Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Beruchte gevangenissen

<<

Sapphire

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 306

Geregistreerd: 16 Mei 2017 09:53

Bericht 16 Mei 2017 20:15

Beruchte gevangenissen

Vandaag is het programma beruchte gevangenissen begonnen op rtl5. Ewout Genemans laat zich 72 uur opsluiten in beruchte gevangenissen op de wereld.

In de eerste aflevering is hij in een gevangenis op de Filipijnen. Ik zit echt vol verbazing te kijken.

Zijn er meer mensen die kijken?
<<

Anoniem304

Bericht 16 Mei 2017 21:27

Re: Beruchte gevangenissen

Ik wil het even terug kijken morgen.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9737

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 17 Mei 2017 06:17

Re: Beruchte gevangenissen

Ik heb het gezien en vond het echt super interessant.
<<

Sapphire

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 306

Geregistreerd: 16 Mei 2017 09:53

Bericht 17 Mei 2017 13:48

Re: Beruchte gevangenissen

Ik vond het ook een interessant programma. Zeker de moeite waard om even terug te kijken.
<<

Anoniem304

Bericht 17 Mei 2017 13:57

Re: Beruchte gevangenissen

Ik heb het inmiddels gezien. Erg interessant idd!
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 17 Mei 2017 14:31

Re: Beruchte gevangenissen

Erg interessant inderdaad. Nu vind ik gevangenissen in het buitenland sowieso interessant, lijkt me echt de hel om daar te zitten.
Die zelf bedachte rechtszaal gisteren vond ik ook bijzonder. Een grote corrupte bende daar natuurlijk. En ik vond die man een gigantische op macht beluste narcist.
<<

Anoniem304

Bericht 17 Mei 2017 14:33

Re: Beruchte gevangenissen

Die isoleercellen bij de vuilnisbelt :(
<<

Anoniem304

Bericht 17 Mei 2017 14:34

Re: Beruchte gevangenissen

Caro schreef:Erg interessant inderdaad. Nu vind ik gevangenissen in het buitenland sowieso interessant, lijkt me echt de hel om daar te zitten.
Die zelf bedachte rechtszaal gisteren vond ik ook bijzonder. Een grote corrupte bende daar natuurlijk. En ik vond die man een gigantische op macht beluste narcist.

Op Netflix staan ook veel series en docu's over gevangenissen.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 17 Mei 2017 14:56

Re: Beruchte gevangenissen

Ja die waren toch echt wel de hel. Waarvan hij ook zie 'hier krijgen ze toch frisse lucht?'. En uberhaupt dat ze daar zo over praatten, dat ze daar oefenden en dat hij die andere gevangenen gewoon in hun voeten had geschoten omdat ze volgens hem niet bij de andere gevangenen konden verblijven. Het was een gek mannetje! Volgens mij ook nog lekker sadistisch ook, met die stokslagen van hem.

Wat me niet duidelijk werd, is dat de vrouwen niet naar buiten mochten maar even later zag ik wel vrouwen meedansen. Iemand die weet hoe dat zit?
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 17 Mei 2017 14:56

Re: Beruchte gevangenissen

Cotton schreef:
Caro schreef:Erg interessant inderdaad. Nu vind ik gevangenissen in het buitenland sowieso interessant, lijkt me echt de hel om daar te zitten.
Die zelf bedachte rechtszaal gisteren vond ik ook bijzonder. Een grote corrupte bende daar natuurlijk. En ik vond die man een gigantische op macht beluste narcist.

Op Netflix staan ook veel series en docu's over gevangenissen.


Echt? Ik kijk nu wel die mevrouw die in de hoofden van seriemoordenaars kruipt. Dat vind ik ook altijd interessant.
<<

Anoniem304

Bericht 17 Mei 2017 15:13

Re: Beruchte gevangenissen

Caro schreef:
Cotton schreef:
Caro schreef:Erg interessant inderdaad. Nu vind ik gevangenissen in het buitenland sowieso interessant, lijkt me echt de hel om daar te zitten.
Die zelf bedachte rechtszaal gisteren vond ik ook bijzonder. Een grote corrupte bende daar natuurlijk. En ik vond die man een gigantische op macht beluste narcist.

Op Netflix staan ook veel series en docu's over gevangenissen.


Echt? Ik kijk nu wel die mevrouw die in de hoofden van seriemoordenaars kruipt. Dat vind ik ook altijd interessant.

Dat kijk ik nu toevallig!
Ja als je dat interessant vindt kom je nog wel meer tegen.
Lockup Women behind bars
Lockup First times
Killer Couples
Witness Murder Files
Your Worst Nightmare
The most hated woman of America
Killer Women
Lockup Maximum security
<<

Sapphire

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 306

Geregistreerd: 16 Mei 2017 09:53

Bericht 17 Mei 2017 18:49

Re: Beruchte gevangenissen

Caro schreef:Wat me niet duidelijk werd, is dat de vrouwen niet naar buiten mochten maar even later zag ik wel vrouwen meedansen. Iemand die weet hoe dat zit?


Dat viel mij ook op. Misschien om dat het dansen zo'n belangrijk iets is, dat het daarvoor wel mocht?

De bewaaktser bij de vrouwen vond ik ook bijzonder. Zij was echt bang om met hem te praten.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 18 Mei 2017 10:52

Re: Beruchte gevangenissen

Ja misschien is dat het Sapphire. Vond het wel apart, dat dansen.

Die bewaakster was inderdaad bang, maar zou dat ook niet iets cultureels zijn? Ook zo bijzonder dat al die vrouwen dus niet naar buiten mogen.

Thanks Cotton! Nu weet ik wat ik ga kijken vanavond.
<<

Anoniem304

Bericht 18 Mei 2017 10:57

Re: Beruchte gevangenissen

Waren die vrouwelijke dansers wel inmates? Ze hadden heel andere kleding aan iig dan de mannen. Volgens mij was die 'dansleraar' die in beeld kwam ook geen inmate toch?
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 18 Mei 2017 11:07

Re: Beruchte gevangenissen

Klopt, dat was een choreograaf. Maar je neemt toch geen handje vol vrouwen mee een gevangenis in terwijl er hordes verkrachters en moordenaars op hun kunnen afkomen?
<<

Anoniem304

Bericht 18 Mei 2017 11:09

Re: Beruchte gevangenissen

Caro schreef:Klopt, dat was een choreograaf. Maar je neemt toch geen handje vol vrouwen mee een gevangenis in terwijl er hordes verkrachters en moordenaars op hun kunnen afkomen?

Volgens mij is de denkwijze van opperhoofd Marco dat dat juist een heel goed idee is. :ja: :laughcry:
<<

Sapphire

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 306

Geregistreerd: 16 Mei 2017 09:53

Bericht 23 Mei 2017 12:59

Re: Beruchte gevangenissen

Vanavond is het weer op tv. Ben benieuwd.

Ik kwam net dit artikel tegen: http://www.ad.nl/show/ewout-genemans-we ... ~aacbdd2e/
<<

Anoniem304

Bericht 23 Mei 2017 13:01

Re: Beruchte gevangenissen

Sapphire schreef:Vanavond is het weer op tv. Ben benieuwd.

Ik kwam net dit artikel tegen: http://www.ad.nl/show/ewout-genemans-we ... ~aacbdd2e/

Wel heftig hoor. Hopelijk krijgt hij z`n spullen terug.

Fijn dat de kijkcijfers goed waren.

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers