Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Weekend

<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 26 Mei 2017 08:33

Weekend

Hebben jullie een lekker lang weekend, of moet je werken vandaag?
En wat gaan jullie doen dit zonnige weekend?
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 26 Mei 2017 08:35

Re: Weekend

Ik heb vandaag 1 gastkindje, ze is er net. Ik denk dat we straks lekker op de fiets naar een strandje of de speeltuin gaan.

Morgen gaan we met z'n vieren naar de dierentuin in Emmen.

Zondag nog geen plannen. Lekker in de tuin denk ik. Misschien nog een stukje fietsen.
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 26 Mei 2017 08:46

Re: Weekend

Ik heb een heerlijk lang weekend. Al is vandaag voor mij niet zo bijzonder want op vrijdag heb ik altijd vrij. Maar toch heerlijk! Mijn man moet wel werken vandaag.
Vandaag ga ik boodschappen doen en wat dingetjes in het huishouden. Verder lekker in de tuin zitten, lezen relaxen. Vanavond misschien even een terrasje pakken of zo.
Morgenmiddagheb ik met een ex-collega afgesproken, we gaan wat drinken. 's Avonds gaan mijn man en ik wat leuks doen, misschien wel lekker wat eten ergens of een terrasje pakken of zo.
Zondag nog helemaal geen plannen.
Heerlijk rustig en relaxt weekend dus, helemaal prima want in juni zitten alle weekenden nu al redelijk volgepland.
<<

Pippa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3493

Geregistreerd: 11 Apr 2017 11:46

Bericht 26 Mei 2017 08:48

Re: Weekend

Ik was gisteren wel heerlijk vrij! Lekker op het terras met vriend en gewandeld in duinen/bos.

Vandaag werken; morgen werken & zondag heb ik wel lekker vrij, hopelijk ook ergens vond het zonnetje genieten!
11-2017 ♥
12-2021 ♥
<<

Anoniem245

Bericht 26 Mei 2017 08:51

Re: Weekend

Ik moet werken tot 14u, daarna in huis wat dingetjes doen, en dan zoon ophalen bij zijn vriendinnetje en daar misschien nog even in de tuin zitten.
Morgen ga ik zwemmen met een vriendin en de beste vriend van mijn zoon, en 's avonds bbqen met een andere vriendin.
Zondag, eerst repetitie en daarna naar het zwembad met mijn moeder en bij ouders in de tuin bbqen!
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3609

Geregistreerd: 23 Jun 2016 21:23

Bericht 26 Mei 2017 10:11

Re: Weekend

Ik heb een heerlijk lang weekend. Of nog beter gezegd: ik heb vakantie tot 19 juni!
Straks ga ik langs bij een vriendin/collega. Ze is net een week met zwangerschapsverlof.
Voor de rest heb ik geen vaste plannen, behalve de laatste dingen in huis halen voor mijn reis.

Fijn, zonnig weekend allemaal!
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2364

Geregistreerd: 04 Sep 2013 21:13

Bericht 26 Mei 2017 11:04

Re: Weekend

Mijn vriend is vandaag werken. Ik ben naar de Bieb geweest en ga vanmiddag naar een vriend. Tussen 12-14 komt een pakketje.
Morgen hebben we een verjaardag van mijn zwager en zondag doen we lekker rustig aan :)
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25111

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 26 Mei 2017 11:40

Re: Weekend

Ik heb tegenwoordig elke week zo'n lang weekend, heerlijk!

Gisteren hebben m'n vriend en ik gevaren met een fluisterbootje, was echt lekker en perfect weer.
Nu ben ik onderweg naar DH, ga even winkelen en daarna heb ik met Sushi afgesproken om te borrelen.
Morgen naar fysio en 's middags wil ik chillen in de tuin in een zwembadje. :D 's Avonds feestje van m'n zusje in A' dam. M'n moeder slaapt dan bij ons.
Zondag ook chillen, kinderfeestje voorbereiden en barbecueën met m'n vriend en moeder.
❤ 7 juni 2018
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4823

Geregistreerd: 22 Nov 2013 08:57

Bericht 26 Mei 2017 13:00

Re: Weekend

Ik heb verlof, haha. Dus dat is heeeeeel lang weekend :P

Vanmorgen heb ik met T. en mijn moeder 2 paar nieuwe schoenen voor de boef gekocht.
Hij ligt nu net op bed en ik ga ook even mijn ogen dichtdoen.
Vanmiddag gaan we met z'n drietjes misschien nog een stukje fietsen of anders gewoon in de tuin zitten.

Zaterdag / 's Morgens lekker naar het strand en evt. daar ook lunchen. 's Middags nog geen plannen.

Zondag / Nog helemaal geen plannen. Wel ga ik 's avonds met 3 vriendinnen uit eten.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12143

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 26 Mei 2017 18:54

Re: Weekend

vandaag gewerkt

morgen is de laatste dag van de elfstedentocht van mijn moeder. Wij moeten mijn vader ergens afzetten die loopt het laatste stukje mee. En dan is er bij de finish een feest en mijn moeder word gehuldigd omdat het de 10e keer is voor haar. En ik heb voor haar een grote fotocollage gemaakt van 10 keer lopen die krijgt ze morgen. En savonds gaan we bbq

zondag mijn man wil dan racen kijken. Ik ga dan lekker buiten zitten
Afbeelding
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15963

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 26 Mei 2017 20:21

Re: Weekend

Ik was gisteren en vandaag vrij en moet morgen en zondag (helaas) werken.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

anoniem224

Bericht 26 Mei 2017 20:58

Re: Weekend

Lekker Chava, fijne vakantie! Waar ga je heen?

Ik heb vanochtend een paar uurtjes gewerkt, was heerlijk bij die ukkies. Vanmiddag heb ik lekker liggen dobberen in het zwembad met mijn neefje.
Morgen en zondag heb ik een festival. Heb ik mega veel zin in!
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 26 Mei 2017 22:12

Re: Weekend

Lekker lang weekend, en man ook! :cheering:

Gisteren zijn de naar Wildlands geweest, vandaag lekker een stuk wezen wandelen.
Morgen gewoon thuis rustig aan, badje erbij. E. is opeens verkouden en heeft verhoging, dus maar even geen gekke dingen.
Voor zondag hebben we daardoor ook nog geen plannen, we zien wel even.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers