Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Updates van oppas/opvang

<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 11 Mei 2017 21:56

Re: Updates van oppas/opvang

Wauw Boerenkool, wat een bizarre reactie.

Goed dat je het hebt aangegeven Elliot! Ik wil op mijn werk ook niet te veel updates ontvangen. Daar raak ik van afgeleid en ik ga dan inderdaad ook zijn schema narekenen, terwijl me dat op thuisdagen helemaal niks kan schelen. Ik ben ook blij dat de gastouder een boekje schrijft en dat ik pas na het werk hoor hoe A's dag was.
Hopelijk begrijpt je schoonmoeder jouw standpunt!
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6123

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 11 Mei 2017 22:10

Re: Updates van oppas/opvang

Goed dat je het hebt aangegeven, als het je onrustig maakt moet je dat idd niet willen. Jammer dat ze het zo persoonlijk op lijkt te pakken.

Over het algemeen vind ik updates en foto's fijn, vandaag kregen we een foto waar ze een heel rood hoofd op heeft. Mijn man appt me vervolgens meteen met de vraag of ze haar wel hebben ingesmeerd en we analyseren of ze niet te warm is gekleed. (wij vonden van wel, want het streepje groen moest óók nog een vestje zijn onder haar jasje naast haar romper en shirtje...) :silent: Kostte mijn werkgever weer zeker 10 minuten van mijn tijd, en die van mijn collega. :smile:
<<

Anoniem316

Bericht 11 Mei 2017 22:18

Re: Updates van oppas/opvang

Nou nou nou, dat is nogal een uitspraak. Volgens mij is dat helemaal niet wat Elliot bedoeld maar oké.

Ik vond en vind mijn schoonmoeder ook niet altijd leuk met L omdat ze dingen anders doet dan dat ik wil voor mijn eigen kind. Natuurlijk weet ik dat ze in goede handen is, maar dan mag ik het toch wel vervelend vinden?
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 11 Mei 2017 22:45

Re: Updates van oppas/opvang

Jeetje Boerenkool wat ben jij veroordelend zeg, wat onaardig. Ik ben helemaal niet wantrouwend, geef nota bene aan dat ik mijn kind met een gerust hart achter laat en dat het mijn eigen probleem is en niet dat van m'n schoonmoeder of wie dan ook. Wat heeft zij er voor last van dat ik afgeleid ben op m'n werk? Ik snap ook echt niet hoe ik hier controlerend ben, ik zou het controlerend vinden als ik telkens ga checken of hij wel op tijd slaapt of eet. Dat doe ik niet, het enige wat ik vervelend vind is dat ik nu tijdens een werkdag soms alsnog de hele dag met mijn hoofd bij flesjes zit terwijl ik dat niet wil.

♥♥
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 11 Mei 2017 22:48

Re: Updates van oppas/opvang

Taeda hoe jij het omschrijft dat is precies wat ik bedoel. Ik vind het niet eens erg als het anders gaat dan ik in m'n hoofd heb, maar ik ga het zitten narekenen, ik ben afgeleid en ben met m'n hoofd bij m'n kind in plaats van bij mijn werk.

♥♥
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 11 Mei 2017 22:59

Re: Updates van oppas/opvang

Boerenkool, wat een nare, veroordelende reactie. Ik heb heel veel vertrouwen in het kinderdagcentrum waar E heen gaat, vind het ook fijn om aan het eind van de dag de rapportage te lezen, maar ik zou er ook onrustig van worden als ze het iedere keer direct aan me gaan appen als hij iets doet wat niet mag, boos, opstandig of huilerig is, moe lijkt, zijn brood niet opeet, et cetera. Hetzelfde geldt voor de basisschool van Y. Als er echt iets is en ze bellen, tuurlijk, maar niet steeds als ze een keer huilt, ruzie heeft, haar weektaak niet af heeft of whatever. En dat Elliot het niet fijn vindt heeft helemaal niks met controlfreak zijn te maken, dat is iets waar jij op de een of andere manier niet vanaf te brengen bent.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

sonly

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 533

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:39

Bericht 12 Mei 2017 01:24

Re: Updates van oppas/opvang

Nou das wel een heel veroordelende reactie boerenkool, Elliot vraagt hoe een ander er mee omgaat, niet om je oordeel. En panisch doet ze toch helemaal niet, ze wordt er alleen onrustig van, daar zit nog een wereld van verschil tussen.
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11402

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 12 Mei 2017 06:44

Re: Updates van oppas/opvang

Ik zat ook helemaal niet fijn op mijn werk toen V de eerste hele dagen bij mijn moeder was en ze elk uur dingen appte als : mutsje op, ging zo verdrietig huilen dat ik het maar af gedaan heb. fles gegeven. ze slaapt nu.

Dit heb ik ook aangegeven en nu doen beide oma's het niet meer. Ze appen eigenlijk alleen blijde foto's nu haha. Ik vraag wel soms even hoe het gaat, zoals eergister toen V het wat moeilijk had. Maar alles ging goed, dat geeft dan toch rust.

Ik heb aangegeven hoe lang er ongeveer tussen de fles mag zitten en hoe lang er max tussen mag zitten en verder probeer ik me er niet al te druk over te maken.

Dus ik snap je wel!

Vind Boerenkool idd veroordeeld reageren.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17371

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 12 Mei 2017 07:18

Re: Updates van oppas/opvang

Boerenkool kiest niet zulke handige woorden (panisch, controlerend, dat vind ik ook allemaal meh, even tikje niet zo netjes/handig) maar jemig, zo veroordelend is het nou ook weer niet, en een 'bizarre' reactie vind ik het al helemaal niet.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 12 Mei 2017 07:42

Re: Updates van oppas/opvang

Ik vind de term 'controlfreak' in deze context echt verre van aardig.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Boerenkool

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1303

Geregistreerd: 17 Dec 2014 21:51

Bericht 12 Mei 2017 13:41

Re: Updates van oppas/opvang

Nog onaardiger; zeikerig dan? Je lijkt wel om iedere situatie die afwijkt van hoe jij het graag ziet direct in de stress te schieten.
Bedoel het totaal niet veroordelend overigens. Als ik het veroordelend had bedoeld had ik er bijgezet dat ik je om die gevoelens een slecht persoon/slechte moeder had gevonden. Dat is niet zo. Ook jij doet je best.
Maar van wat ik lees van je elliot vind je het moeilijk de controle los te laten. Niet alleen in deze situatie.
Ik denk/vind dat je het jezelf en anderen om je heen het niet gemakkelijker maakt.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 12 Mei 2017 17:02

Re: Updates van oppas/opvang

Denk maar fijn wat je wil denken Boerenkool, het is in ieder geval duidelijk dat lezen je niet erg goed afgaat.

♥♥
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers