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4569

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:35

Bericht 22 Mrt 2017 15:29

Re: zwangerschapsmisselijk

Enigszins onzeker ben ik nog steeds, want ik heb nog geen echo gehad. Dus of het goed zit weet ik nog niet.
Ik had verwacht eerder kwaaltjes te krijgen of te voelen. Het is mijn eerste zwangerschap dus ja, weet ik veel?
Misschien heb ik wel te hard geroepen :wink:

Ik moet maar even voor mezelf uitvogelen wat werkt. Probleem is eigenlijk dat ik niet echt zin in iets heb vanwege de misselijkheid, niet in ongezonde dingen en ook niet in gezonde dingen. Maar goed, genoeg in huis :)
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

anoniem196

Bericht 07 Jun 2017 04:37

Re: zwangerschapsmisselijk

Ik was 2 weken geleden gestopt met de emasefene zetpillen.
Maar na 1,5 kilo af te zijn gevallen weer gestart met 1x per dag. Kan dan net iets beter eten overdag.

Ik zie veel tips voor maagzuur. Alleen hielpen rennies, gavinscon en antagel niet goed in mijn vorige zwangerschap.
Iemand nog een tip?

Werd net weer wakker met het zuur in mijn mond. Overdag gaat het redelijk maar s'avonds en s' nachts is het het ergst, ook als ik alleen een boterham eet als avond eten
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8171

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 07 Jun 2017 07:24

Re: zwangerschapsmisselijk

Wat vervelend Ikknutsel! Bij mij hielp eigenlijk alleen acupressuur. Er zit op je borstbeen een plekje, als je daar hard overheen wrijft naar beneden dan werkt dat op je maagklep. Vlgs mij zit dat je 4e rib van boven. Iets daarboven beginnen met wrijven en iets daaronder stoppen en dan zo hard wrijven dat het net niet zeer doet. Ik had daar ook standaard een blauwe plek :laughcry:
30-04-2017
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11153

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 07 Jun 2017 08:20

Re: zwangerschapsmisselijk

Omeprazol hielp hier heel goed. M'n slokdarm deed enorm pijn van het gal spugen en toen ik met Omeprazol begon was het een stuk beter te doen. En ik heb ons bed flink schuin gezet, net als reflux bedjes.
R. 2013
D. 2016
<<

anoniem196

Bericht 07 Jun 2017 08:51

Re: zwangerschapsmisselijk

Bedankt!
Ik ga straks even kijken naar omeprazol.
Ik slaap al op 3 kussens. En was er vannacht afgerold en werd wakker met het zuur in mijn mond.
Vanavond een deken onder het hoofdeinde van het matras leggen. Kijken of ik dan beter kan blijven liggen.
<<

Anoniem253

Bericht 08 Jun 2017 15:30

Re: zwangerschapsmisselijk

Wat vervelend he?! Ik heb Emesafene geslikt, het heeft de scherpe randjes er vanaf gehaald.
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers