Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Foto locatie (nacht) tips? --> Foto's IJ

<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17376

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 25 Okt 2013 21:27

Re: Foto locatie (nacht) tips?

Om bij het onderwerp te blijven: Het ING-gebouw op de Leidsevaart in Haarlem? :D
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Melisande

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 79

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:03

Bericht 25 Okt 2013 21:56

Re: Foto locatie (nacht) tips?

Atelier Madame schreef:In Utrecht heb je natuurlijk de Gracht en de werfkelders. Als je op de kopkant van de Oude Gracht bij de Winkel van Sinkel bent, heb je als je iets doorloopt een aflopende tunnel die richting de werfkelders loopt. Volgens mij is die wel vet om te fotograferen!
Afbeelding

Sowieso krijg je hier misschien nog leuke ideeen van van deze blog?
http://herwinfoto.blogspot.nl/2012/01/u ... avond.html



Hier misschien nog een leuke inspiratiesite over Utrecht: http://www.donkerutrecht.nl
<<

Anoniem205

Bericht 25 Okt 2013 22:23

Re: Foto locatie (nacht) tips?

Vlakbij bijlmer-arena hebben ze een heel mooie brug staan met koepels. Ik weet niet hoe je daar komt en waar het precies ligt want ik zie het vanaf de A2, vlakbij een heleboel woonwinkels...
<<

Anoniem119

Bericht 26 Okt 2013 09:56

Re: Foto locatie (nacht) tips?

Oreo schreef:Vlakbij bijlmer-arena hebben ze een heel mooie brug staan met koepels. Ik weet niet hoe je daar komt en waar het precies ligt want ik zie het vanaf de A2, vlakbij een heleboel woonwinkels...

Ik woon daar echt dichtbij maar heb geen idee welke brug je bedoeld haha. Ik ga eens nadenken. Sowieso is dat misschien nog wel leuk gebied, met de Ziggodome.
<<

Anoniem205

Bericht 26 Okt 2013 16:34

Re: Foto locatie (nacht) tips?

Ja, geen idee.. Maar je draait de A9 af en de A2 op (richting duivendrecht) en vlak voor al die autobedrijven hebben ze een soort brug met allemaal rode bogen. Zal dinsdag een foto voor je nemen vanuit de auto.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9778

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 26 Okt 2013 18:18

Re: Foto locatie (nacht) tips?

<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 27 Okt 2013 00:35

Re: Foto locatie (nacht) tips?

Binnenkort is er weer polderlicht! 31 oktober, 1,2,3 november in Amsterdam Oost (Transvaalbuurt). Ook lichtkunst.
http://www.polderlicht.com
<<

Anoniem119

Bericht 27 Okt 2013 11:51

Re: Foto locatie (nacht) tips?

Foto's van het Ij:

Amsterdam:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Eye Film Museum:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Eigen schaduw:
Afbeelding



Alleen ben ik op het laatst op m'n snufferd gevallen, recht voor het pontje waar 60 man stonden te wachten, natuurlijk. M'n eerste reactie: Godzijdank heb ik m'n camera al opgeborgen. Die schaafwonden overleef ik wel weer.
<<

Pineco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2383

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:09

Bericht 27 Okt 2013 11:56

Re: Foto locatie (nacht) tips? --> Foto's IJ

Wow Marin, prachtige foto's!!
Drie meiden maken ons geluk compleet! 04-01-2009 / 16-05-2012 / 19-02-2014
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6123

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 27 Okt 2013 11:57

Re: Foto locatie (nacht) tips? --> Foto's IJ

Wauw, cool Marin!!

Beetje eng, die ene met die benen!
<<

Anoniem119

Bericht 27 Okt 2013 12:02

Re: Foto locatie (nacht) tips? --> Foto's IJ

Thanks girls! Ik vond t nog best tegenvallen hoeveel lichtjes er waren jammer genoeg. Dat andere vette gebouw van Ooh La La konden we ook niet vinden. Maar toch was t wel leuk, lekker beetje crea dingen bedenken.
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 27 Okt 2013 12:19

Re: Foto locatie (nacht) tips? --> Foto's IJ

Zijn weer gave foto`s!
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 27 Okt 2013 18:35

Re: Foto locatie (nacht) tips? --> Foto's IJ

Marin schreef:Thanks girls! Ik vond t nog best tegenvallen hoeveel lichtjes er waren jammer genoeg. Dat andere vette gebouw van Ooh La La konden we ook niet vinden. Maar toch was t wel leuk, lekker beetje crea dingen bedenken.



Oh wat jammer!! :nopompom:
Misschien hebben ze dat Pontsteiger gebouw wel speciaal voor die ene foto beheel verlicht. Heb die foto van een architectuursite geplukt.

Vind deze foto's wel heel erg mooi! :yes:
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Melisande

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 79

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:03

Bericht 27 Okt 2013 18:50

Re: Foto locatie (nacht) tips? --> Foto's IJ

Mocht je nog een keer in Utrecht komen fotograferen dan zou ik heel geïnteresseerd zijn in een foto. Ik zoek namelijk nog een mooie nachtopname om als achtergrond voor onze keukenwand te fungeren. En als ik jouw foto's zo zie zou dat echt prachtig zijn!
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6230

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 27 Okt 2013 19:42

Re: Foto locatie (nacht) tips? --> Foto's IJ

Mooi gedaan, Marin!

(Alleen de derde en de vierde zijn niet helemaal mijn ding, maargoed, ieder zijn smaak ;) )

Heb je die laatste gemaakt met lange sluitertijd en er dan even te gaan staan?
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Anoniem23

Bericht 27 Okt 2013 23:22

Re: Foto locatie (nacht) tips? --> Foto's IJ

Mooi Marin!
Amsterdam <3

Heb je meer foto's van Amsterdam? R. en ik zoeken nog een mooie foto voor (groot) aan de muur. Het liefst met veel kleur. Dacht misschien weet of heb jij wat!
<<

Anoniem16

Bericht 27 Okt 2013 23:26

Re: Foto locatie (nacht) tips? --> Foto's IJ

Wow gaaf zeg Marin!!


Ik wilde idd ook al zeggen kom naar Glow! Vorig jaar vond ik het overigens ook tegenvallen maar wanneer je wel komt ga ik graag met je mee. (man wil niet en alleen lopen vind ik ook zo triest)
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:58

Bericht 27 Okt 2013 23:27

Re: Foto locatie (nacht) tips? --> Foto's IJ

Heel mooi Marin!
<<

Anoniem119

Bericht 28 Okt 2013 09:35

Re: Foto locatie (nacht) tips? --> Foto's IJ

Middleme schreef:Heb je die laatste gemaakt met lange sluitertijd en er dan even te gaan staan?



Thanks! Ja die laatste was echt uitproberen, uitproberen...Ik liep eerst steeds door het beeld want het leek me mooi als je een soort vage waas van een lopend persoon zag, maar dat werkte niet, ik liep toch steeds te snel (en ik maar proberen in slowmotion te lopen. De bewaking van het gebouw zullen wel gedacht hebben :razz: ). Maar uiteindelijk maar gewoon stil blijven staan, dat werkte wel beetje.

Harrison schreef:Mooi Marin!
Amsterdam <3

Heb je meer foto's van Amsterdam? R. en ik zoeken nog een mooie foto voor (groot) aan de muur. Het liefst met veel kleur. Dacht misschien weet of heb jij wat!


Aaw wat leuk! Bedoel je van avond fotografie of gewoon overdag? Ik heb wel eens vaker foto's in Amsterdam gemaakt, maar weet niet precies naar wat je op zoek bent. Modern Amsterdam of echt authentiek oud Amsterdam? Overzicht of detail? Weet niet of ik echt iets geschikts heb haha, maar kan altijd nog maken!
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 28 Okt 2013 09:46

Re: Foto locatie (nacht) tips?

Pompoen schreef:Binnenkort is er weer polderlicht! 31 oktober, 1,2,3 november in Amsterdam Oost (Transvaalbuurt). Ook lichtkunst.
http://www.polderlicht.com


Oh ja en ik zag dat in die omgeving sowieso de oude melkfabriek wel mooi uitgelicht is, dus misschien sowieso de moeite waard om een kijkje te nemen.
<<

Anoniem23

Bericht 28 Okt 2013 09:53

Re: Foto locatie (nacht) tips? --> Foto's IJ

Ik vind straatfotografie het leuks. Een kleurrijk persoon of iets in die richting. Maar als je iets anders kleurrijke van Amsterdam hebt ben ik zeker geïnteresseerd. Ik vind deze foto's heel mooi maar ik denk wel wat te donker voor groot aan de muur.
<<

Anoniem 3

Bericht 28 Okt 2013 11:47

Re: Foto locatie (nacht) tips? --> Foto's IJ

Marin, prachtige foto's! Heel mooi gemaakt :) .
Vorige

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers