Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Nieuwe week!

<<

Anoniem192

Bericht 15 Mei 2017 07:18

Nieuwe week!

Goedemorgen allemaal! Ik zit in de stad op de tram te wachten, schiet niet op en ik vind het maar vroeg...

Jullie leuke plannen deze week??
<<

Anoniem192

Bericht 15 Mei 2017 07:20

Re: Nieuwe week!

Maandag / werken
Dinsdag / komen ze de bank (proberen te) maken
Woensdag / werken
Donderdag / lekker vrij
Vrijdag / werken en daarna eten met een vriendin
Zaterdag / werken
Zondag / nog geen plannen, uitslapen denk ik!
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4823

Geregistreerd: 22 Nov 2013 08:57

Bericht 15 Mei 2017 07:26

Re: Nieuwe week!

Werkse vandaag Pippa!

Maandag / We zijn nog een weekendje weg met mijn ouders. Na het ontbijt nog even wandelen bij het drielandenpunt, vlaai eten en dan weer naar huis.
Thuis wat huishoudelijke klusjes en verder lekker niks.
Dinsdag / Ik moet 's morgens voor controle naar de verloskundige en daarna heeft T. peutergym. 's Middags nog geen plannen. Het wordt lekker weer, dus naar buiten denk ik :).
Woensdag / Werken
Donderdag / Werken en daarna eten op het werk en vergaderen.
Vrijdag / Werken, laatste dag voordat ik met verlof ga :yes: 's Avonds uit eten met ijn collega's aan het strand.
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 15 Mei 2017 07:32

Re: Nieuwe week!

Goedemorgen,

Ik had al weer vroeg twee gastkinderen vandaag. Die breng ik straks naar school en daarna mijn dochter naar school. Dan thuis wat huishouden doen. Vanmiddag kennismaking met een nieuw gezin.
De rest van de week heb ik elke dag tot half 5 of 5 uur 's middags gastkinderen.
Zaterdag ga ik met mijn moeder naar de libelle zomerweek.
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Anoniem245

Bericht 15 Mei 2017 07:46

Re: Nieuwe week!

Goedemorgen!

Ma: Werken en vanavond met mijn jeugdorkest een presentatie geven aan de basisschool.
Di: Werken, muziekles zoon, presentatie met jeugdorkest.
Wo: Werken, geen idee wat ik in de middag ga doen.
Do: Werken en ook nog geen idee.
Vrijdag: Werken, les geven, relaxen.
Zaterdag: Uitslapen, dingen in huis doen, 's avonds concert.
Zondag: Repetitie en verder nog geen idee.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 15 Mei 2017 07:55

Re: Nieuwe week!

Maandag werken , boodschappen doen, sporten
Dinsdag werken en moet even langs de opticien want heb nu 2 weken mijn nieuwe bril maar ik zie weinig
Woensdag vrij de auto moet naar de garage
Donderdag ochtend werken en in de middag naar het ziekenhuis
Vrijdag werken
Afbeelding
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6815

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 15 Mei 2017 08:32

Re: Nieuwe week!

Goedemorgen.

Maandag: Huishouden en boodschappen
Dinsdag: T jarig!!!
Woensdag: Nog een vrije dag. Zal wel opruimen worden en wat huishouden
Donderdag en vrijdag werken.
2016
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 15 Mei 2017 09:06

Re: Nieuwe week!

Maandag - ik moet vanavond pas werken, dus ik doe lekker rustig aan, ik lig nu even lekker tv te kijken in bed en ik heb een was aangezet, verder ga ik straks nog wat voorbereiding doen voor vanavond
Dinsdag - werken, 's avonds ballet
Woensdag - werken, 's avonds ballet
Donderdag - werken, 's avonds Italiaanse les
Vrijdag - boodschappen doen, wat dingetjes in het huishouden, en verder nog niet echt plannen, 's avonds uit eten met vriendinnen
Zaterdag + zondag - volgens mij nog helemaal niets gepland, maar dat komt vast nog wel
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43718

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 15 Mei 2017 09:16

Re: Nieuwe week!

Maandag: Straks komt de lactatiekundige voor een consult.
Dinsdag: Bij de buurtbasisschool kijken om onze zoon daarna in te schrijven. Echt niet normaal, dat moet hier gewoon nu al. We waren al aan de late kant...
Woensdag: kraambezoek van vriendin.
Donderdag: Niks
Vrijdag: Niks
Zaterdag: Gala met hotelovernachting. M'n moeder komt oppassen en wij gaan naar een gala. Heel veel zin in. Gezellig met vrienden maar 't betekent voor mij ook voor 't eerst in anderhalve maand meer dan drie uur achter elkaar slapen. Hallelujah.
Zondag: Uitslapen! En daarna weer richting huis.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem313

Bericht 15 Mei 2017 09:42

Re: Nieuwe week!

Jemig Marin, nu al? Ongelooflijk zeg. Veel kinderen en weinig scholen waar jij woont? Heb je wel een beetje keuze? Ook gek, je weet nog helemaal niet wat bij hem past! Niet dat ik mijn zoons karakter op z'n derde helemaal kon doorgronden, maar een globaal idee van zelfstandigheid en interesses heb je dan toch wel.

Ik heb niet zoveel boeiende dingen deze week geloof ik. Ff denken.

Maandag: werken, 's avonds bootcamp.
Dinsdag: werken, 's avonds ouder-kind toernooi op school
Woensdag: kindertjesdag, boodschappen, wassen draaien.
Donderdag: thuis werken, 's avonds uit eten met vrienden.
Vrijdag: training aan de andere kant van het land, laat thuis.
In het weekend gaan we lekker naar Groningen, eerst wat familiefeestjes en dan ga ik fijn borrelen met een van mijn beste vriendinnen. Daar heb ik heel veel zin in.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43718

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 15 Mei 2017 09:45

Re: Nieuwe week!

Ja hè, je kunt niet even het karakter van je kind afwachten zo. We gaan bij twee scholen kijken die ons aanspreken. Ik verwacht dat het de school wordt echt op loopafstand, zonder over te hoeven steken. Daar moet wel echt iets raars mee zijn willen we daar niet naar toe gaan. Maar toch even vergelijken.
Er komt een grote nieuwbouwwijk achter ons dus dat speelt ook mee met de verwachtte drukte.
Let's discover the world together.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25115

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 15 Mei 2017 09:52

Re: Nieuwe week!

Vandaag: werken
Morgen: werken en daarna met schoonfamilie pannenkoeken eten; het is de geboortedag van de overleden tante van m'n vriend en dit is een soort traditie geworden, omdat ze erg van pannenkoeken hield
Woensdag: werken
Donderdag: vrij, nog geen plannen
Vrijdag: ik ga een dagje naar mijn oude werk op de basisschool, daar is een dag met optredens van de kinderen en ik presenteerde dat evenement de afgelopen vier jaar. Raar om nu niet op het podium te staan, maar lijkt me leuk om te kijken!
Zaterdag: misschien 'bokketochie' met schoonfamilie, maar het is de vraag of dat doorgaat
Zondag: nog geen plannen
❤ 7 juni 2018
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5361

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:12

Bericht 15 Mei 2017 10:04

Re: Nieuwe week!

Wow Sophie dat is inderdaad heel vroeg!
Hier in het dorp zit maar één schooltje (op nog geen 300 meter achter ons huis) en die is zo klein dat ik hoop dat die nog bestaat zodra Ryan naar school toe moet!

Deze week heb ik nog bijna niets gepland staan, zelfs geen kraambezoek. Heerlijk!
Vanmiddag moet ik alleen voor het eerst naar het consultatiebureau en deze week wil ik nog een keer langs de huisarts om mijn HB te laten checken en mijn bloeddruk.
10.04.17
<<

sanskie

Kletskop

Berichten: 833

Geregistreerd: 29 Okt 2013 13:48

Bericht 15 Mei 2017 10:05

Re: Nieuwe week!

Best grote kans dat ik deze week moeder word. Whahshaaaaaaa zo spannend !!!! Jij ook succes he ;) mzcharlotte
<<

Kris

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 767

Geregistreerd: 26 Aug 2015 15:19

Bericht 15 Mei 2017 10:19

Re: Nieuwe week!

Spannend Sanskie!

Maandag: vrij, huishouden doen.
Dinsdag: werken.
Woensdag: ochtend werken, middag met zoon en nichtje naar speeltuin.
Donderdag: werken.
Vrijdag, zaterdag, zondag nog geen plannen.
Maart 2014
Februari 2018
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5361

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:12

Bericht 15 Mei 2017 10:25

Re: Nieuwe week!

sanskie schreef:Best grote kans dat ik deze week moeder word. Whahshaaaaaaa zo spannend !!!! Jij ook succes he ;) mzcharlotte

Spannend! Ik vond dat zo'n bijzondere gedachte toen!
10.04.17
<<

anoniem224

Bericht 15 Mei 2017 10:30

Re: Nieuwe week!

Dat is inderdaad héél vroeg Marin. Mijn neefje is in januari ingeschreven, gaat in augustus naar school.

Maandag / Vanochtend even gewerkt, nu lekker op de bank en straks huldiging Feyenoord kijken en daarna weer werken.
Dinsdag / Werken en 's avonds een (betaalde) bijeenkomst van het werk.
Woensdag / Ochtend werken en daarna genieten van het mooie weer. Schijnt 27 graden te worden hier!
Donderdag / Werken
Vrijdag / Werken
Zaterdag / Ochtend werken en daarna eindelijk weekend!
Zondag / Uitslapen! En verjaardag van mijn peettante.
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5876

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:56

Bericht 15 Mei 2017 10:41

Re: Nieuwe week!

Ik heb gewoon verlof en S is 3 dagen naar de opvang deze week, zo gek dat ik vandaag niks moet!

Maandag: alleen thuis, kleding kast uitgemest, de wasmachine staat aan en ik ga nog wat bakken
Dinsdag: naar de kapper, huis opruimen
Woensdag: komen mijn ouders een dagje en S is gewoon thuis
Donderdag: boodschappen doen en naar de verloskundige
Vrijdag: is S ook gewoon thuis, geen plannen verder
Zaterdag: moet mijn man even werken, ik heb geen plannen met S heel misschien gaan we even mee met mijn man
Zondag: ben ik jarig maar ik vier het niet echt, denk dat mijn man in de ochtend nog moet werken en 'S middags komen mijn ouders en gaan we uit eten in het restaurant van vrienden van ons.
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43718

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 15 Mei 2017 11:42

Re: Nieuwe week!

Wat spannend Sanskie! Ik zal aan je denken.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem298

Bericht 15 Mei 2017 12:57

Re: Nieuwe week!

Jeetje Marin, wat snel. Had je hem eigenlijk voor de geboorte al in moeten schrijven omdat je zegt dat je al aan de late kant was?

Mijn week:
Maandag: boodschappen doen en dingen regelen voor in huis
Dinsdag: met m'n oudste dochter naar de kno-arts en de vloer wordt gelegd (eindelijk, hoera!!)
Woensdag: mijn dochter doet mee met de plaatselijke hardloopwedstrijd (700m) en mijn man doet daarna de 10 km
Donderdag: afspraak met werkgever (gewoon een rondje lopen en praten over hoe het gaat etc)
Vrijdag en zaterdag: meubels uit de opslag halen en zorgen dat ons huis weer volledig bewoonbaar is (can't wait!)
Zondag: waarschijnlijk nog laatste rondje schoonmaken en opruimen in huis
<<

Anoniem321

Bericht 15 Mei 2017 13:12

Re: Nieuwe week!

Vandaag: werken, na het werk bij mijn moeder eten
Dinsdag: werken, 's avonds sporten
Woensdag: werken, 's avonds weer sporten
Donderdag: vrije dag. Schoonmaken en even tijd voor mezelf
Vrijdag: vrije dag, nog geen plannen
Weekend: nog geen plannen
<<

Pomsky

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 472

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 15 Mei 2017 13:42

Re: Nieuwe week!

Vandaag: werken en vanavond een lesje zwangerschapszwemmen uitproberen.
Dinsdag: werken en cursusavond
Woensdag: werken
Donderdag: werken
Vrijdag: vrij, yoga en met een vriendin afspreken
Zaterdag: high tea en verjaardag
Zondag: niks
Afbeelding
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 15 Mei 2017 15:13

Re: Nieuwe week!

Oh wat bizar vroeg Marin! Maar kan maar gebeurd zijn haha.

Mijn week:

Vandaag: vrije dag, had ik ook wel nodig na een druk werkweekend. Lekker uitgeslapen, m'n vader is even op de koffie geweest. Daarna de was gedaan, en wat boodschappen. Straks lekker eten met vriend en bijkletsen, elkaar bijna niet gezien/gesproken van het weekend.
Dinsdag t/m vrijdag: werken van 10.30 tot 21.30 uur, verder geen plannen daarvoor of na het werken. Zie wel een klen beetje op tegen de warmte in de keuken de komende dagen, zal weer even wennen zijn.
Zaterdag en zondag: lekker vrij! Ben ik bijna nooit 2 dagen in het weekend op vakanties na, dus lekker van genieten. Zaterdag hebben we heel de dag feest met de buren. En zondag lekker uitbrakken gok ik, en in de avond naar een musical (moulin rouge) van de dochter van mijn vriend. Denk ervoor even hapje eten in de stad samen.

Fijne week iedereen!
<<

Anoniem336

Bericht 15 Mei 2017 15:28

Re: Nieuwe week!

Maandag: boodschappen, opruimen in huis, in tuin rondhangen. Kids zijn vanmiddag naar de BSO. Zometeen auto van de garage halen (APK), jongens ophalen en afzetten bij de voetbaltraining

Dinsdag: kids naar school, ik ga thuis wat aanrommelen, op bezoek bij mijn moeder, en in de middag met kids naar zwemles

Woensdag: ochtend in huis aanrommelen (goh...) en in middag wil ik eigenlijk met de jongens naar een speeltuin.

Donderdag: kids naar school en BSO, ik haal ze om half 6 op en wederom voetbaltraining. Geen concrete plannen voor overdag.O ja, nog wel naar de verloskundige in de ochtend.

Vrijdag: geen concrete plannen. Jongens moeten in de ochtend nog naar school.

Zaterdag: voetbaltoernooi, daarna in huis klussen. Wil nog wat tuinmeubilair beitsen.

Zondag: naar schoonouders, zijn met moederdag niet geweest.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 15 Mei 2017 19:04

Re: Nieuwe week!

Marin: wat achterlijk eigenlijk. Dat je een kind al moet inschrijven op een school voor de geboorte. Eigenlijk zouden scholen daarin een leeftijd moeten zetten. Landelijk gekeken dan. Scholen mogen kinderen pas aannemen als ze 3 jaar worden of zo.

Mijn week;
Maandag: hele dag college gehad, nu bankhangen en nog een poging doen tot Office installeren.
Dinsdag: vrij, dat betekend studeren en een was draaien bij mijn schoonzus. In de avond tennissen.
Woensdag: werken en 's avonds studeren. Iets met een artikel schrijven
Donderdag: werken en in mijn tussenuren data verzamelen voor mijn artikel ( fouten analyse maken)
Vrijdag: werken en opdracht inleveren via de mail.
Zaterdag en zondag heb ik nog geen plannen. Behalve studeren, ik loop nu al achter ( 3de lesweek).
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers