Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Is dit gek?

<<

Ayla

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1830

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:06

Bericht 19 Mei 2017 17:15

Is dit gek?

Net een zwangerschapsaankondiging gezien van een kennis van mij, voor haar derde kindje en hoewel ik heel zeker weet dat er om verschillende redenen geen 3de komt bij ons en dat ook gewoon goed voelt, ben ik toch een soort van jaloers.

Herkenbaar? Al weet en realiseer ik me ook wel dat dit gevoel vooral voortkomt uit gevoel en niet uit verstand.
<<

Anoniem236

Bericht 19 Mei 2017 17:43

Re: Is dit gek?

Ja hoor herkenbaar! Het bij mij dan ook gevoel vs verstand
<<

Pleun

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 746

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:18

Bericht 19 Mei 2017 18:24

Re: Is dit gek?

Jazeker! Hier ook. Ik wil nooit meer zwanger zijn, ben blij met mijn 2 gezonde jongens en nu kunnen we ook financieel doen en laten wat we willen. Toch steekt het als ik dergelijk nieuws hoor, doet het even zeer. Nooit meer een heerlijk nieuw babytje als eerste in mijn armen.
<<

Tsjip

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1323

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 19 Mei 2017 18:33

Re: Is dit gek?

Hier ook herkenbaar.
04-12-2013
03-05-2016



Instagram: Huis4_
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5672

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 19 Mei 2017 20:19

Re: Is dit gek?

Heel herkenbaar.
Ik dacht echt dat ik er volledig achter stond dat het met 2 kinderen goed is zo, maar nu de ene na de andere aankondiging rondvliegt begin ik (enorm) te twijfelen.
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Anoniem298

Bericht 19 Mei 2017 20:20

Re: Is dit gek?

Ook hier heel herkenbaar.
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:32

Bericht 20 Mei 2017 06:28

Re: Is dit gek?

Heel herkenbaar.

Een derde kan niet, mag niet en wil ik denk ik ook niet. Toch lijkt het me geweldig om nog een keer te bevallen. Als de situatie anders (nou ja, heel erg anders) was geweest, viel erover na te denken. Nu niet.
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

Leipe Loetje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1278

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Bericht 20 Mei 2017 07:49

Re: Is dit gek?

Ja, heel herkenbaar. Mijn man had geen wens voor een 3e. Ik heb dit ondertussen voor mezelf wel kunnen afsluiten, maar toch blijft het nog altijd kriebelen bij babynieuws.
2010 & 2012

Afbeelding
<<

Hippie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1953

Geregistreerd: 19 Jan 2015 12:10

Bericht 20 Mei 2017 09:39

Re: Is dit gek?

Hier ook af en toe herkenbaar. Ik heb er meer dan vrede mee dat het hier bij twee blijft, dat voelt nu goed en is ook de beste keuze in onze situatie. Maar 'vroeger' had ik altijd wel de droom om een groot gezin te mogen hebben. En af en toe dan steken zulke aankondigen toch een klein beetje, of denk ik met weemoed terug aan die droom. En toch vind ik het van mezelf wel een beetje gek dat ik dat heb, aangezien het wel echt goed zo is met twee kinderen en ik het zelfs eerder benauwd zou krijgen bij de gedachte aan een zwangerschap dan dat ik het ooit nog zou willen. Maar dat zal dan wel het stukje gevoel vs. verstand zijn denk ik.
<<

Femm

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1554

Geregistreerd: 17 Jan 2016 10:10

Bericht 20 Mei 2017 09:47

Re: Is dit gek?

Herkenbaar. Wij hebben 3 kindjes, maar steeds als ik een aankondiging of zwanger iemand zie vind ik het jammer dat er hier geen vierde kindje komt. Gewoon omdat ik dus nooit meer zwanger zal zijn, nooit meer bevallen, nooit meer voor het eerst kennis maken met een kindje van ons. We weten ook heel zeker dat ons gezin compleet is en we willen echt geen vierde kindje meer maar ik zou dat dus allemaal nog wel eens mee willen maken.
Januari 2012
Augustus 2014
Juli 2016

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers