Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Tattoo

<<

Anoniem221

Bericht 16 Apr 2017 18:54

Re: Tattoo

Mijn vriend heeft de naam van zijn dochter op zijn onderarm staan. Een verpleger in het ziekenhuis zei dat *naam dochter* zo terug zou zijn, in de veronderstelling dat hij mijn naam op zijn onderarm had getatoeëerd, en dat was een erg pijnlijke situatie. Vooral omdat vriend zijn dochter niet mag zien van zijn ex. Voor een naam zou ik nooit kiezen. Snap wel heel goed de gedachtegang erachter en waarom je het wel wilt doen, maar na het akkefietje ben ik genezen.
<<

Anoniem193

Bericht 16 Apr 2017 19:34

Re: Tattoo

Heb je er? Ja
Hoeveel heb je er? 1
Wat voor tattoo heb je? (Wat voor Plaatje/tekst) een hartslag met een vrouw op een motor. De motor is hetzelfde merk als ik heb.
Wat betekenen ze voor jou? Door het motorrijden ben ik gaan leven. Uit mijn huismoeke schulp gekropen en ben ik vaker voor mij zelf gaan kiezen.
Waar heb je ze zitten? Op mij linkerzij, net onder mijn bh.
Heb je lang nagedacht voor de eerste? En hoe snel wilde je weer een nieuwe? Dacht al een jaar of 6 dat ik er 1 wilde, 3 jaar geleden wist ik dat het met een motor moest zijn, 1.5 jaar geleden wist ik hoe hij moest worden en sinds een half jaar heb ik hem ook echt.
Ben je er nog steeds blij mee? Super blij.

Eventueel met foto?
<<

Fender

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 747

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:01

Bericht 17 Apr 2017 22:33

Re: Tattoo

Heb je er? Ja
Hoeveel heb je er? 12
Wat voor tattoo heb je? (Wat voor Plaatje/tekst) Aziatische stijl, portretten, lettering, biomechanisch.
Wat betekenen ze voor jou? Eerbetoon aan mensen waar ik heel veel van houd.
Waar heb je ze zitten? Volle rug, leg sleeve, armen, polsen, vingers, buik, sleutelbeen/borst, nek.
Heb je lang nagedacht voor de eerste? En hoe snel wilde je weer een nieuwe? Best lang over nagedacht en 2 weken na de eerste volgde nr 2
Ben je er nog steeds blij mee? Ja, ik ben er nog steeds heel blij mee.

Eventueel met foto?
The day my heart grew a little more...17-09-2014
<<

Daarom

Noob

Berichten: 195

Geregistreerd: 17 Apr 2017 21:58

Bericht 17 Apr 2017 22:37

Re: Tattoo

1 grote op mijn rug, waarom? Afsluiting van een rot periode. Hij is nog steeds niet af, moet wel, maar dat komt nog wel.
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4358

Geregistreerd: 22 Feb 2015 14:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 18 Apr 2017 09:52

Re: Tattoo

Heb je er? Nog niet
Hoeveel heb je er? Nu nog niet, volgende maand 1
Wat voor tattoo heb je? (Wat voor Plaatje/tekst) Lotusbloem
Wat betekenen ze voor jou? Afsluiting van een nare periode, kracht
Waar heb je ze zitten? Binnenkant pols
Heb je lang nagedacht voor de eerste? Lang, bijna 3 jaar denk ik
Ben je er nog steeds blij mee? Nvt
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 18 Apr 2017 10:04

Re: Tattoo

Thanks Toet en Jeanette!
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem255

Bericht 19 Apr 2017 18:14

Re: Tattoo

1 op mijn voet. De namen van de kinderen door henzelf geschreven.

De volgende zijn ze bezig met uittekenen.
<<

Blue flower

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1376

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:54

Bericht 21 Apr 2017 20:44

Re: Tattoo

Heb je er? Ja
Hoeveel heb je er? Mijn voeten vol en sinds vandaag 1 tussen pols en begin van mijn hand.
Wat voor tattoo heb je? Rechtervoet allemaal bloemen en de letters van mijn kinderen. Linkervoet, lijnwerk en een vlinder, mijn pols een strikje
Wat betekenen ze voor jou? Ik mocht van mijn ouders op mijn 21e een 'blijvend' kado uitzoeken. Ik had toen genoeg sieraden en heb toen een vergeet-mij-nietje op mijn voet laten zetten en daar heb ik nu 3 bloemen aan toe laten voegen voor mijn kinderen en hun letters erin verwerkt (vandaag laatste sessie gehad). Linkervoet heeft geen betekenis en mijn pols laten zetten (vandaag) omdat het leven een feestje mag zijn met een strik erom. Ik heb een heleboel af te sluiten en vond dit mooi om verder te gaan.
En hoe snel wilde je weer een nieuwe? Een jaar later
Ben je er nog steeds blij mee? Ja ik ben er heel blij mee behalve mijn linkervoet. Die ga ik in september laten aanpakken dat het naar mijn zin wordt
10.12.2010
21.03.2013
16.08.2016
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11346

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 26 Apr 2017 09:18

Re: Tattoo

Ja ik heb een tatoo, maar ik vind 'm helemaal niet mooi. De tatoeage man heeft niet goed naar mijn wensen geluisterd. Ik ben nog terug gegaan destijds dat ik niet tevreden was, maar hij lachte er een beetje om.
Ik overweeg om het weg te laten laseren. Of iets eroverheen voor mijn dochter, maar ik weet dan nog niet wat en hoe...

Mijn tatoo zit op mijn onderbuik overigens.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Anoniem255

Bericht 04 Mei 2017 21:02

Re: Tattoo

Ik heb er 1 op de zijkant van mijn voet. De Namen van de kindjes Door henzelf geschreven.
<<

Skyler

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1376

Geregistreerd: 06 Dec 2014 13:58

Bericht 06 Mei 2017 19:55

Re: Tattoo

Oh wat rot, Jip. Dat is dus echt mijn grootste angst en ook de reden waarom er hier waarschijnlijk geen tattoo zal komen.
Vorige

Terug naar Lichaam & gezondheid

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers