Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar baal jij op dit moment van? #2

<<

Anoniem282

Bericht 18 Mei 2017 21:53

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Fedora schreef:
Quizzle schreef:Waarom vraag je dan geen ban, als dit zo is en je weet het zelf?


Guat, onder invloed versta ik alcohol en omdat ik me heel erg schaam voor die periode zal ik altijd ontkennen onder invloed te zijn. Maar je hebt gelijk. Het is weliswaar een andere vorm van onder invloed te zijn, maar ja... Het is wel onder invloed zijn.



Wat ik heel storend vind is dat er forummers waren die het daarin voor je op gingen nemen, terwijl je zelf beter wist. Als je rustgevende medicatie krijgt, kun je ook geheel anders reageren dan zonder. Ik ga verder niet bevestigen hoe je over jezelf spreekt (labiel en stom), maar ik vind het wel heel naar klinken dat je je verveling van jezelf 's avonds op anderen mag botvieren. Het is wat mij betreft echt niet ok dat jij in bepaalde topics de sfeer mag bepalen, omdat jij daar nu eenmaal de avond mee doorkomt. Zal een gezellige boel hier worden als meerderen zo zouden denken en hiernaar zouden handelen. Ik vind het heel onsympathiek overkomen en kan er geen begrip voor tonen. Fijne avond nog; ik ben er wel weer klaar mee.
<<

Anoniem221

Bericht 18 Mei 2017 21:59

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Een boek lezen. Deed ik vroeger standaard op de bank. Ik kan me er nog niet toe zetten. Dat komt ook omdat het in dit huis nooit stil is. Niet omdat mijn vriend er nu woont, want zoals ik al zei ligt hij al vrij vroeg te slapen, maar omdat ik een akelige onderbuurman heb.

Dat ik een leuk mens ben hoor ik inmiddels dagelijks van mensen uit onze omgeving. Door mijn vriend ben ik socialer, vriendelijker en behoorlijk meelevend geworden. Ik ben in het dagelijks leven ook alles behalve labiel. We hebben alles goed op de rit en we genieten van het leven.

Maar goed, dat gaat niet op voor dit forum. Hier heb ik een karakter gecreëerd dat ver van mezelf staat en enkel in de avond opstaat. Het komt wel weer goed, maar het houdt wel in dat ik in de avond mijn rust op de bank moet zoeken. Ook als mijn vriend vroeg ligt te slapen.
<<

Anoniem316

Bericht 18 Mei 2017 22:04

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Bij alles wat je schrijft Fedora, kan ik niet anders denken dan 'het zal wel, ik geloof er geen zak van'. Ook nu weer; dat je een karakter hebt gecreëerd die ver van je zelf staat. Hoe dan?? Dit verzin je toch niet?
Alhoewel; het ene moment doe je alsof je een sprookje leeft (vriend ophemelen, trouwen etc) en anderszijds lees ik (met gruwen) al jouw geklaag.

En elke keer als je wordt aangesproken op je gedrag komt er weer zo'n spijtbetuiging en ligt het overal en nergens aan. Sorry, maar ik geloof je niet meer en ik denk velen met mij.
<<

Anoniem221

Bericht 18 Mei 2017 22:11

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Dee, Ik vind het prima als je er allemaal niets meer van geloofd. Ik weet dat het de waarheid is en dat vind ik belangrijker dan de vraagtekens bij anderen.
<<

Anoniem278

Bericht 18 Mei 2017 22:35

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Maar Fedora, als jij het ' overdag zo goed voor elkaar hebt allemaal', want dat zeg je, hoe rijm jij dat dan met wat je eerder schrijft. Dat je overdag de ogen uit je kop schaamt voor wat je hier doet?
En waarom reageer je nu heel erg uit de hoogte op Dee dat t niet uitmaakt of je geloofd wordt omdat het zo belangrijk is dat jij jezelf gelooft ? Want je hebt vanavond toch tig voorbeelden genoemd waarin jij jezelf ook niet kunt geloven? En weer even een leugen hier geprobeerd goed te praten?
Er is je hier letterlijk gevraagd of je érgens van onder invloed was. Caulfield heeft je daarin verdedigd en ik ook omdat ik dat niet perse dacht en je dat niet kunt bewijzen. Vervolgens blijkt vanavond dat je ontzettend onder invloed bent, elke avond al weet ik veel hoe lang en dan beweer je dat je dacht dat t alleen om drank ging. Maar een tijd geleden heb je omtrent je vriend zelf gezegd dat medicatie ook n verslaving is en je daarvan onder invloed kunt zijn.

En je zegt als reactie aan mij dat een ban niet hoeft want ' je moet gewoon in de avond niet meer posten' , maar je zegt ook dat je elke avond vindt dat je dit gewoon kunt maken hier. En dat het hier niet uitmaakt hoe je je misdraagt want iedereen denkt toch al vanalles. Maar je zegt ook dat je je kapot schaamt.
Weet jij zelf wel welke van deze zinnen de werkelijkheid is?

Snap je dat mensen totaal niks begrijpen van wat je zegt , omdát jij jezelf in twee alinea's vier keer tegenspreekt? Want ik vind het aan de ene kant heel triest en treurig wat ik lees maar als alles waar is wat je nu schrijft dan is het ten eerste echt extreem vreemd dat je pas sinds een aantal maanden weer bezig bent met denken over therapie. En dat daarin niet al veel eerder en vooral veel meer actie is geweest. En ten tweede , nog veel aparter, dat je nu in n half jaar echt tig keer bent aangesproken en er meestal geen reactie komt en de reacties die er wel waren kennelijk dus ook allemaal onwaar waren. Want nu zeg je weer dat t aan de pillen ligt.

En sorry, maar het is zeker niet alleen in de avond. Het is dan wel vaak nog erger. Maar het is echt niet alleen de avond.

Vraag asjeblieft een ban. Als je t niet kunt als zelfbescherming, doe t dan omdat je Evil twin vindt dat ze entitled is om zich hier in de avond zo te misdragen. En daar dus Heel Veel mensen last van hebben.
Doe t dan uir respect voor de anderen.
<<

Anoniem316

Bericht 18 Mei 2017 22:41

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Amen Quizzle.
<<

anoniem224

Bericht 18 Mei 2017 23:34

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Guattari schreef:
Meneer Nilsson schreef:Ik vind t knap dat jullie alles nog lezen en er op in gaan. :)


Als ik haar onder de negeerknop zet, kan ik halve topics niet meer volgen. Ik hoop dus dat ze snel weer in therapie gaat, want ik erger me soms wild aan dit geneuzel en gedraai.


Ja dat is ook weer zo. Het lukt mij gelukkig om de reacties gewoon niet te lezen.
<<

Anoniem221

Bericht 19 Mei 2017 00:19

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ik heb je gelezen, Quizzle. En ik vind het absoluut niet de moeite waard om op te reageren. Het zijn allemaal aannames en dat Dee nog even reageert met Amen. Niet de moeite waard.
<<

Anoniem278

Bericht 19 Mei 2017 04:14

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Fedora schreef:Ik heb je gelezen, Quizzle. En ik vind het absoluut niet de moeite waard om op te reageren. Het zijn allemaal aannames en dat Dee nog even reageert met Amen. Niet de moeite waard.


Was het maar zo'n feest hè? Dat t allemaal aannames waren. Ik heb namelijk letterlijk zinnen en quotes van jou neergezet.
Wat zonde dat jij het niet de moeite waard vindt. Want in jouw redenatie zul je mij wel raken, maar aangezien alles wat ik schreef bestond uit letterlijke bijdragen van jou, vind je het dus niet de moeite om eerlijk naar jezelf te kijken. Dat spijt me voor je.
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 10:53

Bericht 19 Mei 2017 05:36

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Quizzle schreef:
Fedora schreef:Ik heb je gelezen, Quizzle. En ik vind het absoluut niet de moeite waard om op te reageren. Het zijn allemaal aannames en dat Dee nog even reageert met Amen. Niet de moeite waard.


Was het maar zo'n feest hè? Dat t allemaal aannames waren. Ik heb namelijk letterlijk zinnen en quotes van jou neergezet.
Wat zonde dat jij het niet de moeite waard vindt. Want in jouw redenatie zul je mij wel raken, maar aangezien alles wat ik schreef bestond uit letterlijke bijdragen van jou, vind je het dus niet de moeite om eerlijk naar jezelf te kijken. Dat spijt me voor je.


Lief van je dat je nog reageert Quizzle, ik vind het knap.
<<

Anoniem245

Bericht 19 Mei 2017 06:22

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ik vind dat ze gewoon een ban moet krijgen, dit gaat toch helemaal nergens meer over. Het is trouwens al jaren hetzelfde liedje. Een ban voor haarzelf als zelfbescherming en een ban zodat ze niet elk topic meer domineert.
<<

Anoniem197

Bericht 19 Mei 2017 06:37

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Quizzle wat knap dat jij nog zo uitgebreid reageert.
Fedora ik word ook echt moe van jouw berichten en ben het dan ook eens met kira en de rest. Een ban zou hier ook op zn plaats zijn. Ik heb jou volgens mij vorige week nog gevraagd naar jouw gedrag.
Het liefst wil ik jou onder de negeerknop plaatsen maar dan mis ik een half topic en dat leest niet fijn. Maar echt, je bent zo vermoeiend.
Maar ach, je leest dit toch niet. Log uit, verander het wachtwoord in Eén heel moeilijke combinatie zodat je er langer over na kunt denken voor je weer een heel verhaal hier neerpleurt.
<<

ChiQ

Bericht 19 Mei 2017 06:51

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Kira schreef:Ik vind dat ze gewoon een ban moet krijgen, dit gaat toch helemaal nergens meer over. Het is trouwens al jaren hetzelfde liedje. Een ban voor haarzelf als zelfbescherming en een ban zodat ze niet elk topic meer domineert.


Ja maar ik denk gewoon dat dit geen 'act' is. Ze is gewoon eh.. zo! Ik vind het soms wel sneu eigenlijk en los van dat ze paar keer naar me heeft uitgehaald ben ik eigenlijk wel in staat het links te laten liggen.
<<

Anoniem316

Bericht 19 Mei 2017 07:14

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Dat Ben ik met je eens hoor Chiq. Het lukt mij normaliter ook wel om haar te negeren maar de laatste tijd is ze wel heel erg aanwezig, dat het mensen dus begint te storen. Links laten liggen is dan op gegeven moment lastig, als ze elk topic in zichzelf laat draaien.
<<

ChiQ

Bericht 19 Mei 2017 07:17

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

I know, maar blijkbaar lukt het haar niet die dingen anders te doen.
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11346

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 19 Mei 2017 07:24

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ik vraag me überhaupt wel eens af of Fedora haar verhalen wel echt zijn. If so...dan ben ik blij dat ze in therapie gaat.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Anoniem316

Bericht 19 Mei 2017 07:36

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Eerlijk? Zelfs daar heb ik mijn twijfels bij. Want dat kwam opeens uit de lucht vallen nadat ze was aangesproken op haar gedrag. Maar laten we van het beste uit gaan niet waar? Succes Fedora.
<<

ChiQ

Bericht 19 Mei 2017 07:54

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Jip schreef:Ik vraag me überhaupt wel eens af of Fedora haar verhalen wel echt zijn. If so...dan ben ik blij dat ze in therapie gaat.



Haar wereld is erg klein, Jip. Dat merk je wel aan hoeveel ze over haar vriend/ouders/familie praat. Ze maakt weinig mee, etc.
<<

Anoniem278

Bericht 19 Mei 2017 08:06

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

ChiQ schreef:I know, maar blijkbaar lukt het haar niet die dingen anders te doen.

Ik vind het eigenlijk eerlijk gezegd wel inmiddels meer n kwestie van ' willen'. Ze wil niet anders. Ze heeft een enorm aantal tips gekregen waarmee ze dit gedrag kan voorkomen en haar reactie is dat ze ' na de pillen vindt dat ze dit gewoon best kan maken allemaal'. En als er dan aangegeven wordt dat ze t overdag al kan voorkomen is het ineens niet nodig. Terwijl ze zegt zichzelf ' kapot te schamen '. Sorry maar als ik me eerlijk en werkelijk zo zou voelen zou ik blind m'n wachtwoord veranderen zodat ik onder geen enkele omstandigheden nog zo zou zijn.
<<

Anoniem197

Bericht 19 Mei 2017 08:14

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ik baal dat ik mijn grote teen heb gestoten. Net voordat ik zoon naar de psz ging brengen. Snel verbandje erom gedaan en aangelopen. Daar was het verbandje helemaal door weekt met bloed. Ze hebben nu dochter opgevangen bij de babygroep en een andere moeder heeft mij bij de dokter afgezet. Teennagel eraf en dat ziet er vies uit! Nu zit ik te wachten op mijn moeder zodat ze mij kan ophalen en daarna gaat ze mijn dochter ophalen. Bah bah wat een ellende weer. Moet mijn voet omhoog houden dus ze neemt dochter mee naar huis, haalt straks zoon op en legt hem bij hun te bed en ik installeer mij zo op bed.
<<

Anoniem278

Bericht 19 Mei 2017 08:18

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Jeetje Ddl heb je niet heel erge pijn gehad? Wat balen. Gelukkig kan je moeder je ophalen. Wat n narigheid!
<<

Anoniem304

Bericht 19 Mei 2017 08:19

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Jeemig Ddl, heftig. Dan heb je 'm ook behoorlijk (raar) gestoten. Succes ermee!
<<

ChiQ

Bericht 19 Mei 2017 08:21

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Quizzle schreef:
ChiQ schreef:I know, maar blijkbaar lukt het haar niet die dingen anders te doen.

Ik vind het eigenlijk eerlijk gezegd wel inmiddels meer n kwestie van ' willen'. Ze wil niet anders. Ze heeft een enorm aantal tips gekregen waarmee ze dit gedrag kan voorkomen en haar reactie is dat ze ' na de pillen vindt dat ze dit gewoon best kan maken allemaal'. En als er dan aangegeven wordt dat ze t overdag al kan voorkomen is het ineens niet nodig. Terwijl ze zegt zichzelf ' kapot te schamen '. Sorry maar als ik me eerlijk en werkelijk zo zou voelen zou ik blind m'n wachtwoord veranderen zodat ik onder geen enkele omstandigheden nog zo zou zijn.



Maar niet iedereen is zo. En plus - jij bent, hoe verwoord ik dit netjes zonder Fedora al te veel te beledigen, eh.. helder! Dat is zij niet.
<<

Anoniem304

Bericht 19 Mei 2017 08:26

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

ChiQ schreef:
Quizzle schreef:
ChiQ schreef:I know, maar blijkbaar lukt het haar niet die dingen anders te doen.

Ik vind het eigenlijk eerlijk gezegd wel inmiddels meer n kwestie van ' willen'. Ze wil niet anders. Ze heeft een enorm aantal tips gekregen waarmee ze dit gedrag kan voorkomen en haar reactie is dat ze ' na de pillen vindt dat ze dit gewoon best kan maken allemaal'. En als er dan aangegeven wordt dat ze t overdag al kan voorkomen is het ineens niet nodig. Terwijl ze zegt zichzelf ' kapot te schamen '. Sorry maar als ik me eerlijk en werkelijk zo zou voelen zou ik blind m'n wachtwoord veranderen zodat ik onder geen enkele omstandigheden nog zo zou zijn.



Maar niet iedereen is zo. En plus - jij bent, hoe verwoord ik dit netjes zonder Fedora al te veel te beledigen, eh.. helder! Dat is zij niet.

Fedora is troebel. :ja:
<<

Anoniem197

Bericht 19 Mei 2017 08:34

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ja heel veel pijn. Klopt ook steeds. Wij hebben stoelen met een ijzeren frame en daar is hij dus op de een of andere manier onder gekomen. Achteraf gezien had ik er niet mee moeten lopen. Maar ja kan ik nu niets meer aan veranderen.
Misschien kan ik dan vandaag eindelijk eens een fotoalbum maken?
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers