Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Slaaptrainer

<<

Anoniem197

Bericht 05 Jun 2017 15:10

Slaaptrainer

Ik twijfel al maanden. Werkt het voor een kind van 2/2,5jaar?
Iedere ochtend rond 5/6 uur wakker worden is niet goed voor mijn humeur maar ik vind 30 euro best veel geld om te proberen.
Dus ik zoek wat ervaringen en welke leeftijd had jullie kind?
<<

Believe

Yipyapper

Berichten: 1608

Geregistreerd: 29 Okt 2016 06:13

Bericht 05 Jun 2017 15:35

Re: Slaaptrainer

.
Laatst gewijzigd door Believe op 21 Jul 2017 14:26, in totaal 1 keer gewijzigd.
♥ 2015
♥ 2017
♥ 2021
<<

Anoniem236

Bericht 05 Jun 2017 15:45

Re: Slaaptrainer

Hier werkte het voor geen meter, vooral niet op die leeftijd.
Half jaar terug ongeveer, toen hij 4 was, tijdje stickers verdienen als hij bleef liggen maar dat was ook van korte duur.
Inmiddels is de jongste van 20mnd om 6.00 wakker en moeten we er toch uit.

Wij hebben trouwens een schaap. Een half uur voor tijd gaat er een groen lampje aan en op de tijd doet het schaap zijn ogen open. Dat snapte hij wel met 2 jaar. Alleen het feit dat hij wakker was en het schaap nog sliep boeide hem niet.
<<

Gijs.

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3164

Geregistreerd: 13 Apr 2014 09:04

Bericht 05 Jun 2017 15:47

Re: Slaaptrainer

Wij hadden een nachtlampje op een tijdklok, stukje goedkoper. Werkte hier prima rond 2.5 jaar.
I made a wish and you came true
L. 22-01-2012 M. 16-05-2014
<<

Parel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2447

Geregistreerd: 21 Mrt 2015 11:30

Bericht 05 Jun 2017 18:15

Re: Slaaptrainer

Ik heb hier een zo goed als nieuwe Nijntje slaaptrainer in wit/zilver - de gebruiksaanwijzing is vast op internet nog te vinden. Hier was mijn oudste er bang voor, en mijn jongste heeft hem niet nodig. Mag overgenomen worden eventueel.

Bij deze gaan trouwens de oogjes van Nijntje dicht, en als ze op mogen staan zijn Nijntjes ogen open.

https://www.superwinkel.nl/product/1049 ... 0wodbskAMw

Deze is het.
<<

Anoniem275

Bericht 05 Jun 2017 18:56

Re: Slaaptrainer

Wij hebben een schaapje van Zazu, voor gekozen omdat er ook een klok op zit en ik het handig vind dat ze gelijk een beetje leren klokkijken (bijv de grote wijzer boven en de kleine op de 7 als ze op mogen staan).

De oudste heeft 'm gekregen toen hij ergens tussen 3 en 4 jaar oud was, maar ik denk dat deze voor 2.5 nog niet heel erg handig is. In hoeverre het helpt hangt ook van je eigen discipline af ;)

Met de jongste hebben we tot nu toe steeds afgesproken dat hij uit bed mag als het schaapje van z'n broer wakker is, maar ik merk dat hij vaak niet goed weet hoe lang het nog duurt en daardoor op z'n kamer toch ook nog wat onrustig is. Hij krijgt er aankomende week een voor z'n 4e verjaardag, maar of hij er langer van gaat slapen vraag ik me af, haha..
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 05 Jun 2017 21:22

Re: Slaaptrainer

Gijs. schreef:Wij hadden een nachtlampje op een tijdklok, stukje goedkoper. Werkte hier prima rond 2.5 jaar.


Dit hebben wij ook. Als z'n lamp uit gaat mag hij uit bed. Tegenwoordig is het alleen vaak dat hij wakker is en gaat roepen dat z'n lamp kapot is en nooooooit meer uit gaat en dat het al lang dag is en de zon is wakker en ik heb honger en dorst enzovoort.
R. 2013
D. 2016
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4984

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:30

Bericht 05 Jun 2017 21:31

Re: Slaaptrainer

Spencer schreef:
Gijs. schreef:Wij hadden een nachtlampje op een tijdklok, stukje goedkoper. Werkte hier prima rond 2.5 jaar.


Dit hebben wij ook. Als z'n lamp uit gaat mag hij uit bed. Tegenwoordig is het alleen vaak dat hij wakker is en gaat roepen dat z'n lamp kapot is en nooooooit meer uit gaat en dat het al lang dag is en de zon is wakker en ik heb honger en dorst enzovoort.


De eerste keer zou ik hier echt om moeten lachen. Daarna waarschijnlijk niet meer. :palm:
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 05 Jun 2017 21:34

Re: Slaaptrainer

Ach ik ben altijd wel wakker door z'n broertje. M'n man trekt het heel slecht maar die trekt alles slecht 's morgens.
R. 2013
D. 2016
<<

Pineco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2382

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:09

Bericht 05 Jun 2017 22:16

Re: Slaaptrainer

Bij ons werkte het niet, bij alle drie niet. In de ochtend is het niet zo'n probleem, maar 's avonds komen/kwamen ze steeds hun bed uit en ik had gehoopt dat ze met zo'n wekker met slapend konijntje op hun kamer zouden blijven. Niet dus :nopompom:
Drie meiden maken ons geluk compleet! 04-01-2009 / 16-05-2012 / 19-02-2014

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers