Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Rugzak gezocht!

<<

Anoniem281

Bericht 26 Mei 2017 21:41

Rugzak gezocht!

(Vond beauty en mode niet helemaal geschikt omdat ik niet echt een fashiontas zoek, maar burgemeesters, voel je vrij m te verplaatsen!)

Met t mooie weer fiets ik heel veel met Tobias en nu ben ik op zoek naar een rugzak als vervanger van de luiertas. Ik wil er alleen ook wat boodschappen in kunnen doen en niet gelijk een lelijke tas dragen...

Hebben jullie tips? Merken, linken etc...
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 26 Mei 2017 21:51

Re: Rugzak gezocht!

Ik heb deze tas gekocht (Childhome)

Afbeelding
L2014 & H2017
<<

Anoniem243

Bericht 26 Mei 2017 21:55

Re: Rugzak gezocht!

Ik heb net een The North Face rugtas gekregen, de 'Borealis', lijkt me superfijn maar moet 'm nog in gebruik nemen dus kan er nog weinig over zeggen. Behalve dat ie echt groot is (wat ik een plus vind, vanwege het boodschappenverhaal inderdaad).
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 26 Mei 2017 22:07

Re: Rugzak gezocht!

Ik heb er zelf een van Cowboysbag. Superfijne tas, maar wel al wat zwaar van zichzelf. Dat vind ik eigenlijk het enige nadeel.

Heb er nu ook een op het ook van The Pack Society. Mooi ruim en hij heeft op de rug een extra vakje waar je zo bij kan als je de tas op je rug hebt. Dat heeft mijn huidige tas ook en ik vind dat echt ideaal! Op m'n werk heb ik een pasje nodig en die stop ik bijvoorbeeld altijd in dat vak. Hoef ik niet steeds m'n tas of te doen om zoiets te kunnen pakken, top.

Afbeelding
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Anoniem281

Bericht 27 Mei 2017 10:13

Re: Rugzak gezocht!

Oh die The Pack Society heb ik idd gezien (op een website) maar is die wel ruim en stevig? Ik vond 'm wel heel leuk!

North Face is wel duur, maar wel heel geschikt! Even over nadenken of ik 't geld waar vind.
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5876

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:56

Bericht 27 Mei 2017 11:53

Re: Rugzak gezocht!

Sinds S iets groter is gooi ik gewoon een luieretui, rietjesbeker, zonnebrand en een bakje met iets te knabbelen in mijn gewone tas/ rugzak. Ik heb een Herschell look-a-like, omdat ik niet super vaak een rugzak gebruik en er niet teveel aan uit wilde geven.
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

MissEnergy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3230

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:46

Woonplaats: Friesland

Bericht 27 Mei 2017 13:23

Re: Rugzak gezocht!

Wij hebben een oudere versie van deze tas:
Afbeelding

Hij is licht, waterafstotend en heeft 3 grote hoofdvakken (rits) en klein vak voorop met vakjes. Vooral op vakanties is dit een fijne tas om mee te nemen; past veel in en weeft niets. Ik had eerst mijn twijfels over de kwaliteit icm de prijs, maar hij gaat nu al een aantal jaar mee!
Laatst gewijzigd door MissEnergy op 27 Mei 2017 21:42, in totaal 1 keer gewijzigd.
08/2018
05/2021
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 27 Mei 2017 17:19

Re: Rugzak gezocht!

Ik vond hem wel ruim Bazinga! Heb er alleen niet zo goed op gelet hoe stevig de tassen zijn..
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Pitty

Bericht 27 Mei 2017 22:01

Re: Rugzak gezocht!

Ik heb een fietsmand voor boodschappen, en dus een klein rugzakje voor luiers en portemonnee ed van Vaude.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17376

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 28 Mei 2017 14:01

Re: Rugzak gezocht!

Ik heb al jaren deze en nog steeds vet tevreden:

Afbeelding
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem281

Bericht 29 Mei 2017 21:01

Re: Rugzak gezocht!

Thanks voor de reacties! Ik ben uiteindelijk voor een Dakine Campus gegaan, werd aangeraden door m'n schoonzusje;

Afbeelding

Vind 't een onwijs fijne tas, past veel in en draagt heel fijn!

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers