Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar baal jij op dit moment van? #2

<<

Anoniem331

Bericht 22 Mei 2017 13:48

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Nou ja zo is het wel. En was het elke ander geweest dan was het anders. Maar het is gewoon de zwager van mijn beste vriendin. Daar kan ik niet iets voor verzwijgen. Kan en wil ik niet. Onze band is door de jaren en gebeurtenissen heen zo sterk geworden, dat ga ik niet op het spel zetten.
<<

Tante Toos

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 607

Geregistreerd: 02 Sep 2013 19:41

Bericht 24 Mei 2017 14:27

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Normaal heb ik altijd op maandag- en donderdagavond les van mijn deeltijdopleiding en ik ben er eigenlijk altijd. Nu was er op mijn werk speciaal voor mij een vergadering op woensdagavond gepland zodat ik er (bij uitzondering) ook eens bij kan zijn. Is de lesavond van morgen naar vandaag verplaatst ivm hemelvaart!
Dus ik stuurde mijn docent netjes een mailtje met een afmelding, krijg ik een super kortaf mailtje terug dat ik 'een grote vervangende opdracht' moet doen :wtf:
Het is niet zo dat dit de enige les van dit vak is ofzo, ik vind het ook echt geen probleem om deze les op een ander moment in te halen. Ik vind het echt flauw om avondstudenten op deze manier te behandelen :nopompom:
09-07-2018
11-07-2021
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 24 Mei 2017 17:54

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Tante Toos schreef:Normaal heb ik altijd op maandag- en donderdagavond les van mijn deeltijdopleiding en ik ben er eigenlijk altijd. Nu was er op mijn werk speciaal voor mij een vergadering op woensdagavond gepland zodat ik er (bij uitzondering) ook eens bij kan zijn. Is de lesavond van morgen naar vandaag verplaatst ivm hemelvaart!
Dus ik stuurde mijn docent netjes een mailtje met een afmelding, krijg ik een super kortaf mailtje terug dat ik 'een grote vervangende opdracht' moet doen :wtf:
Het is niet zo dat dit de enige les van dit vak is ofzo, ik vind het ook echt geen probleem om deze les op een ander moment in te halen. Ik vind het echt flauw om avondstudenten op deze manier te behandelen :nopompom:


Nou lekker raar inderdaad, zeker omdat de les verschoven is en nu dus op een andere dag is.
<<

Anoniem288

Bericht 24 Mei 2017 18:02

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Een vak met een aanwezigheidsplicht? Daar ben ik in het verleden ook wel eens tegenaan gelopen, heel irritant is dat ja. Bij mijn opleiding was dat helaas ook heel zwart/wit, regels zijn regels. Of je nou een goede reden had of niet.
Maar dat is al helemaal irritant wanneer ze het dan verschuiven naar een moment waarop je normaal geen les hebt. Vind het niet redelijk dat ze dan zo moeilijk doen, zeker als je de les nog in wil halen. Maar misschien kan dat niet? Hoe dan ook zouden ze in mijn ogen wel wat soepeler mogen zijn.
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 10:53

Bericht 28 Mei 2017 00:18

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ik baal dat ons zonnescherm kapot is :12:
Er kwam opeens een windvlaag, dus ik wilde hem al ophalen maar er brak iets en hij kwam zo naar beneden. Zou dit onder de verzekering vallen?
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6658

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 28 Mei 2017 00:19

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Haha Emma! Wát is er kapot??
Afbeelding
Afbeelding
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 10:53

Bericht 28 Mei 2017 00:23

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Marsy31 schreef:Haha Emma! Wát is er kapot??


Haha jij ben snel :smile:
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5453

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:34

Bericht 28 Mei 2017 11:32

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ik baal dat ik dacht geld terug te krijgen van de belasting en nu moet ik best veel geld betalen :(. Weg vakantiegeld.
<<

ChiQ

Bericht 28 Mei 2017 11:47

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Volgens mij helaas niet, Emma. Wij hebben een megaduur ding (vanwege grootte) dus ik zei ook toen we die uitzochten: nee hij hoeft niet automatisch omhoog als er wind komt, zei de verkoper: het is een zonnescherm - géén windscherm dus let wel op kapot is kapot en je zou je verzekering moeten checken of het gedekt wordt.
<<

Anoniem278

Bericht 28 Mei 2017 12:06

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Wat balen Lot!

Ik baal ook n beetje want ik heb vrij plots n fysieke complicatie waar morgen meteen mijn medicatie op moet worden aangepast. Geen ramp maar wel weer een reminder van mijn situatie.
<<

Anoniem282

Bericht 28 Mei 2017 12:24

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Wat rot, Quizzle! Zo word je er toch weer extra aan mee geconfronteerd beperkt(er) te zijn door je ziek zijn. Ik hoop dat het met aangepaste medicatie de complicatie snel onder controle is. Sterkte!
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4358

Geregistreerd: 22 Feb 2015 14:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 28 Mei 2017 15:14

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ik baal van alle hard schreeuwende kinderen buiten, kan me echt niet concentreren op m'n huiswerk zo. Ik heb wel het idee van de eeuw: een adult-only woonwijk. Zou ik zo gaan wonen, heerlijk! :smile:
<<

Anoniem197

Bericht 28 Mei 2017 16:21

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Haha scandic en die gaan allemaal grasmaaien, heg snoeien of zagen. Dus nog weg rust.
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4984

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:30

Bericht 28 Mei 2017 17:43

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Grappig om te lezen... Ik heb zelf een kind.
Maar ik vraag mij altijd af waarom mensen zo hard praten (=schreeuwen) tegen hun kinderen om iets te vragen ofzo.
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 10:53

Bericht 28 Mei 2017 21:23

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

ChiQ schreef:Volgens mij helaas niet, Emma. Wij hebben een megaduur ding (vanwege grootte) dus ik zei ook toen we die uitzochten: nee hij hoeft niet automatisch omhoog als er wind komt, zei de verkoper: het is een zonnescherm - géén windscherm dus let wel op kapot is kapot en je zou je verzekering moeten checken of het gedekt wordt.


Morgen bel ik de verzekering even en dan hoor ik het wel. Hij is bij ons ook 4 meter breed dus dat wordt een duur grapje.
Ik baak er ook van dat mijn vriend er de hele dag al om zit te chagrijnen, net of dat helpt :12:

Wat rot Quizzle, hopelijk helpen je nieuwe medicijnen goed!
Ben je nog een beetje opgeschoten Scandic?
<<

Anoniem291

Bericht 28 Mei 2017 22:16

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Dat ik op zondagavond een presentatie voor zit te bereiden voor mn werk blegh.
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4395

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:16

Bericht 30 Mei 2017 17:17

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ik heb een klote dag. Vanmorgen een crematie. Van een van mijn leerlingen, meisje heeft zelfmoord gepleegd. Wil er verder niet op ingaan, maar dat was dus een hele heftige en emotionele uitvaart. We kregen de rest van de dag vrij, op tijd naar huis, dacht ik... kom ik thuis, sleutels op het werk laten liggen. AL mijn sleutels (ik heb alles aan één bos, zodat ik nooit iets vergeet... :laughcry: ) Ik had knallende koppijn, dus mijn vriend was zo lief om samen met mij terug naar mijn werk te rijden om mijn sleutels op te halen. Belt de kinderopvang dat dochter 39,1 koorts heeft en opgehaald moet worden. En ondertussen krijg ik bericht van mijn tweede corrector (eindexamens) dat 'we nog wel wat dingen te bespreken hebben' en dat ze alleen vanavond kan bellen... misery loves company :(
december 2016
juli 2019
<<

anoniem224

Bericht 30 Mei 2017 17:22

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Dat is inderdaad een klote dag zeg Niekske :(

Emma, heb je al wat gehoord van je verzekering?
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25046

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 30 Mei 2017 19:58

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Oh jezus Niekske, wat een kutdag idd. Heftig zeg, van dat meisje. :(
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem298

Bericht 30 Mei 2017 20:49

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Jeetje, wat een dag, Niekske. Wat erg zeg van dat meisje, kan me voorstellen dat dat voor jou ook heftig en emotioneel was.
<<

Anoniem210

Bericht 30 Mei 2017 21:11

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Wat een rot dag Nieske en wat heftig van je leerling zeg. Sterkte!

-
Laatst gewijzigd door Anoniem210 op 05 Jun 2017 08:39, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Raven

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2503

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:39

Bericht 30 Mei 2017 21:14

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Lennox schreef:Wat een rot dag Nieske en wat heftig van je leerling zeg. Sterkte!

Ik baal van een vriendin die vrijdag eerder van mijn bruiloft weggaat omdat ze een 1e date heeft. Misschien is het overdreven bridezilla gedrag maar ik vind het echt vervelend dat ze dat blijkbaar belangrijker vind dan mijn huwelijksfeest.


Ik vind je geen bridezilla. Ik zou dat ook niet kunnen waarderen.


En wat een rotdag nienske.
Ons engeltje *26-11-2012 - 04-12-2012*

Onze grote vent 22-08-2016

Onze kleine meid 27-02-2018
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4395

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:16

Bericht 30 Mei 2017 21:28

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Dankjewel allemaal

Lennox schreef:
Ik baal van een vriendin die vrijdag eerder van mijn bruiloft weggaat omdat ze een 1e date heeft. Misschien is het overdreven bridezilla gedrag maar ik vind het echt vervelend dat ze dat blijkbaar belangrijker vind dan mijn huwelijksfeest.


Oh dat vind ik echt geen bridezilla, dat vind ik eigenlijk gewoon niet kunnen. Snap dat je daarvan baalt!
december 2016
juli 2019
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 10:53

Bericht 31 Mei 2017 05:22

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Meneer Nilsson schreef:Dat is inderdaad een klote dag zeg Niekske :(

Emma, heb je al wat gehoord van je verzekering?


Ja ik mag een offerte indienen, zonnescherm valt onder de inboedelverzekering.

Wat een rotdag Niekske! Heftig hoor het overlijden van zo'n jong iemand :(
Lennox, heb je je vriendin erop aangesproken? Ik zou dit op z'n zachtst gezegd niet kunnen waarderen.
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 31 Mei 2017 07:04

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ik zou dat ook echt niet leuk vinden Lennox. Is er dan echt geen andere dag voor haar om te gaan daten?
Ik denk dat ik er wel even op terug zou komen bij haar dat je het erg jammer vindt en beetje teleurgesteld bent.
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers