Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


This time next year...

<<

Anoniem249

Bericht 07 Mei 2017 11:11

Re: This time next year...

Wil ik net zo goed in mn vel zitten als nu.
<<

Anoniem316

Bericht 07 Mei 2017 12:18

Re: This time next year...

Heb ik een kind van 1,5 jaar oud (say what?!), hoop ik wat afgevallen te zijn, kijken we naar een andere woning (wil ik hoor, man niet :palm:). Voor de rest vind ik mijn leven prima zoals het nu is en mag het wel zo blijven!
<<

Briggy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1526

Geregistreerd: 19 Nov 2015 15:49

Bericht 07 Mei 2017 15:27

Re: This time next year...

Mooi Dee, fijn!

This time next year..

weeg ik 70 kilo of minder
heb ik alle studiepunten die ik kan halen (en ben ik alweer bijna op de helft van mijn studie)
hebben we al bijna onze hele Orlando vakantie gepland en alle fastpasses en reserveren kunnen scoren die we willen ;)
AfbeeldingAfbeelding
<<

Anoniem316

Bericht 07 Mei 2017 16:48

Re: This time next year...

Ik las eerst 70 kilo minder Briggy. Kon me al niet herinneren dat je zoveel zou wegen haha.
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 10:53

Bericht 07 Mei 2017 18:58

Re: This time next year...

Hoop ik zwanger of bevallen te zijn, anders een paar kilo lichter.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 07 Mei 2017 19:25

Re: This time next year...

Het liefst ben ik dan mama van 2 kindjes. Anders wil ik wel graag zwanger zijn.
Qua werk hoop ik dat de tijdelijke functie die ik nu heb ervoor zorgt dat ik vanuit daar door kan stromen.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers