Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Een lekkere zonnige week voor de boeg!

<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4567

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:35

Bericht 22 Mei 2017 13:27

Re: Een lekkere zonnige week voor de boeg!

Ik moet tot en met woensdag werken, dan een paar dagen vrij en dan gaan we twee weken op vakantie naar Frankrijk! Man en ik kijken er allebei ontzettend naar uit.
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Chaos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2213

Geregistreerd: 24 Dec 2013 22:54

Bericht 22 Mei 2017 13:28

Re: Een lekkere zonnige week voor de boeg!

Met deze zonnige weken ben ik altijd blij om nog fulltime thuis te zijn!
- Vanmorgen met man en jongste al lekker een stuk gefietst. Net buiten zandtaartjes gemaakt en nu eventjes uit de zon. Ik ga zo even bij de bieb boeken voor man halen zodat hij in de avond ook buiten wil zitten. Dan haal ik de oudste twee op en gaan we even met z'n vijven naar het bos oid. En dan vanavond fijn in de tuin lezen als de kinderen op bed liggen.
- Dinsdag ga ik met de jongste fietsen, naar het bos of speeltuintjes hoppen, ijsje halen.
- Woensdag zijn mijn ouders er al vroeg en blijven waarschijnlijk slapen. Ik ga de badkamer verbouwen, mijn moeder bemoeit zich met de kinderen en mijn vader maakt ondertussen de materialen op maat die ik nodig heb. Tussendoor vast nog eens naar de bouwmarkt en koffie/lunchen met zn allen in de tuin.
- Donderdag zal beetje hetzelfde als woensdag zijn en tussendoor of in de ochtend eerst naar het bos met ouders en kids picknicken.
- Vrijdag met zn allen wat leuks doen of ik ga met de dochters op pad en de mannen thuis gamen.
- Zaterdag met zn allen wat leuks doen als we dat vrijdag niet gedaan hebben, nog geen idee wat precies. Ligt eraan wanneer de ramadan begint.
Zondag gewoon in en om huis.
Afbeelding

I & N juni 2010
<<

Anoniem278

Bericht 22 Mei 2017 13:34

Re: Een lekkere zonnige week voor de boeg!

Ok dan, ik vind mijn weken nooit zo schrijfwaardig maar soit.

Vandaag: ik ben jarig, ik ben nu aan het rusten en vanavond ga ik sushi eten
Dinsdag: Therapie. 'S avonds komt er een vriendin nog voor mijn verjaardag
Woensdag: Er wordt twee kuub houtsnippers geleverd, daarop moet ik wachten. Daarna ga ik met beste vriendin en haar man boodschappen doen bij de Lidl (fijn , zij sjouwen dan alles)
Donderdag: Ik begin aan de renovatie van mijn voortuin, dan ben ik niet meer de schande van de straat :smile: (daar zijn die houtsnippers dus ook voor)
Vrijdag: Therapie, daarna naar Lottum want dat staat bekend om zijn rozen en ik krijg van mijn moeder twee rozen op stam voor in de voortuin.
Zaterdag: Misschien naar de Beekse Bergen
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 11:19

Bericht 22 Mei 2017 13:50

Re: Een lekkere zonnige week voor de boeg!

Gefeliciteerd met je verjaardag Quizzle! En Kris, jij ook alvast voor woensdag!

Heerlijk de dames bij wie hun verlof net begonnen is, lekker genieten!

Ik hoef ook maar 2 dagen te werken. Eindelijk weer met de fiets naar het werk (16 km enkel), dat is bijna 2 jaar geleden!

Maandag: vanochtend even de stad in geweest en nu aan het werk sinds 12u tot 20u.
Dinsdag: idem! Werken van 12u tot 20u en eerst even de stad in.
Woensdag: vrij! Zoon heeft ook geen school dus wij gaan sowieso ergens heen. Alleen nog even bedenken waarheen.
Donderdag: vrij! Overdag nog geen plannen, savonds heeft mijn man een verrassing voor mij, nog ter ere van ons 2-jarig huwelijk vorige week.
Vrijdag: hebben we een trouw, dus eerst de kinderen nog naar mijn ouders brengen.
Zaterdag: kinderen ophalen en daarna naar de verjaardag van de dochter van een vriendin die 1 wordt. Savonds misschien BBQ'en.
Zondag: voorlopig nog geen plannen maar bij zulk mooi weer blijven wij niet thuis denk ik.
2012 & 2016
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 22 Mei 2017 22:07

Re: Een lekkere zonnige week voor de boeg!

Gefeliciteerd Quizzle! In Lottum hebben ze inderdaad mooie rozen, leuk!

Vandaag: gewerkt en vanavond op een terrasje gezeten
Dinsdag: ballet, Italiaans huiswerk maken, in de tuin zitten en 's avonds naar een balletvoorstelling in de schouwburg
Woensdag: werken en 's avonds naar dansen
Donderdag: we hebben met vrienden afgesproken, misschien dat we naar een foodfestival gaan, anders spelletjes bij iemand thuis
Vrijdag: boodschappen, huishouden, relaxen en 's avonds misschien uit eten met mijn man
Zaterdag: 's middags wat drinken met een oud-collega, ' s avonds misschien uit eten met mijn man (we kijken wel even welke dag het wordt, de andere dag gaan we vast ook wat leuks doen)
Zondag: misschien iets leuks doen met mijn ouders en zus, bv een museum, en daarna uit eten, maar het is nog niet zeker of het doorgaat
Hmm, heel veel misschien en vage plannen hier dus nog!
<<

Pineco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2382

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:09

Bericht 22 Mei 2017 22:50

Re: Een lekkere zonnige week voor de boeg!

Heerlijk dat weer! Wij zijn de hele week druk bezig met de voorbereidingen voor het communiefeest van onze oudste. Het wordt een mooi tuinfeest nu het weer zo lekker is. Tussendoor nog kijkers voor ons huis, al met al een positieve week en we zetten alle zorgen 'gewoon' even opzij :)

Fijne week allemaal!
Drie meiden maken ons geluk compleet! 04-01-2009 / 16-05-2012 / 19-02-2014
<<

anoniem203

Bericht 23 Mei 2017 07:53

Re: Een lekkere zonnige week voor de boeg!

Maandag : gewerkt van 8.00 tot 15.15 en daarna ben ik de stad in geweest
Dinsdag : boodschappen + huishouden doen, vanavond zwemmen
Woensdag : werken van 8.00 tot 13.30, dan zwemles met de oudste daarna nieuwe zooltjes laten maken voor hem
Donderdag : als het nog steeds warm is zet ik het zwembadje op voor de kinderen en gaan we gewoon lekker genieten van het weer en 's avonds bakplaten buiten.
Vrijdag : werken van 8.00 tot 16.00
Zaterdag : 's ochtends naar de markt en 's middags nog geen plannen
Zondag : nog geen plannen, we gaan alleen 's avonds bij mijn ouders eten
Laatst gewijzigd door anoniem203 op 23 Mei 2017 08:08, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Summerlovin

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1404

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:10

Bericht 23 Mei 2017 07:58

Re: Een lekkere zonnige week voor de boeg!

Gister: lekker in de tuin zitten en genieten van het mooie weer
Vandaag: hetzelfde als gister, maar ook nog wat doen aan school
Morgen: naar school en in de avond naar pirates of the caribbean in de bioscoop.
Donderdag: werken
Vrijdag: inkopen doen voor mijn verjaardag en in de avond werken en ergens wat drinken met vrienden
Zaterdag: Ben ik jarig. Kan het dit jaar weer lekker in de tuin vieren!
Zondag: mijn vriend wil in de middag formule 1 kijken. Daarna gaan we waarschijnlijk naar het strand.
💗24-12-2019
💙07-03-2022 ⭐️06-06-2022
💙21-04-2023
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5349

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:12

Bericht 23 Mei 2017 10:38

Re: Een lekkere zonnige week voor de boeg!

Gisteren: samen met mijn moeder thuis schoongemaakt en boodschappen gedaan. En heel veel geknuffeld met Ryan.

Vandaag: lekker uitgeslapen en vanmiddag komen er wat collega's op kraambezoek

Morgen: het dorp in met Ryan en daarna taartjes eten met mijn moeder, tante en een vriendin.

Donderdag: picknicken bij de schaapskooi met schoonfamilie

Vrijdag: shoppen, hopelijk. Ik pas bijna geen kleding meer, alles zit me te groot

Weekend: nog geen plannen
10.04.17
<<

Elle123

Bericht 23 Mei 2017 11:06

Re: Een lekkere zonnige week voor de boeg!

Maandag: gewerkt van 8:00 tot 16:30 en van 19:00 tot 21:00 les gegeven op de sportschool
Dinsdag: werken van 8:00 tot 16:30, 's avonds denk ik lekker met vriend buiten eten en een eindje hardlopen ofzo.
Woensdag: werken van 8:00 tot 16:30 en 's avonds lesgeven op een sportschool en daarna een instructeur opleiden. Hopelijk tussendoor even de tijd om boodschappen te doen want donderdag zal er wel niks open zijn (en dan heb ik niks te eten, haha)
Donderdag: vriend gaat op vakantie, ik moet denk ik een paar uur werken. Verder nog geen plannen
Vrijdag: Naar Zandvoort
Zaterdag: nog geen plannen, maar ik zou een van de dagen bij mijn zusje langs gaan en thuis wat werken. In de ochtend even trainen.
Zondag: ook nog geen plannen, sowieso het huishouden doen en de boodschappen voor volgende week. Geloof dat mijn vriend maandag weer thuis komt.
<<

Nicole

Kwebbel

Berichten: 257

Geregistreerd: 03 Sep 2013 11:41

Bericht 23 Mei 2017 13:19

Re: Een lekkere zonnige week voor de boeg!

Heerlijk he dat weer! Zo fijn, ik word er helemaal vrolijk van :smile:

Maandag=gisteren dus: gewerkt van 08.30 uur - 17.00 uur, daarna gesport
Dinsdag=vandaag dus: werken van 08.30 uur - 17.00 uur, vanavond komen schoonouders op visite. Moet ik nog wat theesoorten klaar zetten voor mijn webshop en schoonouders.
Woensdag: in de ochtend promotie thee versturen naar bloggers, daarna om 11 uur sporten, in de middag een afspraak om een ander bedrijf op weg te helpen met Facebook. In de avond sushi eten met een vriendin
Donderdag: overdag nog geen plannen, in de avond uiteten met ouders en schoonouders
Vrijdag: nog geen plannen
Zaterdag: een verjaardag
Zondag: intens festiaval
Een blog over gezond eten en drinken zonder E-nummers, geraffineerde suikers en ingrediënten die jij niet kent, check: http://blog.nicoles-choice.nl/
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 24 Mei 2017 12:19

Re: Een lekkere zonnige week voor de boeg!

Alsnog gefeliciteerd, Quizzle! Hoe oud ben je geworden?

Ik heb tot nu toe nog weinig gemerkt van het mooie weer, op de fietstochtjes van en naar m'n werk na. Maandag t/m vandaag werk ik dus gewoon, verder niks.
Morgen gaan m'n vriend en ik 's middags varen hier in de streek, we hebben een fluisterbootje gehuurd. Zin in!
Vrijdag ga ik naar Den Haag, even winkelen en daarna borrelen/eten met Sushi.
Zaterdagochtend moet ik naar de fysio voor dry needling. Eind van de middag komt m'n moeder bij ons, 's avonds gaan we naar een feestje van m'n zusje in een kroeg in A'dam. M'n moeder blijft bij ons slapen.
Zondag: nog geen plannen, ik denk chillen in de zon.
❤ 7 juni 2018
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers