Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Roland Garros

<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 29 Mei 2017 12:12

Roland Garros

Ik weet dat er hier ook meer meiden zitten die tennissen. Geen idee of jullie ook alles van Nederlandse toppers volgen. Toch keek het mij wel leuk om hier mee te leven met de Nederlandse top.

Richel Hogenkamp is in vorm. Net gewonnen van jankovic. Voormalig nr 1 van de wereld. Nu heeft Richel ook de afgelopen weken twee ITF toernooien gewonnen en 3 rondes kwalificatie gewonnen.

Kiki Bertens is net begonnen en heeft vorige week haar zege van vorig jaar in duitsland goed verdedigd.

Lemoine heeft ook een nette kwalificatie gespeeld

Robin Haase heeft gisteren gewonnen. Ik heb nu alleen minder met het mannen tennis
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:08

Bericht 29 Mei 2017 12:30

Re: Roland Garros

Als dochter in bed ligt, staat het hier ook aan. Zie er dus niet zoveel van als ik eigenlijk zou willen, maar leuk dat ik nu Bertens in ieder geval een stukje kan kijken.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 29 Mei 2017 12:44

Re: Roland Garros

Ik tennis zelf niet (meer), maar wel erg leuk om te volgen altijd. Ik dacht idd lekker Bertens te kijken maar dochter is al wakker na 45 min...blegh
⁠♡♡♡
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 29 Mei 2017 12:58

Re: Roland Garros

Ik zit op school. Dus kan niet live kijken, maar volg de standen via een app.

Lemoine begint nu aan een derde set. Super knap eigenlijk.

Kiki moest duidelijk inkomen. Tweede set gaat zo te zien volgens plan
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 30 Mei 2017 14:01

Re: Roland Garros

Aangezien de Nederlanders vandaag niet hoeven te enkelen zit ik nu Zverev tegen Verdasco te kijken. Wat blijft verdasco een leuke speler. Ik word echt irritant van het commentaar bij de NOS was ze is duidelijk onder de indruk van de looks van Zverev. Het is natuurlijk een groot talent, maar wel irritant voor de kijkers die een andere voorkeur hebben.

Haase moet vanmiddag wel dubbelen net als Rojer. Hoop dat Rojer weer eens een titel pakt. Staat niet zo goed te dubbelen met Tecau de laatste tijd. Terwijl ze toch de eindejaars masters van 2015 hebben gewonnen en Wimbledon in dat jaar. Daarnaast het Rojer al keer Roland Garros in de mix gewonnen. Dus hij kan heel veel.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:08

Bericht 30 Mei 2017 19:29

Re: Roland Garros

Ik heb vandaag heel erg weinig gezien, jammer! Hopelijk morgen wat meer kijken.
Hoop inderdaad ook dat Rojer ver gaat komen. En dat ze eens wat meer van die dubbels gaan laten zien op tv. Zo'n mooi tennis.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 30 Mei 2017 20:20

Re: Roland Garros

Dubbels zenden ze bijna niet uit. Ik kijk die vaak via en Russische website die diverse livestreams hebben. Beeld kwaliteit is niet altijd even goed, maar het wordt wel steeds beter.

Ik ben ook benieuwd naar de mix dubbel schema's en de damesdubbel schema's. Het zou leuk zijn als team #Joki ( Johansson met Bertens) weer ver komen, maar ze hebben dit jaar nog niet veel samen gedubbeld.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 30 Mei 2017 20:25

Re: Roland Garros

Zo even eens de website geopend.
Kiki dubbelt weer met Johansson en ze zijn 13de geplaats
Rojer mix ook en in 6de geplaatst. Super leuk dus.

Ik vind de combinatie Hingis Peas ook super leuk. Echt twee oude rotte in het vak. Peas is ook nog een leuke Indiër om te zien. Peas is gewoon al 43 jaar. Heeft 8 Grand Slam dubbel titels en 9 Grand Slam mix titels.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers