Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wanneer de box weghalen?

<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 17 Mei 2017 19:32

Re: Wanneer de box weghalen?

Hier is hij met 15 maanden weggegaan. Mijn man wilde de kamper schilderen en toen moest hij weg. Tot die tijd zat ze er nog regelmatig in te spelen. Nu zet ik haar even in de kinderstoel als ze echt even uit de weg moet haha!
⁠♡♡♡
<<

Geel

Bericht 17 Mei 2017 20:24

Re: Wanneer de box weghalen?

Nou, we hebben zojuist besloten dat-ie weggaat hehe. Op een gegeven moment realiseerde ik me dat ze in dit tempo nog tot haar tweede in de box zou zitten en daar heb ik geen zin in. Bovendien is dit ons geen-baby-en-we-willen-genietenjaar, en daar hoort geen box bij, doei. Wat ik wel doe, is haar boxkleed nog even bij haar speelgoed leggen, zodat dat haar hoekje blijft.

Bedankt voor het meedenken allemaal!
<<

Anoniem219

Bericht 17 Mei 2017 21:27

Re: Wanneer de box weghalen?

Wij hebben de box weg gehaald toen B 10 manden was, de kerstboom kwam daar te staan en ik miste eigenlijk de box helemaal niet. B wilde er ook bijna nooit in. Dus hup weg ermee
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 11:19

Bericht 18 Mei 2017 08:07

Re: Wanneer de box weghalen?

Bij de oudste hebben we hem laten staan tot hij 1,5 was. Hij zat er de laatste maanden niet veel meer in omdat hij gewoon heel makkelijk was/is. Hij ging gewoon mooi op zijn speelmat spelen als ik aan het koken was, kwam ook niet constant aan mijn been hangen etc. Ik zette hem er soms in als ik boven ging poetsen, zodat hij geen gekke dingen kon doen haha.

Mijn jongste is nu 10 maanden en de box staat nog steeds en wordt ook veelvuldig gebruikt. Ze kan er zonder problemen een uur of langer in spelen, dus dat is wel erg handig.
2012 & 2016
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers