Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar baal jij op dit moment van? #2

<<

Chaos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2213

Geregistreerd: 24 Dec 2013 23:54

Bericht 05 Jun 2017 23:12

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Kun je geen andere taxateur inschakelen Pineco?
Afbeelding

I & N juni 2010
<<

Pineco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2383

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:09

Bericht 05 Jun 2017 23:15

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Nee, het moet er 1 van de bank zijn waar zij de hypotheek bij hebben aangevraagd. We hebben het huis iets langer dan 6 maanden geleden laten taxeren voor onze verzekering, maar die taxatie accepteren ze niet en is volgens de bank te oud :12:
Drie meiden maken ons geluk compleet! 04-01-2009 / 16-05-2012 / 19-02-2014
<<

anoniem196

Bericht 05 Jun 2017 23:56

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Na 6 uur huilen en piepen is ze in slaap gestort.
Hoop dat ze een paar uur achter elkaar slaapt.
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 06 Jun 2017 00:06

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Sterkte ikknutsel! Hopelijk kan je wat uren slaap pakken vannacht.

Pineco, I feel you. Mijn vriend heeft ook weer ontzettend veel uren gemaakt afgelopen week/weken omdat een collega een paar weken uit de running was. Zijn eerder ingeplande vrije dagen op het rooster moest -ie toch komen werken. Overigens grotendeels zijn eigen initiatief, hij weet dat de keuken anders een probleem heeft. Maar toch..
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12143

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 06 Jun 2017 05:31

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Pineco het blijft maar spannend voor jullie

Ik baal dat ik zo naar Ameland ga en het echt bagger weer word
Afbeelding
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 06 Jun 2017 06:06

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Dat is jammer Sarah, vooral na die 2 mooie weken.
Alsnog veel plezier!
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 11:53

Bericht 06 Jun 2017 06:33

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Veel plezier Sarah!
Ik baal dat ik moet werken, geen zin!
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4379

Geregistreerd: 22 Feb 2015 15:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 06 Jun 2017 07:43

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Dat ik net beneden kwam en het glas van het bedieningingspaneel van de oven in vannacht in 1000 stukjes is gebarsten :omg: Ga maar eens bewijzen dat we het niet zelf gedaan hebben, pffff. Schrok me dood!
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 06 Jun 2017 07:46

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Wat jammer is dat Sarah!

Succes Emma.

Oh wat schrikken Scandic.

Ik baal dat het slecht weer wordt. Wilde naar de stad. Maar ga niet voor de lol met twee kinderen door de regen fietsen als het niet nodig is. Hopelijk morgenochtend wel droog.
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15963

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 06 Jun 2017 07:57

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Oh balen Scandic! Bij ons is het glas van de magnetrondeur vorig jaar gesprongen. Niet op rekenen dat dit vergoed werd, heeft ons ruim 100 euro gekost.

Ik duim ook voor enigszins redelijk weer vandaag. Laat me niet afschrikken en ga met de kids en een vriendin met haar kids naar Wildlands. We hebben nog vrijkaarten, gewonnen bij de Postcode Loterij, en vind het zonde om ze te laten verlopen. Hopelijk zorgen de slechte weersvoorspellingen in combinatie met een doordeweekse dag voor een rustig park.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem273

Bericht 06 Jun 2017 08:40

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Lady, hoop het ook voor jullie! Overigens hebben veel scholen in Emmen vandaag een extra vrije dag of studiedag, dus hoop dat het daadwerkelijk rustig is in the Wildlands. Veel plezier!
<<

anoniem213

Bericht 06 Jun 2017 08:45

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Scandic schreef:Dat ik net beneden kwam en het glas van het bedieningingspaneel van de oven in vannacht in 1000 stukjes is gebarsten :omg: Ga maar eens bewijzen dat we het niet zelf gedaan hebben, pffff. Schrok me dood!

Wat rot zeg! Echt schrikken!

Bij mijn vader was de ruit van de inloopdouche spontaan gesprongen. Inderdaad niet te bewijzen voor de garantie, maar hij kreeg het wel volledig terug van de glasverzekering. Daar kun je dus ook nog even naar kijken! Succes!
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4379

Geregistreerd: 22 Feb 2015 15:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 06 Jun 2017 10:46

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ja mocht het niet vergoed worden zal ik zeker bij mijn verzekering gaan vragen, bedankt voor de tip! Heb gebeld met de klantenservice maar ik moet eerst de productnummers even opzoeken thuis, dus hopelijk weet ik vanmiddag meer. Echt raar dat zoiets zomaar kan gebeuren.
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4409

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:16

Bericht 06 Jun 2017 10:56

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ik baal dat ik in korte tijd al 2x zorgverlof heb moeten opnemen voor zieke dochter en nu ligt ik zelf ziek in bed. Voel me schuldig naar mijn werk toe, terwijl ik er eigenlijk niks aan kan doen...
december 2016
juli 2019
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 06 Jun 2017 11:41

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Oh wij hebben dat vorig jaar ook gehad met de magnetron. Ik had er iets instaan en opeens PANG, sprong helemaal kapot. Mijn vriend heeft toen een nieuwe glasplaat besteld en met 30 euro waren we klaar. Hij heeft het er wel zelf ingezet.
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8475

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 06 Jun 2017 11:42

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Dat is ook niet leuk Niekske en ik kan het me voorstellen dat je je schuldig voelt, maar je doet alleen maar wat nu het belangrijkst is in je leven; zorgen voor je dochter en zorgen voor jezelf. Je werk heeft er ook niks aan als je jezelf en je dochter niet op één zet, dat breekt je ook alleen maar op. Beterschap!
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Anoniem253

Bericht 06 Jun 2017 12:08

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Niekske schreef:Ik baal dat ik in korte tijd al 2x zorgverlof heb moeten opnemen voor zieke dochter en nu ligt ik zelf ziek in bed. Voel me schuldig naar mijn werk toe, terwijl ik er eigenlijk niks aan kan doen...

Ah balen meis maar dit is overmacht, kan je niks aan doen. Is je dochtertje inmiddels weer helemaal opgeknapt? Beterschap!
<<

Anoniem210

Bericht 06 Jun 2017 12:10

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ah Nieske wat rot dat je je ziek bent. Probeer je niet schuldig te voelen. Het is overmacht en je kunt er niets aan doen. Veel beterschap!
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4409

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:16

Bericht 06 Jun 2017 12:52

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Dankjewel voor jullie lieve reacties!
december 2016
juli 2019
<<

Anoniem204

Bericht 06 Jun 2017 13:25

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Dat de schilder volgende week hier wou komen beginnen met het schilderwerk buiten wat een hels karwei is maar het weer heel slecht gaat worden als ik naar de vooruitzichten kijk.

Ik kan me eigenlijk niet permiteren dat het niet door kan gaan :-(
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 13:09

Bericht 06 Jun 2017 13:40

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Oh dat zou echt heel stom zijn! Mag het wel een beetje regenen bij dat soort dingen eigenlijk of moet het helemaal droog zijn? Voorspellingen zijn inderdaad niet al te best....


Ik baal van de photobucket app. Ik wil een selfie uploaden voor het topix, net bij de kapper geweest. Maar hij doe t het weer eens niet.
<<

Anoniem204

Bericht 06 Jun 2017 13:42

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ik heb totaal geen idee hoe dat zit bij schilderwerk.

Een week daarop zijn wij op vakantie en het is toch ook weer raar om de schilder heel de week te laten schilderen terwijl wij niet thuis zijn. Of kan dat wel gewoon ? En een week daarop zijn wij ook 3 dagen op vakantie.

Bluhh
<<

Anoniem282

Bericht 06 Jun 2017 17:44

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ik baal dat ik er ruim een uur over heb gedaan om thuis te komen. Tram viel uit door ongeluk, dus wilde ik de trein nemen en door een boom op het spoor was er veel vertraging. En nu zit ik thuis, terwijl ik daar helemaal niet had moeten zitten i.v.m. een belangrijke afspraak. Nu ik eenmaal binnen zit, vind ik dit weer overigens wel gezellig. :)
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15963

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 06 Jun 2017 21:16

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Aziraphale schreef:Lady, hoop het ook voor jullie! Overigens hebben veel scholen in Emmen vandaag een extra vrije dag of studiedag, dus hoop dat het daadwerkelijk rustig is in the Wildlands. Veel plezier!

Het was erg leuk! Helemaal niet druk en op een flinke bui na hebben we het nagenoeg droog gehouden en zelfs nog zon gehad. Het is een mooi park geworden.

Heb nog een paar keer aan je gedacht, toen ik je woonplaats op de borden zag staan :).
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem273

Bericht 06 Jun 2017 23:44

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Lady schreef:
Aziraphale schreef:Lady, hoop het ook voor jullie! Overigens hebben veel scholen in Emmen vandaag een extra vrije dag of studiedag, dus hoop dat het daadwerkelijk rustig is in the Wildlands. Veel plezier!

Het was erg leuk! Helemaal niet druk en op een flinke bui na hebben we het nagenoeg droog gehouden en zelfs nog zon gehad. Het is een mooi park geworden.

Heb nog een paar keer aan je gedacht, toen ik je woonplaats op de borden zag staan :).


Het weer viel hier enorm mee gelukkig! Ik dacht daar nog aan, dat dat wel heel fijn voor je was in the Wildlands :) Super leuk dat je daaraan dacht, het is echt heel dicht bij the Wildlands inderdaad.
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers