Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Een lekkere zonnige week voor de boeg!

<<

Pippa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3493

Geregistreerd: 11 Apr 2017 11:46

Bericht 22 Mei 2017 07:57

Een lekkere zonnige week voor de boeg!

Heerlijk wakker worden met vooral heel veel zon! Jullie zonnige plannen deze week? :smile:
11-2017 ♥
12-2021 ♥
<<

Anoniem202

Bericht 22 Mei 2017 08:11

Re: Een lekkere zonnige week voor de boeg!

Ik hoef maar 2 dagen te werken en heb woensdag n studie-ochtend, daarna lekker vrij!
Ik ga waarschijnlijk naar een foodfestival en verder zie ik het lekker allemaal wel!
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6815

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 22 Mei 2017 08:11

Re: Een lekkere zonnige week voor de boeg!

Nou, ik hoef alleen morgen en vrijdagochtend te werken. Heerlijk!
Morgen wel van 08:00 tot 20.30 i.v.m. een werkoverleg.
Vandaag een huishouddagje maar als T straks in bed ligt drink ik heerlijk mijn kopje koffie in de tuin (lees: zandvlakte)
Ik ga straks lekker een stuk wandelen naar het dorp.

Verder wordt er deze week aan onze tuin gewerkt en heeft mijn man donderdag en vrijdag ook vrij.
2016
<<

Pippa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3493

Geregistreerd: 11 Apr 2017 11:46

Bericht 22 Mei 2017 08:23

Re: Een lekkere zonnige week voor de boeg!

O heerlijk dat jullie maar twee dagen hoeven te werken!
11-2017 ♥
12-2021 ♥
<<

Pippa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3493

Geregistreerd: 11 Apr 2017 11:46

Bericht 22 Mei 2017 08:24

Re: Een lekkere zonnige week voor de boeg!

Maandag / werken, in avond eten met vriendin en haar t nieuws vertellen!
Dinsdag / naar de fysio & ze gaan een moedervlek wegsnijden, hechten enz, brr.
Woensdag / werken
Donderdag / als ik me goed voel dagje weg met vriend, we zijn 7,5 jaar samen.
Vrijdag & zaterdag / werken
Zondag / slapen haha.
11-2017 ♥
12-2021 ♥
<<

Anoniem316

Bericht 22 Mei 2017 08:32

Re: Een lekkere zonnige week voor de boeg!

Heerlijk he?

Ik ben vandaag vrij. Morgen aan het werk en woensdag herhaling van BHV de gehele dag.
Daarna gaan we lekker een midweek naar een waddeneiland. Echt Heerlijk!
<<

Kajaka

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2863

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:15

Bericht 22 Mei 2017 08:36

Re: Een lekkere zonnige week voor de boeg!

Heerlijk de weervoorspellingen van deze week! Ook ik hoef maar 2 dagen te werken, en volgens mij de minst mooie dagen van de week.
Ma: vrij, met oudste naar logopedie en met jongste naar de ha om zijn vinger te laten controleren
Di: vrij, met oudste s'morgens 2 uur in het ziekenhuis voor weer een hoortest, check logopedist, kno arts, orthopedagoog. Daarna breng ik hem naar de opvang en heb ik niks.
Woe: werken 7-17
Don: vrij, oudste gaat naar mn ouders, wij gaan zorgen dat het in en om het huis netjes wordt, omdat we van plan zijn ons huis in de verkoop te zetten.
Vrij: werken 7-17
Zat: genieten van het weer, zonder plannen
Zon: in de middag naar een kookfestival voor de kids. Misschien dat we de kinderen s'avonds nog naar m'n ouders brengen om naar het muziek feest op het plein te gaan.
<<

Bloom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3181

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:00

Bericht 22 Mei 2017 08:40

Re: Een lekkere zonnige week voor de boeg!

Oh heerlijk weekje inderdaad. En mijn man ennik hebben toevallig vakantie :)
Dus buiten het studeren om veel in de tuin luieren en dagjes uit.
https://www.vinted.nl/member/51937209-nmeeuw

26-05-2021 💙 | 26-04-2023 💙
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 22 Mei 2017 08:44

Re: Een lekkere zonnige week voor de boeg!

Heerlijk!

Ik werk gewoon t/m woensdag
Donderdag: festival met vriendin + haar vriend en nog wat andere mensen
Vrijdag: niks geloof ik
Zaterdag: ander festival hier in debuurt met Kensigton en Blof (oa)
Zondag: heeeerlijk bijkomen want mijn vriend en ik zijn boven dit alles gewoon écht moe.
<<

Anoniem281

Bericht 22 Mei 2017 08:46

Re: Een lekkere zonnige week voor de boeg!

Hoezee! Ik hoef alleen vandaag en morgen te werken en heb daarna laaaang weekend!

Woensdag ga ik langs m'n vader met de kleine en verder weet ik 't nog niet, beetje in de tuin werken denk ik. Donderdag moet m'n man 's ochtends werken, maar 's middags willen we wel iets leuks doen! En anders gewoon lekker samen fietsen of zo :) En vrijdag ga ik meeten met Cotton, Joan, Exo en Elliot! Is echt té lang geleden en ik heb daar onwijs zin in. De kindjes gaan ook mee, dus dan ziet Tobias z'n forumfamilie weer 's :smile:

Weekend is nog helemaal leeg, geen idee wat we gaan doen.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 22 Mei 2017 08:49

Re: Een lekkere zonnige week voor de boeg!

Heerlijk weertje zo, en dat de rest van de week.

Vandaag studiedag. Lekker de hele dag op school.
Morgen zit ik bij mijn ouders, dan krijg ik een schoonheidsbehandeling
Woensdag werken en daarna met de motor door naar Swartswald. Daar zit ik tot zondag. Lekker rondjes rijden met de motor.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem245

Bericht 22 Mei 2017 09:00

Re: Een lekkere zonnige week voor de boeg!

Ik werk gewoon de hele week. Wel lekker dat het mooi zonnig wordt!

Ma: Werken, even met zoon het dorp in, en dan repetitie geven
Di: Werken, muziekles zoon, koken, eten etc.
Woe: Werken, zoon is bij vriendinnetje, ik ga misschien bij een vriendin langs en anders lekker in de tuin relaxen.
Do: Werken, zoon is bij vriend, in de middag misschien nog samen weg.
Vrij: Werken, zoon weer bij vriendinnetje, ik moet muziekles geven en daarna haal ik hem weer op.
Za: Vrij en nog geen idee.
Zo: Repetitie en dan met zoon en mijn moeder zwemmen.
<<

Anoniem193

Bericht 22 Mei 2017 09:21

Re: Een lekkere zonnige week voor de boeg!

Ik werk vandaag en morgen tot 15. Woensdag wel de hele dag.
Donderdag ga ik 4 dagen op vakantie met vriendinnen. Ik neem de motor mee op de aanhanger en stop mijn bikini in mijn tas. 4 dagen lekker motorrijden als het gaat en verder chillen met de billen in het gras ;)
<<

Anoniem304

Bericht 22 Mei 2017 09:32

Re: Een lekkere zonnige week voor de boeg!

Vandaag moet ik werken en ben iets eerder vrij omdat de bouwvakker de kozijnen boven komt inmeten.
Morgen: Werken en verder geen plannen.
Woensdag: Werken en verder geen plannen. `s avonds lekker genieten van het feit dat ik al weekend heb.
Donderdag: Nog geen plannen.
Vrijdag: High Tea met Bazz, Joan, Exo en Elliot + kids. Misschien daarna nog even met Joan naar de Primark ofzo.
Zaterdag: Verjaardag zwager.
Zondag: Nog geen plannen.

Waarschijnlijk veel series kijken en buiten zitten op de dagen dat ik geen plannen heb :P
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12147

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 22 Mei 2017 09:42

Re: Een lekkere zonnige week voor de boeg!

Gefeliciteerd pippa

Vandaag halve dag werken vanmiddag naar het ziekenhuis met mijn vader en vanavond sporten
Morgen werken en sporten
Woensdag met mijn vader op pad . Mijn moeder loopt se elfstedentocht en wij gaan dan onderweg overal staan
Donderdag zelfde als woensdag
Vrijdag werken
Zaterdag is de finish van de elfstedentocht mijn moeder loopt hem als het goed gaat voor de 10e keer uit
Afbeelding
<<

Kris

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 767

Geregistreerd: 26 Aug 2015 15:19

Bericht 22 Mei 2017 10:53

Re: Een lekkere zonnige week voor de boeg!

Maandag: hele dag werken, vanavond met N. nog even naar mijn ouders (hebben jonge poesjes).
Dinsdag: vrij, ochtend even naar de huisarts, daarna even naar mijn zus en boodschappen doen, middag nog geen plannen.
Woensdag: jarig, ochtend werken, middag hapjes maken voor het feestje 's avonds (hopelijk kan ik het buiten vieren).
Donderdag: nog geen plannen, gaan vast wel iets leuks doen.
Vrijdag: nog geen plannen.
Zaterdag: 's avonds een bruiloft van vrienden.
Zondag: geen plannen, rustig dagje denk ik.
Maart 2014
Februari 2018
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43709

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 22 Mei 2017 12:04

Re: Een lekkere zonnige week voor de boeg!

Jippie zon!

Vandaag is mijn doel boodschappen doen samen met de kleine. Tja, mom life. Al heb ik wel een kennismakingsgesprek vanavond dus ook nog beetje aan 't werk.
Dinsdag: ook wat rondrijwerk, naaiatelier, stomerij, dat soort dingen. Oh en eigenlijk wil ik de Prenatal even plunderen want heb een cadeaubon gekregen.
Woensdag: Dagje chauffeur spelen voor m'n man die iets met z'n auto moet. Halve dag ergens in de buurt bij Amersfoort wachten op die auto, dus we gaan vast met z'n drietjes ergens lunchen op een terrasje.
Donderdag: Hemelvaart dus man vrij. Kraambezoek van een vriendin en we hopen verder lekker te gaan varen. Voor 't eerst met baby!
Vrijdag: idem dito.
Zaterdag: Baby date met groepje van de zwangerschapscursus. Bij mooi weer gaan we lekker wandelen met alle ukkies. Zin in! S middags kraambezoek van vrienden.
Zondag: een festivalletje / marktje met z'n drietjes bezoeken en daarna kraambezoek van vrienden.
Let's discover the world together.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 22 Mei 2017 12:07

Re: Een lekkere zonnige week voor de boeg!

Hoera, heerlijk dit weer!

Ik moet vandaag gewoon werken, geen speciale plannen.
Morgen werk ik een half dagje thuis en woensdag weer een hele dag op kantoor.
Donderdag ben ik lekker vrij (man moet gewoon werken). Ik ga lekker met D.tje wandelen, tassen inpakken en nog even bij oma op visite. Oh en ik moet mijn ouders naar Schiphol brengen want zij gaan een weekendje weg.
Vrijdag heb ik een high tea met Cotton, Joan, Exo en Bazinga en daarna vertrekken mijn man, zoon en ik voor een paar dagen naar Limburg.
Zaterdag en zondag ben ik dus in Limburg. Maandag gaan we weer naar huis. Heb er echt zin in, even lekker met z'n drietjes weg. We willen ook voor het eerst met D. gaan zwemmen, ben zo benieuwd hoe hij dat vindt!

♥♥
<<

Geel

Bericht 22 Mei 2017 12:31

Re: Een lekkere zonnige week voor de boeg!

Vorige week was druk, deze week lekker rustig. We gaan voorbereiden op onze vakantie over 2,5 week, zin in. Hemelvaart en die vrijdag erna is mijn man vrij, én het is mooi weer, dus dit wordt een topweek jongens.
<<

Nan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2513

Geregistreerd: 26 Mei 2016 19:46

Bericht 22 Mei 2017 12:42

Re: Een lekkere zonnige week voor de boeg!

Ik zit in mijn verlof en dat is best rustig. Merk dat ik eindelijk weer een beetje energie heb als ik tijdens werkuren niet teveel doe.

Maandag: monteur voor de keuken. Is net geweest, babywas gedraaid. Druk weekend gehad, dus ga straks denk ik wat TV-kijken of gamen.
Dinsdag: Ziekenhuis voor bevalplan en groeiecho.
Woensdag: Niks, maar wil wat poetsen en grotere boodschappen doen.
Donderdag: komen vrienden langs.
Vrijdag: niks, maar vriend is thuis en er liggen nog genoeg klussen die ik voor de bevalling gedaan wil hebben.
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 22 Mei 2017 12:44

Re: Een lekkere zonnige week voor de boeg!

Vandaag naar mijn vrijwilligerswerk geweest, daarna boodschappen gedaan.
Zometeen komt dochter uit school en vanmiddag gaat ze naar gym. Verder lekker in de tuin zitten.
Morgen komen er gastkinderen.
Woensdagochtend boodschappen doen en 's middags komen er gastkinderen.
Donderdag nog geen plannen.
Vrijdag komt er 1 gastkindje. Als het mooi weer is, wil ik naar de kinderboerderij oid.
Zaterdag als mijn man zich beter voelt met z'n vieren naar de dierentuin in Emmen.
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 22 Mei 2017 12:50

Re: Een lekkere zonnige week voor de boeg!

Helaas veel werken met dit mooie weer.

Vandaag: Zo eerst gesprek bij POH, daarna werken tot 21u.
Morgen: Vrij, huishouden doen. 's Avonds training geven.
Woensdag: Werken en ondertussen examen afnemen van stagiaire.
Donderdag: Vrij samen met m'n man, nog geen plannen verder.
Vrijdag: Werken, 's avonds verjaardag van oma.
Zaterdag: Werken, 's avonds BBQ van tante en vriend.
Zondag: Werken.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Appel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1210

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:42

Bericht 22 Mei 2017 12:51

Re: Een lekkere zonnige week voor de boeg!

Vandaag: beetje rommelen in huis en verder veel in de tuin zijn.
Dinsdag: in de ochtend weer een beetje rommelen in huis. 'S middags echo voor de ligging van de placenta en aansluitend controle.
Woensdag: werken
Donderdag: hemelvaart. Moeten nog bedenken wat we gaan doen.
Vrijdag: ook nog geen plannen.
Zaterdag: met onze buren naar het tuincentrum voor planten voor ons gezamenlijke strookje tuin. Daarna de planten planten.
zondag: nog geen plannen.
1 april 2014
31 juli 2017
<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 22:40

Bericht 22 Mei 2017 13:57

Re: Een lekkere zonnige week voor de boeg!

Maandag: werken
Dinsdag: werken
Woensdag: vrij. Met de kinderen in de tuin zitten.
Donderdag: vrij. Met de kinderen in de tuin zitten.
Vrijdag: vrij. 's Ochtends met onze oudste naar de KNO-arts in het ziekenhuis. Daarna gaat ze naar de kinderopvang. Ik heb dan een manicure en pedicure en ga verder op de steiger liggen zonnen op de loungebank.
Zaterdag: eerst de tuinset ophalen en opzetten. Daarna gaan de kids voor het eerst logeren en gaan man en ik een nachtje weg voor het eerst sinds de kinderen er zijn. Erg spannend.
Zondag: de kinderen weer ophalen en verder chillen in de tuin.
04-2014
10-2015
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4823

Geregistreerd: 22 Nov 2013 08:57

Bericht 22 Mei 2017 14:18

Re: Een lekkere zonnige week voor de boeg!

Mijn verlof is vandaag begonnen, ik had het slechter kunnen timen, haha.

Maandag / Vanmorgen met een vriendin naar het strand geweest. Vanmiddag nog even boodschappen doen, verder geen plannen.
Dinsdag / 's Morgens met T. naar peutergym en 's avonds yoga. Verder lekker in de tuin, denk ik zo.
Woensdag / T. gaat naar de opvang. In de ochtend ga ik even met mijn waarneemster zitten voor de laatste overdrachtsdingen. Daarna even naar het nieuwe huis van een vriendin kijken en lunchen bij een anderevriendin.
Donderdag / Mijn man is nu ook lekker 4 dagen vrij. We hebben 's morgens verjaardag en 's middags nog geen plannen.
Vrijdag / Man gaat wandelen met een vriend (die vriend gaat 4daagse lopen) en 's middags hebben we samen. Nog geen plannen, maar gok of naar het strand of lekker de tuin in.
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers