Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar baal jij op dit moment van? #2

<<

Anoniem221

Bericht 18 Mei 2017 20:06

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Sarah, daar had mijn oma ook altijd last van. Ze konden haar niet normaal prikken en prikten op hoop van goede zegen. Alsof ze flink was geknepen altijd. Niet fijn.

Jada,een virtuele knuffel. Naar je lichaam luisteren is heel erg belangrijk.

Ik baal verschrikkelijk van de uitkeringsinstantie. In juni van 2015 heeft mijn vriend zich twee weken ziek gemeld. Daarna werd hij echt ziek en meldde zich weer ziek eind augustus. In maart kreeg vriend de mededeling dat hij bijna 104 weken ziek was en een wia moest aanvragen. Omdat dit veel te vroeg was, hebben we het schriftelijk aangevraagd met de brief erbij dat het officieel te vroeg is, maar we problemen wilden voorkomen. Zijn aanvraag werd in behandeling genomen. En sinds afgelopen maandag weten we dat hij wordt afgekeurd eind augustus. Krijgen we vandaag een mail dat de 104 weken bijna voorbij zijn, dat er geen aanvraag is binnengekomen voor de wia en dat ze zijn ziektewet begin juni stopzetten. Vandaag gebeld en morgen word ik teruggebeld. Maar dat gezeur altijd. Het is gewoon een storing in het systeem die ze er niet uit kunnen gooien en nu maken ze het ook nog even spannend.
<<

Anoniem282

Bericht 18 Mei 2017 20:34

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Fedora schreef:Sarah, daar had mijn oma ook altijd last van. Ze konden haar niet normaal prikken en prikten op hoop van goede zegen. Alsof ze flink was geknepen altijd. Niet fijn.

Jada,een virtuele knuffel. Naar je lichaam luisteren is heel erg belangrijk.

Ik baal verschrikkelijk van de uitkeringsinstantie. In juni van 2015 heeft mijn vriend zich twee weken ziek gemeld. Daarna werd hij echt ziek en meldde zich weer ziek eind augustus. In maart kreeg vriend de mededeling dat hij bijna 104 weken ziek was en een wia moest aanvragen. Omdat dit veel te vroeg was, hebben we het schriftelijk aangevraagd met de brief erbij dat het officieel te vroeg is, maar we problemen wilden voorkomen. Zijn aanvraag werd in behandeling genomen. En sinds afgelopen maandag weten we dat hij wordt afgekeurd eind augustus. Krijgen we vandaag een mail dat de 104 weken bijna voorbij zijn, dat er geen aanvraag is binnengekomen voor de wia en dat ze zijn ziektewet begin juni stopzetten. Vandaag gebeld en morgen word ik teruggebeld. Maar dat gezeur altijd. Het is gewoon een storing in het systeem die ze er niet uit kunnen gooien en nu maken ze het ook nog even spannend.


Heb je de reactie van Quizzle gelezen? Wat vind je daarvan? Je begint nu namelijk weer geheel ergens anders over.
<<

Anoniem304

Bericht 18 Mei 2017 20:36

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Lief dagboek.
<<

Anoniem221

Bericht 18 Mei 2017 20:37

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Cotton schreef:Lief dagboek.


Het heeft niets met een dagboek te maken. Het heeft te maken met iets dat me bezig houdt en ik zie niets dat afwijkt.

En nee, ik heb geen reactie gelezen.
<<

Anoniem282

Bericht 18 Mei 2017 20:39

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Fedora schreef:
Cotton schreef:Lief dagboek.


Het heeft niets met een dagboek te maken. Het heeft te maken met iets dat me bezig houdt en ik zie niets dat afwijkt.

En nee, ik heb geen reactie gelezen.


Haha, oost Indisch blind? ;-) Vorige pagina.
<<

Anoniem304

Bericht 18 Mei 2017 20:41

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ik vind het altijd maar bijzonder. Laten we het daar op houden.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 18 Mei 2017 20:43

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Fedora schreef:
Cotton schreef:Lief dagboek.


Het heeft niets met een dagboek te maken. Het heeft te maken met iets dat me bezig houdt en ik zie niets dat afwijkt.

En nee, ik heb geen reactie gelezen.



Tipje... kleine maar hoor..
Misschien moet je dat eens doen!
Ipv alleen maar plempen.
Nogmaals.. is maar een tip he.
<<

Anoniem221

Bericht 18 Mei 2017 20:47

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ja, inmiddels heb ik haar reactie wel gelezen. Het spijt me dat ik baalde van de vorm. Baalde, omdat dat mijn eerste reactie was. Inmiddels ben ik inderdaad vooral bij hij een uitkering krijgt na zijn ziektewetperiode. Ik wist trouwens niet dat IVA voornamelijk voor mensen is die terminaal zijn. Mijn vader en moeder zijn niet terminaal, maar hebben beiden wel een IVA. Ze zijn ook vele malen ouder dan mijn vriend en daar zal het ook inzitten.

We hebben ons gewoon heel lang ingesteld op de afkeuring en de vorm en het was niet zoals wij het ons hadden voorgesteld. Dat is balen.
<<

Anoniem278

Bericht 18 Mei 2017 20:49

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Weet je wat het is, Fedora?
Wij weten allemaal dat jij het wel las, en dat je er niet op in gaat omdat je nooit ingaat op reacties die door al die rare fratsen heen breken.
Het gaat niet eens om mijn reactie van vanmorgen, want het interesseert mij allang niet meer of je mijn reacties leest of niet, je doet er toch niks mee. Het ging er mij vanmorgen puur om dat ik het zo buiten alle perken vond wat je schreef en zo schandalig, dat ik mijn 'negeer haar maar want ze wil toch graag zo zijn' motto even moest laten varen.

Het gaat erom dat jij nog geen maand geleden ook al door tig mensen bent aangesproken op je bizarre manier van posten en het enorme aantal onwaarheden en rare zaken die je hier deelt. Dingen die meer dan eens (meer dan tiens) niet blijken te kloppen.
En wat doe jij?
Je gaat nergens op in, blijft een aantal dagen weg, gaat voorzichtig weer in bepaalde topics posten en als niemand zegt : WTF Fedora??? , dan kom je dit soort topics weer gebruiken als .... geen idee.

Het is zo ongelooflijk en bizar dat ik het wel eens laat zien aan mensen in mijn omgeving en dat die zich allemaal zorgen maken over jou, net als ik. Er is iets serieus mis, en niemand dringt daar nog in door. En ondertussen post jij hier dingen die gewoon grensoverschrijdend zijn.
Ik kan daar echt niet bij. En waarom je dan ook nog eens niet eens eerlijk kunt zijn? Bi-zar.
<<

Anoniem282

Bericht 18 Mei 2017 20:50

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Je baalde dus van iets waarvan je feitelijk niet eens wist wat het inhield? Oh my God, Fedora. Schaam jij je nooit voor je eigen posts? Dat denken volgt doorgaans nogal laat op je doen. Het wordt steeds idioter.
Laatst gewijzigd door Anoniem282 op 18 Mei 2017 20:54, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

anoniem224

Bericht 18 Mei 2017 20:51

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ik vind t knap dat jullie alles nog lezen en er op in gaan. :)
<<

Anoniem282

Bericht 18 Mei 2017 20:55

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Meneer Nilsson schreef:Ik vind t knap dat jullie alles nog lezen en er op in gaan. :)


Als ik haar onder de negeerknop zet, kan ik halve topics niet meer volgen. Ik hoop dus dat ze snel weer in therapie gaat, want ik erger me soms wild aan dit geneuzel en gedraai.
<<

Anoniem221

Bericht 18 Mei 2017 20:59

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Nee, ik lees nooit iets terug van mezelf. Ik lees ook de antwoorden niet. Dat is met een reden. Ik kijk ook nooit in de spiegel. Dat is ook met een reden. Met die redenen ga ik in therapie.

Het word al jaren gezegd dat ik dingen zeg met absolute zekerheid en ik weet dat ik helemaal niets weet. Ik lees ook niets na. Althans niet op het moment van posten. Pas later kom ik met de conclusie dat ik iets weer verkeerd heb gezegd/uit zijn verband heb gerukt en ja, Guat, dan schaam ik me. Dan lees ik niets meer. Niet wat ik zelf heb geschreven, niet wat anderen aan mij schrijven.
<<

Anoniem281

Bericht 18 Mei 2017 21:04

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Kortom, het forum is wel degelijk je dagboek.
<<

Anoniem278

Bericht 18 Mei 2017 21:05

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Misschien moet je dan eens stoppen met hier schrijven en alles bewaren voor therapie. Want als wat je net schreef echt waar is dan weet je dus al jaren dat je bizarre dingen schrijft en komt het niet in je op om dan dus maar niet meer te schrijven.... ik kan dat gewoon niet volgen. En ik begin onderhand te denken dat jij misschien beter dmv een ban tegen jezelf in bescherming moet worden genomen. Want zelfs deze redenatie is echt heel apart.
Laatst gewijzigd door Anoniem278 op 18 Mei 2017 21:06, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9453

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 18 Mei 2017 21:05

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Waarom post je dan soms iets als je reacties toch niet leest?
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem221

Bericht 18 Mei 2017 21:07

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Bazinga schreef:Kortom, het forum is wel degelijk je dagboek.


Niet echt. Meestal hoop ik op tips. Mijn hoofd zit op bepaalde momenten vol, dus dan gooi ik er het één en ander uit in de hoop dat anderen me geruststellen/tips geven etc. Als het een dagboek zou zijn, dan zou ik geen weerwoord dulden of vooral hopen dat helemaal niemand reageert. En dat is niet het geval.
<<

Anoniem278

Bericht 18 Mei 2017 21:09

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Fedora , je zegt : ' ik lees ook de antwoorden niet'
<<

Anoniem281

Bericht 18 Mei 2017 21:10

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Quizzle schreef:Fedora , je zegt : ' ik lees ook de antwoorden niet'


Precieees.
<<

Anoniem282

Bericht 18 Mei 2017 21:11

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Waarom doe je niets met wat anderen kennelijk al tijden tegen je zeggen? Verder eens met Quizzle. Een ban hoeft er voor mij niet alleen te zijn voor mensen die zich hier misdragen door te beledigen/schelden o.i.d. Dit gedrag gaat m.i. namelijk ook ver over een grens.

En je spreekt jezelf tegen. Op tips hopen en niets teruglezen gaat niet samen. Als je hoopt dat niemand reageert, post je ook niet al je kronkels online (nota bene!). Ik vind het echt heel storend dat je A zegt en B handelt, want je 'belast' anderen er steeds mee. Als ik je echt zou willen negeren, moet ik heel veel topics niet meer openen. Dit lijkt me de omgekeerde wereld, want ik ben niet de enige die jou erop attendeert dat je veel teveel aandacht zoekt/vraagt.
<<

Anoniem221

Bericht 18 Mei 2017 21:29

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Er is een onderwerp waar ik niet graag over praat en waar ik officieel niets over kwijt wil. Ik heb door het probleem dat ik jaren geleden eens heb gebiecht zware medicatie. Dit slik ik in de avond. Want als je op mijn gedrag let, en dan verder let dan enkel wat ik post, dan zie je dat ik mij praktisch niet overdag meld. Het is altijd in de avond en het zijn vooral de avonden waarop mijn vriend vroeg naar bed gaat. Dan begin ik me te vervelen. Ik weet dat als ik de medicijnen heb genomen, ik me niet meer online moet begeven. Of althans niet op het forum. Maar ik begin me te vervelen en ja, dan heb ik al snel iets te vertellen. Iets waarvan ik anders geen moment wakker van zou liggen. Maar ik weet niet. Als ik dan de volgende dag wakker word, dan bedenk ik me wat ik mogelijk heb gezegd en dat er misschien wel commentaar op is gekomen. Dan durf ik niet online te komen, want ik wil het niet lezen. Te bang voor mijn eigen domheid. En die avond open ik het forum weer en doe ik hetzelfde. En elke ochtend word ik wakker en denk ik hetzelfde. Ik moet van de medicijnen af, maar dat kan niet, omdat ik dan omkom van de paniekaanvallen. Wederom, ook daarvoor ga ik in therapie.
<<

Anoniem278

Bericht 18 Mei 2017 21:32

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Waarom vraag je dan geen ban, als dit zo is en je weet het zelf?
<<

Anoniem282

Bericht 18 Mei 2017 21:35

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Even los daarvan, zie ik je ook genoeg overdag posten. Als je zulk gedrag vertoont, zou ik zelfbescherming inbouwen en zorgen dat je de mogelijkheid wordt ontnomen om met medicatie te reageren. Ik kan me trouwens herinneren dat er onlangs nog aan je werd gevraagd of je onder invloed hier post en je ontkende. Bleek dus wel degelijk het geval te zijn. Weliswaar geen alcohol, maar medicatie kan ook flinke bijwerkingen hebben en je 'raar' gedrag laten vertonen.
<<

Anoniem221

Bericht 18 Mei 2017 21:42

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Quizzle schreef:Waarom vraag je dan geen ban, als dit zo is en je weet het zelf?


In de avond vind ik dat ik mijn verveling mag botvieren op anderen. Het is zeer egoïstisch en daar ben ik gedurende de dag van bewust. Je wilt niet weten hoe vaak ik mijn hoofd schud als ik weer iets bedenk van wat is gezegd of vooral wat ik heb gezegd. Maar in de avond. En dan denk ik, ze vinden me toch al labiel en een stom kind, dus waar anders kan ik dat nog een keer laten blijken? Om dan de ochtend te laten volgen en met een kop koffie hoofdschuddend te beginnen aan de dag.

Maar goed, ik ga nadenken over de ban. Misschien ook wel goed voor de rust in mezelf. Maar het hoeft geen optie te zijn. Ik kan natuurlijk ook gewoon afsluiten. En de laptop alleen overdag te gebruiken voor dat waarvoor hij bedoeld is.

Guat, onder invloed versta ik alcohol en omdat ik me heel erg schaam voor die periode zal ik altijd ontkennen onder invloed te zijn. Maar je hebt gelijk. Het is weliswaar een andere vorm van onder invloed te zijn, maar ja... Het is wel onder invloed zijn.

Ik reageer ook weleens overdag. Maar dan moet ik er 100% zeker van zijn dat ik niets raars heb gepost. Dan scrol ik door veel onderwerpen en haal opgelucht adem als het ook echt niet het geval is geweest.
<<

Anoniem315

Bericht 18 Mei 2017 21:43

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Als je je elke keer weer schaamt, waarom ga je dan in de avond niet een boek lezen ofzo? Of inderdaad een ban aanvragen.

Ik vind het zo'n zonde hoe jij je hierdoor presenteert. Volgens mij kun jij echt een heel leuk mens zijn, maar zo zet je je niet op de kaart op dit moment.
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers