Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


dikke stugge huid door de zon

<<

Elle123

Bericht 03 Mei 2017 08:56

dikke stugge huid door de zon

Ik ben gisteren thuis gekomen van vakantie. Het was heerlijk. Maar door al die zon heb ik behalve een bruine kleur (die er alweer voor de helft af is, ik vervel altijd al na een of 2 dagen, ok als ik niet verbrand ben) ook een dikke stugge huid. Vooral op mijn schouders en bovenrug. Het voelt niet fijn, als ik er over wrijf lijkt het net of het mijn huid niet is, of het veel minder gevoel heeft dan mijn normale, niet dikke huid. Het jeukt ook. Het is mooi bruin hoor, mar het voelt dus echt niet comfortabel. Ik heb de hele week met factor 50 en 30 gesmeerd. Ik verbrand niet snel, maar het leek me wel zo verstandig. Hebben jullie dat ook, dat de huid zo dik en stug wordt? En kan ik behalve scrubben en smeren nog iets doen om van de jeuk af te komen en om weer een normale zachte huid te krijgen?
<<

Anoniem197

Bericht 03 Mei 2017 20:11

Re: dikke stugge huid door de zon

Ik heb dat gehad maar dat lag aan zonneallergie. Had er ook bultjes op dus het voelde echt grof.
Ik heb nooit gescrubd omdat de huid geïrriteerd was.
Ben er opeens vanaf.ook van de allergie.
Smeer wel altijd met hoge factor en gebruik after sun.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 04 Mei 2017 07:39

Re: dikke stugge huid door de zon

Ik zou er yoghurt op smeren.
#teammaple🍁
<<

ChiQ

Bericht 04 Mei 2017 08:04

Re: dikke stugge huid door de zon

Scrubben.. met een handschoen! Je huid voelt zo omdat het te snel gebruid is zonder tussendoor te scrubben.
<<

Elle123

Bericht 04 Mei 2017 11:20

Re: dikke stugge huid door de zon

Ik heb idd al 2x gescrubt, ik heb die scub van Collistar, die heft wel een flinke korrel. Het begint er al wat af t egaan nu. Ondanks factor 50 en in de schaduw liggen ben ik toch weer te snel heel bruin geworden en dan krijg ik dat dus op mijn schouders. Voel me net een oude vrouw...

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers