Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar kijken jullie?

<<

Anoniem282

Bericht 23 Mei 2017 17:14

Waar kijken jullie?

Gaan jullie morgen de finale kijken van de Europa League? Zo ja, waar? :)

Ik twijfel nog tussen Museumplein of kroeg. Ben helemaal geen liefhebber van voetbal, maar de vorige keer in de kroeg vond ik wel echt een heel leuke sfeer. De dag erna lekker vrij, dus mocht Ajax winnen lijkt het me gezellig om te delen in de feestvreugde!
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 23 Mei 2017 17:22

Re: Waar kijken jullie?

Ik zit nog te twijfelen. Ze gaan van mijn oude studentenvereniging wel in de kroeg of op het museumplein kijken maar heb niet echt zin in 20jarige giebelmeisjes. Op zich heb ik met mooi weer wel zin in een feestje en ik wil best voor Ajax juichen. Daten?
<<

Anoniem282

Bericht 23 Mei 2017 17:24

Re: Waar kijken jullie?

Jaaaaaa! Leuk!! Haha, ik kruip op je rug. Dat mag (met mijn lengte)! :smile: Het kan heel misschien zijn dat we in een kroegje gaan kijken, maar ook dan vind ik daten gezellig! We hebben nog even contact. :)
Laatst gewijzigd door Anoniem282 op 23 Mei 2017 17:55, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 23 Mei 2017 17:31

Re: Waar kijken jullie?

Gewoon thuis. Al lijkt me de sfeer in een kroeg ook wel geweldig.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Anoniem282

Bericht 23 Mei 2017 17:54

Re: Waar kijken jullie?

Thuis is wel garantie dat je er iets van ziet, Thunder. :) Ook fijn!
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 23 Mei 2017 17:59

Re: Waar kijken jullie?

Haha! Dat wel.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Anoniem304

Bericht 23 Mei 2017 18:10

Re: Waar kijken jullie?

Oh is er voetbal morgen? Ik kijk niet haha.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 23 Mei 2017 18:31

Re: Waar kijken jullie?

oh ja voetbal, dat wil mijn vast kijken en al helemaal op de nieuwe tv. Dus ben bang dat ik mee moet kijken
Afbeelding
<<

Anoniem282

Bericht 23 Mei 2017 19:00

Re: Waar kijken jullie?

Bij belangrijke wedstrijden, zoals die van morgenavond, vind ik het geen straf om mee te kijken. Zolang het maar niet met bloedfanatieke mensen is, die kansloos tegen een beeldscherm zitten te schelden. Gelukkig is dat niet het geval. :)
<<

Anoniem313

Bericht 23 Mei 2017 19:01

Re: Waar kijken jullie?

sarah1985 schreef:oh ja voetbal, dat wil mijn vast kijken en al helemaal op de nieuwe tv. Dus ben bang dat ik mee moet kijken


Hoezo moet dat? Mijn vriend kijkt ook vaak voetbal, ik heb nog nooit een wedstrijd mee gekeken, want mij interesseert het niets.
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:50

Bericht 23 Mei 2017 19:04

Re: Waar kijken jullie?

Ik kan niet kijken. Ik heb een bruiloft. Boohoo :(
<<

Sapphire

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 306

Geregistreerd: 16 Mei 2017 09:53

Bericht 23 Mei 2017 19:48

Re: Waar kijken jullie?

Ik kan helaas niet kijken. Ik ga morgen naar het concert van Anouk. En hoewel ik dat ook heel leuk vind, baal ik er enorm van.
<<

Anoniem282

Bericht 23 Mei 2017 19:52

Re: Waar kijken jullie?

Caulfield schreef:
sarah1985 schreef:oh ja voetbal, dat wil mijn vast kijken en al helemaal op de nieuwe tv. Dus ben bang dat ik mee moet kijken


Hoezo moet dat? Mijn vriend kijkt ook vaak voetbal, ik heb nog nooit een wedstrijd mee gekeken, want mij interesseert het niets.


Misschien bedoelt Sarah dat als de tv in de woonkamer aanstaat, dat je dan automatisch meekijkt. Dat doe ik thuis wel, tenzij ik oortjes in zou doen en op die manier het geluid niet hoor en dan zelf iets ga kijken/doen.
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2886

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 23 Mei 2017 20:43

Re: Waar kijken jullie?

Ik ga niet kijken.
<<

Anoniem282

Bericht 23 Mei 2017 20:59

Re: Waar kijken jullie?

Carra & Sapphire: hoewel jullie wel een ander leuk iets op de planning hebben staan, kan ik me voorstellen dat jullie het jammer vinden/ervan balen als je de finale wel graag had willen zien. Toch veel plezier gewenst!
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 23 Mei 2017 21:08

Re: Waar kijken jullie?

Oh joh, daarom gaat mijn man naar mijn moeder. Hij kijkt dat samen met haar man, wist ik veel dat het zo'n belangrijke wedstrijd is. Don't care.
Laatst gewijzigd door SoGood op 23 Mei 2017 21:09, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 23 Mei 2017 21:08

Re: Waar kijken jullie?

.
Laatst gewijzigd door SoGood op 23 Mei 2017 21:10, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 23 Mei 2017 21:09

Re: Waar kijken jullie?

...Sorry ging wat mis.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 23 Mei 2017 21:23

Re: Waar kijken jullie?

Niet, ik zit waarschijnlijk op de motor.
Plus het huisje waarin we 's avonds zitten heeft geen televisie.
Misschien dat één van de heren een livestream open gooit, ik heb geen idee
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 11:00

Bericht 23 Mei 2017 21:27

Re: Waar kijken jullie?

Ik ga op het terras kijken bij een café.
<<

Anoniem282

Bericht 23 Mei 2017 21:30

Re: Waar kijken jullie?

SoGood schreef:Oh joh, daarom gaat mijn man naar mijn moeder. Hij kijkt dat samen met haar man, wist ik veel dat het zo'n belangrijke wedstrijd is. Don't care.


Haha, volgens mij ben ik ook alleen maar op de hoogte door de horeca en een aantal vrienden die hier al weken naar uitkijken. Ik was de vorige keer voornamelijk druk met andere kijkers te 'bestuderen'. Leuk om te zien wat er gebeurt qua emoties bij sommigen. :)
<<

Anoniem244

Bericht 23 Mei 2017 21:34

Re: Waar kijken jullie?

Helaas door dat klote systeem mis gegrepen voor kaarten in Stockholm en wat baal ik daar gruwelijk van...
Kaart verdween telkens uit m'n mandje, meer hadden daar last van... zo zuur!
Oke... ik baal echt gruwelijk daarvan :'-(


Heb nu kaart voor de Melkweg en twijfel nog over Museumplein
1 van die 2 dus
En s middags terras :)

Als Ajax wint dan nog even door Ergens in de stad, donderdag Schiphol en daarna huldiging...
En anders donderdag weer terug naar huis
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 23 Mei 2017 21:39

Re: Waar kijken jullie?

Oh jammer Radler! Echt vet balen. Mijn vriend had ook echt moeite, die hele site lag continu plat en kon je kaartje pakken zat ie ineens niet in je winkelwagen enzo. Hij was vet blij sta ie er een had. En zijn vriend had uitkaart dus die had sowieso mazzel. Maar verder vet veel vrienden ook mis gegrepen. Het was ergens ook nog best kleine kans als je uitgaat van aantal seizoenskaart en en tickets die er nog waren. Echt kut als fan, maar het was ook serieus met 25 minuten uitverkocht ofzo die dinsdag. Bizar.
Laatst gewijzigd door Whatever op 23 Mei 2017 21:48, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem282

Bericht 23 Mei 2017 21:43

Re: Waar kijken jullie?

Wat rot voor je, Radler! En dat is waarschijnlijk voor jou nog een understatement... Ik hoop dat je toch nog een leuke dag hebt morgen, ook al kijk je het nu geheel ergens anders dan gehoopt.
<<

Anoniem244

Bericht 23 Mei 2017 21:56

Re: Waar kijken jullie?

Ja was echt zuur
Ik had precies hetzelfde... kaart verdween continue uit m'n mandje en dat tussen 9.55 en 11.15
Hoorde later mensen die nog kaarten hadden gekocht rond half 11 en 11uur
Echt zo zuur... ben er echt even flink zuur van geweest...
Nouja zoals jullie lezen zuur Haha
Zou met 2 vriendinnen gaan en 1 van ons 3 had een kaart en wij continue gezeur met de kaarten...
Heb jaren uitkaart gehad maar door de scheiding is dat er even niet meer van gekomen.

Systeem was gewoon bagger... niet gewoon wachtrij maar je moest geluk hebben.
Nouja nu Melkweg of Museumplein kijken... ook gezellig maar het blijft kut
Volgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers