Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Welke verzorgingsproducten gebruik jij voor je kind?

<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17375

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 04 Mei 2017 21:28

Re: Welke verzorgingsproducten gebruik jij voor je kind?

Leeftijd van je kind 1;11
Shampoo -
Douchegel/badschuim Burt's bees
Bodylotion Burt's bees
Billenzalf Burt's bees
Billendoekjes Zwitsal Sensitive
Luiers Pampers en Jumbo huismerk
Overige producten: af en toe wat Lanoline/Wolvet van de Groene Vrouwe, voor z'n mondhoeken in de winter. Soms wat sudocreme, of bepanthen. Oh en Balneum extra vettend voor in bad. Heerlijk subtiel geurtje. (en daarna ga je zelf onderuit in bad :face: ) Oh oh en de snoetenpoetsers van de HEMA (Jip en Janneke) of die van de Action (met die aap erop). Beide top!

Heb Naif ook wel geprobeerd maar Burts bees is echt het beste ever. Het ruikt geweldig, maar niet zo parfummerig.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17375

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 04 Mei 2017 21:31

Re: Welke verzorgingsproducten gebruik jij voor je kind?

Geel schreef:
Marin schreef:Hoe vind jij je Burts Bees ruiken, Geel? Ik moest er even aan wennen maar nu vind ik 't wel lekker geloof ik.
Ja, lekker wel! En ik vind 't gewoon fijn spul, het voelt fijn aan. :)


Ik ben echt hun grootste fan. Zulk fijn spul. Ik vond toen 'ie heel klein was andere producten ook echt z'n geur zo veranderen, echt zoals parfum kan doen. Burt's bees leek zijn eigen zoete geurtje alleen maar heel subtiel wat te versterken. En het is ook gewoon echt enorm fijn spul. Hun diaper ointment, dat 2 in 1 spul, is echt een wondermiddel :)
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11577

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 04 Mei 2017 21:33

Re: Welke verzorgingsproducten gebruik jij voor je kind?

Leeftijd van je kind: bijna 21 maanden
Shampoo: geen
Douchegel/badschuim: geen
Bodylotion: olie van burts bees of van de dermatoloog
billenzalf: balsem van de groene vrouw
billendoekjes: wat in de aanbieding is
Luiers: pampers
Overige producten: geen
2015 💙
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 05 Mei 2017 13:06

Re: Welke verzorgingsproducten gebruik jij voor je kind?

Leeftijd van je kind: 6,5 jaar
Shampoo: Zwitsal shampoo en Zwitsal conditioner
Douchegel/badschuim: de shampoo smeert ze zelf verder over haae lichaam, dus ook Zwitsal
Bodylotion: geen
Billenzalf: Sudocrème als dat nodig is
Billendoekjes: Zwitsal (gebruik ik nog steeds voor handen en gezichtje)
Luiers: geen
Overige producten: Nenuco baby haarlotion (citroen-achtig, komt uit Spanje) gemengd met water in een spuitfles. Hiermee spuit ik haar haren in als ik haar haar 's ochtends ga doen. Ruikt heerlijk! Heb ook ooit ergens gelezen dat luizen niet van deze geur houden, dus als dat zo is, dan is dat mooi meegenomen!
<<

Anoniem260

Bericht 05 Mei 2017 14:00

Re: Welke verzorgingsproducten gebruik jij voor je kind?

Welke producten gebruik jij voor je kind? En als je meer kinderen hebt, gebruik je dan voor beide het zelfde?

Leeftijd van je kind: 9 maanden
Shampoo: Natalis
Douchegel/badschuim: Natalis
Bodylotion: Natalis/heeeel soms RItuals baby
Billenzalf: Bepanthen (goud waard, dat spul)
Billendoekjes: wat er in de aanbieding is, meestal kruidvat
Luiers: kruidvat maatje 4
Overige producten: kokosolie voor van alles, haarlotion om dr haren te temmen, zwitsal conditioner en nog een of andere vette zalf voor schrale plekjes
<<

Anoniem210

Bericht 05 Mei 2017 19:04

Re: Welke verzorgingsproducten gebruik jij voor je kind?

Leeftijd van je kind: 15 maanden
Shampoo: Naïf
Douchegel/badschuim: Naïf
Bodylotion: Naïf.
Billenzalf: Naïf
Billendoekjes: Bumblies Sensitive
Luiers: Pampers
Overige producten: Zonnebrandcreme van Naïf en Bepanthen als zalf voor op plekjes.
<<

mevrouw Stemband

Kletskop

Berichten: 554

Geregistreerd: 06 Sep 2013 08:19

Bericht 05 Mei 2017 21:56

Re: Welke verzorgingsproducten gebruik jij voor je kind?

Jezzie schreef:Welke producten gebruik jij voor je kind? En als je meer kinderen hebt, gebruik je dan voor beide het zelfde?

Leeftijd van je kind : 10 maanden
Shampoo: zwitsal
Douchegel/badschuim : zwitsal
Bodylotion : huidolie van zwitsal
Billenzalf : sudocreme
Billendoekjes : Hema, ah huismerk of kruidvat
Luiers : pampers
Overige producten: zwitsal haarlotio , zonnebrand van garnier, soms zwitsal ademvrij voor in bad, af en toe een crème van weleda voor droge plekjes
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3850

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:20

Bericht 06 Mei 2017 08:59

Re: Welke verzorgingsproducten gebruik jij voor je kind?

Ik vind de billenzalf van Weleda echt het fijnst van alles. Ik heb sowieso de hele lijn. Of soms burts bees shampoo.

R. Gebruikt sinds kort ook cremespoeling.

Ze zijn 4 en 2
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5361

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:12

Bericht 06 Mei 2017 09:05

Re: Welke verzorgingsproducten gebruik jij voor je kind?

Leeftijd van je kind 3,5 week
Shampoo /
Douchegel/badschuim weleda baby
Bodylotion /
Billenzalf weleda
Billendoekjes momenteel kruidvat eigen merk
Luiers pampers
Overige producten /
10.04.17
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 06 Mei 2017 10:39

Re: Welke verzorgingsproducten gebruik jij voor je kind?

Zora schreef:
Geel schreef:
Marin schreef:Hoe vind jij je Burts Bees ruiken, Geel? Ik moest er even aan wennen maar nu vind ik 't wel lekker geloof ik.
Ja, lekker wel! En ik vind 't gewoon fijn spul, het voelt fijn aan. :)


Ik ben echt hun grootste fan. Zulk fijn spul. Ik vond toen 'ie heel klein was andere producten ook echt z'n geur zo veranderen, echt zoals parfum kan doen. Burt's bees leek zijn eigen zoete geurtje alleen maar heel subtiel wat te versterken. En het is ook gewoon echt enorm fijn spul. Hun diaper ointment, dat 2 in 1 spul, is echt een wondermiddel :)


Wat enthousiast! Ik heb die ointment ook maar nog niet gebruikt. Gebruik jij 't voor andere dingen dan de billetjes ook?
Let's discover the world together.
<<

Anoniem210

Bericht 06 Mei 2017 10:59

Re: Welke verzorgingsproducten gebruik jij voor je kind?

Die Burts Bees klinkt ook wel heerlijk zeg. Ik denk dat ik dat ook maar eens ga proberen. Een beetje afwisseling kan nooit kwaad. :)
<<

Anoniem291

Bericht 06 Mei 2017 11:09

Re: Welke verzorgingsproducten gebruik jij voor je kind?

Leeftijd van je kind bijna 16 maanden
Shampoo neutral
Douchegel/badschuim neutral
Bodylotion gebruik bijna nooit maar heb bodycreme liggen van neutral
Billenzalf sudocreme
Billendoekjes AH sensitive
Luiers pampers of Etos eigen merk
Overige producten
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17375

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 06 Mei 2017 13:06

Re: Welke verzorgingsproducten gebruik jij voor je kind?

Marin schreef:
Zora schreef:
Geel schreef:Ja, lekker wel! En ik vind 't gewoon fijn spul, het voelt fijn aan. :)


Ik ben echt hun grootste fan. Zulk fijn spul. Ik vond toen 'ie heel klein was andere producten ook echt z'n geur zo veranderen, echt zoals parfum kan doen. Burt's bees leek zijn eigen zoete geurtje alleen maar heel subtiel wat te versterken. En het is ook gewoon echt enorm fijn spul. Hun diaper ointment, dat 2 in 1 spul, is echt een wondermiddel :)


Wat enthousiast! Ik heb die ointment ook maar nog niet gebruikt. Gebruik jij 't voor andere dingen dan de billetjes ook?


Ik zie nu dat ik zeg dat de diaper het 2 in 1 spul is maar dat is het volgens mij niet per se n hebben ze 2 verschillende. Wij hebben iig het 2 in 1 spul haha, dat smeer je er als creme op, en dan wordt het een soort talkpoeder. Ik gebruik het met name voor rode billen, echt goed spul! Op andere plekjes nog niet geprobeerd eigenlijk :)
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers