Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Liefde, seks & relatie biechttopic

<<

Anoniem301

Bericht 27 Okt 2013 22:48

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Een bepaalde zin triggert mij. Dat hij na de seks huilend is weggegaan. Dat geloof ik eerlijk gezegd niet.
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:58

Bericht 27 Okt 2013 22:54

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Inderdaad Carrie, net alsof alles dan goed en toegestaan is.

Wat een klote situatie zeg, ik denk dat ik hem dit nooit meer zou kunnen vergeven eerlijk gezegd. Zeker omdat je nu niet weet waar je aantoe bent qua vruchtbaarheid. Hij had het minstens veilig kunnen doen. Hoop dat het niets heeft aangetast bij jou en dat je een goede beslissing kunt nemen voor jezelf.
<<

Anoniem44

Bericht 27 Okt 2013 22:57

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Eens met Susan, ik zou een keer vreemdgaan waarschijnlijk nog wel kunnen vergeven, mits hij het mij binnen afzienbare tijd eerlijk opbiecht. Jarenlang liegen en bedriegen, daar zou ik niet mee kunnen omgaan, dat zou mijn vertrouwen teveel aantasten en ik vind vertrouwen toch echt wel de basis van een gezonde relatie.
<<

Anoniem301

Bericht 27 Okt 2013 22:59

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

CCC schreef:Inderdaad Carrie, net alsof alles dan goed en toegestaan is.

Oh nee dat sowieso niet. Dat bedoel ik niet, ik bedoel dat ik het letterlijk niet geloof. Mijn ex zei toen hij was vreemdgegaan en betrapt werd (hij heeft het nooi zelf toegegeven, ik las het via een sms, en nog bleef hij liegen) dat hij zich zo schuldig voelde dat hij niet was klaargekomen :laughcry: was ook bullshit.
<<

Anoniem44

Bericht 27 Okt 2013 23:02

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Argh, ik haat het wanneer ze ook nog blijven liegen op dat moment. Echt triest. Ik vermoed ook het ergste eigenlijk, in dit geval. Als iemand je drie jaar lang voorliegt, waarom zou hij dan nu ineens de waarheid vertellen?
<<

Artemis

Bericht 28 Okt 2013 09:43

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Waar je vanuit kunt gaan is dat hij nu nog liegt. Iemand die betrapt wordt zal alleen vertellen waar hij niet meer onderuit komt, niet het hele verhaal. Daar is niet meer achter te komen, dus jij krijgt de minst erge versie te horen: hij twijfelde, het was eenmalig en hij is huilend weggegaan omdat hij zoveel spijt had.

In werkelijkheid lig je niet zomaar met een ander in bed, zeker niet als het om iets anders gaat dan een dronken avond in de kroeg en bij iemand in bed belanden met je zatte kop. Er moet een aanloop zijn geweest, er moet geflirt zijn, er moet naar een gelegenheid gezocht zijn. Er moet achteraf over gesproken zijn. En de kans dat je van één keer onbeschermd vreemdgaan een soa oploopt is niet bepaald heel groot. Het kán, natuurlijk...
Maar de kans op besmetting van eenmalige onbeschermde seks is maar 20% bij een man. Bij een vrouw ligt dat percentage veel hoger.

Daarbij kan hij onmogelijk níet gemerkt hebben dat hij een soa heeft. Gonorroe is niet te missen voor een man, het geeft hele duidelijke klachten die niet vanzelf overgaan. Bij vrouwen geeft het nauwelijks klachten. Dus het is onzin dat hij in 3 jaar tijd niet heeft gemerkt dat hij gonorroe heeft.
Dan zijn er een paar opties: hij liegt over de aard van het vreemdgaan en het was eigenlijk veel recenter.
Of: hij wist dat hij een soa had en heeft zich laten behandelen en heeft erop gegokt dat jij het niet zou krijgen
Of: dit hele verhaal zoals jij het hier opschrijft klopt niet.

Een man kan geen gonorroe hebben en dat niet merken. Jij had het gemerkt bij hem tijdens de seks. Het heet niet voor niets een druiper......
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6658

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 28 Okt 2013 09:46

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Waar lees jij gonorroe? Volgens mij heeft ze het over chlamidya, ook een stuk logischer als ze het heeft over onvruchtbaarheid.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Artemis

Bericht 28 Okt 2013 09:46

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Kijk:
Bij mannen verloopt de infectie veel vaker dan bij vrouwen met klachten. Ongeveer 90% van de geïnfecteerde mannen vertoont binnen een paar dagen na geïnfecteerd te zijn klachten van de plasbuis: branderig gevoel, pijn bij het plassen en heel vaak pussige afscheiding uit de penis: "druiper". Als de infectie opstijgt via de zaadleiders kan er een ontsteking van de bijballen (epididymitis) en/of van de prostaat (prostatitis) ontstaan. Een bijbalontsteking geeft een pijnlijke balzak, waarbij de pijn kan uistralen naar de lies. Bij een prostatitis is er koorts en gaat het plassen moeizaam en pijnlijk.

Indien de infectie van de plasbuis chronisch wordt/is kan er verlittekening optreden van de plasbuis.
<<

Artemis

Bericht 28 Okt 2013 09:47

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Biechtje schreef:Je mag ook reageren als je boos bent, ik zelf wordt om zulke dingen ook erg boos. Nu het mezelf overkomt is het heel anders. Ik ben zo ontzettend teleurgesteld en gekwetst, dat ik niet weet of dat nog goed kan komen. Het gaat om gonorroe met mijn gezondheid gaat het wel. Heb veel pijn gehad dat gaat nu gelukkig beter, ben ontzettend moe maar dat komt denk ik meer door het emotionele. Ik kom uit een gezin waar mijn vader van vreemd ging mijn moeder daardoor chlamydia op liep. Scheiden en toen weer een man die structureel vreemdging. Dus ja ik ben erg tegen vreemdgaan en dan gebeurt mij zoiets. Aan het begin van onze relatie heeft hij een soa test gedaan, ik ging er dus vanuit dat hij geen soa's had. Misschien naïef en dom maar ik ging er niet vanuit dat hij zoiets zou doen. Ik weet wat de gevolgen van een soa kunnen zijn.

Kijk Marsy......

Haar moeder had chlamydia, zij heeft gonorroe.
<<

anoniem213

Bericht 28 Okt 2013 09:48

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Biechtje schreef:Je mag ook reageren als je boos bent, ik zelf wordt om zulke dingen ook erg boos. Nu het mezelf overkomt is het heel anders. Ik ben zo ontzettend teleurgesteld en gekwetst, dat ik niet weet of dat nog goed kan komen. Het gaat om gonorroe met mijn gezondheid gaat het wel. Heb veel pijn gehad dat gaat nu gelukkig beter, ben ontzettend moe maar dat komt denk ik meer door het emotionele. Ik kom uit een gezin waar mijn vader van vreemd ging mijn moeder daardoor chlamydia op liep. Scheiden en toen weer een man die structureel vreemdging. Dus ja ik ben erg tegen vreemdgaan en dan gebeurt mij zoiets. Aan het begin van onze relatie heeft hij een soa test gedaan, ik ging er dus vanuit dat hij geen soa's had. Misschien naïef en dom maar ik ging er niet vanuit dat hij zoiets zou doen. Ik weet wat de gevolgen van een soa kunnen zijn.

Hier.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 28 Okt 2013 09:49

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Het gaat om gonorroe, dat staat er gewoon.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem44

Bericht 28 Okt 2013 09:49

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Ai... zoveel weet ik er niet over, maar dan klinkt het helemaal niet goed... Het verhaal zou dan plausibel zijn dat hij een affaire heeft gehad, meerdere keren seks heeft gehad, vervolgens erachter is gekomen dat hij gonorroe had, dit voor jou verborgen heeft gehouden, zich heeft laten behandelen... allemaal achter jou rug om. Pfff.
<<

Artemis

Bericht 28 Okt 2013 09:51

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

De incubatietijd is ook erg kort, binnen 2 dagen tot Max 2 weken krijg je klachten. Vrouwen krijgen vaak geen klachten, maar de kans dat een ontsteking er 3 jaar over doet om zo uit de hand te lopen als bij jou lijkt me bijzonder klein.

Die drie jaar klopt dus al niet, tenzij iemand met een wat meer medische achtergrond me kan vertellen dat ik het verkeerd zie.
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6658

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 28 Okt 2013 09:51

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Ik heb het keer op keer doorgelezen en telkens over het hoofd gezien haha.. Stom! Als het chlamydia was geweest dan had ik het kunnen begrijpen dat hij/zij daar geen last van had, maar inderdaad, gonorroe is toch wel echt opvallend aanwezig..

We mogen niet speculeren natuurlijk, heeft biechtje ook niet veel aan. Maar zou het kunnen dat zijn vreemdgaanpersoontje misschien toch niet liegt en die soa niet heeft en dat hij het ergens anders heeft opgelopen biechtje?
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem66

Bericht 28 Okt 2013 09:54

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

-ED- schreef:Ai... zoveel weet ik er niet over, maar dan klinkt het helemaal niet goed... Het verhaal zou dan plausibel zijn dat hij een affaire heeft gehad, meerdere keren seks heeft gehad, vervolgens erachter is gekomen dat hij gonorroe had, dit voor jou verborgen heeft gehouden, zich heeft laten behandelen... allemaal achter jou rug om. Pfff.


Maar dan zou hij toch weer besmet raken als hij weer sex zou hebben met Biechtje?
<<

Anoniem66

Bericht 28 Okt 2013 09:56

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Marsy31 schreef:Ik heb het keer op keer doorgelezen en telkens over het hoofd gezien haha.. Stom! Als het chlamydia was geweest dan had ik het kunnen begrijpen dat hij/zij daar geen last van had, maar inderdaad, gonorroe is toch wel echt opvallend aanwezig..

We mogen niet speculeren natuurlijk, heeft biechtje ook niet veel aan. Maar zou het kunnen dat zijn vreemdgaanpersoontje misschien toch niet liegt en die soa niet heeft en dat hij het ergens anders heeft opgelopen biechtje?


Je zou inderdaad gaan denken dat het nog maar kortgeleden is dat hij is vreemd gegaan. 3 jaar klinkt niet logisch..

Au :( Wat ontzettend klote als dat zo is.
<<

Anoniem44

Bericht 28 Okt 2013 09:57

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Hmm... daar zit wat in ja. Ok, nu begrijp ik het helemaal niet meer. Het verhaal wordt steeds vager. Als je het zo bekijkt dan zou het dus iets van de laatste tijd moeten zijn en is het waarschijnlijk niet die collega geweest, maar nog een ander. Het zou kunnen zijn dat hij inderdaad drie jaar geleden éénmalig met die collega naar bed is geweest, dat hij nu dat verhaal oplepelt, omdat hij hoopt daar nog meer weg te komen, maar dat hij eigenlijk zeer recentelijk ook nog vreemd is gegaan met een ander...
<<

Artemis

Bericht 28 Okt 2013 09:58

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Luce schreef:
-ED- schreef:Ai... zoveel weet ik er niet over, maar dan klinkt het helemaal niet goed... Het verhaal zou dan plausibel zijn dat hij een affaire heeft gehad, meerdere keren seks heeft gehad, vervolgens erachter is gekomen dat hij gonorroe had, dit voor jou verborgen heeft gehouden, zich heeft laten behandelen... allemaal achter jou rug om. Pfff.


Maar dan zou hij toch weer besmet raken als hij weer sex zou hebben met Biechtje?

Hoeft niet. Je krijgt niet elke keer een soa als je seks hebt met iemand met een soa.

Daarnaast: biechtje had geen klachten, dus hij ging er misschien wel vanuit dat zij niets had.

Het lijkt me iig onmogelijk dat hij 3 jaar lang niet merkt dat hij gonorroe heeft, onbehandeld geeft dat echt hele nare klachten. Dus het kan wel zijn dat hij altijd al vreemdgaat en dit recent heeft opgelopen en het nog niet weet, maar dan kan het bij biechtje nog niet tot zo'n ernstige ontsteking zorgen, dat heeft even tijd nodig. Dit gebeurt niet in een week lijkt me. Pas als je het een periode niet behandeld.

Heel recent kan ze het dus niet opgelopen hebben. Maar drie jaar gleden lijkt me wat lang.
<<

Anoniem66

Bericht 28 Okt 2013 10:02

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Dat is waar. Maar 3 jaar lijkt me dan ook onwaarschijnlijk. Als hij zich heeft laten behandelen en dan 3 jaar lang niet weer iets oplopen terwijl zij wel besmet was.. Of Biechtje en man hebben condooms gebruikt al die tijd. Dat kan natuurlijk ook.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9734

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 28 Okt 2013 10:03

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

OMG! Wat erg. Had nog helemaal niet over de klachten van gonorroe nagedacht. Dit verhaal en het gebrek aan eerlijkheid, zou ik zeker op zijn bord gooien en kijken hoe hij zich er dan uit wilt lullen. Het maakt het wel allemaal erger!
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 28 Okt 2013 10:06

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Nu ik dit weet, vraag ik me ook af waarom de betreffende collega zegt geen Soa te hebben. Misschien heeft ze zich wel recentelijk laten testen? Hoe dat ook, ik vind het echt heel rot voor je Biechtje.. :(
<<

Anoniem58

Bericht 28 Okt 2013 10:10

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Pfff wat een heftig verhaal. Ik heb echt geen verstand van soa's maar als hij echt recentelijk nog is vreemd gegaan is dat wel echt heel erg. Over een keertje zouik ook wel heen komen denk ik, als de persoon echt heel veel spijt heeft. Maar een verhaal als dit maakt het toch allemaal iets anders. Sterkte!
<<

Anoniem66

Bericht 28 Okt 2013 10:24

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Misschien heeft die collega dan dus ook wel geen soa?
<<

litllejoy

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 106

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:58

Bericht 28 Okt 2013 11:16

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Hier even een biechtje maar ik vind niet erg om het onder mijn eigen naam te doen, aantal dingen heb ik ook al eerder op het oude forum gezet..

Mijn vriend en ik hebben inmiddels 3 jaar een relatie. Het eerste jaar was het hartstikke leuk, samen genieten, zoals het hoort te zijn. Maar na een jaar had ik zijn vrienden en familie nog steeds niet ontmoet. Na veel gepraat te hebben kwam er uiteindelijk uit waarom. Hij had namelijk een dochter.. Iets wat ik tot toen niet wist en wat ook de reden was dat hij me niet mee nam naar zijn familie en vrienden. Na veel gepraat te hebben heb ik uiteindelijk toch besloten om hem een 2e kans te geven en ben ik verder gegaan met de relatie. Mijn vertrouwen was wel erg kapot maar daar zijn we samen aan gaan werken. Het jaar erna (het 2e jaar van onze relatie) was dus niet makkelijk, maar uiteindelijk zijn we er toch redelijk uitgekomen. Ik ben zijn familie en vrienden gaan leren kennen en heb ook een erg leuke band met zijn dochtertje.
Eind vorig jaar/ begin dit jaar zat ik dus weer in relatie waar ik gelukkig in was.

Tot mei dit jaar. Mijn vriend en ik hebben eigenlijk nooit in elkaars telefoon gekeken, niet bewust ofzo maar het hoefde gewoon niet. Doordat hij de weken ervoor wat afstandelijk tegen mee deed, begon mijn vertrouwen weer op te spelen en heb ik dus wel in zijn telefoon gekeken. Niet goed te praten maar goed..
In zijn telefoon vond ik dus berichtjes naar een andere vrouw, iemand die een collega is maar waar ik ook buiten werktijd mee omging. Hij noemde haar sexy, wilde haar wel zien in haar sexy jurkje met stilleto's, ze had mooie ogen etc.. Allemaal verstuurd terwijl ik bijvoorbeeld net 10 minuten thuis weg was, bij de bloedbank bloed lag te geven en hij in de wachtkamer zat en tijdens zijn werktijd. In de berichtjes die zij terug stuurde reageerde ze niet echt hierop. Ik heb hem hier toen mee geconfronteerd en hij zegt dat hij dit niet 'bewust' heeft gedaan, maar meer als een geintje terwijl dit echt niet zo bij mij over kwam. Ik heb niet het idee dat hij echt is vreemgegaan met haar maar wel dat hij haar aan het verleiden was. Hij zegt dat dit niet zo is.

Ik dacht hier wel bovenop te komen en ben dus verder met hem gegaan, maar na 5 maanden geeft dit nog zoveel problemen. Mijn vertrouwen in hem is niet helemaal weg, maar grotendeels wel. Daarnaast en dat vind ik zelf heel erg, zoek ik de intimiteit met hem niet meer op. En dan heb ik het over knuffelen, zoenen, sex, etc. Ik heb er gewoon geen behoefte meer aan met hem, terwijl ik wel gewoon zin heb in sex en ook gewoon fantaseer etc.

We praten er wel veel over, gisteren ook weer, maar het kan zo niet doorgaan. Ik vind het zo moeilijk om te beslissen of ik hier mee door wil gaan. Mijn vertrouwen speelt zoveel parten doordat hij heeft gelogen en dingen heeft achtergehouden, maar aan de andere kant ben ik ook bang om te verliezen wat ik heb..

Lang verhaal geworden, maar ik wou het even kwijt...
Mijn Blog: JoY over Eten, Reizen, Huisje'Boompje'Beestje, Sporten, DIY
<<

Anoniem173

Bericht 28 Okt 2013 16:28

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Jeetje wat lastig zeg Littlejoy. Ik denk jij heel goed voor jezelf moet bedenken of je ooit het vertrouwen in hem nog terug kunt krijgen. De dingen die hij heeft gedaan zijn misschien niet daadwerkelijk vreemd gaan of liegen maar hij verzwijgt wel rustig een jaar lang dat hij een dochtertje heeft, hoe serieus is hij dan met je? En hij stuurt dat soort ranzige berichten naar een andere vrouw en doet dat 'onbewust'? Ik snap heel goed dat je minder behoefte hebt aan hem, je vertrouwen heeft voor de 2e keer een flinke deuk gekregen. Hopelijk lukt het nog om dit terug krijgen door misschien nog veel en veel meer te praten. Maar op een gegeven moment is het denk ik klaar.
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers