Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Tablet vragen

<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8837

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 03 Mei 2017 16:49

Tablet vragen

Heb jij een tablet?
Wat voor tablet heb je?
Hoe veel inch?
Waar gebruik jij je tablet voor?
Ben je er tevreden mee of mis je iets?

Ik ben me aan het oriënteren om als cadeau voor mijn verjaardag te vragen volgende maand. Maar ik zie door de bomen het bos niet meer.
2012
2016
2020

Instagram
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 03 Mei 2017 17:35

Re: Tablet vragen

Ik heb een IPad. Ik weet niet welke d'n hoeveel inch, een heel gemiddeld ding.
Ik gebruik hem als m'n telefoon leeg is, of als andere mensen op de tv zitten te netflixen terwijl ik dat wil.
#teammaple🍁
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6219

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:32

Bericht 03 Mei 2017 17:42

Re: Tablet vragen

Hier een iPad air1, volgens mIj 9,7"

Ik gebruik de tablet om te internetten, Netflixen, Sims freeplay te spelen. Net even wat handzamer dan de Macbook en een groter scherm dan de iPhone.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 03 Mei 2017 17:53

Re: Tablet vragen

Ik heb een Samsung Galaxy. Geen idee precies welk type en hoeveel inch. Ik gebruik hem om te internetten, spelletjes te doen, en om tv programmas terug te kijken die ik niet via de tv kan zien.
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:44

Bericht 03 Mei 2017 18:45

Re: Tablet vragen

iPad Air 2, een klein scherm. Volgens mij iets van 10,1".

Ik gebruik 'm voornamelijk voor browsen, internet shoppen, email bekijken en korte antwoorden, Facebook, Instagram, Pinterest en Reclamefolder. Eigenlijk vrij licht gebruik, wel dingen die ik op de iPhone gewoon te veel gefriemel vind.
L2014 & H2017
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12105

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 03 Mei 2017 19:09

Re: Tablet vragen

ik heb een ipad air 2 10 inch dacht ik. Ben er tevreden mee is lekker snel. Ik gebruik hem dagelijks hij ligt hier meestal op de wc haha. Als ik thuis ben gebruik ik hem wel voor spelletjes en internetten.
Afbeelding
<<

Anoniem197

Bericht 03 Mei 2017 20:14

Re: Tablet vragen

Ik heb een samsung galaxy tab 2 ofzo en gebruik hem eigenlijk nooit meer.
Mijn ouders hebben een iPad 2 en die gebruiken hem dagelijks voor gewoon internet en mail. Daarnaast nog youtube met enige regelmaat.
<<

Anoniem190

Bericht 03 Mei 2017 20:51

Re: Tablet vragen

Samsung Galaxy tab 3, 8".
Ik gebruik hem bijna dagelijks, even facebook checken, netflixen, live tv kijken, lezen of even een spelletje spelen. Meestal vanuit bed als mijn man de afstandsbediening weer eens heeft. Ik ben er heel erg blij mee, fijn formaat om in je tas mee te nemen in de trein of op vakantie, de batterij gaat lang mee.
<<

Anoniem304

Bericht 03 Mei 2017 20:59

Re: Tablet vragen

Ik gebruik mijn iPad eigenlijk nooit.

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers