Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


LAK. door Tijn

<<

Skyler

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1376

Geregistreerd: 06 Dec 2014 14:58

Bericht 31 Mei 2017 15:04

LAK. door Tijn

Kennen jullie Tijn nog, van de Serious Request actie van afgelopen jaar? Het mannetje komt nog eenmaal in actie, om zoveel mogelijk geld op te halen voor kinderen die net als hij getroffen zijn door hersenstamkanker. Doel is het inzamelen van minimaal 1 miljoen euro voor Stichting Semmy. Met dat geld kan een nieuwe behandelmethode naar Nederland gehaald worden. Doneren kan door geld over te maken, maar ook heeft Tijn een eigen nagellaklijn gekregen. Ik heb zojuist een potje besteld, jullie?
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43701

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 31 Mei 2017 15:05

Re: LAK. door Tijn

Heb je een linkje? Ik vroeg me laatst al af hoe het met dat knulletje zou zijn.
Let's discover the world together.
<<

Skyler

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1376

Geregistreerd: 06 Dec 2014 14:58

Bericht 31 Mei 2017 15:06

Re: LAK. door Tijn

Ik twijfelde of ik een linkje mocht plaatsen, gezien de forumregels. De bijbehorende site is http://www.lakdoortijn.nl.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43701

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 31 Mei 2017 15:08

Re: LAK. door Tijn

Oh ja dat weet ik ook niet inderdaad. Dank je!
Let's discover the world together.
<<

Anoniem197

Bericht 31 Mei 2017 15:27

Re: LAK. door Tijn

Ik las het idd op een nieuwssite maar zonder link. Ging meer over de ruzie van youp en Wendy.
<<

anoniem224

Bericht 31 Mei 2017 16:04

Re: LAK. door Tijn

Oh een lakje bestellen vind ik wel leuk, ik ga eens kijken. Vroeg me laatst inderdaad ook af hoe het met hem ging,
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:43

Bericht 31 Mei 2017 18:59

Re: LAK. door Tijn

Dit raakt mij zo sinds ik zelf moeder ben (daarvoor ook maar minder). Ik heb gedoneerd (geen lak gekocht, alleen geld gestort)
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers