Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoe ziet jouw perfecte date eruit?

<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9453

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 09 Mei 2017 18:58

Hoe ziet jouw perfecte date eruit?

Dit was mijn theevraag van vandaag.
Vond hem wel leuk, dus vertel!
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem249

Bericht 09 Mei 2017 19:04

Re: Hoe ziet jouw perfecte date eruit?

Uit eten in een gezellig restaurant, waar je lekker dichtbij elkaar zit, het lekker druk is, er kaarslicht is en leuke muziek. Na het eten (rond een uurtje of 23:00) nog naar een barretje en daar verder kletsen om vervolgens nog ergens te gaan dansen tot in de vroege uurtjes.
<<

Anoniem249

Bericht 09 Mei 2017 19:05

Re: Hoe ziet jouw perfecte date eruit?

Of gaat het om de persoon in kwestie? Dus hoe ziet je perfecte date eruit: lang, donker, intelligent?
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 09 Mei 2017 19:14

Re: Hoe ziet jouw perfecte date eruit?

Voor mij ook uiteten, beginnend met een lekker aperitiefje, een goed diner met bijpassende wijn. Een goed maar met name gezellig gesprek. Dat barretje daarna vind ik ook een leuk idee. Het dansen sla ik over. Dat vind (vond) ik leuker met een groep vrienden dan met een date.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem243

Bericht 09 Mei 2017 19:23

Re: Hoe ziet jouw perfecte date eruit?

Ik heb nooit echt ge-date maar voor de eerste dates vind ik dat standaard 'hapje-bios' niet zo leuk. Iets actievers vind ik dan leuker en comfortabeler. Het allerleukst zou ik een date in een pretpark vinden. Wel met iemand die ook overal in durft dan :smile:

Nu, als getrouwde vrouw :razz: , vind ik een goed restaurant met een goed gesprek ook wel heel ontspannen en fijn.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 09 Mei 2017 19:26

Re: Hoe ziet jouw perfecte date eruit?

Mag je date ook je eigen man zijn?

Ik date namelijk al járen met hem. Leukste vind ik het om mezelf in een kokerjurk te hijsen nadat we ons kind bij een opa en oma hebben afgeleverd. Ergens te borrelen, daarna uit eten en naar de bios. (= koud, geen jurk als dat op de planning staat) Daarna romantisch slapen, of niet, in ons eigen frisse bed.
<<

Gijs.

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3164

Geregistreerd: 13 Apr 2014 09:04

Bericht 09 Mei 2017 20:25

Re: Hoe ziet jouw perfecte date eruit?

Ik zou echt heel graag een keer op een date willen gaan die gewoon gezellig en ontspannen is. Ik ben altijd zo onzeker en blehhh, zit er niet wat tussen mijn tanden, zit mijn haar niet stom, ik ga hele sarcastische opmerkingen maken als ik me ongemakkelijk voel. Ik wil gewoon een keer vrolijk, gezellig en blij zijn :)
I made a wish and you came true
L. 22-01-2012 M. 16-05-2014
<<

Anoniem249

Bericht 09 Mei 2017 20:31

Re: Hoe ziet jouw perfecte date eruit?

Gijs: tippie mijnerzijds WIJN is altijd het antwoord.
<<

Geel

Bericht 09 Mei 2017 20:32

Re: Hoe ziet jouw perfecte date eruit?

Het lijkt me heerlijk om eens goed en duur uit eten te gaan en dan vijf gangen ofzo, hatsaa. Daarna wil ik naar een klassiek concert met m'n lievelingsstukken en dan samen in de auto een stuk over de snelweg racen en dan zoenen op de parkeerplaats.
<<

Gijs.

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3164

Geregistreerd: 13 Apr 2014 09:04

Bericht 09 Mei 2017 20:47

Re: Hoe ziet jouw perfecte date eruit?

Claire**** schreef:Gijs: tippie mijnerzijds WIJN is altijd het antwoord.

Nouuuuu dat is wel een klein beetje discutabel, aangezien ik na 1 slok wijn al dronken ben en na 2 slokken onder de tafel lig.
I made a wish and you came true
L. 22-01-2012 M. 16-05-2014
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 09 Mei 2017 20:48

Re: Hoe ziet jouw perfecte date eruit?

Gijs. schreef:
Claire**** schreef:Gijs: tippie mijnerzijds WIJN is altijd het antwoord.

Nouuuuu dat is wel een klein beetje discutabel, aangezien ik na 1 slok wijn al dronken ben en na 2 slokken onder de tafel lig.


Haha nou dan ben je iig een goedkope date! :smile:
Let's discover the world together.
<<

Anoniem313

Bericht 09 Mei 2017 21:30

Re: Hoe ziet jouw perfecte date eruit?

Ik zou voor een eerste date vooral willen dat het kort is. Uit eten en daarna nog een andere activiteit is me veel te lang, ik wil makkelijk weg kunnen in geval van niet leuk, en een 'ik wil meer' gevoel in geval van wel leuk. Dus koffie/museum overdag of wijntje 's avonds of begin van de middag, meer niet. Die langere dingen kunnen erna wel.
(Ik heb al 15 jaar niet gedate).
<<

Anoniem282

Bericht 09 Mei 2017 22:10

Re: Hoe ziet jouw perfecte date eruit?

Met een date (ik ken hem dus niet op voorhand) houd ik het simpel. Borrelen. Dat mag van mij uren duren als het gezellig is (dan komt een hapje eten vanzelf), maar ik ga zeker niet een van alles plannen van tevoren. Ik wil op ieder moment het kunnen afkappen en dat doe je niet tijdens een uitgebreid diner.
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3589

Geregistreerd: 23 Jun 2016 20:23

Bericht 09 Mei 2017 22:39

Re: Hoe ziet jouw perfecte date eruit?

Eens met Caulfield en Guattari.
Voor een eerste date vind ik een drankje doen (of meerdere als het gezellig is) voldoende. Hoef geen dag- of avondvullend programma. Dat komt wel een paar dates verder.
To travel is to live
Mijn instagram
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5873

Geregistreerd: 02 Sep 2013 05:56

Bericht 10 Mei 2017 07:23

Re: Hoe ziet jouw perfecte date eruit?

Dan het liefst met mijn man, helemaal vertrouwd en niet spannend en nieuw. Lekker uit eten in een goed restaurant, echt lang blijven zitten, wijntje er bij, alle rust om met elkaar te kletsen, gewoon echt tijd voor elkaar!
Daarna nog een drankje in een bar en dan lekker naar huis.

Vorig jaar hadden we zo'n avond, ik mocht van mijn werkgever voor 200 euro uit eten omdat ik 5 jaar in dienst was. We gingen eten bij een restaurant van mijn man zijn werkgever (hij werkt daar zelf niet) en hadden besloten om niet naar de prijzen te kijken en gewoon boven die 200 euro bij te leggen. Uiteindelijk echt een fantastische avond gehad, begonnen met bubbels, wijnmenu bij het eten, echt heel lekker gegeten en nergens op gelet, super fijn tijd voor elkaar gehad, gewoon een perfecte avond. Bij afrekenen vroeg mijn man of ze de rekening wilde opdelen zodat ik die 200 euro kon declareren en de rest niet op de bon stond, kwamen ze met de bon en toen bleek het net onder die 200 euro te zitten, had mijn man zijn leidinggevende 50% korting gegeven (restaurant heeft een ster en is vrij prijzig). Gratis avond gehad dus, dat maakte de avond wel echt perfect!
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Anoniem301

Bericht 10 Mei 2017 09:46

Re: Hoe ziet jouw perfecte date eruit?

1e date: gewoon ergens wat drinken en kletsen. Is het leuk kan je ook 4 uur wat drinken en hapjes bestellen en kletsen, is het niet leuk ben je zo weer weg. Geen bios want dan kan je niet praten, en niet uit eten want dat duurt te lang als er niks aan is.
Edit: hetzelfde dus als Guattari en Caulfield zeggen.

Date met mijn man: naar Amsterdam, lekker winkelen en tussendoor naar onze favoriete kroeg waar we dan altijd even heen gaan voor een wijntje en hapjes. Daarna weer verder winkelen/struinen, lekker lopen door alle straatjes. Als afsluiting uit eten in een leuk restaurant. Kan over de top (duur) zijn maar kan ook gewoon een simpele bistro met goed eten zijn. Meestal pakken we de trein naar huis, maar aangezien we het over een perfecte date hebben blijven we die nacht in een hotel overnachten.
<<

Anoniem250

Bericht 10 Mei 2017 10:41

Re: Hoe ziet jouw perfecte date eruit?

1e date wil ik absoluut geen avondprogramma en diner. Kop koffie in het park is voldoende.

Ultieme date is voor mij picknicken met kleed, champagne en veel lekkere hapjes. Ergens aan het water. En dan uren en uren praten. En naar de zonsondergang kijken.

In koude seizoen ook buiten zijn, door te wandelen ofzo en dan daarna opwarmen met drank en lekker eten.
<<

Geel

Bericht 10 Mei 2017 10:42

Re: Hoe ziet jouw perfecte date eruit?

Ik gun jou echt zo erg zo'n fijne date, Holly.
<<

Anoniem250

Bericht 10 Mei 2017 10:43

Re: Hoe ziet jouw perfecte date eruit?

Geel schreef:Ik gun jou echt zo erg zo'n fijne date, Holly.


Dat is heel lief, maar dat zit er echt nog helemaal niet in.
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 11:00

Bericht 10 Mei 2017 13:49

Re: Hoe ziet jouw perfecte date eruit?

Ik ga voor Rummicub spelen in een speciaalbierencafe.
<<

Anoniem301

Bericht 10 Mei 2017 14:07

Re: Hoe ziet jouw perfecte date eruit?

Toet schreef:Ik ga voor Rummicub spelen in een speciaalbierencafe.

Haha lekker hipster :smile:
<<

Geel

Bericht 10 Mei 2017 14:14

Re: Hoe ziet jouw perfecte date eruit?

HollyGolightly schreef:Dat is heel lief, maar dat zit er echt nog helemaal niet in.
Wanneer de tijd rijp is dan. :heart:
<<

Nan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2502

Geregistreerd: 26 Mei 2016 18:46

Bericht 10 Mei 2017 14:46

Re: Hoe ziet jouw perfecte date eruit?

Voor een 1e date lijkt een drankje doen me prima, maar daten is niet echt mijn hobby.

Nu zou ik wel graag uit eten willen in een beetje landelijke omgeving met een mooi uitzicht. Nu ik zwanger ben+zwangerschapsdiabetes is de lol een beetje van het uit eten gaan af, driekwart van de kaart mag ik niet of lust ik momenteel niet.
Kan me wel verheugen op straks een ijsje halen bij de lokale friettent, met vriend en baby, dat kneuterige vind ik wel leuk.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 10 Mei 2017 17:25

Re: Hoe ziet jouw perfecte date eruit?

Bij een eerste date ging ik altijd gewoon ergens wat drinken. Toevallig heb ik met m'n vriend toen ook wat gegeten, dat kwam zo uit en was beregezellig uiteindelijk, maar gewoon een drankje doen vond ik normaal gesproken wel genoeg.

Met m'n vriend ga ik het liefst lekker uitgebreid uit eten, fles wijn erbij, lekker relaxed. Daarna nog even de kroeg in, potje poolen bijvoorbeeld. We hebben ook een keer thuis de hele avond / deel van de nacht wijn gedronken en allemaal foute 90's-hits geluisterd en gedanst in de woonkamer, dat was ook heerlijk :D.
❤ 7 juni 2018
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 10 Mei 2017 17:27

Re: Hoe ziet jouw perfecte date eruit?

Oh en de derde date met m'n vriend was ook heel fijn: we hadden een bootje gehuurd en m'n vriend had een koelbox met allemaal lekkere hapjes en een fles Prosecco mee. Kop in de zon, wind in de haren en varen maar!
❤ 7 juni 2018
Volgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers