Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Boekentips voor op vakantie

<<

Geel

Bericht 04 Jun 2017 15:34

Boekentips voor op vakantie

Over een week ga ik op vakantie en ik wil boeken lezen. Dus het leek me wel leuk om een topic aan te maken waarin we elkaar aan boekentips kunnen helpen. Ik lees zelf geen e-books, maar als je dat wel doet kan dat natuurlijk ook prima.

Anyway, ik zoek vooral non-fictie/informatieve boeken in de categorie eten en drinken, filosofie, sociologie, reizen, godsdienst en psychologie. Ik heb nu bijvoorbeeld Redenen Om Te Blijven Leven liggen, over iemand die z'n depressie overwon. Geschiedenisboeken vind ik ook leuk en dat mag dan ook wel fictie zijn. Verder ga ik op vakantie naar Slovenië en zou ik het ook leuk vinden om een roman of informatief boek over dat land/die omgeving te lezen. Wie heeft tips?
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 04 Jun 2017 16:26

Re: Boekentips voor op vakantie

Geen tips helaas, ik lees iedere vakantie alle boeken van Harry Potter en alle delen van De Hongerspelen.
30-04-2017
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6220

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:32

Bericht 04 Jun 2017 17:57

Re: Boekentips voor op vakantie

Voor fictieve historische verhalen zou ik zeggen: Simone van der Vlugt. Onder andere 'rode sneeuw in december', 'nachtblauw' en 'de lege stad'
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Anoniem313

Bericht 04 Jun 2017 18:55

Re: Boekentips voor op vakantie

Ik ben niet zo thuis in de genres die je wilt, maar kan je qua historische roman wel 'de zwarte met het witte hart' aanraden van Arthur Japin. Een heel mooi gelaagd verhaal en je steekt er nog wat van op ook.
<<

Anoniem301

Bericht 04 Jun 2017 20:15

Re: Boekentips voor op vakantie

Chawa. Heel mooi boek, heb die ooit aan je gegeven voor je verjaardag :angel:
Was er zelf erg van onder de indruk, vandaar aan jou gegeven, vond het echt ook een boek voor jou.
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 30 Aug 2019 16:08

Re: Boekentips voor op vakantie

Up!

Ik heb boekentips nodig. Ik heb net de serie ' de aardkinderen' uit, en heb daarvoor alle boeken van game of thrones gelezen. Heeft iemand nog tips voor een dergelijke reeks?

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers