Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat eten we vanavond? #10

<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 16 Mei 2017 16:59

Re: Wat eten we vanavond? #10

Vanwege gebrek aan tijd en een volle vriezer eten wij vandaag restjes: iig Chinees en een bak waarvan ik niet meer precies wist wat het was dus die heb ik ook maar uitgevroren.
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 17 Mei 2017 07:50

Re: Wat eten we vanavond? #10

Gisteren zijn we uit eten geweest omdat we 2 jaar getrouwd waren.

Vandaag eten we mienestjes met Chinese groenten en gebakken ei.
2012 & 2016
<<

Moesje

Kwebbel

Berichten: 478

Geregistreerd: 09 Dec 2013 13:27

Bericht 17 Mei 2017 08:03

Re: Wat eten we vanavond? #10

Gisteren aten we een heerlijk recept van Koken met Karin, Kip cashew, alleen dan zonder de cashewnoten. Evenwel heerlijk die kip die de hele dag al heeft staan marineren.

Vanavond denk ik sla met bruine bonen en boomstammetjes, mijn man eet graag oerhollands.
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5876

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:56

Bericht 17 Mei 2017 08:23

Re: Wat eten we vanavond? #10

Als het goed is wordt het warm vandaag dus wij eten lekker een salade, mijn ouders eten mee.
Ik maak andijvie salade met blokjes oude kaas, augurk, Amsterdamse uitjes, krokant uitgebakken spekjes, aardappel in de schil gekookt en afgekoeld in de dressing van ui, azijn, mosterd, olie en wat Stevia ( bij gebrek aan honing).
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Anoniem222

Bericht 17 Mei 2017 08:24

Re: Wat eten we vanavond? #10

Gister caponata met kabeljauw en vandaag tajine met kip, volkoren couscous en een salade van watermeloen, feta en munt.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 17 Mei 2017 08:29

Re: Wat eten we vanavond? #10

Gisteren had ik wat restjes: gegrilde courgette, julienne gesneden wortel en daarbij pasta/ pesto.

Vanavond hoop ik dat we gaan BBQ'en. Ik heb voor mezelf dan voornamelijk groentes: oa gegrilde maiskolf, een aardappelsalade en wat brood. Ik heb wat van de standaard AH vlees meuk gekocht voor mijn vriend. Die vindt dat zalig, ik echt niet te eten maar ieder zijn ding :smile:
<<

Bisq

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2260

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 17 Mei 2017 08:44

Re: Wat eten we vanavond? #10

Ik maak biologische shoarma met een salade en zelfgemaakte knoflooksaus.
Insta: je_ei_kwijt
<<

Kris

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 767

Geregistreerd: 26 Aug 2015 15:19

Bericht 17 Mei 2017 10:22

Re: Wat eten we vanavond? #10

Ik maak vandaag een koude pastasalade.
Maart 2014
Februari 2018
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4024

Geregistreerd: 26 Okt 2013 19:21

Bericht 17 Mei 2017 10:32

Re: Wat eten we vanavond? #10

Ik ga vanavond BBQ'en :)
Voor de eerste keer dit jaar, lekker.
<<

Anoniem222

Bericht 17 Mei 2017 10:50

Re: Wat eten we vanavond? #10

Caro schreef:Gisteren had ik wat restjes: gegrilde courgette, julienne gesneden wortel en daarbij pasta/ pesto.

Vanavond hoop ik dat we gaan BBQ'en. Ik heb voor mezelf dan voornamelijk groentes: oa gegrilde maiskolf, een aardappelsalade en wat brood. Ik heb wat van de standaard AH vlees meuk gekocht voor mijn vriend. Die vindt dat zalig, ik echt niet te eten maar ieder zijn ding :smile:


Haha, wat heb je gekocht dan?
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43721

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 17 Mei 2017 10:52

Re: Wat eten we vanavond? #10

Een vriendin (Siamsa) komt eten. Ik maak kip burgers op een kaiserbroodje (die altijd tegenvallen hoe klein ze zijn) met veldsla, tomaat, komkommer en avocado. Met groenten frietjes en een impostor mayo kwarksaus.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem222

Bericht 17 Mei 2017 10:56

Re: Wat eten we vanavond? #10

Haha ja irritant he Marin. Kun je niet een Italiaanse bol nemen? Of zo'n chill speltbroodje?
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43721

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 17 Mei 2017 10:57

Re: Wat eten we vanavond? #10

Jamaardanmoetikweernaardewinkel
Let's discover the world together.
<<

Anoniem222

Bericht 17 Mei 2017 10:57

Re: Wat eten we vanavond? #10

:smile: het is wel lekker weer voor een wandelingetje!
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 17 Mei 2017 11:00

Re: Wat eten we vanavond? #10

Die speltbroodjes van de AH zijn echt te lekker. Alvast veel plezier Marin!

@Harri: ik heb van die fluoriserende speklapjes voor hem gekocht en een of ander worstje. Mij niet gezien, hij heel blij :smile: Oh en ik hoef dan niet uitgebreid de keuken in, wat me wel goed uitkomt want ik heb een druk programma vandaag!
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 17 Mei 2017 11:05

Re: Wat eten we vanavond? #10

Patat met kip en sla.
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Anoniem222

Bericht 17 Mei 2017 11:16

Re: Wat eten we vanavond? #10

Caro schreef:Die speltbroodjes van de AH zijn echt te lekker. Alvast veel plezier Marin!

@Harri: ik heb van die fluoriserende speklapjes voor hem gekocht en een of ander worstje. Mij niet gezien, hij heel blij :smile: Oh en ik hoef dan niet uitgebreid de keuken in, wat me wel goed uitkomt want ik heb een druk programma vandaag!


Haha oh! I <3 worstjes van de bbq, vooral die lekkere lamsworstjes met ras el hanout enzo. Maar ik hou sowieso wel teveel van vlees. Ik probeer het nu maar 3x per week te eten en dat vind ik best een opgave.
<<

Anoniem313

Bericht 17 Mei 2017 13:18

Re: Wat eten we vanavond? #10

Wij eten gewokte paksoi, kipvleugels uit de oven en nasi van bloemkoolrijst.
<<

anoniem203

Bericht 17 Mei 2017 13:26

Re: Wat eten we vanavond? #10

Lasagne
<<

Anoniem282

Bericht 17 Mei 2017 13:41

Re: Wat eten we vanavond? #10

Ik vind salades altijd heel lekker met warmer weer. Wilde vandaag eigenlijk spaghetti aglio e olio maken met daarbij gegrilde aubergine, tomaat en verkruimelde feta, maar maak een maaltijdsalade: veldsla, gerookte kip, zongedroogde tomaatjes, rode ui, avocado en mozzarella. Daarbij breekbrood en tzatziki. Dat laatste gewoon kant en klaar in zo'n bakje van de Appie. Ben lui vandaag.
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8476

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 17 Mei 2017 14:07

Re: Wat eten we vanavond? #10

Mijn man had een enorm aspergepakket gekregen van een leverancier van zijn werk waar hij ook af en toe moet zijn. We eten vanavond de gekookte variant met krieltjes in de schil, gekookte ham, gekookt ei en een citroen/botersausje.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 17 Mei 2017 14:08

Re: Wat eten we vanavond? #10

Harrison schreef:
Caro schreef:Die speltbroodjes van de AH zijn echt te lekker. Alvast veel plezier Marin!

@Harri: ik heb van die fluoriserende speklapjes voor hem gekocht en een of ander worstje. Mij niet gezien, hij heel blij :smile: Oh en ik hoef dan niet uitgebreid de keuken in, wat me wel goed uitkomt want ik heb een druk programma vandaag!


Haha oh! I <3 worstjes van de bbq, vooral die lekkere lamsworstjes met ras el hanout enzo. Maar ik hou sowieso wel teveel van vlees. Ik probeer het nu maar 3x per week te eten en dat vind ik best een opgave.


Als het een goede worst is wel (en nu niet doordenken he!), maar van de AH vind ik ze gewoon niet lekker :-).

Ik ben er aardig aan gewend, over het algemeen eet ik nog steeds veganistisch. Ik gok ongeveer 80% van de tijd. Heel af en toe neem ik nog wat vlees, of een bitterbal, of als ik een pizza eet wat kaas maar voor de rest mis ik het niet!
<<

Anoniem278

Bericht 17 Mei 2017 14:31

Re: Wat eten we vanavond? #10

Hier ook een salade. Heerlijk met dit weer.
<<

Anoniem222

Bericht 17 Mei 2017 15:38

Re: Wat eten we vanavond? #10

Caro schreef:
Harrison schreef:
Caro schreef:Die speltbroodjes van de AH zijn echt te lekker. Alvast veel plezier Marin!

@Harri: ik heb van die fluoriserende speklapjes voor hem gekocht en een of ander worstje. Mij niet gezien, hij heel blij :smile: Oh en ik hoef dan niet uitgebreid de keuken in, wat me wel goed uitkomt want ik heb een druk programma vandaag!


Haha oh! I <3 worstjes van de bbq, vooral die lekkere lamsworstjes met ras el hanout enzo. Maar ik hou sowieso wel teveel van vlees. Ik probeer het nu maar 3x per week te eten en dat vind ik best een opgave.


Als het een goede worst is wel (en nu niet doordenken he!), maar van de AH vind ik ze gewoon niet lekker :-).

Ik ben er aardig aan gewend, over het algemeen eet ik nog steeds veganistisch. Ik gok ongeveer 80% van de tijd. Heel af en toe neem ik nog wat vlees, of een bitterbal, of als ik een pizza eet wat kaas maar voor de rest mis ik het niet!


Wat goed! Knap hoor.
<<

Anoniem281

Bericht 17 Mei 2017 15:45

Re: Wat eten we vanavond? #10

Ik ga burgers maken en zelfgemaakte patatten! Heb flinke aardappels gehaald, die ga ik even koken en dan kort bakken in arachideolie. De burgers zijn mooie 150 grams rundvleesburgers, even aanbakken en verder in de oven bakken. Oh en k heb er koolsla bijgemaakt.
VorigeVolgende

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers