Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar baal jij op dit moment van? #2

<<

Anoniem278

Bericht 17 Mei 2017 06:03

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Thanks voor de tips. Ik weet dat ik het nieuw kan kopen hoor, ik baalde puur omdat ik het dus nog maar net nieuw had gekocht en nu weer moet kopen omdat ik zo stom was een onderdeel te laten zitten.
Ik kan niet zomaar naar een bouwmarkt, daarvoor ben ik afhankelijk van anderen maar ik ga dat zeker binnenkort regelen!
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 17 Mei 2017 09:16

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Quizzle ik heb gezocht en helaas heb hem toch niet meer.
Afbeelding
<<

Jordana

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 457

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:33

Bericht 17 Mei 2017 13:05

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Quizzle: Woon jij nou in het zuiden van het land? Richting Eh? Of meer richting brd? Anders wil ik wel voor je kijken en eentje bij je afgeven?
<<

Anoniem278

Bericht 17 Mei 2017 13:30

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Wat lief Jordana. Ik heb inmiddels een nieuwe besteld. Maar echt super van je. Van jou ook Sarah!
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 15:20

Bericht 17 Mei 2017 18:02

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ik wacht op de pakketbezorger. Ze komen dus 18 en 21 uur. Ik ben ongeduldig!

Daarnaast vind ik het ook lastig met eten e.d.
<<

Lilou

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1498

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:29

Bericht 17 Mei 2017 19:43

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Mijn vriend heeft vanochtend in een kettingbotsing gezeten. Heel fijn dat hij zelf, behalve spierpijn, niets eraan over gehouden heeft! Maar de auto is total loss verklaard en daar baal ik onwijs van. Een heleboel geregel vandaag, weer op zoek naar een nieuwe auto, allerlei kosten en een dubbele maandpremie voor de verzekering straks. En dit is al het 3e ongeluk én wordt de 3e auto voor hem in 3 jaar tijd. Hij kon er echt weinig aan doen behalve dat hij meer afstand had moeten houden misschien, maar toch. Stom gedoe, stom geld, stomme auto's.
♥️ N. juli 2014
♥️ L. maart 2016
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 17 Mei 2017 20:13

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Wat vervelend Lilou, laat hij zich goed nakijken?
Waarom een dubbele maandpremie?
<<

Anoniem221

Bericht 17 Mei 2017 20:27

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ik baal nog steeds. Gewoon afgekeurd worden met de verkeerde WIA alsof ze willen zeggen:"Hier heb je een zak met geld, maar waag het niet om het uit te geven".
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4984

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:30

Bericht 17 Mei 2017 20:30

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Wat vervelend, Lilou..
<<

Lilou

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1498

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:29

Bericht 17 Mei 2017 21:13

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Lejow schreef:Wat vervelend Lilou, laat hij zich goed nakijken?
Waarom een dubbele maandpremie?


Hij is gelukkig direct langs de huisarts geweest, check was goed.
De dubbele maandpremie omdat je bij een kettingbotsing als schuldige wordt gezien voor de schade aan je voorligger, wat ook een aardig bedrag was en dus geclaimd gaat worden waardoor hij er fors in schadevrije jaren op achteruit gaat :-(
♥️ N. juli 2014
♥️ L. maart 2016
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5464

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 17 Mei 2017 21:40

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Lilou, wat naar zeg! Sterkte!
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Anoniem278

Bericht 18 Mei 2017 05:16

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Fedora schreef:Ik baal nog steeds. Gewoon afgekeurd worden met de verkeerde WIA alsof ze willen zeggen:"Hier heb je een zak met geld, maar waag het niet om het uit te geven".

Ik moet hier wel op in gaan. Maar wat jij schrijft is kul. Realiseer je je wel hoe fijn het is dat je vriend een uitkering krijgt? Nee jij moet weer klagen omdat het geen IVA is terwijl je overduidelijk geen idee hebt wat n IVA voor voorwaarden heeft tegenwoordig. Maar goed, wens jij jouw vriend maar n IVA variant toe hoor. Dan ga ik de Heer op m'n blote knietjes bedanken dat mijn artsen en omgeving wél begrijpen waarom ik geen IVA heb. En ik ben progressief ongeneeslijk ziek hè?

En dan ga jij zeggen dat je vriend nooit meer volledig zal herstellen. En dat is heel erg. Maar het feit dat hij niet meer de bouw in kan betekent niet dat hij nooit meer iets kan doen in de samenleving. Met revalidatie zou er wellicht bv tien uur per week administratie in zitten. Zeker op zijn leeftijd is een IVA dus zeldzaam omdat t UWV uitgaat van mogelijkheden. En hij is dus gewoon afgekeurd. Maar nee, Fedora is weer ondankbaar en gaat zeuren over de variant omdat ze graag de variant voor terminaliteit wil. Weet jij zelf wel hoe naar en triest en ondankbaar dat eruit ziet?

En hoeveel geluk we hebben dat we in een land als Nederland wonen? Sorry Fedora maar ik vind wat je hierover zegt echt buiten de perken. Ga daar maar ergens anders over klagen want ik vind het gewoon echt persoonlijk kwetsend.
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2524

Geregistreerd: 02 Jan 2016 15:21

Bericht 18 Mei 2017 05:39

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Quizzle schreef:
Fedora schreef:Ik baal nog steeds. Gewoon afgekeurd worden met de verkeerde WIA alsof ze willen zeggen:"Hier heb je een zak met geld, maar waag het niet om het uit te geven".

Ik moet hier wel op in gaan. Maar wat jij schrijft is kul. Realiseer je je wel hoe fijn het is dat je vriend een uitkering krijgt? Nee jij moet weer klagen omdat het geen IVA is terwijl je overduidelijk geen idee hebt wat n IVA voor voorwaarden heeft tegenwoordig. Maar goed, wens jij jouw vriend maar n IVA variant toe hoor. Dan ga ik de Heer op m'n blote knietjes bedanken dat mijn artsen en omgeving wél begrijpen waarom ik geen IVA heb. En ik ben progressief ongeneeslijk ziek hè?

En dan ga jij zeggen dat je vriend nooit meer volledig zal herstellen. En dat is heel erg. Maar het feit dat hij niet meer de bouw in kan betekent niet dat hij nooit meer iets kan doen in de samenleving. Met revalidatie zou er wellicht bv tien uur per week administratie in zitten. Zeker op zijn leeftijd is een IVA dus zeldzaam omdat t UWV uitgaat van mogelijkheden. En hij is dus gewoon afgekeurd. Maar nee, Fedora is weer ondankbaar en gaat zeuren over de variant omdat ze graag de variant voor terminaliteit wil. Weet jij zelf wel hoe naar en triest en ondankbaar dat eruit ziet?

En hoeveel geluk we hebben dat we in een land als Nederland wonen? Sorry Fedora maar ik vind wat je hierover zegt echt buiten de perken. Ga daar maar ergens anders over klagen want ik vind het gewoon echt persoonlijk kwetsend.



:good: :yes:
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4358

Geregistreerd: 22 Feb 2015 14:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 18 Mei 2017 07:04

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Nou idd Quizzle!
Fedora, wees blij dat jullie in NL wonen! Jullie krijgen beide een uitkering zonder daar iets voor te doen. En alleen klagen omdat jullie geen huis kunnen kopen? Dat is nou eenmaal niet voor iedeteen weggelegd, accepteer dat. In een huurhuis kan je ook heel gelukkig worden!
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9454

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 18 Mei 2017 07:32

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Scandic schreef:Nou idd Quizzle!
Fedora, wees blij dat jullie in NL wonen! Jullie krijgen beide een uitkering zonder daar iets voor te doen. En alleen klagen omdat jullie geen huis kunnen kopen? Dat is nou eenmaal niet voor iedeteen weggelegd, accepteer dat. In een huurhuis kan je ook heel gelukkig worden!

:good:
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem201

Bericht 18 Mei 2017 07:36

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Goed verwoord Quizle.
<<

Anoniem282

Bericht 18 Mei 2017 10:06

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ik heb weer met verbazing zitten lezen. :eyes:
Mooi en helder verwoord, Quizzle!
<<

Anoniem197

Bericht 18 Mei 2017 10:12

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Quizzle, goed gezegd!
<<

Anoniem298

Bericht 18 Mei 2017 10:19

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Quizzle, bedankt voor je reactie :good:

Lilou, wat vervelend van die kettingbotsing. Gelukkig mankeert je vriend niks, maar wel shit dat de auto total loss is en dat je nu twee keer zoveel premie moet gaan betalen.

Ik baal dat de vloer nu dus nog steeds niet gelegd is. De stoffeerder zou eerst maandag 8 mei komen, maar toen was het stucwerk nog niet genoeg droog en kregen we geen garantie voor de vloer (want vocht trekt in hout en dat trekt dan krom blabla), dus verzet naar afgelopen dinsdag. 's Ochtends werd ik gebeld dat er er privéomstandigheden waren waardoor hij niet kon komen. Nu heeft hij gezegd zaterdag te komen, dat hoop ik dan maar. Ik ben het zo zat om te kamperen in m'n eigen huis.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 18 Mei 2017 10:42

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Jullie hebben ook echt al zólang pech met dat huis! Hopelijk zit het snel een keer mee :-)
<<

Anoniem298

Bericht 18 Mei 2017 11:51

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Tnx Caro, dat hopen wij ook! De zwam is nu als het goed is volledig weg en we hebben 15 jaar garantie. Dus wij hopen nu wel echt klaar te zijn met alle gedoe in dit huis. We willen alles aan de binnen- en buitenkant zo mooi mogelijk maken (begane grond is nu wel goed gelukt als de vloer ligt) en hopelijk over een jaar of vijf verkopen als de markt goed genoeg is.
<<

Anoniem278

Bericht 18 Mei 2017 12:32

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Krijg je nu een inhaalverjaardagsfeest, Jet? Want ik las dat dat ook al in het water was gevallen door alle tegenslagen.
Ik hoop dat het nu allemaal in orde komt en je eindelijk gewoon eens tot rust kunt komen in jullie huis.
<<

Anoniem315

Bericht 18 Mei 2017 14:04

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ahhh Jet, ik wil je even een grote virtuele knuffel geven.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 18 Mei 2017 18:56

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

ik moest vanmiddag bloedprikken en jemig diegene prikte zo raar nu een stijve arm en helemaal blauw. Fijn als je aderen zo diep liggen elke keer weer feest
Afbeelding
<<

Jada

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1739

Geregistreerd: 19 Apr 2015 15:48

Bericht 18 Mei 2017 19:54

Re: Waar baal jij op dit moment van? #2

Ah dat is naar Sarah!

Ik baal van mezelf dat ik niet naar mijn lichaam heb geluisterd en daar nu de consequenties van ondervind.
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers