Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar baal jij op dit moment van? #2

<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43579

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 19 Mei 2017 20:30

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Oh dat is ook balen Salome! Beterschap aan je kleine man.

Jet, lief dat je 't vraagt! Vandaag was hij heel huilerig, tot gillend aan toe (heeft niet geholpen bij mijn hoofdpijn denk ik). Weet niet wat er was, krampjes? Geen idee. Maar toen m'n man thuis kwam was 't natuurlijk weer één en al charmeur zijn, lachen en geluidjes maken en nu ligt ie alweer een paar uur op papa's borst te slapen. Beste matras.
Oh en hij begint wat spekbeentjes en nekkie te krijgen dus dat gaat (geloof ik) goed!
Let's discover the world together.
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 19 Mei 2017 20:33

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ik zag het van zijn spekjes Marin. Elastiekjes om de polsjes noem ik dat. :smile:
2016
<<

Anoniem197

Bericht 20 Mei 2017 06:48

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Nou slecht geslapen
Kon het dekbed niet verdragen op mijn been en mijn man lag in de weg ;)
Mijn schoonzus komt zo het verband vervangen, ben benieuwd hoe het er nu uit ziet.
Is nog wel heel dik dus loop op die goedkope slippers maar ik kan iig weer een beetje lopen.
Maar wat doet het zeer!
<<

Anoniem197

Bericht 20 Mei 2017 06:49

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Marin beterschap!
Salome beterschap met jouw zoon. Hopelijk is hij snel weer beter.
<<

Anoniem278

Bericht 20 Mei 2017 07:49

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Hoe gaat het Marin? Ik hoop beter, want dit weekend was toch je gala?

Salome, hoe gaat het met je kleine mannetje?

Ddl, het klinkt echt zoooooo pijnlijk. Dat je überhaupt nog probeert te lopen vind ik echt heldhaftig.
<<

Leipe Loetje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1278

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Bericht 20 Mei 2017 08:02

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ddl, ik krijg kippenvel van je zere teen! Als je je teen al stoot is het al erg genoeg.... bah! Hopelijk heb je snel minder pijn.

Hoe is jouw nacht geweest Salome, gaat het alweer beter met je zoontje en hebben jullie een beetje geslapen? Beterschap!

Marin, ik las dat je een gala hebt vanavond en ik hoop echt heel erg voor je dat je je beter voelt.
2010 & 2012

Afbeelding
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 20 Mei 2017 08:59

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Leipe Loetje schreef:Ddl, ik krijg kippenvel van je zere teen! Als je je teen al stoot is het al erg genoeg.... bah! Hopelijk heb je snel minder pijn.

Hoe is jouw nacht geweest Salome, gaat het alweer beter met je zoontje en hebben jullie een beetje geslapen? Beterschap!

Marin, ik las dat je een gala hebt vanavond en ik hoop echt heel erg voor je dat je je beter voelt.


Ja we hebben best goed geslapen. Hij heeft vandaag (tot zover) zijn eten binnengehouden. Ook nog een lekkere sappige peer gehad net voor wat extra vocht. Hij heeft alleen wel 38.8 nog en is heel wit. Wordt een knuffel dagje dus.
2016
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 20 Mei 2017 09:01

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Meh maar de betonmolen staat onder zijn kamerraam. Dus zijn slaapje is alweer voorbij..
2016
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 20 Mei 2017 11:23

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ik baal flink. Wij komen net vrolijk thuis van een leuk shop uitje we stappen net uit de auto komt de vader van de buurvrouw naar ons toe en begint een partij te schelden op ons begint bijna mijn man te slaan met een schep niet normaal. En waarom omdat zijn dochter alles verdraaid aan haar vader en die ons nu als boeman ziet. Echt ik ben nu helemaal klaar met die lui en wil het liefste meteen nu verhuizen maar helaas niet mogelijk. Maar ik ga echt geen woord meer tegen die lui zeggen.
Afbeelding
<<

Anoniem315

Bericht 20 Mei 2017 11:38

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Klinkt heel bedreigend Sarah! Wat is er voorgevallen dan?
<<

Anoniem282

Bericht 20 Mei 2017 11:50

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Wat een bizar verhaal, sarah! Als dit nog eens zo gaat, zou ik ter plekke de politie bellen. Dit klinkt namelijk heel agressief en waar bemoeit hij zich mee? Hier woont een man (helaas tegenover ons) en hij wordt op iedereen boos. Het varieert van voorbijgangers tot bewoners. Iedere paar maanden is het wel raak en toen hij fysiek naar mij toe werd, heb ik gewoon de politie gebeld. Naar mij toe is het nu gestopt en we negeren elkaar nu al 3 jaar. Lekker rustig. Het heeft dus wel geholpen.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 20 Mei 2017 12:02

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Nou we hadden een tijd geleden gedoe met de schutting achter maar was opgelost zij wou nieuwe palen heeft ze betaald en mijn man heeft ze geplaatst dat was prima. Nu zouden ze voor een lelijk roestig hek plaatsen dus ik vroeg waar ga je die plaatsen alleen aan de voorkant of ook tussenin. Hij kwam ook tussenin en ze zou de opsluitbanden die tussen ons in staan weghalen. Nou die staan op onze grond dus dat had ik gezegd was allemaal prima en klaar dacht ik. Volgens die vader had ik gezeurd over de planten maar niks van gezegd wat maken mij die planten uit die in hun tuin staan oké 1 groeide helemaal in onze tuin maar had ik niks over gezegd. Die man bleef maar schreeuwen en wij kregen er geen woord tussen. Hij stond ook echt voor mijn man van kom dan kom dan ik kan je wel aan hoor.

Ik word hier zo verdrietig van want sinds zij hier wonen is het constant ellende en nu dit weer. Ik moet nu eigenlijk naar de winkel maar durf de deur niet eens meer uit.
Afbeelding
<<

Anoniem282

Bericht 20 Mei 2017 12:08

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Hm, dat klinkt niet goed dat je de deur niet eens meer uit durft nu. Ooit gedacht aan buurtbemiddeling door een wijkagent? Dit kan niet nog jaren zo doorgaan, lijkt me. Erg vervelend dat het je zo raakt, want zo bederft het wel je/jullie woongenot.
<<

Anoniem282

Bericht 20 Mei 2017 12:12

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Oh, was ik vergeten te vragen: kun je niet samen met je man boodschappen gaan doen? Of dat je man alleen gaat?
<<

Raven

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2503

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:39

Bericht 20 Mei 2017 13:01

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Lekker dan Sarah. Als die banden op jullie grond staan hebben ze gewoon pech.

Ik zou volgende keer gewoon de politie bellen dit is gewoon dreigen. Slaat gewoon nergens op natuurlijk.
Ons engeltje *26-11-2012 - 04-12-2012*

Onze grote vent 22-08-2016

Onze kleine meid 27-02-2018
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10380

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 20 Mei 2017 13:04

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Maar als iemand je man slaat met een schep, dan bel je toch de politie?!
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Anoniem282

Bericht 20 Mei 2017 13:14

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Sam schreef:Maar als iemand je man slaat met een schep, dan bel je toch de politie?!


Er staat 'bijna', wat ik overigens ook aanleiding zou vinden om de politie te bellen.
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5349

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:12

Bericht 20 Mei 2017 15:23

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Oh wat naar Sarah! Ik zou ook zeker de wijkagent inschakelen.
10.04.17
<<

Anoniem315

Bericht 20 Mei 2017 17:32

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Als jij je angstig voelt, zou ik inderdaad contact met een wijkagent opnemen. Mocht er dan weer iets gebeuren, dan staat er in elk geval al een melding.
<<

Femm

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1554

Geregistreerd: 17 Jan 2016 10:10

Bericht 20 Mei 2017 18:07

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Wat vervelend Sarah, bij zulk dreigend gedrag zou ik zeker de politie op de hoogte brengen.

Ik baal dat na het overlijden van een dierbare binnen onze familie er nu zo enorm veel narigheid boven water komt en gebeurt waardoor iedereen veel woede voelt en er weinig ruimte is voor verdriet.
Januari 2012
Augustus 2014
Juli 2016
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10380

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 20 Mei 2017 18:30

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Guattari schreef:
Sam schreef:Maar als iemand je man slaat met een schep, dan bel je toch de politie?!


Er staat 'bijna', wat ik overigens ook aanleiding zou vinden om de politie te bellen.


Oja... te snel gelezen.
Maar dan zou ik ook bellen.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

anoniem196

Bericht 20 Mei 2017 22:14

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Wij hebben een muis in huis!
Baal dat hij niet in mijn muizen val komt.
Heb er nu een heerlijk stukje kaas op gedaan. Hoop dat hij/zij morgen in de val zit.
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5349

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:12

Bericht 21 Mei 2017 02:39

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ikknutsel, pindakaas er op smeren werkt ook erg goed, krijgen ze er net iets minder makkelijk vanaf dan een los stukje kaas dus de kans is groter dat ie er tussen zit.

Ik baal dat Ryan net na de voeding alles weer uitgespuugd heeft, over zichzelf en mij heen. En dat ik mijn vriend niet wakker kreeg om even te helpen met verschonen. Sinds hij met een masker slaapt voor zijn slaapapneu, slaapt hij ontzettend diep en hoort hij werkelijk niets. Soms niet erg handig.
10.04.17
<<

Anoniem278

Bericht 21 Mei 2017 04:36

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Dat is inderdaad balen Saga!

Ik baal omdat ik niet kan slapen. Ik ben nooit n goede slaper maar het neemt nu echt vormen aan die frustrerend zijn.
<<

Raven

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2503

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:39

Bericht 21 Mei 2017 05:11

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Wat rot Femm. Dat er bij zo'n verdrietige gebeurtenis nog zoveel narigheid naar boven komt.
Ons engeltje *26-11-2012 - 04-12-2012*

Onze grote vent 22-08-2016

Onze kleine meid 27-02-2018
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron