Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Komt dit stom over? Blote billen

<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 04 Jun 2017 13:49

Re: Komt dit stom over? Blote billen

Huh Ava ik noemde toch ook juist buitenplekken op (festival, strand, park) en geen indoorsituaties? Binnen zou ik dat natuurlijk ook niet doen.
#teammaple🍁
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6815

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 04 Jun 2017 15:34

Re: Komt dit stom over? Blote billen

Ik heb het ook over buiten hoor Ava. Park, strand inderdaad.
2016
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:58

Bericht 04 Jun 2017 15:45

Re: Komt dit stom over? Blote billen

Ik zou dat gewoon doen. Het zou niet eens in me opkomen om het niet te doen denk ik.
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Gijs.

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3165

Geregistreerd: 13 Apr 2014 10:04

Bericht 04 Jun 2017 16:02

Re: Komt dit stom over? Blote billen

Toch vraag ik me ook af hoe de moeders die naakt privé vinden denken over omkleden in groepsverband.
Er is een jongetje bij de zwemles van mijn zoon (jaar of 7 denk ik) die komt de kleedruimte binnen, waar alle jongetjes zich gewoon omkleden. Hangt zijn tas op, pakt zijn zwembroek eruit, loopt naar de toilet en komt omgekleed weer terug. Ik weet niet, maar het feit dat zo'n jong kind al een soort schaamte voelt voor zijn naakte lichaam voelt ook een beetje ongepast ofzo.
I made a wish and you came true
L. 22-01-2012 M. 16-05-2014
<<

Anoniem304

Bericht 04 Jun 2017 16:13

Re: Komt dit stom over? Blote billen

Waarom wordt privé altijd genoemd met schaamte?
<<

Anoniem280

Bericht 04 Jun 2017 17:39

Re: Komt dit stom over? Blote billen

Bedenk mij nu, ik had vroeger een vriendinnetje die graag naakt speelde.
Ik heb dit nooit raar of vreemd gevonden.
Thuis zijn wij wel opgevoed met dat naaktheid privé is.
Zo op strand liepen wij, als kind, niet naakt.
Buiten omkleden, bij zwembad/strand, werd met handoek om het lichaam gedaan.
Maar om mij hoefde het niet.

Nu wonen wij sinds 2 jaar vrij (wonen buiten een dorp, naaste buren, schoonouders niet meegeteld, wonen 50 en 100 meter bij ons vandaan) lopen geregeld naakt door huis.
In ons vorige woning liepen wij ook geregeld naakt door huis. Daarbij hielden wij niet altijd rekening met dat de gordijnen open waren.

Ik denk dat wat Cotton benoemd iets van vroeger is.
Schaamte en privé liggen wat dat betreft dicht bijelkaar.
<<

Kajaka

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2860

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:15

Bericht 04 Jun 2017 19:56

Re: Komt dit stom over? Blote billen

Hier heeft het niet doen niks met schaamte/privé te maken. Ik vind het gewoon niet nodig om naakt in de tuin of op het strand te lopen. Als volwassene(naaktstranden niet meegerekend) doe je dat toch ook niet(lijkt me), waarom dan als kind wel?
<<

anoniem203

Bericht 04 Jun 2017 20:12

Re: Komt dit stom over? Blote billen

Urban Naked schreef:Huh Ava ik noemde toch ook juist buitenplekken op (festival, strand, park) en geen indoorsituaties? Binnen zou ik dat natuurlijk ook niet doen.


Ik zat een beetje met openbare plekken èn ruimtes in mijn hoofd. Maar buiten zou ik het ook niet doen als het druk zou zijn. Zoals een park of een markt. Dan zou ik ook gewoon naar mijn auto lopen of naar een verschoningsruimte. Als die echt niet in de buurt zou zijn dan kan je niet anders natuurlijk. Maar ik zou eerst naar andere opties kijken. Het is niet zo dat ik dat zo doe omdat ik vind dat niemand anders mijn kind bloot mag zien maar meer van dat ik niet wil dat iemand er last van heeft zeg maar. Dat ze bijv. tijdens het eten van een broodje in het park een blik werpen naar mij terwijl ik poep van mijn zoons billen veeg.
<<

Anoniem280

Bericht 04 Jun 2017 20:22

Re: Komt dit stom over? Blote billen

Dan ben ik heel egoïstisch, maar dan gaan de billen van mijn kinderen wel voor op dat broodje van een ander.
Kijken ze maar een andere kant op.
Interesseert mij echt niet.
<<

Anoniem245

Bericht 04 Jun 2017 20:50

Re: Komt dit stom over? Blote billen

Caramba schreef:Dan ben ik heel egoïstisch, maar dan gaan de billen van mijn kinderen wel voor op dat broodje van een ander.
Kijken ze maar een andere kant op.
Interesseert mij echt niet.


Dat vind ik dan ronduit asociaal, als je zelf moet poepen trek je dan ook je broek naar onder? Op een plek waar 't echt niet ander kan ok, maar zo uitspreken dat het je niet boeit vind ik gewoon aso.
Ik heb mijn zoon nooit naakt laten rondlopen. In de tuin ook amper.
<<

Anoniem280

Bericht 04 Jun 2017 20:55

Re: Komt dit stom over? Blote billen

Ik laat mijn kind niet in een poep broek lopen, dus ga dan wel een schone broek geven als ik in een druk park ben.
Vorig jaar nog in Italië gedaan.
Auto niet in de buurt en veel tentjes die geen verschoningsruimte hadden, ja, dan maar in het openbaar.
Dan ben ik maar aso, maar met mooi weer en gebrek aan beter, doe je een alternatief.

En boeit en interesseren, interpreteer ik in deze context anders.
<<

Hippie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1955

Geregistreerd: 19 Jan 2015 13:10

Bericht 04 Jun 2017 21:00

Re: Komt dit stom over? Blote billen

Als er geen verschoonplek dichtbij was dan verschoonde ik ook gewoon in het openbaar. Wel probeerde ik dan een rustig plekje te vinden, want het lijkt me niet voor iedereen even prettig anders. Mijn zoon kon echt vieze stinkluiers hebben en ik vond het dan niet zo netjes om dat ergens te doen waar mensen net lekker zaten te eten ofzo. Dus uit dat oogpunt lette ik altijd wel op. Dat mensen eventueel een paar blote billen zouden zien vond ik minder boeiend, het ging mij vooral om eventuele stankoverlast.

Maar als het echt nodig moest gebeuren en het kon nergens anders, dan inderdaad maar openbaar. Moet kunnen bij een klein kind lijkt me. Ik zou ze niet laten lopen met een vieze broek omdat ik geen verschoonplek kon vinden. Wel zou ik dan proberen rekening te houden met eventuele omstanders.
<<

Ayla

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1830

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:06

Bericht 04 Jun 2017 21:01

Re: Komt dit stom over? Blote billen

Het is in mijn geval ook geen schaamte, ik vind het gewoon niet nodig dat iedereen het ziet.

En ik zag vanmorgen een nieuwsbericht over een taxi chauffeur die aan het masturberen was terwijl hij naar kinderen in een speeltuin keek. Nou dan denk ik 3x na hoor voor ik de meiden naakt rond laat lopen. Sterker nog dát is hetgeen waar ik ze voor wil beschermen. Als een stel kinderen in een speeltuin in zomerkleding al genoeg is voor zo iemand, dan laat je ze toch niet naakt buiten lopen.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 04 Jun 2017 21:16

Re: Komt dit stom over? Blote billen

In de tuin mogen ze best in hun blootje als ze dat willen, maar onze buren moeten ook echt moeite doen om in onze tuin te kijken.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Isolt

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2386

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:46

Bericht 04 Jun 2017 21:22

Re: Komt dit stom over? Blote billen

Gijs. schreef:Toch vraag ik me ook af hoe de moeders die naakt privé vinden denken over omkleden in groepsverband.
Er is een jongetje bij de zwemles van mijn zoon (jaar of 7 denk ik) die komt de kleedruimte binnen, waar alle jongetjes zich gewoon omkleden. Hangt zijn tas op, pakt zijn zwembroek eruit, loopt naar de toilet en komt omgekleed weer terug. Ik weet niet, maar het feit dat zo'n jong kind al een soort schaamte voelt voor zijn naakte lichaam voelt ook een beetje ongepast ofzo.



Twee weken terug gingen wij op schoolreisje. De kinderen dragen dan allemaal een shirt van school voor de herkenbaarheid. Bijna heel groep vier en vijf gingen zich omkleden op het toilet. Ik stond daar echt van te kijken.

Ik zou onze zoon later ook gewoon in de blote billen buiten laten lopen.
10-08-2017 ♥
<<

Fiwen

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 24 Apr 2014 13:38

Bericht 04 Jun 2017 21:59

Re: Komt dit stom over? Blote billen

Poeh als ik dat zo hoor ben ik heel blij dat dat bij J op school (nog) absoluut niet is. In de middenbouw (groep 3-4-5) is het gewoon gezamenlijk omkleden bij de gym. Op kamp waren het ook gemengde slaapzalen, zowel midden- als bovenbouw.

J wil nu wel bij de zwemles in een klein privé hokje omkleden. Maar ze gaat bijna altijd met mijn man en je moet omkleden in de grote kleedruimtes met het geslacht van de volwassene die erbij is. Dus dan zit ze als enig meisje in de jongens kleedkamer en dat wil ze dus niet meer. Als ik mee ga gaat ze wel in de grote dameskleedruimte.
Grote meid: 25-08-2010
Kleine meid: 15-09-2016

http://www.juulsoof.nl
Instagram & Facebook: @juulensoof
<<

Anoniem286

Bericht 04 Jun 2017 22:04

Re: Komt dit stom over? Blote billen

Ik ben er wel vrij makkelijk in. Dochter is ruim 4 maar we zijn nu druk te zindelijkheidstraining bezig, ze loopt zeker met dit mooie weer dus ook veel naakt of in haar onderbroek, ook gewoon in de tuin. Van de week was ze ook naakt richting de buren gegaan, dat vind ik dan weer niet nodig en dan moet ze even een onderbroekje aan maar ik zie niet zo in waarom we er moeilijk over moeten doen. Ik zou het dus lekker doen, zeker als je kind last van zijn billen heeft.
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers