Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Nieuw aanrechtblad, maar hoe?

<<

Nyx

Bericht 28 Okt 2013 11:59

Nieuw aanrechtblad, maar hoe?

Mijn aanrechtblad is bij het plaatsen van de keuken beschadigd. Daarnaast is hij nooit juist op maat gezaagd, waardoor ik een gapend gat achter het blad heb. Staat zo dom, vooral omdat ik destijds een man heb betaald om de muur zo te laten maken dat hij tegen de keuken zou aankomen.

Al met al mag ik een nieuwe keukenblad uitzoeken en laten plaatsen. Maar hoe doe ik dat? Het leek heel makkelijk, maar van google word ik niet echt wijzer. Iemand dit ook bij de hand gehad?
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3397

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:35

Bericht 28 Okt 2013 12:43

Re: Nieuw aanrechtblad, maar hoe?

Mag je dit uitzoeken van je verzekering? of op kosten van de man die het zou plaatsen? of gewoon van jezelf omdat je er nu geld voor hebt? In het eerste geval zou ik kijken hoeveel geld je ervoor krijgt en als het genoeg is dit laten inmeten door een keukenboer en die dan ook het nieuwe blad laten leveren. In het tweede geval ook laten inmeten door die man die het plaatst (als het dan mis in maatvoering is hij verantwoordelijk) en misschien heeft hij wel advies waar je het kunt kopen. In het laatste geval bepalen of jezelf de maatvoering kunt doen/wilt doen en rondkijken waar je het wilt kopen. Foto's mee en bij voorkeur deurtje van keukenkastje zodat je kunt bepalen in de winkel wat voor soort / kleur blad er bij past.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Nyx

Bericht 28 Okt 2013 16:46

Re: Nieuw aanrechtblad, maar hoe?

Van de verzekering, inderdaad.

Ik krijg een schadeformulier toegezonden en moet een iemand zoeken die een offerte kan leveren voor een keukenblad en het vervolgens ook plaatsen. Maar nu heb ik op google gezocht en vind allemaal bedrijven die ik niet ken. Ik vind het dus moeilijk om te bepalen hoe ik het beste aan een man kan komen die het kan opmeten, maken, plaatsen en een offerte uitschrijft.
<<

Anoniem87

Bericht 28 Okt 2013 16:58

Re: Nieuw aanrechtblad, maar hoe?

Dat kan je toch ook bij een gewone keukenzaak vragen? Die leveren ook alleen werkbladen zovee ik weet.
<<

Nyx

Bericht 28 Okt 2013 19:11

Re: Nieuw aanrechtblad, maar hoe?

Elin_ schreef:Dat kan je toch ook bij een gewone keukenzaak vragen? Die leveren ook alleen werkbladen zovee ik weet.


Dat vroeg ik me dus inderdaad af, of dat kan. Maar als dat gewoon kan dan is mijn hele topic overbodig. :)

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers