Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoe bekend ben jij op het forum ?

<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 05 Jun 2017 09:37

Re: Hoe bekend ben jij op het forum ?

Ik ben wel bekend neem ik aan. Ik denk dat iedereen weet waar ik voorheen werkte en hoe ik er ongeveer uit zie. Vind ik allemaal niet zo spannend. M'n insta is ook gewoon open en daar kan je dat soort dingen ook vinden.
R. 2013
D. 2016
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 05 Jun 2017 10:41

Re: Hoe bekend ben jij op het forum ?

Ik ben wel redelijk bekend. De meeste hier weten wel een beetje hoe of wat ik ben. De laatste tijd veel persoonlijke info op het forum gezet omdat ik ergens mij verhaal kwijt moest. Foto's zet ik er niet heel vaak op maar wel zo nu en dan.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem202

Bericht 05 Jun 2017 10:47

Re: Hoe bekend ben jij op het forum ?

Ik denk dat degenen die hier al heel lang komen sowieso bekender zijn (over 't algemeen dan) en dat er vroeger veel meer foto's en persoonlijke dingen gedeeld werden omdat we ons toen nog niet zo bewust waren van eventuele meelezers. Bij mij kwam dat besef iig pas later.
<<

Anoniem304

Bericht 05 Jun 2017 11:01

Re: Hoe bekend ben jij op het forum ?

Phoebe schreef:Ik denk dat degenen die hier al heel lang komen sowieso bekender zijn (over 't algemeen dan) en dat er vroeger veel meer foto's en persoonlijke dingen gedeeld werden omdat we ons toen nog niet zo bewust waren van eventuele meelezers. Bij mij kwam dat besef iig pas later.

Ja idd. Toen ik ineens van een wildvreemde hoorde waar ik piercings had bijv. Ik kan me niet zo goed voorstellen dat mensen alles lezen en gewoon 0 actief zijn, maar die heb je er dus ook tussen.
<<

Anoniem249

Bericht 05 Jun 2017 11:27

Re: Hoe bekend ben jij op het forum ?

Dat vind ik eigenlijk ook raar Cotton (en saai lijkt me!), maar het gebeurt dus wel.
<<

Anoniem304

Bericht 05 Jun 2017 11:34

Re: Hoe bekend ben jij op het forum ?

Ja misschien is het zoiets als een roddelblaadje of de Mijn Geheim. Lekker genieten ofzo.
<<

Jeanette

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 955

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:31

Bericht 05 Jun 2017 12:59

Re: Hoe bekend ben jij op het forum ?

Geen idee, denk alleen degene die ik in bepaalde topics tegen kom.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 05 Jun 2017 13:16

Re: Hoe bekend ben jij op het forum ?

Ik denk middelmatig bekend. Ik denk dat de meeste forummers wel weten wie ik ben, maar er zijn forummers die veel en veel actiever zijn in kletstopics en met meetings, en die veel meer over zichzelf vertellen, meer foto's plaatsen, et cetera.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 15:20

Bericht 05 Jun 2017 14:40

Re: Hoe bekend ben jij op het forum ?

Ik denk dat ik niet heel bekend ben hier. Ik denk mijn forumnaam misschien wel, maar de laatste jaren post ik bijna niets meer over mij persoonlijk. Ik kan me niet voorstellen dat het mensen boeit wat ik vanavond ga eten of welk boek ik nu lees.
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5084

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:19

Bericht 05 Jun 2017 14:45

Re: Hoe bekend ben jij op het forum ?

Nee, ik ben niet bekend. Ik heb ook nog nooit een foto geplaatst van mij zelf. Van mijn kinderen wel eens maar doe ik eigenlijk ook nooit meer. Vertel ook niet heel veel prive info en ben met niet veel mensen van hier op facebook of instagram bevriend.
Het is voor mij ook goed, ik kom hier om mee te lezen en te reageren en om advies te vragen.
:heart: :heart: 2011
<<

Lexi

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1688

Geregistreerd: 13 Jul 2015 08:12

Bericht 05 Jun 2017 14:52

Re: Hoe bekend ben jij op het forum ?

Anansi schreef:Lexi jij bent toch degene die op een schip woont en soms aan wal? Je hebt twee kinderen en nu kort haar en een bril?

Ik ben na mijn naamswijziging hopelijk helemaal anoniem.


Nee hoor dat ben ik niet.
2010 2012
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6658

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 05 Jun 2017 16:59

Re: Hoe bekend ben jij op het forum ?

Bekend is een groot woord maar denk dat de meesten mijn naam wel linken aan het niet wonen in Nederland. Ik schrijf op zich open en eerlijk, heb niet veel te verbergen. Kom hier al ook al 12 jaar en vooral mee gaan schrijven in date topic, toen relatie, toen trouwen, nu kind. Echt volwassen geworden hier en er is een groep die dezelfde leeftijd of leeftijdsfase had en waarmee ik wel band voel. Ik heb 2 forummers op Facebook dus die volg ik ook open andere manier.
Afbeelding
Afbeelding
<<

MissEnergy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3221

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:46

Woonplaats: Friesland

Bericht 05 Jun 2017 19:11

Re: Hoe bekend ben jij op het forum ?

Ik kom hier al zo'n 10 jaar. Ik ben vrij slecht aan namen koppelen aan verhalen. Ik lees wel veel maar soms ben ik net een zeef als ik geen plaatje (gezicht) aan een verhaal kan koppelen. Mensen blijven mij vooral bij als ze een topic hebben geopend of een reactie hebben geplaatst die mij raakt. Alleen dan moet dit vaak geen jaren geleden zijn... Als ik hierboven kijk zou ik willen zeggen dat bekenden voor mij zijn: Marin, Cotton, Exogenesis, Bazinga, Gijs, Guattari,Toet, Burn, Lejow, Dee, Pineco.

Heb je wel gereageerd, maar sta je hier niet boven dan kan ik nauwelijks wat over je vertellen. Of dat kon ik wel, maar ben ik dat inmiddels al weer vergeten. Dat geldt bijvoorbeeld voor de TO, Merlin.

Geen idee of ik echt bekend ben... ik reageer niet enorm veel en maak geloof ik ook niet zulke statements dat ik in gedachten blijf :smile: De mensen die mij gemeet hebben, weten vast iets beter wie ik ben :) en kunnen vast wat over mij vertellen.
08/2018
05/2021
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5672

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 05 Jun 2017 19:18

Re: Hoe bekend ben jij op het forum ?

Ik ben niet onbekend, maar ook geen hele bekende forummer (denk ik).
Een aantal forummers heb ik op Fb waarvan ik er ook aan aantal af en toe zie en (veel) mee app in een groep of apart.
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Anoniem243

Bericht 07 Jun 2017 14:55

Re: Hoe bekend ben jij op het forum ?

Ik zal qua naam wel bekend zijn hier, en de meesten zullen best iets over me kunnen zeggen (gezin, blog, uiterlijk). Maar 'inhoudelijk' ben ik niet heel bekend denk ik, het zijn vooral oppervlakkige zaken die mensen van me zouden kunnen weten.

Ik plaats heel soms een foto (al ben ik er vaak eerder gewoon te lui voor dan dat ik het niet online wil hebben ofzo) en plaats soms wel gevoelige info (zwanger worden, mk etc.) maar dat zijn dingen waarvan ik het dan ook niet erg vind als iemand het meeleest omdat ik er irl dan ook open over ben. Over anderen plaats ik niet veel en mijn seksleven zet ik hier ook niet neer, haha.

Ik heb ook wel forummers op instagram en vice versa maar ik weet 9 van de 10 keer echt niet wie dat dan hier op het forum zijn :P In de app-groep waar ik zat ging wel meer info over en weer net als bij meetings, maar da's toch anders dan hier openbaar.
<<

Anoniem245

Bericht 07 Jun 2017 15:03

Re: Hoe bekend ben jij op het forum ?

Ik weet niet hoe bekend ik ben. Ben er wel benieuwd naar eigenlijk :)

k ken veel namen en weet ook wel wat persoonlijke situaties maar een forumster herkennen ergens in het wild zou mij niet lukken. Hooguit Marin, maar die woont te ver weg om zomaar tegen te komen.
<<

Anoniem243

Bericht 07 Jun 2017 15:05

Re: Hoe bekend ben jij op het forum ?

Ik ken je naam maar verder zou ik niks over je kunnen vertellen Kira.
<<

Anoniem245

Bericht 07 Jun 2017 15:06

Re: Hoe bekend ben jij op het forum ?

Sookie schreef:Ik ken je naam maar verder zou ik niks over je kunnen vertellen Kira.


Idem haha :smile:
<<

Knillis

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2237

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:50

Bericht 07 Jun 2017 17:37

Re: Hoe bekend ben jij op het forum ?

Ik ben niet heel bekend denk ik. Meesten kennen wellicht mijn forumnaam en sommigen kunnen misschien iets vertellen over mijn kinderen, maar daar houdt het ook mee op. Ik plaats ook geen persoonlijke info, heb nog nooit een foto van mezelf geplaatst en slechts een enkele foto van mijn kinderen. Ik heb alleen de zomermama's van 2014 op FB, de meesten daarvan heb ik ook live gezien en eentje daarvan woont heel dicht bij mij en tegenwoordig komen we elkaar regelmatig tegen.

Zelf weet ik wel veel van veel forummers. Alhoewel ik ook veel lees dat ik zo weer vergeet :)
2009 ~ 2011 ~ 2014

Morgen is vandaag...
<<

Anansi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 352

Geregistreerd: 02 Okt 2016 14:34

Bericht 07 Jun 2017 21:13

Re: Hoe bekend ben jij op het forum ?

Lexi schreef:
Anansi schreef:Lexi jij bent toch degene die op een schip woont en soms aan wal? Je hebt twee kinderen en nu kort haar en een bril?

Ik ben na mijn naamswijziging hopelijk helemaal anoniem.


Nee hoor dat ben ik niet.


Dora had mij daar inderdaad ook op gewezen. Dus wat mij betreft ben jij dus heel anoniem :smile:
<<

Anoniem243

Bericht 07 Jun 2017 21:15

Re: Hoe bekend ben jij op het forum ?

Kira schreef:
Sookie schreef:Ik ken je naam maar verder zou ik niks over je kunnen vertellen Kira.


Idem haha :smile:




:thumbup:
<<

anoniem196

Bericht 08 Jun 2017 05:34

Re: Hoe bekend ben jij op het forum ?

Ik denk niet heel bekend.
Vertellen jullie maar, ben ik bekend?
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 08 Jun 2017 09:04

Re: Hoe bekend ben jij op het forum ?

Ik open er even een apart topic over!
❤ 7 juni 2018
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5349

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:12

Bericht 08 Jun 2017 09:23

Re: Hoe bekend ben jij op het forum ?

Ik kom hier al minstens 10 jaar maar ik ben geloof ik niet heel erg bekend.
10.04.17
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers