Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Win acties social media

<<

Sapphire

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 306

Geregistreerd: 16 Mei 2017 10:53

Bericht 16 Mei 2017 21:40

Win acties social media

Doen jullie wel eens mee met win acties via social media? Bijvoorbeeld het liken en/of delen van berichten. En heb je wel eens iets gewonnen?

Ik doe zelf bijna nooit mee aan dat soort win acties. Bij acties waar alleen een like voor nodig is, wil ik nog wel eens mee doen. Maar dat is niet vaak. Ik heb ook nog nooit iets gewonnen.
<<

Anoniem331

Bericht 16 Mei 2017 21:47

Re: Win acties social media

Ik zelf bijna nooit. Mijn schoonzus deelt alles wat los en vast zit zeg maar, en die won eind vorig jaar een nieuwe badkamer tv €7500. Dat was de moeite dus wel.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43709

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 16 Mei 2017 21:51

Re: Win acties social media

Nee eigenlijk zelden tot nooit. Ik heb ze wel eens zelf uitgegeven. Maar ook niet vaak.
Let's discover the world together.
<<

Femm

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1554

Geregistreerd: 17 Jan 2016 11:10

Bericht 16 Mei 2017 21:53

Re: Win acties social media

Oh ja ik doe wel eens mee. Heb voor de kinderen een steigerhouten tafel met krijtbord, zensy babywarmer met koeka hoes, pietenmuts, speeltje voor kinderwagen, borrelplank bij restaurant gewonnen. Volgens mij was dat het wel.

Een vriendin doet vaak mee en zij heeft verschillende keer kleding, maar lang schoenen, bed, speelkeuken, loungeset,keukenapparatuur, dagjes/weekenden weg en nog veel meer gewonnen. Zij liked en deelt echt alles wat ze ziet en wint wel wekelijks iets.
Januari 2012
Augustus 2014
Juli 2016
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 16 Mei 2017 21:57

Re: Win acties social media

Soms. Ik heb al eens een knipbeurt, een weekend weg, broodjes, rugmassage, een 22q11 infoboek en bloemen gewonnen.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Sapphire

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 306

Geregistreerd: 16 Mei 2017 10:53

Bericht 16 Mei 2017 22:01

Re: Win acties social media

Wauw! Dat zijn wel leuke prijzen.

Voor degenen die wel eens wat winnen: heb je dan gewoon heel veel geluk bij de dingen waar je aan mee doet? Of zijn het acties waar je bijvoorbeeld moet reageren en dat je reactie doorslaggevend is?
<<

Femm

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1554

Geregistreerd: 17 Jan 2016 11:10

Bericht 16 Mei 2017 22:04

Re: Win acties social media

Bij mij denk ik wel geluk. Reageer zelden op iets.

Bij mijn vriendin haar reacties en het opnieuw blijven delen. Zij schrijft soms hele verhalen of plaatst waar er om gevraagd word foto's van haar kinderen. Daar begin ik niet aan.
Januari 2012
Augustus 2014
Juli 2016
<<

Fjell

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1579

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:27

Bericht 16 Mei 2017 22:14

Re: Win acties social media

Ik ben wel selectief maar doe aan sommige acties die ik echt leuk vind en waarvan ik het bedrijf ook vertrouw wel mee.

Zo heb ik een keer deelname aan een Urban Chase gewonnen door een leuke reactie en een boek door een leuke foto.

Verder door geluk een superleuke goodiebag van Team Giant-Alpecin (wielerploeg), tijdschrift, gratis deelname aan toertocht.
-Jeg har det som plommen i egget-
<<

Anoniem316

Bericht 16 Mei 2017 22:17

Re: Win acties social media

Ik vind die deel acties soms behoorlijk ongeloofwaardig. Ik deel dan eigenlijk ook alleen de berichten waarvan ik weet dat je daadwerkelijk iets wint en dan nog is het me vaak te veel moeite haha.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 16 Mei 2017 22:23

Re: Win acties social media

Ik doe maar heel zelden mee, en heb ook nooit iets gewonnen. Maar ik vind het op zich altijd wel een handig systeem. De ene partij krijgt veel extra bekendheid en de andere partij maakt kans op een prijs. Het enige is dat het voor buitenstaanders irritant is om het voorbij te zien komen op hun tijdlijn, maar er is zoveel irritant op FB, dus soit.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem304

Bericht 16 Mei 2017 22:26

Re: Win acties social media

Ik deel soms iets van de lokale bakker ofzo. Of iets anders 'uit de buurt'. Grote winacties voor een compleet nieuwe badkamer begin ik niet aan.
<<

Raven

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2503

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:39

Bericht 16 Mei 2017 22:28

Re: Win acties social media

Ik doe ook zelden mee. Alleen als ik echt iets leuk vind doe ik mee.

Ik heb laatst bij Lejow iets heel moois "gewonnen" :heart:
Ons engeltje *26-11-2012 - 04-12-2012*

Onze grote vent 22-08-2016

Onze kleine meid 27-02-2018
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 13:09

Bericht 16 Mei 2017 22:31

Re: Win acties social media

Ok doe best regelmatig mee en heb ook al best wat dingen gewonnen. Maar eigenlijk in principe nooit deel en win acties, omdat ik die zelf ook irritant vind. Wel als je op dingen moet reageren of iemand moet taggen (en dan tag ik vriend of zus ofzo of vriendinnetje die het niet erg vinden). Die hebben ook al vaak dankzij mij iets gewonnen. Recent nog hugo boss luchtje voor vriend en magnum pommery champagne. Ook al vichy en kneipp pakketten. Hunkemoller nachtjurkje. Dagcrème van ici. Kaartjes voor een wijnproeverij. Snoeppakket jamin. Oral b elektrische tandenborstel. Sushi pakket toen de sushizaak hier tegenover open ging. En nog wel meer denk ik maar komt zo niet in me op.
Laatst gewijzigd door Whatever op 17 Mei 2017 10:30, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43709

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 16 Mei 2017 22:32

Re: Win acties social media

Ik vind het met name zo stom dat anderen dan zien dat je mee doet. Dat hoeft van mij niet zo. Zou verder best wat willen winnen als 't iets leuks is.
Let's discover the world together.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11575

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 16 Mei 2017 22:34

Re: Win acties social media

like and share eigenlijk bijna nooit, like and tag wel regelmatig.
2015 💙
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 16 Mei 2017 22:35

Re: Win acties social media

Marin schreef:Ik vind het met name zo stom dat anderen dan zien dat je mee doet. Dat hoeft van mij niet zo. Zou verder best wat willen winnen als 't iets leuks is.


Als mensen het een beetje doseren vind ik het helemaal niet stom als ze meedoen. Wel als mensen met elke win en like actie meedoen en verder ook niks anders te melden hebben, maar goed, waarschijnlijk zal het die mensen verder ook een biet zijn wat ik daarvan vind, en terecht.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

MissBitchy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2197

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:49

Bericht 16 Mei 2017 22:38

Re: Win acties social media

Bij het tuincentrum was er rond Kerst een foto-wedstrijd. Maak de leukste foto ergens in het tuincentrum en upload 'm op hun fb-pagina.
Toen hadden we de eerste prijs gewonnen! Een cadeaubon van €50,-! We hadden ook wel een hele originele foto al zeg ik het zelf :)
<<

Anoniem304

Bericht 16 Mei 2017 22:40

Re: Win acties social media

Ik ken ook zo iemand die aan ALLES mee doet. Complete badkamer verbouwing terwijl ze in een huurappartement woont of een enorme lounge tuinset terwijl ze 2m2 balkon heeft.
Grrr

Haha.
<<

Anoniem221

Bericht 17 Mei 2017 02:14

Re: Win acties social media

Ook al weet ik dat ik nooit iets win, ik doe standaard mee aan een paar like & deel acties. Zo ben ik erop gebrand een voucher te winnen voor een bank van € 1000,00, wil ik ten alle tijden een gratis pizza van mijn favoriete niet zo Italiaan en wil ik volgende week heel erg graag naar het 'geheime bosfeest'

Het gekke is dat de laatste twee die ik deel gewoon gratis is voor ons. Mijn vriend krijgt vaak de gratis pizza toegeschoven met de woorden 'Amigo, geen geld. Gratis' en hij is dik met de eigenaar en bedenker van het 'geheime bosfeest' dat we kaarten sowieso niet hoeven te betalen. Maar, iets in mij wil gewoon heel graag winnen. Want als iets gratis is moet je dankbaar zijn en dat is iets waar ik heel slecht in ben. :angel:
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3611

Geregistreerd: 23 Jun 2016 21:23

Bericht 17 Mei 2017 06:18

Re: Win acties social media

Heb nog nooit meegedaan aan zo'n actie.
Vind het vervelend en irritant dat anderen kunnen zien dat je hebt meegedaan. Word zelf soms ook knettergek als mijn tijdlijn weer eens gevuld wordt met dat soort berichten.
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 17 Mei 2017 06:26

Re: Win acties social media

Ik doe er wel aan mee. Heb wel eens wat gewonnen. Boekje voor mijn dochter, taartje bij de jumbo, 10,- shoptegoed voor de kledingbeurs hier in de buurt, een bon voor een high tea.
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Isolt

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2386

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:46

Bericht 17 Mei 2017 06:28

Re: Win acties social media

Ja, ik doe regelmatig mee met deze acties. Win ook wel eens wat dus dat is wel heel erg leuk. Tag acties vind ik trouwens leuker dan de share acties.
10-08-2017 ♥
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11210

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 17 Mei 2017 06:55

Re: Win acties social media

Ik doe wel eens mee, maar win nooit wat :cry:
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Anoniem244

Bericht 17 Mei 2017 08:49

Re: Win acties social media

Ja ik doe nog wel eens mee, maar ben hier wel selectief in.
Zie ook genoeg ongeloofwaardige nep deel en win voorbij komen

Heb al best wel wat dingen gewonnen
Airfryer
10x gratis zonnebank
Biologisch ontbijt voor mijn zusje
Massage
Etentje
Cocktails
Heksenkaas borrel plankje met smeersels
Zuivelhoeve pakket
Een kan bier (bij het café waar we voor de voetbal heen gaan)
Bioscoopbonnen
Rituals
Uhm vergeet vast nog wel iets :-)
<<

anoniem203

Bericht 17 Mei 2017 09:16

Re: Win acties social media

Ik doe wel eens mee en heb ook al verschillende dingen gewonnen. De grootste prijs die ik heb gewonnen was een electrische zonneluifel twv 5000 euro. Die heb ik aan mijn ouders gegeven. Verder met Valentijn een etentje, volle tas van Bakker Bart, een lederen poef van Fred de la Bretoniere twv 375 euro en laatst een koude schotel.

Ik reageer trouwens echt maar op acties waarvan ik de prijs echt zou willen hebben. Niet alleen maar om het winnen zeg maar.
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers