Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


iPad vraagje

<<

Anoniem193

Bericht 04 Sep 2013 08:30

iPad vraagje

Op de iPad zit een shift knop. Wanneer je die 1 x indrukt, kun je 1 hoofdletter of leesteken doen wat bovenaan op de toets zit. Wanneer je 2x snel tikt, dan blijft hij vast staan en kun je allemaal hoofdletters achter elkaar doen, maar wat het rare is op mijn iPad doet hij in die stand allemaal komma,s ipv uitroeptekens.
Ik wilde dus net allemaal uitroeptekens doen, en dat gaat dus niet makkelijk met de shift vast knop. Is dat bij jullie ook zo?
<<

Anoniem 53

Bericht 04 Sep 2013 10:36

Re: iPad vraagje

Een geprobeerd, en inderdaad als ik de shift knop vast zet en op de komma/uitroepteken druk pakt hij de komma.
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:55

Bericht 04 Sep 2013 10:40

Re: iPad vraagje

Maar dat is toch logisch. 1 keer inklikken werkt de knop als Shift.
Vaszetten werkt hetzelfde als Caps Lock en dan geldt het dus alleen voor hoofdletters. En dus niet voor de komma/uitroepteken.
Als je snel allemaal uitroeptekens achter elkaar wilt. Dan druk je op de .?123 knop, daar zit een uitroepteken knop.
<<

Burgemeester Julia

Bericht 04 Sep 2013 10:41

Re: iPad vraagje

Werkt dat dubbel shift niet net als capslock zeg maar? Als je op het tekentje met .?123 drukt dan heb je een knop met alleen een uitroepteken. Daarmee moet het wel kunnen.
<<

Anoniem157

Bericht 04 Sep 2013 10:45

Re: iPad vraagje

Heb het even uitgeprobeerd hier op de ipad, en hier is het precies zo!
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:55

Bericht 04 Sep 2013 10:50

Re: iPad vraagje

De toetsenborden op een iPad zijn juist heel handig. Ze passen zich aan aan het doel waar het voor gebruikt wordt.
Als je een URL moet intypen in safari, dan zijn sommige tekens pas op de 3e pagina zichtbaar, omdat je die toch niet nodig hebt in een URL. Als je een emailadresveld hebt staat er (in principe, als de site goed geprogrammeerd is dat het een emailveld is) het @ en .com op de eerste pagina.

Ook het uitroepteken is logisch. Als moet je twee keer shift in drukken en dan de ,! knop om veel ! achter elkaar te zetten. Sneller is om naar de tweede pagina te gaan en daar de ! knop te gebruiken. Eerste is 3 klikken, tweede is 2 klikken.
<<

Anoniem193

Bericht 04 Sep 2013 12:53

Re: iPad vraagje

Haha wat een muts ben ik dan ook. Wist echt niet dat het ook zo werkte bij capslock.
Bedankt voor de antwoorden!!
<<

Anoniem 53

Bericht 04 Sep 2013 17:08

Re: iPad vraagje

Burgemeester Julia schreef:Werkt dat dubbel shift niet net als capslock zeg maar? Als je op het tekentje met .?123 drukt dan heb je een knop met alleen een uitroepteken. Daarmee moet het wel kunnen.


Ohja slim, dat had ik ook nog niet eens geprobeerd. :D
<<

Anoniem193

Bericht 05 Sep 2013 18:10

Re: iPad vraagje

Auxo schreef:
Burgemeester Julia schreef:Werkt dat dubbel shift niet net als capslock zeg maar? Als je op het tekentje met .?123 drukt dan heb je een knop met alleen een uitroepteken. Daarmee moet het wel kunnen.


Ohja slim, dat had ik ook nog niet eens geprobeerd. :D


Ik ook niet :oops:
<<

Anoniem 53

Bericht 05 Sep 2013 20:14

Re: iPad vraagje

Alibi schreef:
Auxo schreef:
Burgemeester Julia schreef:Werkt dat dubbel shift niet net als capslock zeg maar? Als je op het tekentje met .?123 drukt dan heb je een knop met alleen een uitroepteken. Daarmee moet het wel kunnen.


Ohja slim, dat had ik ook nog niet eens geprobeerd. :D


Ik ook niet :oops:

De burgemeester zijn écht goed! ;)

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers