Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar baal jij op dit moment van? #2

<<

Anoniem315

Bericht 31 Mei 2017 09:01

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Van mijn zielige baby die gekweld wordt door doorkomende tanden en ons daardoor al wekenlang nachten wakker houdt :( Ik houd er helemaal niet van om te klagen en al helemaal niet over een baby, maar mehh, de wallen hangen op mijn knieën (en morgen komt de schoolfotograaf, first worldproblems!).
<<

Anoniem315

Bericht 31 Mei 2017 09:03

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Niekske, wat heftig...

Lennox, dat vind ik echt niet kunnen! Wat ben je dan voor vriendin? Ik zou pislink worden.
<<

Anoniem210

Bericht 31 Mei 2017 10:46

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

-
Laatst gewijzigd door Anoniem210 op 05 Jun 2017 08:40, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9454

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 31 Mei 2017 10:47

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Pff jeetje Lennox.

Ik baal van mijn werkdag.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 31 Mei 2017 11:02

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Nou ja zeg, Lennox! Wat een gekkigheid.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 31 Mei 2017 11:15

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Nou zeg, je gaat toch niet naar een eerste date als je een bruiloft hebt? Wat een gekkigheid!
<<

Anoniem282

Bericht 31 Mei 2017 11:20

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Oh Lennox, wat rot dat het is geëscaleerd. Ik snap de keus van je vriendin eerlijk gezegd ook niet, maar ik kan me voorstellen dat je je nu ook niet fijn voelt. Hopelijk komt het nog goed, als je daar überhaupt nog voor openstaat.
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8837

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 31 Mei 2017 11:29

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Wat een heftige dag Nieske.

Lennox, wat jammer dat je vriendin niet begrijpt hoe jij je hierbij voelt.
2012
2016
2020

Instagram
<<

Parel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2447

Geregistreerd: 21 Mrt 2015 11:30

Bericht 31 Mei 2017 11:46

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

GeKKiE schreef:Grappig om te lezen... Ik heb zelf een kind.
Maar ik vraag mij altijd af waarom mensen zo hard praten (=schreeuwen) tegen hun kinderen om iets te vragen ofzo.


Omdat ze niet luisteren, vaak ;)
<<

Sugarfall

Kletskop

Berichten: 836

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:04

Bericht 31 Mei 2017 11:47

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Zo, dat is inderdaad echt héél raar Lennox. Van mij zou ze helemaal weg mogen blijven en voor mij zou de vriendschap ook niet meer echt hoeven. Maar ik weet van mezelf dat ik nogaal radicaal ben in dit soort dingen.
<<

Anoniem210

Bericht 31 Mei 2017 11:54

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Guattari schreef:Oh Lennox, wat rot dat het is geëscaleerd. Ik snap de keus van je vriendin eerlijk gezegd ook niet, maar ik kan me voorstellen dat je je nu ook niet fijn voelt. Hopelijk komt het nog goed, als je daar überhaupt nog voor openstaat.
Laatst gewijzigd door Anoniem210 op 05 Jun 2017 08:41, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem282

Bericht 31 Mei 2017 12:43

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Lennox: ik snap het dat je uit emotie reageerde, want heel loyaal en vriendschappelijk stelt jouw vriendin zich ook niet op. Zou je er bijvoorbeeld wel ok mee zijn als ze deels op jullie bruiloft er is en deels ook niet? Dat zou ik alsnog redelijk bijzonder vinden, maar ik weet niet wat deze vriendschap jou (nog) waard is. Ik kan me ook gewoon goed indenken dat je hierin voor jezelf kiest, zoals jouw vriendin ook lijkt te doen en dat je op basis hiervan de bal verder bij haar laat. Het is sowieso niet verkeerd om het even te laten bezinken en dan verder met elkaar in gesprek te gaan, mocht hier nog ruimte voor zijn.
<<

anoniem224

Bericht 31 Mei 2017 15:24

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Emma schreef:
Meneer Nilsson schreef:Dat is inderdaad een klote dag zeg Niekske :(

Emma, heb je al wat gehoord van je verzekering?


Ja ik mag een offerte indienen, zonnescherm valt onder de inboedelverzekering.

Wat een rotdag Niekske! Heftig hoor het overlijden van zo'n jong iemand :(
Lennox, heb je je vriendin erop aangesproken? Ik zou dit op z'n zachtst gezegd niet kunnen waarderen.

Oh fijn!

Ik vind dat ook een beetje raar Lennox. Een eerste date ook nog. Ik vind persoonlijk dat ze die best anders had kunnen plannen.
<<

anoniem224

Bericht 31 Mei 2017 15:26

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Oh, vervelend dat het de uit de hand is gelopen. Maar ik vind het gewoon raar dat zij jouw kant niet begrijpt. Je gaat verdorie trouwen, dat is best iets heel bijzonders vind ik.
<<

Pippa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3478

Geregistreerd: 11 Apr 2017 10:46

Bericht 31 Mei 2017 15:41

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Caro schreef:Nou zeg, je gaat toch niet naar een eerste date als je een bruiloft hebt? Wat een gekkigheid!



Haha inderdaad dat is raar, vooral als het een goede vriendin is..
11-2017 ♥
12-2021 ♥
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 31 Mei 2017 15:42

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Meneer Nilsson schreef:
Emma schreef:
Meneer Nilsson schreef:Dat is inderdaad een klote dag zeg Niekske :(

Emma, heb je al wat gehoord van je verzekering?


Ja ik mag een offerte indienen, zonnescherm valt onder de inboedelverzekering.

Wat een rotdag Niekske! Heftig hoor het overlijden van zo'n jong iemand :(
Lennox, heb je je vriendin erop aangesproken? Ik zou dit op z'n zachtst gezegd niet kunnen waarderen.

Oh fijn!

Ik vind dat ook een beetje raar Lennox. Een eerste date ook nog. Ik vind persoonlijk dat ze die best anders had kunnen plannen.


Ik vind het ook echt heeeeel raar. Rotstreek. Hoe belangrijk vind je het meevieren van de bruiloft dan?
<<

anoniem224

Bericht 31 Mei 2017 16:04

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Nou inderdaad. Vriendin van mij gaat eind dit jaar trouwen en ik vind het juist een eer dat ik erbij mag zijn.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 31 Mei 2017 16:17

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Lennox wat een rare actie van je vriendin. Juist bij een bruiloft blokkeer ik mijn hele agenda voor die dag. Het bruidspaar nodigt mij niet voor niks uit, dus gaan haar op mijn hoofd die dan bedenkt iets anders af te spreken.
De enige uitzondering zou een uitvaart zijn op dezelfde dag, maar ook dan zou ik het proberen te combineren als het qua emoties mogelijk zou zijn en gepast.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 31 Mei 2017 16:18

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Nou, ik vind het van haar echt belachelijk hoor Lennox. Ze weet al een tijdje dat jij gaat trouwen neem ik aan, is ook niet zomaar even iets. Dan ga je toch niet zelf wat anders plannen?
Snapte ze echt niet dat jij dit niet leuk vindt?
<<

Anoniem273

Bericht 31 Mei 2017 16:34

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Wat vervelend voor je, Lennox. Weet je zeker dat zij de vriendschap net zo belangrijk vindt als jij? Ik zou daar namelijk echt aan twijfelen als een vriendin dit zou doen.
<<

Anoniem210

Bericht 31 Mei 2017 17:56

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

-
Laatst gewijzigd door Anoniem210 op 05 Jun 2017 08:41, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem282

Bericht 31 Mei 2017 18:21

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Lennox, op zich is boosheid wel een 'fijnere' emotie dan verdrietig zijn. Heeft deze vriendin jou vaker laten zitten op belangrijke momenten? Is dat daten voor haar iets nieuws, of weet je waarom ze daar zoveel waarde aan hecht en dit zelfs voorrang geeft op jullie bruiloft en een voor jou heel belangrijke dag? Begrijp me niet verkeerd, ik vind het echt bizar. Toch probeer ik ook te volgen waarom ze hiervoor kiest. Als je een vriendin bent, zou je toch anders prioriteren, lijkt me.
<<

Anoniem298

Bericht 31 Mei 2017 20:12

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

He Lennox, wat een rotsituatie zeg! Jammer dat het nu zo uit de hand gelopen is, en dat je vriendin niet inziet waarom je er verdrietig van wordt dat ze prio geeft aan een eerste date. Ik hoop dat ze nu door het gesprek met jou wel goed nadenkt over de keuze die ze maakt.
<<

Anoniem210

Bericht 01 Jun 2017 06:40

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Guattari schreef:Lennox, op zich is boosheid wel een 'fijnere' emotie dan verdrietig zijn. Heeft deze vriendin jou vaker laten zitten op belangrijke momenten? Is dat daten voor haar iets nieuws, of weet je waarom ze daar zoveel waarde aan hecht en dit zelfs voorrang geeft op jullie bruiloft en een voor jou heel belangrijke dag? Begrijp me niet verkeerd, ik vind het echt bizar. Toch probeer ik ook te volgen waarom ze hiervoor kiest. Als je een vriendin bent, zou je toch anders prioriteren, lijkt me.

-
Laatst gewijzigd door Anoniem210 op 05 Jun 2017 08:41, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Parel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2447

Geregistreerd: 21 Mrt 2015 11:30

Bericht 01 Jun 2017 10:19

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Is ze dan niet gewoon vreselijk jaloers en depressief? Het idee dat ze alleen op die bruiloft is, terwijl de liefde hoogtij viert??

Niettemin zou het mijn vriendin niet meer zijn, dit zou me echt in het verkeerde keelgat schieten.
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers