Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat wil je even kwijt? #6

<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17376

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 11 Mei 2017 07:07

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Oh men Dee wat kut!! Hoe kan dat dan eigenlijk? Wat vindt zij er zelf van?

Toen ik vorige week thuiskwam toen mijn stiefmoeder een oppasdag gehad had stond de bank ook aan de andere kant van de kamer en vanaf de vorige plek stonden er echt diepe groepen in ons parket. Boehoe :( Ik heb het nog niet durven zeggen want weet zeker dat er ruzie van komt. Tuurlijk, waarom zou je ook niet de bank verschuiven als je een dagje komt oppassen :face:
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem221

Bericht 11 Mei 2017 18:43

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Dee, Maar zoiets is toch gewoon op te lossen via een wettelijke aansprakelijkheidsverzekering zonder dat je er ook maar een stuiver meer voor betaald? Ik heb een aantal jaren geleden per ongeluk de hardhouten eettafel van mijn moeder verknalt door er aceton op te morsen. Aangemeld bij de verzekering en zij kregen netjes de dagwaarde van hun tafel. En ik heb er nooit een stuiver premie meer voor betaald.
<<

Anoniem221

Bericht 11 Mei 2017 18:51

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Wij hadden vandaag spanning en sensatie in het dorp. We moesten al vroeg bij de slager zijn, we hadden een afspraak, en toen we de voordeur uitstapten zag ik een agente iets aantrekken/rechttrekken. Dus ik zeg gekscherend tegen mijn vriend: "Komen ze jou nu toch eindelijk halen?" Zegt ie:"Daar hoeven ze geen kogelvrijvest voor aan te trekken. Dat doen ze alleen als iemand vuurwapengevaarlijk is". Het zal best, ik heb er geen ervaring mee. We liepen naar de slager en ergens in een passage hoorden we een man en vrouw bekvechten. Het zal wel, dat horen we wel vaker en dus liepen we door. We staan net goed en wel binnen bij de slager komen er vanuit alle kanten politiewagens tevoorschijn. Het waren er wel zes met in elke wagen minstens twee agenten. Op de terugweg zagen we vier agenten een auto openbreken en ermee wegrijden. En de overige agenten? Het waren er echt veel. Hebben de weg afgezet en de man, die ook daadwerkelijk vuurwapengevaarlijk bleek, is bij onze portiekdeur door vijf agenten tegen de grond gewerkt (vertelden de mensen van de winkel tegenover de portiekdeur). Maar waarom? Geen idee.

Er gebeurt hier werkelijk nooit iets en dan dit. Het is stom om het grappig te vinden, maar ik vond het wel leuk zo'n irl scene uit een politieserie. :P
<<

Anoniem282

Bericht 11 Mei 2017 21:16

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Je hebt het over een vuurwapengevaarlijke man. Dat is een potentieel gevaarlijke situatie, maar jij noemt het grappig (ook al vind je dat stom van jezelf en dat laatste beaam ik). Onnavolgbaar.
<<

Anoniem252

Bericht 11 Mei 2017 22:03

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Ik wil even kwijt dat ik dolblij ben dat de echo vandaag weer goed was, voorzichtig aan genieten nu :).
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 11 Mei 2017 22:18

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Wat fijn AM!!
Let's discover the world together.
<<

Anoniem316

Bericht 11 Mei 2017 22:20

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Ja dat weet jij en dat weet ik maar mijn schoonvader die heeft een mening over dingen waar hij 0,0 verstand van heeft. Ontzettend irritant. Mijn schoonmoeder was makkelijker hoor. We nemen binnenkort contact op met haar verzekering.
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 11 Mei 2017 22:23

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Atelier Madame schreef:Ik wil even kwijt dat ik dolblij ben dat de echo vandaag weer goed was, voorzichtig aan genieten nu :).

Ohhh wat ontzettend fijn voor jullie! Hopelijk kunnen jullie met elke goede echo iets meer gaan genieten!

Mijn 'kleine' broertje (we schelen een jaar) gaat morgen trouwen en ik heb er zoveel zin in! :love:
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Anoniem221

Bericht 11 Mei 2017 22:56

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Guattari schreef:Je hebt het over een vuurwapengevaarlijke man. Dat is een potentieel gevaarlijke situatie, maar jij noemt het grappig (ook al vind je dat stom van jezelf en dat laatste beaam ik). Onnavolgbaar.


De man heeft een man gedood met een wapen. Vuurwapengevaarlijk. Ik word er niet warm of koud van. En dat is misschien dom of onnadenkend, maar serieus, ik voel er niks bij en dus ook geen angst toen mij dat werd verteld.
<<

Anoniem282

Bericht 11 Mei 2017 23:49

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Heel erg fijn, AM! Blij voor jullie. :)
<<

Anoniem278

Bericht 12 Mei 2017 04:43

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Wat fijn AM!
Hele fijne dag vandaag Taeda!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 12 Mei 2017 09:22

Re: Wat wil je even kwijt? #6

AM, wat fijn zeg!

Ik zit met vier schermen in de wachtrij voor tickets voor The Rolling Stones. Spannond man! Hoop echt dat ik er doorheen kom zo!!
❤ 7 juni 2018
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 12 Mei 2017 10:25

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Yesss we gaan erheen! (m'n vader, zusje en ik)
❤ 7 juni 2018
<<

anoniem224

Bericht 12 Mei 2017 20:54

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Atelier Madame schreef:Ik wil even kwijt dat ik dolblij ben dat de echo vandaag weer goed was, voorzichtig aan genieten nu :).



Wat fijn zeg!
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3611

Geregistreerd: 23 Jun 2016 21:23

Bericht 12 Mei 2017 21:08

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Wat fijn, AM!
Bliss: gaaf!

Ik heb net een kaartje weten te bemachtigen voor de theatertour van O'G3NE in januari volgend jaar.
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17376

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 12 Mei 2017 21:50

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Ohhh heerlijk AM! Fijn!

Ik wil even kwijt dat mijn zoon net voor het eerst in een kermisattractie is geweest; De Jungle Ride (zo rondrijden in van die autootjes op een baan, en dan heeeeeel even weg zijn achter palmbomen voor het publiek). Dat was vroeger ook echt mijn favo-attractie. Hij vond het zo mooi, en ik wil even kwijt dat ik er echt vet emo een brok van in mijn keel kreeg :laughcry: 'daaaag mama daaaag mama' zwaaien en lachen en op dat toetertje drukken. Hij vond het zo mooi, die verwondering en dat plezier, zo mooi om te zien. Kleine held. Zondag wordt 'ie alweer 2!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 12 Mei 2017 22:04

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Ooh volgens mij weet ik welke dat is Zora. Was dat op de grote markt of is dat tegenwoordig op de vismarkt? Dat was ook mijn favoriete attractie ooit maar we gingen niet zo vaak naar de kermis in de stad.
Wat lief, trotse mama was je.
Bijna twee joh!
Let's discover the world together.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17376

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 12 Mei 2017 22:17

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Nou volgens mij heb je stiekem de Jungle Ride op elke kermis wel hoor :D Maar tegenwoordig is de kermis op beide markten en dan ook nog een "nostaligsche" op de Ossenmarkt!

I know, 'klee!' zoals T zou zeggen :laughcry:
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

MissEnergy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3230

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:46

Woonplaats: Friesland

Bericht 12 Mei 2017 22:45

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Marin schreef:Ooh volgens mij weet ik welke dat is Zora. Was dat op de grote markt of is dat tegenwoordig op de vismarkt? Dat was ook mijn favoriete attractie ooit maar we gingen niet zo vaak naar de kermis in de stad.
Wat lief, trotse mama was je.
Bijna twee joh!


Toen ik gister door de stad liep, trof ik een stuk kermis aan op de Ossenmarkt...
Geen idee of er ook wat op de Grote markt stond, daar ben ik gister niet geweest.
08/2018
05/2021
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 13 Mei 2017 12:01

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Wat fijn AM!

Ik ben gisteren naar de bruiloft van mijn beste vriendin geweest. Zo mooi, ontroerend en liefdevol. Ik ben zo dankbaar dat we het hebben gered.
L2014 & H2017
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 13 Mei 2017 12:12

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Zora schreef:Ohhh heerlijk AM! Fijn!

Ik wil even kwijt dat mijn zoon net voor het eerst in een kermisattractie is geweest; De Jungle Ride (zo rondrijden in van die autootjes op een baan, en dan heeeeeel even weg zijn achter palmbomen voor het publiek). Dat was vroeger ook echt mijn favo-attractie. Hij vond het zo mooi, en ik wil even kwijt dat ik er echt vet emo een brok van in mijn keel kreeg :laughcry: 'daaaag mama daaaag mama' zwaaien en lachen en op dat toetertje drukken. Hij vond het zo mooi, die verwondering en dat plezier, zo mooi om te zien. Kleine held. Zondag wordt 'ie alweer 2!


Dat herken ik hahahaha, mijn dochter ging toen in Portugal voor het eerst in zo'n zelfde attractie maar dan in de vorm van een treintje, met nog tig kleine kindjes, allemaal op dat bankje, zwaaien en doen.
Stond ik daar, zowat te huilen hahaha
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17376

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 13 Mei 2017 13:38

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Ahww smelt haha Lejow :)

Wat mooi MzCharlotte! Fijn!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 14 Mei 2017 19:18

Re: Wat wil je even kwijt? #6

mijn buren kijken nu de samenvatting van voetbal er er is veel gejuich. Zo dom want overal is allang bekent dat Feyenoord kampioen is. Iedere week weer met de samenvatting zitten ze te juichen of vloeken.
Afbeelding
<<

anoniem224

Bericht 14 Mei 2017 21:12

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Nou Sarah, ik heb de wedstrijd gezien en zat tijdens de samenvatting gewoon nog eens te juichen, gewoon omdat ik het zo mooi vind allemaal haha.
<<

Anoniem313

Bericht 14 Mei 2017 21:20

Re: Wat wil je even kwijt? #6

Ha, ik zit hier in Rotterdam en hoor voortdurend gejuich, terwijl het kwartje toch volgens mij wel gevallen is.

Ik wil wel kwijt dat ik heel erg uitkijk naar de nieuwe seizoenen van Twin Peaks en HoC!
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron