Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Baby 'snachts niet horen?

<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:10

Bericht 08 Mei 2017 04:39

Baby 'snachts niet horen?

Ik weet niet goed hoe ik dit topic moet noemen maar maak me al enkele weken druk om t volgende.
Ik ben een hele lichte slaper, en kan ook niet slapen als ik dichtbij andere geluiden hoor. Dat was ook de reden waarom dochter toen na een week al in haar eigen bedje lag.
Alleen vriendlief heeft er soms t handje van (flink) te snurken. Of, zoals nu, 'hard' te ademen. Zeker de helft van de nachten heb ik oordopjes in.

Alleen.. hoe ga ik dat straks doen als de kleine er is? Zonder oordopjes slaap ik niet, met oordopjes hoor ik sjefke niet.. tips? Herkenning?
(Ik vind de nachtdiensten die vriend 1x in de 3 weken draait daarom ook niet zo heel erg;))
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Happydobby

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:09

Bericht 08 Mei 2017 06:00

Re: Baby 'snachts niet horen?

Misschien je man naar een andere kamer totdat jullie baby doorslaapt. :smile:
M:21072011
J :08012014
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 08 Mei 2017 06:06

Re: Baby 'snachts niet horen?

Hij hoort de baby dan toch?
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:10

Bericht 08 Mei 2017 06:28

Re: Baby 'snachts niet horen?

llhapydoppy; het lijkt me nu ook heel leuk om een keer een gezellige periode na de geboorte mee te maken ;)

Susan, hij slaapt daarentegen super vast. Ik wed dat als ik lig te bevallen hij dit niet of nauwelijks mee zal maken (mits ik hem niet eerst 10x flink wakker trap haha)
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Patsy

Bericht 08 Mei 2017 06:49

Re: Baby 'snachts niet horen?

Ik slaap ook altijd met oordoppen. Ik sliep een tijd met 1 oordopje, die had ik dan in het oor waarmee ik niet op mijn kussen lag. Nadat ik merkte dat ik dan de baby nog steeds heel snel hoorde heb ik met mijn man een nacht afgesproken om beide doppen in te doen. Hij zou mij dan wakker maken wanneer ik onze baby niet zou horen. Ook met oordoppen in hoor ik onze kinderen vaak sneller dan mijn man. Dus er is hoop :wink:. Zonder doppen slaap ik sowieso niet.
<<

Anoniem260

Bericht 08 Mei 2017 07:22

Re: Baby 'snachts niet horen?

Noem het moederinstinct, met oordoppen hoor ik niks, behalve m'n dochter :smile:
<<

September

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:28

Bericht 08 Mei 2017 07:31

Re: Baby 'snachts niet horen?

Dat heb ik ook! Met oordoppen hoor ik alleen wat ik wil horen.
Daarnaast heb ik de babyfoon aan staan op de slaapkamer. Dus als er echt iets is dan hoor je dat zeker wel!
Afbeelding
Afbeelding
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 08 Mei 2017 07:58

Re: Baby 'snachts niet horen?

Ik heb ooit speciale oordopjes gehad die het geluid van snurken zouden onderdrukken en die alle andere geluiden wel doorlieten, die had ik gekocht bij de Boots in Engeland. Ze waren wel vrij duur, duurder dan gewone oordopjes. Ik vond ze zelf niet prettig zitten, maar eerlijk gezegd vind ik geen enkel oordopje prettig zitten.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:10

Bericht 08 Mei 2017 08:25

Re: Baby 'snachts niet horen?

Oh dit bied hoop! Hoewel ik normaal dochter idd wel hoor als ze naar beneden gaat 'sochtends, en gisteren ook niet, toen werd ik om 9 uur wakker haha.
Die speciale oordoppen zal ik ook in t achterhoofd houden
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 08 Mei 2017 08:46

Re: Baby 'snachts niet horen?

Ik zou de babyfoon op je nachtkastje zetten.
Dan hoor je het echt wel.
2016
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5873

Geregistreerd: 02 Sep 2013 05:56

Bericht 08 Mei 2017 08:46

Re: Baby 'snachts niet horen?

Ik slaap de afgelopen week ook met oordoppen omdat mijn man verkouden is en ik mijn slaap echt nodig heb. Ze dempen genoeg om geen last te hebben van het snurken, maar ik hoor alles van S die in de kamer naast ons ligt met de deur dicht. Ik hoor eerder dan mijn man dat hij wakker is en ook als hij droomt en daar geluid bij maakt. Ik zou er niet te bang voor zijn dat je de baby niet hoort, je hebt wat dat betreft waarschijnlijk een radar aanstaan. Daarnaast kan je de baby eventueel dan wel op jullie kamer leggen omdat je misschien iets minder van zijn geluidjes mee krijgt dan zonder de oordopjes.
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11346

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 08 Mei 2017 08:57

Re: Baby 'snachts niet horen?

Ik slaap ook met oordopjes en mijn dochter hoor ik wel.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers