Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat wil je even kwijt? #6

<<

Anoniem221

Bericht 14 Mei 2017 21:03

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Ik ben ongelofelijk blij dat Feyenoord kampioen is. En vooral ook dat Kuijt alle doelpunten heeft gescoord. Het klonk als een mooie wedstrijd (vader is een kniepstuuver, dus we luisterden de wedstrijd op de radio. :P ). Ik ben ook blij dat FC Groningen zich heeft geplaatst voor de play-offs. Mooi dagje voetbal zo.

Ik wil kwijt dat ik alweer zenuwachtig ben. Morgen 2/2 wia. De verzekeringsarts heeft gesteld dat mijn vriend mentaal en fysiek 'af' is en nu kijken wat de arbeidsdeskundige morgen te zeggen heeft. We hebben het geluk dat mijn vriend een goedbetaalde bouwvakker was en qua berekening nooit 65% van zijn laatstverdiende loon kan verdienen, maar je weet het nooit. Het blijft toch eng.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 14 Mei 2017 21:40

Re: Wat wil je even kwijt? #6

*klaag modus aan*

Ik vind het leuk dat Feyenoord kampioen is. Ze hebben het hele seizoen goed gespeeld. Toch baalde ik net behoorlijk ind e trein van de medereizigers. De halve coupe zat vol feestvierende supporters. Die stonken naar bier en die allemaal op hun telefoon de samenvatting van studie sport zatten de kijken, met geluid aan. Andere supporters begonnen tegelijkertijd te zingen. Vervolgens zat er een dronken koppel achter mij, waarvan eentje smerige bierschieten aan het laten was en de andere schopte iedere keer tegen aan als er weer iets leuks gebeurde op hun telefoon.

*klaagmodus uit*.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem304

Bericht 15 Mei 2017 07:14

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Niet treinreizen op zulke momenten :P
<<

Anoniem331

Bericht 15 Mei 2017 07:51

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Ik heb de kinderen op de fiets naar school gebracht. 4 kilometer en met een kleine omweg naar huis gefietst. Mooi rondje van 10 kilometer.
Of het nu komt omdat ik afgevallen ben en iets minder vet op de billen heb, maar wat een zere kont nu. Haha te erg!
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 15 Mei 2017 08:41

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Cotton schreef:Niet treinreizen op zulke momenten :P

Helaas moest ik de auto naar Schiphol brengen, waarmee mijn ouders naar huis reden en ik heb daardoor de trein naar huis gepakt. En samen reizen was geen optie. Iets met een andere richting op moeten.
Beetje rare constructie, maar op deze manier had ik nog een week de auto om nog een keer naar de Ikea te kunnen rijden en om naar mijn werk te gaan terwijl mijn motor bij de garage stond.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem304

Bericht 15 Mei 2017 08:48

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Popcorn schreef:Ik heb de kinderen op de fiets naar school gebracht. 4 kilometer en met een kleine omweg naar huis gefietst. Mooi rondje van 10 kilometer.
Of het nu komt omdat ik afgevallen ben en iets minder vet op de billen heb, maar wat een zere kont nu. Haha te erg!

Ja dat merk je echt wel aan je kont hoor haha!
<<

Anoniem331

Bericht 15 Mei 2017 09:01

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Nou me dunkt. Vanmiddag maar de korte route :)
<<

anoniem224

Bericht 15 Mei 2017 09:35

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Cotton schreef:Niet treinreizen op zulke momenten :P


Inderdaad. Ik zou dat alleen maar leuk vinden!
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:32

Bericht 15 Mei 2017 09:37

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Ik wil even kwijt dat ik stiekem best trots op mezelf ben.

Het lijkt erop dat ik eindelijk de balans heb gevonden in mijn leven. Het lukt me nu al ruim een maand om mijn huishouden echt op peil te hebben, ik neem toch mijn rust, voel me tussen mijn oren goed. Lichamelijk gaat het niet optimaal, maar ook daar kan ik mee omgaan. Niet teveel vragen van mijn lijf, maar wel bezig blijven.

Ik zorg dat ik elke dag een flink stuk loop (tussen de 5 en de 10 km), aangezien ik door de prednisolon toch wel wat aan begin te komen. De grens die ik voor mezelf heb gesteld waar ik niet boven wil komen, komt helaas erg dichtbij, dus ik moe van mezelf goed in beweging blijven. Iets wat me goed afgaat. En als het me dan een keer niet lukt om dingen voor elkaar te krijgen omdat mijn lijf tegenwerkt, kan ik dat beter accepteren.

En daar ben ik stiekem best blij mee en trots op.
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

Anoniem278

Bericht 15 Mei 2017 09:59

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Goed zo Kissyfur!!!
<<

Charles

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 620

Geregistreerd: 17 Okt 2016 10:32

Bericht 16 Mei 2017 10:31

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Ik fotografeer dus momenteel de huisjes van allerlei vakantieparken en het is hier zo schoon en stil en ik ben zo moe. Ik moet echt Mn best doen njet ff in zon bedje te gaan liggen want Ik val direct in slaap. As we speak zit ik al op t randje van het bed....zooo zacht
<<

Anoniem222

Bericht 16 Mei 2017 10:44

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Hahaha Charles. En dat je dan morgenochtend gevonden wordt. :D
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 16 Mei 2017 13:06

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Charlesm. Hopelijk is het je allemaal gelukt om fotos te maken zonder in slaap te vallen.

Ik zit nu bij mijn schoonzusje te studeren zodat ik even kan wassen. Super lief. Maar ze heeft een zonderkamer. Super warm. Concentratie zakt heel snel zo. Beetje jammer
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem221

Bericht 16 Mei 2017 13:33

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Ik wil kwijt dat we vanmorgen naar de advocate zijn geweest. Ik heb al twee jaar telefonisch contact met haar en ik was oprecht benieuwd naar de persoon die ik maandelijks aan de telefoon sprak. We hebben alles doorgesproken en ze deelde de mening die ik in het begin aan de uitkeringsinstantie heb uitgelegd. Ze zei ook dat ze het jammer vond dat ze wel alles netjes hadden genoteerd, maar er niemand tot actie was overgegaan. Zij gaat het nu hetzelfde proberen uit te leggen, maar dan natuurlijk met mensen die ook nog echt iets te zeggen hebben binnen de uitkeringsinstantie. Ik ben benieuwd. En als dit voorbij is dan nog één keer samenwerken voor het bezwaar tegen de verkeerde vorm van WIA en dan hoop ik nooit meer gebruik te hoeven maken van mijn rechtsbijstandsverzekering. Hoe aardig ik haar ook vind, de energie die het kost... Pfft. :sleep:
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 16 Mei 2017 13:42

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Fijn dat het iig wel allemaal zou moeten kloppen, hopelijk komt het dan ook allemaal goed Nu!

Ik heb dikke lol hier. Mijn vriend zoekt al een week - sinds het warmer is - zijn enkelsokjes. En we konden ze echt nergens vinden en hij had ze net gewassen en toen hadden we 1 paar gevonden met moeite maar hij moet toch gewoon meerdere paren hebben en niet in de was en niet in de kast en niet in zij n voetbaltas en nergens slingerend... En nu kom ik hier in mijn sokkenmandje 2.5 paar tegen en er zitten er nog drie in mijn wasmand hahaha! Dus ik heb hem net een foto gestuurd. Met goed nieuws, ik heb je sokken gevonden en een guilty smiley. Ik heb ook echt vet fanatiek meegezocht daar zondag, ze liggen echt al maanden hier dan want ik heb recent niks geleend haha!
<<

Anoniem221

Bericht 16 Mei 2017 13:49

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Sokken zijn een stom iets. We zijn hier om de haverklap sokken kwijt. Of sokken die hun relatie tot de andere sok hebben verbroken. En als je gewoon niet zoekt dan liggen ze gewoon in de kast/wasmand of wasmachine.
<<

Anoniem202

Bericht 17 Mei 2017 13:12

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Na 5 jaar met steeds een tijdelijke aanstelling voor 2 dagen heb ik vandaag te horen gekregen dat ik 'n fulltime vaste aanstelling heb per 1 augustus! :banaan:
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15897

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 17 Mei 2017 13:17

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Gefeliciteerd Phoebe!

Fedora, hier ook regelmatig een sokkenmysterie. Ik kan er zo slecht tegen dat dingen gewoon verdwijnen.

Ik ben blij! We lijken eindelijk een goede, flexibele opvangplek voor D gevonden te hebben. Vrijdag kennismaking en rondleiding en als het klikt dan gaan we hem daar inschrijven.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2886

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 17 Mei 2017 13:19

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Gefeliciteerd Phoebe! :cheering:
<<

Anoniem193

Bericht 17 Mei 2017 13:28

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Gefeliciteerd Phoebe!
<<

Tante Toos

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 607

Geregistreerd: 02 Sep 2013 19:41

Bericht 17 Mei 2017 14:17

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Wat fijn Phoebe!

Ik heb me sinds een tijdje ook weer eens aangemeld! Heb nu een nieuwe baan waarbij ik tussendoor meer tijd over heb om ook weer eens mee te schrijven. Het eerste topic wat ik opende gaat over 'groenten snijden en bereiden', maar toen kreeg ik gewoon een errormelding omdat de pagina over sex zou gaan :laughcry:
Nu ben ik wel heeel nieuwsgierig, haha!
09-07-2018
11-07-2021
<<

Anoniem304

Bericht 17 Mei 2017 14:22

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Hahaha Tante Toos misschien omdat mensen de k.o.n.t.j.e.s. eraf snijden?
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 17 Mei 2017 14:26

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Cotton schreef:Hahaha Tante Toos misschien omdat mensen de k.o.n.t.j.e.s. eraf snijden?

Ja van de enorme b.l.o.e.m.k.o.l.e.n! :wtf:
<<

Anoniem304

Bericht 17 Mei 2017 14:27

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Whahaha
<<

Tante Toos

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 607

Geregistreerd: 02 Sep 2013 19:41

Bericht 17 Mei 2017 14:42

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Hahaha, ja dat dus!
Lang leve beveiligde netwerken op het werk!
09-07-2018
11-07-2021
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Izzie