Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wanneer echte schoentjes?

<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 25 Mei 2017 15:13

Re: Wanneer echte schoentjes?

Meneer de Uil schreef:En wanneer komt dan het moment dat je schoenen met een stevige zool koopt?
S is meer en meer aan het lopen. Maar dus nog niet fulltime...haar schoenen zijn alleen nu te klein en moet dus nieuwe, maar koop je dan dus nog flexzool voor 2 weken (of hoe lang/kort het ook duurt)? Duur grapje, maar wil wel de goede schoenen.


Ik deed dat het paar na zn eerste paar.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:08

Bericht 25 Mei 2017 15:42

Re: Wanneer echte schoentjes?

Sam schreef:
Meneer de Uil schreef:En wanneer komt dan het moment dat je schoenen met een stevige zool koopt?
S is meer en meer aan het lopen. Maar dus nog niet fulltime...haar schoenen zijn alleen nu te klein en moet dus nieuwe, maar koop je dan dus nog flexzool voor 2 weken (of hoe lang/kort het ook duurt)? Duur grapje, maar wil wel de goede schoenen.


Ik deed dat het paar na zn eerste paar.


Dat paar moet dus nu vervangen worden..ga denk ik toch nog maar voor een zelfde paar als dat ze nu heeft. Ze heeft er gewoon zo lang over gedaan om van overal aanlopen naar zelfstandig lopen.
Denk dat een flexzool nog wel beter is nu. Dan maar weer spanden :palm:
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 25 Mei 2017 19:16

Re: Wanneer echte schoentjes?

Tegen mij zeiden ze toen dat ze juist door een stevige schoen wat sneller echt gaan lopen. Wat wel klopte.
Maar binnen liep hij vrijwel altijd op slofjes of sokken. Blote voeten was hier echt te koud.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2526

Geregistreerd: 02 Jan 2016 16:21

Bericht 25 Mei 2017 19:46

Re: Wanneer echte schoentjes?

Zolen moeten juist wel flexibel zijn. Na een tijd wel iets minder als de eerste schoentjes maar terhoogte van de tenen moeten ze goed buigen.
Stevigheid rond de hiel is belangrijk, dus All Stars enzo zijn te slap. En schoenen als Nike weer veel te stug qua zool.
Ik zou pas afstappen van de echte flex zolen als een kindje al een jaar ofzo echt goed loopt.
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6815

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 26 Mei 2017 06:59

Re: Wanneer echte schoentjes?

Dat begrijp ik Sawadee. Als het lopen echt doorzet zullen weer geld uit gaan geven haha
2016
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2526

Geregistreerd: 02 Jan 2016 16:21

Bericht 26 Mei 2017 09:53

Re: Wanneer echte schoentjes?

Salome schreef:Dat begrijp ik Sawadee. Als het lopen echt doorzet zullen weer geld uit gaan geven haha


Was ook meer een reactie op Sam, dat kinderen door stijvere zolen sneller zouden gaan lopen. :-)
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers