Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar baal jij op dit moment van? #2

<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15897

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 07 Jun 2017 07:21

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Aziraphale schreef:
Lady schreef:
Aziraphale schreef:Lady, hoop het ook voor jullie! Overigens hebben veel scholen in Emmen vandaag een extra vrije dag of studiedag, dus hoop dat het daadwerkelijk rustig is in the Wildlands. Veel plezier!

Het was erg leuk! Helemaal niet druk en op een flinke bui na hebben we het nagenoeg droog gehouden en zelfs nog zon gehad. Het is een mooi park geworden.

Heb nog een paar keer aan je gedacht, toen ik je woonplaats op de borden zag staan :).


Het weer viel hier enorm mee gelukkig! Ik dacht daar nog aan, dat dat wel heel fijn voor je was in the Wildlands :) Super leuk dat je daaraan dacht, het is echt heel dicht bij the Wildlands inderdaad.


Ik vind het zo bijzonder dat zo'n groot park gewoon midden in het centrum van Emmen staat.

Qua weer viel het inderdaad reuze mee in het noorden. Vandaag daarentegen..
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem304

Bericht 07 Jun 2017 08:06

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Lady schreef:
Aziraphale schreef:
Lady schreef:Het was erg leuk! Helemaal niet druk en op een flinke bui na hebben we het nagenoeg droog gehouden en zelfs nog zon gehad. Het is een mooi park geworden.

Heb nog een paar keer aan je gedacht, toen ik je woonplaats op de borden zag staan :).


Het weer viel hier enorm mee gelukkig! Ik dacht daar nog aan, dat dat wel heel fijn voor je was in the Wildlands :) Super leuk dat je daaraan dacht, het is echt heel dicht bij the Wildlands inderdaad.


Ik vind het zo bijzonder dat zo'n groot park gewoon midden in het centrum van Emmen staat.

Qua weer viel het inderdaad reuze mee in het noorden. Vandaag daarentegen..

Gisteren viel het iets Noordelijker ook niet echt mee hoor :P.
<<

nijntje4

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 837

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:18

Bericht 07 Jun 2017 09:23

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ik baal dat mijn sollicitaties weer een ramp lijken te worden. Waar iedereen binnen notime een nieuwe baan heeft krijg ik weer afwijzingen of ik word gewoon genegeerd.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 07 Jun 2017 09:30

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ah klote Nijntje! Hopelijk komt er gauw iets op je pad.

Ik baal dat ik de vuilniszakken in moet duiken. M'n man had voor z'n verjaardag een briefje van 50 euro gekregen in een plastic zakje in een wijnfles met ijs. En volgens mij heb ik dat plastic zakje wat op 't aanrecht lag weggegooid. Ik kan me heeeeel vaag iets herinneren daar van (als in, wat een vies zakje, hoppa, weg) maar niet wanneer dat dit weekend was, dus kan ik nu mooi alle zakken uit de container halen en uitpluizen. En op de opmerking dat ie misschien voortaan dat direct in z'n portemonnee stopt ipv een vies zakje op 't aanrecht laat liggen kreeg ik alleen maar een boos antwoord op dat ik niet zomaar alles moet weggooien.

Er is een reden dat ik niet van dit soort jolige cadeaus houd. Grr..
Let's discover the world together.
<<

Jada

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1739

Geregistreerd: 19 Apr 2015 15:48

Bericht 07 Jun 2017 09:39

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Wat vervelend Nijntje, ik hoop dat je snel succes hebt!

Marin ik snap je helemaal met van die jolige cadeaus! Succes met het uitpluizen van de vuilniszakken, ik hoop dat je het snel vind!

Ik baal dat ik een flink vitamine D tekort heb!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 07 Jun 2017 09:52

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Yes gevonden! In de tweede zak, ongeveer op een kwart dus viel nog mee. Toch mooi zonde anders.

Balen van je vitamine D tekort. Hoe komt dat en valt daar niet iets aan te doen? Ik slik vitamine D extra.
Let's discover the world together.
<<

Jada

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1739

Geregistreerd: 19 Apr 2015 15:48

Bericht 07 Jun 2017 10:11

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ah fijn dat je het redelijk snel hebt gevonden!

Ik krijg nu inderdaad een stootkuur vitamine D in de vorm van een drankje voor twee dagen en moet daarna het in tabletvorm blijven slikken. Komt hoogstwaarschijnlijk door de eetstoornis, ik slikte het ook al wel omdat ik wist dat er in mijn voeding niet genoeg zat maar dat was blijkbaar niet genoeg gezien mijn waarde nu nog maar 12 was. Dus hopelijk gaat dit wel helpen.
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5084

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:19

Bericht 07 Jun 2017 11:34

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Van de zwemles van mijn kinderen.. het duurt zo lang. Er wordt zoveel geschoven, steeds andere leraar en nu als klap op de vuurpijl krijg ik vrijdag te horen dat ze naar een andere tijd moeten vanaf de dinsdag er na, dus 4 dagen van te voren. Tuurlijk ik regel alles wel weer ik heb tenslotte niks te doen en ook zelf geen baan. En ik merk dat ik zo'n klaagmoeder wordt en dat wil ik niet..
:heart: :heart: 2011
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2886

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 07 Jun 2017 12:18

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Fijn dat je het snel hebt gevonden Marin! Ik zou het er denk ik niet voor over hebben en 'm gewoon 50 euro geven van mijn geld. :laughcry:
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5672

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 07 Jun 2017 17:33

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

In een ellenlange file staan op de A16.
Ben al 1,5 uur onderweg en nog geen 10 km verder.
Maar...... ik mag zo bij Pompoen aanschuiven (anders nog ruin 2 uur in de file met lege buik en volle blaas).
Het is een stukje van 5,9 km, ben benieuwd hoe lang ik er over doe
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 07 Jun 2017 17:43

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Dora schreef:In een ellenlange file staan op de A16.
Ben al 1,5 uur onderweg en nog geen 10 km verder.
Maar...... ik mag zo bij Pompoen aanschuiven (anders nog ruin 2 uur in de file met lege buik en volle blaas).
Het is een stukje van 5,9 km, ben benieuwd hoe lang ik er over doe

Wat lief! (of was het de planning?)
30-04-2017
<<

Anoniem304

Bericht 07 Jun 2017 17:46

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ik heb chocolade gekregen.

En het is niet lekker.
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 07 Jun 2017 17:53

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Dat is altijd jammer Cotton. Welke smaak is het?

Ik baal dat we echt een mooi huis hebben gezien dat helemaal af is en naar onze smaak voor een hele mooie prijs. Ik gelijk gebeld voor een bezichtiging, is het morgen om 18.00 uur en zaterdag om 10.00 uur. Dan is mijn vriend aan het werk en die kan geen vrij krijgen. En ik weet bijna zeker dat dit huis van het weekend verkocht is :thumbdown: . Echt een gewilde plek.
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Anoniem282

Bericht 07 Jun 2017 18:03

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

nijntje4 schreef:Ik baal dat mijn sollicitaties weer een ramp lijken te worden. Waar iedereen binnen notime een nieuwe baan heeft krijg ik weer afwijzingen of ik word gewoon genegeerd.


Wat rot voor je. Valt dit niet gewoon samen met je vakgebied? Niet dat het dan minder vervelend is, maar op den duur is het anders een risico dat je het op jezelf betrekt en dat is zonde voor je zelfvertrouwen.
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 07 Jun 2017 18:06

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Japie schreef:Dat is altijd jammer Cotton. Welke smaak is het?

Ik baal dat we echt een mooi huis hebben gezien dat helemaal af is en naar onze smaak voor een hele mooie prijs. Ik gelijk gebeld voor een bezichtiging, is het morgen om 18.00 uur en zaterdag om 10.00 uur. Dan is mijn vriend aan het werk en die kan geen vrij krijgen. En ik weet bijna zeker dat dit huis van het weekend verkocht is :thumbdown: . Echt een gewilde plek.


Kun je niet in ieder geval alleen gaan kijken?
<<

Anoniem304

Bericht 07 Jun 2017 18:07

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Oh Japie dat is echt jammer zeg. Ik zou denk ik wel zelf gaan kijken, maarja beslissingen nemen zonder je vriend is ook zoiets he.

Het is witte chocolade met meringue en aardbei van Johnny nog wat ofzo.
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 07 Jun 2017 18:13

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ik heb er over nagedacht en dat kan wel, maar ik kan die beslissing niet alleen maken. En ik denk dat ik nog meer baal dan als het niet lukt omdat we te laat zijn.

Die chocolade klinkt ook niet zo lekker nee. Ik vind fruit in de chocolade niet zo lekker.
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Anoniem316

Bericht 07 Jun 2017 18:22

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ik baal van de partij die mijn fiets moet leveren van fietsenwinkel.nl
Gister bericht dat hij vandaag zou komen ipv de afgesproken donderdag. Omdat ik er wel flauw van was, alles vandaag maar om gegooid en op tijd naar huis gegaan van het werk. Vanmorgen nog bij de bezorger gecheckt of hij echt kwam. Kreeg te horen dat de chauffeur de fiets mee had dus dat kwam goed. Nu checkte ik net de track en tracé. Staat hij opeens op morgen vroeg! Ik gebeld: ja u was niet thuis. Echt je kunt mij niet bozer krijgen he. Ellende met die bedrijven.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 07 Jun 2017 18:27

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ohh daar heb ik zo'n hekel aan he Dee.. Het is zo makkelijk 'u was niet thuis'
Misschien omdat je ook de moeite niet hebt genomen om AAN TE BELLEN!!


Ik baal van mijn hele lijf, alles doet me zeer.. bah
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5672

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 07 Jun 2017 19:34

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Nee, dat lag totaal niet op de planning.
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2363

Geregistreerd: 04 Sep 2013 20:13

Bericht 07 Jun 2017 20:01

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Dat ik een etui niet kan vinden... Lijkt wel of het hier spookt.
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

Anoniem316

Bericht 07 Jun 2017 20:26

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Surprise surprise! De fiets was er toch ineens. Had een voicemail van de bezorgdienst dat de chauffeur nog weer terug kon naar mij. Joepie. Alleen heb de fiets nu alsnog niet betaald want hij had geen pinapparaat mee. Lekker geregeld daar haha.
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 07 Jun 2017 20:45

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Fijn dat je je fiets in ieder geval hebt! Kan je het geld niet overmaken naar het bedrijf? En anders komen zij maar terug wanneer het jou uitkomt.
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

nijntje4

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 837

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:18

Bericht 07 Jun 2017 21:08

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Guattari schreef:
nijntje4 schreef:Ik baal dat mijn sollicitaties weer een ramp lijken te worden. Waar iedereen binnen notime een nieuwe baan heeft krijg ik weer afwijzingen of ik word gewoon genegeerd.


Wat rot voor je. Valt dit niet gewoon samen met je vakgebied? Niet dat het dan minder vervelend is, maar op den duur is het anders een risico dat je het op jezelf betrekt en dat is zonde voor je zelfvertrouwen.


Nee daar is voldoende te vinden....
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2886

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 07 Jun 2017 21:20

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

- dat ik een flink formaat chocolade paashaas heb opgegeten net
- dat ik moet hoesten en daarom niet naar bed 'durf'
- dat mijn kinderen slecht slapen en ik ook daarom niet naar bed durf
- dat ik nog brood moet maken voor morgen
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers