Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Aankomende zondag is het Moederdag!

<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 12 Mei 2017 17:10

Re: Aankomende zondag is het Moederdag!

Ah dat vind ik echt zo zielig voor je dochter Charles. En voor jou ook.

Ik heb uiteindelijk een pakketje gemaakt voor mijn moeder met een OPI lakje en twee Franse tijdschriften en een kaart namens ons allemaal. Wilde ook een fotolijstje met nieuwe foto van m'n moeder met zoon er bij doen maar dat stomme Hema afdruk ding deed het niet. Die krijg ze nog wel. De enveloppe is geadresseerd aan de liefste mama & omi en ik weet nu al dat dat haar mooiste cadeau is.

Spannend Gekkie! Hier ook een pakketje waar ik echt niet aan mocht komen.
Let's discover the world together.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 12 Mei 2017 17:14

Re: Aankomende zondag is het Moederdag!

Ach Charles, wat naar voor je dochter. Heel verdrietig. Hopelijk kunnen jullie toch een mooi moederdagmoment beleven.
<<

Anoniem278

Bericht 12 Mei 2017 17:14

Re: Aankomende zondag is het Moederdag!

Ik vind het verschrikkelijk ingewikkeld.
Mijn moeder zegt dat ze er niet om geeft maar toen mijn zus er niks meer aan deed heb ik dat diverse malen gehoord. En ik kan niet leuke cadeautjes kopen en zo'n ' wat ben je geweldig-kaart' want dat is niet zo.
Dus ik heb n neutrale kaart gedaan met ' fijne moederdag' en ik heb mijn zus ook een kaart gestuurd met dat ze een ' tea-riffic' ( staat n theepot op) moeder is.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11501

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 12 Mei 2017 17:20

Re: Aankomende zondag is het Moederdag!

Mijn moeder doet niet aan Moederdag. Dus heb daar niets voor. Vind het wel
Jammer dat J niets op de kinderopvang heeft gemaakt. Ik heb wel meegedaan aan een swap en er staat hier dus al een paar dagen een enorme doos in de woonkamer die zo dag open mag.
2015 💙
<<

Sugarfall

Kletskop

Berichten: 836

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:04

Bericht 12 Mei 2017 18:29

Re: Aankomende zondag is het Moederdag!

Ik heb een mooi OPI nagellakje en een lippenstift voor mijn moeder, en voor mijn schoonmoeder vind ik het mijn taak niet. Ik herinner mijn vriend er nog wel even aan morgenochtend, maar verder mag hij het zelf uitzoeken :smile:
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 12 Mei 2017 19:41

Re: Aankomende zondag is het Moederdag!

Mijn eerste Moederdag. Vorig jaar is Tijn er net na geboren namelijk.
Ik krijg 2 cadeautjes. 1 is een knutsel van Tijn en 1 is van mijn man. Het ligt al 2 weken op de eettafel ingepakt klaar haha
2016
<<

anoniem224

Bericht 12 Mei 2017 19:43

Re: Aankomende zondag is het Moederdag!

Ik bedacht me vanavond dat ik nog iets moet kopen, morgen maar even kijken. Heb alleen geen idee wat. Ze heeft alles al en zo. Voor haar verjaardag heb ik haar mee uit lunchen genomen, beetje afgezaagd om dat weer te doen.

We gaan in ieder geval samen Feyenoord kijken. Een kampioenschap zou een mooi cadeautje zijn. :D
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:58

Bericht 12 Mei 2017 19:55

Re: Aankomende zondag is het Moederdag!

Wij doen voor onze moeders niets, mijn moeder woont in het buitenland en mijn schoonmoeder 'weet' er niks van.
Ik krijg van de jongste 2 een knutsel en dat was het denk ik.

Wel zal mijn moeder mij bellen met de vraag of ik iets voor mijn oma wil kopen, een leuk plantje ofzo.
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:58

Bericht 12 Mei 2017 19:56

Re: Aankomende zondag is het Moederdag!

Bah Charles was sneu voor je dochter. Triets toch zulke mensen.
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Anoniem304

Bericht 12 Mei 2017 19:58

Re: Aankomende zondag is het Moederdag!

Wij doen niet meer aan cadeautjes, enkel een grote bos bloemen voor beide moeders.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10379

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 12 Mei 2017 20:00

Re: Aankomende zondag is het Moederdag!

Bah Charles wat een zak hooi.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10379

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 12 Mei 2017 20:01

Re: Aankomende zondag is het Moederdag!

Ik heb mijn moeder twee bedrukte kussenhoezen gegeven. Dacht dat het cheezy was, maar ze was enorm blij.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

anoniem224

Bericht 12 Mei 2017 20:07

Re: Aankomende zondag is het Moederdag!

Oh Charles, lees nu pas jouw verhaal. Wat een eikel dat hij zo doet. Komt op me over alsof hij alleen zichzelf maar belangrijk vindt.
<<

Anousch

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2283

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:04

Woonplaats: Vuren

Bericht 12 Mei 2017 20:12

Re: Aankomende zondag is het Moederdag!

Mijn moeder krijgt een rituals pakketje.
Schoonmoeder weet ik niet, waren ze nog aan het overleggen (lekker op tijd haha)
Daan 27-06-2018
Yinthe 20-05-2022

Zo dol gelukkig en compleet ♡
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:55

Bericht 13 Mei 2017 10:38

Re: Aankomende zondag is het Moederdag!

Ik heb gisteren van N. haar knutsel van school al gehad. Ze kon zich echt, echt, echt niet meer inhouden. Een sleutelhanger met een mooie tekening erbij, erg leuk! Gisteravond is ze met papa nog even de stad in geweest en hebben ze nog wat gekocht. Bij thuiskomst gauw verstopt. Tot nog toe kan ze zich goed inhouden.

Ik zie mijn moeder en stiefmoeder morgen, voor hen heb ik allebei de laatste nieuwe Rituals foam. Maak er zometeen nog een kaartje bij.
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:44

Bericht 13 Mei 2017 10:59

Re: Aankomende zondag is het Moederdag!

Mijn man wilde mijn zoon vanochtend z'n ingepakte knutsel laten geven, 'eh, het is zaterdag...' Oh ja. Zoon vond het ook niet erg om tot morgen te wachten.

Voor mijn moeder, of zijn moeder, hebben we niets. Ik heb niet de energie gehad om er überhaupt over na te denken. Maar eigenlijk doen we er ook nooit echt iets aan.
L2014 & H2017
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 13 Mei 2017 11:22

Re: Aankomende zondag is het Moederdag!

Mijn moeder krijgt fietstassen. Ze wil nooit iets hebben, maar van de week had ze het over fietstassen die ze gehaald had, dus die krijgt ze van ons.
Mijn vriend gaat voor zijn moeder iets halen. Ze wilde een speciale pan dacht ik.
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Anoniem316

Bericht 13 Mei 2017 12:34

Re: Aankomende zondag is het Moederdag!

Mijn man heeft gewoon niks geregeld voor mijn 1e moederdag en ben er serieus een beetje teleurgesteld over. Hij had wel zo'n setje om het handje en voetje van L te maken maar daar heeft ie niks mee gedaan.
Toen we net een onwijs mooie bos bloemen voor zijn moeder haalden heb ik maar aangegeven dat ik teleurgesteld ben en het niet leuk vind dat hij gewoon geen aandacht besteed aan mijn 1e moederdag.

Zijn antwoord: 'Ik vind er nu gewoon nog niks aan want L kan toch nog niks'.

:palm:
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 13 Mei 2017 12:37

Re: Aankomende zondag is het Moederdag!

Dee schreef:Mijn man heeft gewoon niks geregeld voor mijn 1e moederdag en ben er serieus een beetje teleurgesteld over. Hij had wel zo'n setje om het handje en voetje van L te maken maar daar heeft ie niks mee gedaan.
Toen we net een onwijs mooie bos bloemen voor zijn moeder haalden heb ik maar aangegeven dat ik teleurgesteld ben en het niet leuk vind dat hij gewoon geen aandacht besteed aan mijn 1e moederdag.

Zijn antwoord: 'Ik vind er nu gewoon nog niks aan want L kan toch nog niks'.

:palm:


Oh bluh, dat is niet leuk inderdaad..
Ben benieuwd wat hij er aan doet als L wel wat kan, en wanneer hij vindt dat L wat kan.

Mijn man maakt meestal wel een ontbijtje, en geeft me een waardebon (voor een kaartje voor een musical ofzo..) alleen worden die bonnen eigenlijk nooit verzilverd hahaha. Er lag nu gister een pakketje van Greetz in de bus, wat ik echt niet open mocht maken.. dus ben benieuwd.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 13 Mei 2017 13:01

Re: Aankomende zondag is het Moederdag!

Zelf doe ik niets aan moederdag trouwens. Zowel mijn moeder als mijn schoonmoeder leven niet meer, ik heb wel een 'nieuwe' schoonmoeder, maar dat is niet mijn moeder en niet die van mijn man, dus haar eigen kinderen mogen daar iets voor doen.
En mijn oma is mijn moeder niet, dus daar doe ik eigenlijk ook niets voor...
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5453

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:34

Bericht 13 Mei 2017 13:10

Re: Aankomende zondag is het Moederdag!

Dee schreef:Mijn man heeft gewoon niks geregeld voor mijn 1e moederdag en ben er serieus een beetje teleurgesteld over. Hij had wel zo'n setje om het handje en voetje van L te maken maar daar heeft ie niks mee gedaan.
Toen we net een onwijs mooie bos bloemen voor zijn moeder haalden heb ik maar aangegeven dat ik teleurgesteld ben en het niet leuk vind dat hij gewoon geen aandacht besteed aan mijn 1e moederdag.

Zijn antwoord: 'Ik vind er nu gewoon nog niks aan want L kan toch nog niks'.

:palm:


Ik vind dat hij jou toch kan waarderen als moeder voor zijn kind. Of namens het kind iets doen. Misschien houdt hij je wel voor de gek en heeft hij morgen toch iets?
<<

Anoniem316

Bericht 13 Mei 2017 13:13

Re: Aankomende zondag is het Moederdag!

Nee dat heeft ie niet, dat weet ik wel zeker. Daarvoor ken ik hem te goed.
Ik vind het jammer maar ook stom dat ik daarom teleurgesteld ben.
<<

Anoniem281

Bericht 13 Mei 2017 13:17

Re: Aankomende zondag is het Moederdag!

Ik vind 't niet perse nodig dat m'n man iets voor me koopt, ik ben immers niet zijn moeder. Maar vind 't wel heel lief dat-ie een kaartje schrijft uit naam van Tobias (deed-ie vorig jaar tenminste wel) en vind 't heel fijn dat-ie stilstaat bij een dag speciaal voor Moeders. Ja, je zou, als je je moeder waardeert, dat gewoon elke dag moeten uiten natuurlijk. Maar 't voelt wel alsof ik ben toegelaten tot een heel speciale club, sinds ik Tobias heb :smile: En k vind 't mooi dat men er bij stil staat.

Charles, wat is je ex een klootzak! Hoe doen jullie het met Vaderdag dan?
<<

Anoniem250

Bericht 13 Mei 2017 13:20

Re: Aankomende zondag is het Moederdag!

Mijn zusje wilde graag voor mijn moeder koken. Dus ik maak taart, bruschetta en soep. Ik krijg drie mooie knutsels van het kdv.
<<

Boerenkool

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1299

Geregistreerd: 17 Dec 2014 20:51

Bericht 13 Mei 2017 14:00

Re: Aankomende zondag is het Moederdag!

Hier wordt er niet echt iets aan gedaan. Maar dat is meer omdat zoon morgen jarig is en we zijn verjaardag vieren. Ik krijg wat knutsels van de kinderen, en ws 20 tekeningen van dochter die ze eerst aan mij geeft en dan alsnog aan iedereen uitdeelt die anders geen tekening heeft. En man had het net over dat hij een fotoshoot van de kinderen aan het regelen was (omdat ik dat al heel lang wil). Maar dat het alsnog mislukt was dus dat hij baalde omdat hij niks voor me heeft.

Ik haal niks voor mijn moeder, die is er niet zo van. Voor schoonmoeder bedenken we nu nog. Zal ws een of andere bon ergens voor worden.
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers