Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Goedemorgen!!!!

<<

Snirp

Bericht 04 Sep 2013 07:34

Goedemorgen!!!!

Goedemorgen allemaal!

Goed geslapen? Leuke dag voor de boeg?

Ik heb lekker mijn vrije ochtendje, maar ben er gelijk met mijn vriend uitgegaan.
Nu lekker de hele ochtend de tijd voor allerhande klusjes (strijken, stofzuigen, boodschappen doen) en dan vanmiddag 4 uurtjes werken.
Vanavond met een vriendinnetje sushi eten (zin in!) en daarna naar de Ladies Night van Pathé!

Fijne woensdag!
<<

Anoniem198

Bericht 04 Sep 2013 07:42

Re: Goedemorgen!!!!

Goedemorgen!

Klinkt als een lekker dagje Snirp!
Behalve werken heb ik weinig andere plannen.

Fijne dag allemaal!
<<

Anoniem 3

Bericht 04 Sep 2013 07:42

Re: Goedemorgen!!!!

Je hebt een leuke dag voor de boeg Snirp!
Veel plezier!
Laatst gewijzigd door Anoniem 3 op 04 Nov 2013 17:22, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:52

Woonplaats: Arnhem

Bericht 04 Sep 2013 08:07

Re: Goedemorgen!!!!

Wel allemaal leuke dingen die jullie gaan doen!

Hier ook 'saai' werken. Heb wel wat leuke projectjes zoals een nieuw interieur uitzoeken voor de groep waarop ik werk en een alternatief vakantie weekend (normaal gaan de bewoners met begeleiding een week of weekend op vakantie maar dat is door omstandigheden niet gelukt). Maar ik vind het moeilijk dat bij mij de eindverantwoordelijkheid ligt!
Toch maar aan de slag met die twee projecten vandaag.
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013
<<

Anoniem17

Bericht 04 Sep 2013 08:28

Re: Goedemorgen!!!!

Goedemorgen,

Ik heb verbazingwekkend goed geslapen. Nu aan het werk. Normaal is woensdagmiddag mijn vrije middag, maar omdat ik gistermiddag al vrij was moet ik vandaag de hele dag werken.
Straks nog even wat dingetjes regelen in verband met de afgelaste bruiloft van mijn vrienden zaterdag en vanavond kruip ik met troostvoer en een deken op de bank.
<<

Anoniem119

Bericht 04 Sep 2013 08:29

Re: Goedemorgen!!!!

AH ik ben jaloers Snirp. Ik wil ook sushi!
Ik ben op weg naar m'n werk, maar vanavond ga ik wel lekker Aziatisch koken gelukkig, dus heb ik wel wat lekkers te eten.
<<

Anoniem193

Bericht 04 Sep 2013 09:23

Re: Goedemorgen!!!!

Marin, ik had gisteren nog je update gelezen over de reisvoordelen met je nieuwe werk. Ik duim heel hard mee dat je na die half jaar contract een jaar contract krijgt!

Snirp, lekker zeg sushi! Gniet ervan!

Elliott, wil even kwijt dat ik het super vind hoe jij voor je vrienden van alles regelt! Wat een top vriendin ben jij zeg!
En vanavond lekker niks doen heb je gewoon verdiend.


Goedemorgen! Ik ga straks even een rondje fietsen samen met de jongste, daarna thuis wat wasjes draaien. Tussen de middag pannenkoeken bakken voor de kinderen en als ze het op hebben stuur ik ze allemaal naar buiten naar de speeltuin en ga ik op de bank liggen en een paar uur niks doen.
<<

Zero

Bericht 04 Sep 2013 09:46

Re: Goedemorgen!!!!

Ik ben net begonnen met werken, heb nogal veel te doen maar ben alleen vandaag dus kom af en toe op het forum voor de gezelligheid...
<<

Anoniem135

Bericht 04 Sep 2013 09:51

Re: Goedemorgen!!!!

Goeiemorgen,

Vandaag lekker dagje 'vrij'.
Helaas slecht geslapen door veel buikpijn,dus vandaag doen wij het rustig aan.
Dochter zit op school en ik ben huisvrouw aan het spelen ;) vanmiddag maar genieten van de zon.

Fijne dag allemaal!
<<

Milady

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 04 Sep 2013 09:52

Re: Goedemorgen!!!!

Ik heb vakantie en D. heeft tot half 9 geslapen dus dat was wel weer even lekker!
Helaas heeft hij er vandaag niet veel zin in (hangerig/huilerig en niks is goed) dus ik moet nog even kijken wat we gaan doen vandaag.
Ik was eigenlijk van plan om naar de woonboulevard te wandelen on te kijken voor iets nieuws voor op de vensterbank en de tafel. Misschien vanmiddag. :)
En verder het huishouden doen.

Fijne dag allemaal!
<<

oasis

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1040

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:03

Bericht 04 Sep 2013 10:05

Re: Goedemorgen!!!!

Goedemorgen,

Ik heb heerlijk geslapen!
Vandaag even de benedenverdieping poetsen en daarna moet ik werken van 16.00 tot 24.00 uur.

Fijne dag allemaal!
Waiting for a change to set us free
Waiting for the day when you can be you and I can be me
Waiting for hope to come around
Waiting for the day when hate is lost and love is found
Waiting for a change - Christina Aguilera
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 04 Sep 2013 10:11

Re: Goedemorgen!!!!

Goedemorgen,

Hier een beetje een hang over. Beetje kort geslapen en niet echt veel bier op gisteren, maar ik voel het toch behoorlijk.
Vandaag echt mijn was wegwerken en vanmiddag mijn inentingen halen.
Verder heb ik nog geen plannen voor vandaag.

Fijne dag allemaal.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11210

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 04 Sep 2013 10:50

Re: Goedemorgen!!!!

Goedemorgen!
We waren vannacht pas tegen half 2 weer terug uit het ziekenhuis, maar heb daarna heerlijk geslapen. Ik heb vandaag niet veel op de planning, dus ga maar lekker van het weer genieten denk ik.
Fijne dag!
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:10

Bericht 04 Sep 2013 11:00

Re: Goedemorgen!!!!

Goodmorning!

Ik heb nog vakantie maar stond om 8.00 naast mijn bed omdat ik met onze hond naar de dierenarts moest.. Hij loopt sinds gistermiddag mank, at niet en hij had koorts. Conclusie van de DA: beginnende ontsteking in het gewricht en de spuitjes (pijnstilling&anti-biotica) van de DA doen nu al zijn werk :D Hij eet weer! En wou zelfs spelen met onze andere hond maar dat heb ik niet toegelaten hihi. Anyway..daarna heb ik boodschappen gedaan..de vaatwasser draait nu en ik moet straks nog was opvouwen.. Rustige dag!
Wat als het lukt
<<

Anoniem157

Bericht 04 Sep 2013 11:32

Re: Goedemorgen!!!!

Goedemorgen, hier wat minder geslapen. Vandaag gelukkig een lekker rustig dagje. Zit nu heerlijk buiten op mijn vakantieadres. Zeker is dat we straks nog lekker naar het strand gaan om te wandelen. Verder zien we wel wat de dag ons brengt! Fijne dag allemaal.
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:23

Bericht 04 Sep 2013 11:34

Re: Goedemorgen!!!!

Mogguh! Ik ben alweer thuis, was vanochtend om een uur of 5 weg. Nu de data analyseren en nog even lekker van het weer genieten voordat ik ga trainen!
<<

Anoniem 53

Bericht 04 Sep 2013 11:35

Re: Goedemorgen!!!!

Goedemorgen!

Paar keer wakker geweest vannacht maar toch lekker geslapen. Ik ga vandaag richting mijn ouders, even een dag mijn zusje helpen met de kleine, zodat ze zelf even haar rust kan pakken. Het is mooi weer, dus sowieso lekker een eindje wandelen.

Fijne dag allemaal!

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers