Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wanneer kocht jij iets voor de baby?

<<

Myloon

Kletskop

Berichten: 898

Geregistreerd: 16 Sep 2013 13:41

Bericht 12 Mei 2017 18:27

Re: Wanneer kocht jij iets voor de baby?

Tien ik positief getest had een knuffeltje, na de eerste echo een tweede knuffel :D met 15 weken 2 heerlijke zachte jasjes en de rest pas na de 20 weken echo.
20-09-2013 N. & T. Geboren!
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8166

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 12 Mei 2017 18:30

Re: Wanneer kocht jij iets voor de baby?

Hmmm kleren pas vrij laat. Ik geloof pas met 28wk ofzo.
Toen was de kamer klaar en konden we ook daadwerkelijk de spullen kwijt.
30-04-2017
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5878

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:56

Bericht 12 Mei 2017 20:26

Re: Wanneer kocht jij iets voor de baby?

De eerste keer was ik 10wkn zwanger toen we een weekend in Oxford waren, daar heeft mijn man gewoond en toen hebben we een kleine Oxford trui in het rood ( dus redelijk unisex) gekocht. Daarna na de 12wkn elke keer iets gekocht, we hebben de aankopen verspreid en gewoon van de lopende rekening betaald.

Nu via Marktplaats met een week of 15 een wagenbak overgenomen, was precies de kleur van de kap die we nu hebben en de wagenbak die we hadden was de rits van kapot, kleertjes ed pas na de 20wkn echo maar we hebben maar nauwelijks iets gekocht, de baby krijgt geen eigen kamer en het is een tweede jongen, dus op wat nieuwe kleertjes en een triptrap die we gekregen hebben na eigenlijk niks gekocht.
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9422

Geregistreerd: 25 Nov 2015 16:30

Bericht 12 Mei 2017 20:49

Re: Wanneer kocht jij iets voor de baby?

Ik heb bij F. pas vrij laat wat gekocht. Vorige zwangerschap die eindigde in een miskraam had ik nog niets gekocht, alleen wat gekregen van mijn ouders. Een eventuele volgende keer zal ik ook lang wachten denk ik.
⁠♡♡♡
<<

Appel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1210

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:42

Bericht 12 Mei 2017 21:26

Re: Wanneer kocht jij iets voor de baby?

Bij zoon heb ik na de goede termijnecho een rompertje gekocht. De meubeltjes hebben we toen rond 16 weken besteld.
Deze zwangerschap was ik heel onzeker en bang dat het niet goed zou gaan en heb toen pas voor het eerst wat gekocht na de 20 weken echo.
1 april 2014
31 juli 2017
<<

Anoniem243

Bericht 13 Mei 2017 19:07

Re: Wanneer kocht jij iets voor de baby?

Indigo schreef:
Carrie schreef:Ik weet niet meer wat het precies was maar denk over de 20 weken. Eerder durfde ik niet goed. Stom he.

Ik vind het niet stom hoor, ik had precies hetzelfde!


+1
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 13 Mei 2017 22:37

Re: Wanneer kocht jij iets voor de baby?

Sowieso pas na de termijnecho, maar wanneer precies..
Weet nog wel dat we na de termijnecho voor het eerst naar een babywinkel zijn geweest om naar kinderwagens te kijken. Die winkel was zo groot dat we vrij snel alweer weg waren omdat we gewoon geen idee hadden, haha.

Ik denk dat ik m'n 1e aankomen op de Negenmaandenbeurs heb gedaan. Geen idee hoe ver ik toen precies was. 3,5 maand denk ik.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers