Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Redenen om te verhuizen

<<

Anoniem222

Bericht 18 Mei 2017 15:44

Re: Redenen om te verhuizen

Leuk om te lezen van iedereen!
Bevalt de buurt niet zo goed UN? Jammer!

Even denken hoor. Naar Amsterdam verhuisd voor studie. Dit was een anti-kraak huis en ik paste op op de kinderen van de eigenaar van dat bedrijf dus ik heb mijn hele studententijd in heel toffe panden gewoond, maar niet allemaal heel lang. Denk aan het huis van dj Tiesto, een oud hotel, een oud hoerenhuis, het oude kantoor van de jellinek kliniek, het oude pand van de stadsreiniging. Ik ben 6x verhuisd toen ik anti-kraak woonde. De laatste drie huizen woonde ik samen met mijn vriend. Nu wonen we alweer 4 jaar in ons huidige huis. Mega chill huis, maar wel huur, dus op den duur wil ik wel kopen. Maar, naast dat de prijzen de pan uit stijgen, zijn de huizen alweer weg voor je met je ogen kunt knipperen. We zitten nu nog heel fijn in ons huis dus voelen ook niet echt noodzaak ons nu op de markt te begeven.
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8453

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 18 Mei 2017 18:57

Re: Redenen om te verhuizen

Leuk topic! Ik ben ook best vaak verhuisd:

1. Met mijn ouders mee naar de andere kant van het land omdat het werk van mijn vader verhuisde.
2. Op kamers in mijn studentenstad
3. Naar een huurhuisje in mijn studentenstad dat ik deelde met een vriendin
4. Weer naar een kamer in een studentenhuis in de stad waar ik mijn afstudeerstage had.
5. Gaan samenwonen in een klein appartementje op een hele gave plek.
6. Naar ons eerste koophuis, een bovenwoning. We wilden iets meer ruimte en een plek van onszelf.
7. Naar een gezinswoning met tuin in een rustige wijk, voornamelijk vanwege onze dochter. Maar de ruimte en rust bevallen me zelf ook erg goed!
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:50

Bericht 19 Mei 2017 06:51

Re: Redenen om te verhuizen

Harri wat heb jij op toffe plekken gewoond!

Ik ben helemaal niet zo vaak verhuisd. Ik hecht me nogal aan mijn woonplek.

Ik ben geboren en opgegroeid in het huis waar mijn ouders nu nog wonen.
1. Ik ben op m'n 24e verhuisd naar het huis van de vriend van mijn zus omdat zij gingen samenwonen.
2. Terugverhuisd naar mijn ouders toen dat huis was afgebrand.
3. Mijn eigen koopappartement
4. Verhuisd naar ons gezamenlijke huis

Ik ben eigenlijk maar 1 keer echt verhuisd met het hele riedeltje van dozen inpakken en spullen uitzoeken en dat was van mijn appartement naar het nieuwe huis.
<<

Dolphinne

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2388

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 19 Mei 2017 09:40

Re: Redenen om te verhuizen

1e om samen te gaan wonen
2e huisje voor mij en zoon vanwege uit elkaar gaan.
3e groter wonen vanwege nieuwe relatie en zwanger van de jongste.
4e verhuurder betaalde haar hypotheek niet, dus het huis werd geveild.
5e huis waar we in nood heen konden had maar 2slk, dus we wilden wat groters en via de woningbouw.

De laatste 3 verhuizingen waren binnen 3 jaar, dus voorlopig ben ik er wel klaar mee en hoop ik hier nog lang te blijven wonen.
Als het goed blijft gaan tussen mijn vriend en mij en de woningbouw het verkoopt, dan zouden we dit huis ijn de toekomst misschien wel willen kopen.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem250

Bericht 19 Mei 2017 10:13

Re: Redenen om te verhuizen

Ik ben met mijn ouders van Curacao naar Nederland verhuisd. Ik heb een tijdje op kamers gezeten in Eindhoven vlakbij het dorp van mijn ouders. Toen ben ik naar Amsterdam verhuisd voor studie. Eerst op kamers, daarna in een koopappartement van mijn vader. Daar heb ik heel fijn gewoond. Tussendoor nog een aantal maanden op Curacao gewoond. Toen weer terug naar het appartement in Amsterdam. Voor de liefde naar Eindhoven gegaan, in zijn huis gewoond. Samen nog naar een huurhuis gegaan in een dorp vlakbij Eindhoven. Toen gescheiden en een aantal maanden bij mijn ouders gewoond en nu zit ik in een huurhuis in hetzelfde dorp als ik ben opgegroeid. Als mijn bod wordt geaccepteerd verhuis ik weer. Hetzelfde dorp, maar dan een koophuis. Dat zou een huis zijn voor altijd. Maar je weet het nooit natuurlijk.
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:50

Bericht 19 Mei 2017 10:19

Re: Redenen om te verhuizen

Hey Holly ga je toch kopen? Wat spannend!
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5350

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:12

Bericht 19 Mei 2017 10:32

Re: Redenen om te verhuizen

1: samenwonen met vriend

2: half jaar later verhuisd aangezien dat appartement geen woonbestemming had en we er uit moesten van de gemeente (wisten we van tevoren)

3: verhuisd naar ons huidige huis, na ruim
4,5 jaar. Huisje was heel klein en toevallig kwam dit huis op ons pad. Nu dat Ryan geboren is zijn we er helemaal blij mee, in ons vorige huisje hadden we gewoon geen rui te gehad voor een baby.
10.04.17
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11832

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 19 Mei 2017 19:05

Re: Redenen om te verhuizen

1: Ik ging studeren in Sittard en ging daarom op kamers
2: Ik ging studeren in Nijmegen, dus daar een kamertje gezocht.
3: Ik kon verhuizen naar een zelfstandige wooneenheid, eigen badkamer gedeelde keuken. Beter dan de 10 m2 die ik had
4: Vanwege mijn afstuderen mocht ik niet blijven wonen in mijn studentenkamer, dus verhuist naar een kamer in het midden van de stad
5: Ik kreeg een eigen woning in N.ijmegen Oost. Super locatie, super huisje
6: Ik ging samenwonen en verhuisde naar D.uiven.
7: Relatie ging uit en ik heb weer een appartement in N.ijmegen.

Voorlopig nog niet mijn laatste huisje, maar voor nu is het goed en het brengt mij weer rust.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers